'quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef posje het volgende:
Tot nu toe best te doen, mijn eerste knj. :-), hier was het een vrijdag ;-)
Beetje jammer om daar zoveel mensen voor in te zetten, min of meer verplicht, maar inderdaad: beter dan te weinig. Morgen zullen we ons ei wel kwijt kunnen, met dubbele tv-gidsen en zo.
Jij geluk gehad....Ik had 3 tassen post, maar ben wel een x of 6 echt zeiknat geregend, van die plensbuien van maximaal 5 minuten....quote:Op maandag 17 december 2012 16:51 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
'
Hier zaten de tv-gidsen er vandaag al bij. Hadden ongeveer net zoveel post als op een normale dinsdag, maar was goed te doen en heb het grotendeels droog kunnen houden.
Wie hebben dat verplicht gesteld? Tijdens de informatiebijeenkomsten is bij ons duidelijk uitgelegd dat het extra werken op maandag alleen op vrijwillige basis plaats zou vinden. Er werd wel een dringend beroep gedaan op de mensen om het te doen maar er werd ook duidelijk gezegd dat het niet verplicht was.quote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef SKBlondie het volgende:
Hier (Tilburg) hebben ze ons verplicht om je eigen wijk te lopen vandaag (en volgende week). Was toch al beschikbaar dus vind het niet erg. Snap alleen niet waarom we dan van die beschikbaarheidsformulieren in moesten vullen als ze het ons uiteindelijk toch verplichten.
Op de Katjeskelder toevallig?quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag niet gewerkt maar lekker een relaxt lang weekend in Oosterhout gehad!Komende zaterdag zal het qua voorbereiding en bezorging wel weer een verschrikking worden denken jullie niet?
Via mijnpostnl . nl kun je de flyer op een of andere manier weer opnieuw aanvragenquote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Weet iemand tot wanneer je die bon voor dat 'kerstpakket' kan inleveren? Ik ben die brief even tijdelijk 'kwijt' helaas, dus dat is wel fijn om te weten dan...
Jij was het donderdag nietquote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Op de Katjeskelder toevallig?
Daar heb ik afgelopen zaterdag nog post bezorgd/afgehaald.
De planning was daar niet blij mee. Vanochtend een mailtje daarover dat het niet de bedoeling is dat er zomaar met alle partijen geschoven mag worden.quote:Op maandag 17 december 2012 16:51 schreef SKBlondie het volgende:
[..]
'
Hier zaten de tv-gidsen er vandaag al bij. Hadden ongeveer net zoveel post als op een normale dinsdag, maar was goed te doen en heb het grotendeels droog kunnen houden.
Wat is überhaupt het probleem als partijen eerder worden bezorgd? Abonnementhouders zullen het een probleem vinden als het betreffende blaadje later binnenkomt. Maar eerder? Ik geloof niet dat ze er erg veel klachten over kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
De planning was daar niet blij mee. Vanochtend een mailtje daarover dat het niet de bedoeling is dat er zomaar met alle partijen geschoven mag worden.
Aan de ene kant snap ik het wel, de klant betaald voor bezorging op een bepaalde dag.
Aan de andere kant heb ik zoiets van het is de KNJ periode dan moet je daar niet moeilijk over doen.
Het ligt een beetje aan de soort partij. Er zijn partijen die gespreid gestuurd worden omdat de klant een respons verwacht en daar een callcenter voor inricht bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wat is überhaupt het probleem als partijen eerder worden bezorgd? Abonnementhouders zullen het een probleem vinden als het betreffende blaadje later binnenkomt. Maar eerder? Ik geloof niet dat ze er erg veel klachten over kunnen verwachten.
Als die gidsen er op een normale maandag bij zouden zitten snap ik het probleem maar in dit geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |