'quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef posje het volgende:
Tot nu toe best te doen, mijn eerste knj. :-), hier was het een vrijdag ;-)
Beetje jammer om daar zoveel mensen voor in te zetten, min of meer verplicht, maar inderdaad: beter dan te weinig. Morgen zullen we ons ei wel kwijt kunnen, met dubbele tv-gidsen en zo.
Jij geluk gehad....Ik had 3 tassen post, maar ben wel een x of 6 echt zeiknat geregend, van die plensbuien van maximaal 5 minuten....quote:Op maandag 17 december 2012 16:51 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
'
Hier zaten de tv-gidsen er vandaag al bij. Hadden ongeveer net zoveel post als op een normale dinsdag, maar was goed te doen en heb het grotendeels droog kunnen houden.
Wie hebben dat verplicht gesteld? Tijdens de informatiebijeenkomsten is bij ons duidelijk uitgelegd dat het extra werken op maandag alleen op vrijwillige basis plaats zou vinden. Er werd wel een dringend beroep gedaan op de mensen om het te doen maar er werd ook duidelijk gezegd dat het niet verplicht was.quote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef SKBlondie het volgende:
Hier (Tilburg) hebben ze ons verplicht om je eigen wijk te lopen vandaag (en volgende week). Was toch al beschikbaar dus vind het niet erg. Snap alleen niet waarom we dan van die beschikbaarheidsformulieren in moesten vullen als ze het ons uiteindelijk toch verplichten.
Op de Katjeskelder toevallig?quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag niet gewerkt maar lekker een relaxt lang weekend in Oosterhout gehad!Komende zaterdag zal het qua voorbereiding en bezorging wel weer een verschrikking worden denken jullie niet?
Via mijnpostnl . nl kun je de flyer op een of andere manier weer opnieuw aanvragenquote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Weet iemand tot wanneer je die bon voor dat 'kerstpakket' kan inleveren? Ik ben die brief even tijdelijk 'kwijt' helaas, dus dat is wel fijn om te weten dan...
Jij was het donderdag nietquote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Op de Katjeskelder toevallig?
Daar heb ik afgelopen zaterdag nog post bezorgd/afgehaald.
De planning was daar niet blij mee. Vanochtend een mailtje daarover dat het niet de bedoeling is dat er zomaar met alle partijen geschoven mag worden.quote:Op maandag 17 december 2012 16:51 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
'
Hier zaten de tv-gidsen er vandaag al bij. Hadden ongeveer net zoveel post als op een normale dinsdag, maar was goed te doen en heb het grotendeels droog kunnen houden.
Wat is überhaupt het probleem als partijen eerder worden bezorgd? Abonnementhouders zullen het een probleem vinden als het betreffende blaadje later binnenkomt. Maar eerder? Ik geloof niet dat ze er erg veel klachten over kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
De planning was daar niet blij mee. Vanochtend een mailtje daarover dat het niet de bedoeling is dat er zomaar met alle partijen geschoven mag worden.
Aan de ene kant snap ik het wel, de klant betaald voor bezorging op een bepaalde dag.
Aan de andere kant heb ik zoiets van het is de KNJ periode dan moet je daar niet moeilijk over doen.
Het ligt een beetje aan de soort partij. Er zijn partijen die gespreid gestuurd worden omdat de klant een respons verwacht en daar een callcenter voor inricht bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wat is überhaupt het probleem als partijen eerder worden bezorgd? Abonnementhouders zullen het een probleem vinden als het betreffende blaadje later binnenkomt. Maar eerder? Ik geloof niet dat ze er erg veel klachten over kunnen verwachten.
Als die gidsen er op een normale maandag bij zouden zitten snap ik het probleem maar in dit geval
Qua kosten zal het in dit geval toch ook niet veel uitmaken aangezien deze maandag toch al relatief meer uitbetaald moest worden. Of de PBZ nou voor alleen kerstkaarten of kerstkaarten én de Veronica naar de bus moeten lopen maakt ook niet uit. Het zelfde geldt voor de voorbereiding. De minuten die het op maandag extra kost om die dingen te zetten zouden er anders op dinsdag bij komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan de soort partij. Er zijn partijen die gespreid gestuurd worden omdat de klant een respons verwacht en daar een callcenter voor inricht bijvoorbeeld.
De gidsen ben ik met je eens dat ze daar niet over moeten zeuren maar dat zal wel kosten technisch zijn.
Daar weet ik inderdaad nu alles vanaf. Maar er zijn dingen die mijn manager ook niet snapt dat ze het op die manier doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:06 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Qua kosten zal het in dit geval toch ook niet veel uitmaken aangezien deze maandag toch al relatief meer uitbetaald moest worden. Of de PBZ nou voor alleen kerstkaarten of kerstkaarten én de Veronica naar de bus moeten lopen maakt ook niet uit. Het zelfde geldt voor de voorbereiding. De minuten die het op maandag extra kost om die dingen te zetten zouden er anders op dinsdag bij komen.
Maar de logica van hogerhand is sowieso vaak niet te volgen. Ik neem aan dat jij daar nu alles vanaf weet
Klinkt als een probleem bij de machine operators en niet zozeer de HSM zelf. Zeker het gedeelte van stukken wijk in een andere bak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef gelestipjes het volgende:
De rode bakken waren wel een gigantische puinhoop vandaag, klopte niks van de volgordes, hele stukken wijken die in de rode bak van een andere wijk zaten, kortom: chaos. Maar alsnog al om 11 uur klaar met voorbereiden.
Dat ligt dan kennelijk aan de vestiging, want hier is het wel écht druk en nu vrij of vakantie zit er echt voor niemand in. We zijn ook met klem verzocht afgelopen maandag en volgende week maandag te werken, en tot nu toe begrijp ik wel waaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef gelestipjes het volgende:
Vond het weer niet heel veel vandaag. Al met al tot nu toe een behoorlijk teleurstellende knj voor wat betreft de hoeveelheid. Morgen en vrijdag zijn er zelfs behoorlijk wat mensen vrij, dus blijkbaar verwachten ze ook dan niet zoveel. Was voorgaande jaren zo'n beetje ondenkbaar dat mensen een dag vrij kregen gedurende die periode, nu hebben er zelfs mensen vakantie.
De rode bakken waren wel een gigantische puinhoop vandaag, klopte niks van de volgordes, hele stukken wijken die in de rode bak van een andere wijk zaten, kortom: chaos. Maar alsnog al om 11 uur klaar met voorbereiden.
Maar jij bent postbezorgerquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat ligt dan kennelijk aan de vestiging, want hier is het wel écht druk en nu vrij of vakantie zit er echt voor niemand in. We zijn ook met klem verzocht afgelopen maandag en volgende week maandag te werken, en tot nu toe begrijp ik wel waarom![]()
Verlof voor 2013 is trouwens goedgekeurd
incl gratificatie 2 euroquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:25 schreef Thomas-sama het volgende:
salarisstrook is binnen op Finbox
z n algemeenheid kun je bij de post (als vaste kracht)nooit vrij krijgen in december,een kerst in het buitenland vieren zit er eigenlijk nooit in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar jij bent postbezorgerEn ik had het dus over het binnenwerk. Postbezorgers krijgen hier inderdaad ook geen vrij.
The same here ik had alleen 3 stuks hah. Ben ook aardig versleten en heb een zere rug!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:27 schreef Selestha het volgende:
Pff.. 4 stuks HaH waarvan er één steeds achter de busrand bleef steken, LINDA + een dubbeldikke VPRO en Veronica, 6 tassen totaal en een shitload pakjes. Was 4 uur bezig, ben nu bekaf
Gratificatiequote:
ik denk dat de pbz ook geen extra krijgen ondanks de mededeling van welquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Volgens mij heb ik gewoon mn normale salaris.
Pbz's krijgen toch cadeaubon?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik denk dat de pbz ook geen extra krijgen ondanks de mededeling van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |