Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de pakketbezorger.quote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef Harde_Mepper het volgende:
Door wie worden aangetekende brieven bezorgd? De pakketbezorger die hier altijd komt, of de postbezorger op de fiets?
Niet de postbezorgers, die krijgen wij niet mee. Volgens mij de pakketdienst.quote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef Harde_Mepper het volgende:
Door wie worden aangetekende brieven bezorgd? De pakketbezorger die hier altijd komt, of de postbezorger op de fiets?
dat laatste is niet handigquote:Op maandag 17 december 2012 09:50 schreef posje het volgende:
Pfff ja... van die dagen dat je flink door wil/moet lopen, ben je continu omgetrapte bloempotten rechtop aan het zetten. ;-) En nu heeft iemand een bloembak binnen precies onder de brievenbus gezet (glazen deur), zodat ik haast moet sjoelen met pakjes, om de bloemetjes niet te verpletten.
hier ook weinigquote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef gelestipjes het volgende:
Stelde weer weinig voor vandaag. Wel aardig wat kaarten, maar die zaten voor het grootste deel gewoon tussen de machinepost. Om half 10 was alles al klaar qua voorbereiding. Wel erg veel fouten in de machinepost.
En of ze überhaupt wel denken!quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Herfstblad het volgende:
Hier hebben ze ons niets verplicht, maar het is me gevraagd voor vandaag en volgende week. Vandaag doe ik het niet, maar volgende week doe ik het wel1 keer vind ik het ook geen probleem om te doen.
Ik heb weleens gehad dat een mevrouw precies onder de brievenbus een emmer sop had staan aan de binnenkantDan vraag je je af wat die mensen denken.
Hier wat meer dan. We waren pas om 11.45 u. klaar met voorbereiden. Enorm veel kaarten en idd veel fouten in de machinepost. En ook veel kaarten waarvan het envelopje helemaal stuk was. Goedkope kaart + envelop --> gaat stuk! Ook niet dichtgeplakte enveloppen vragen om problemen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef gelestipjes het volgende:
Stelde weer weinig voor vandaag. Wel aardig wat kaarten, maar die zaten voor het grootste deel gewoon tussen de machinepost. Om half 10 was alles al klaar qua voorbereiding. Wel erg veel fouten in de machinepost.
Dat dus!!quote:Op maandag 17 december 2012 14:42 schreef dud0r het volgende:
Omdat de meeste kantoren op voorhand veel meer post hadden verwacht. En om dan een normale maandag dienst te draaien met 5/6 wikken die gelopen moeten worden is niet handig.
Op zo'n dag kan je beter teveel inzetten dan te weinig.
Ik heb meerdere malen meegemaakt dat mensen het kruipluik achter de deur open hadden staan. Een keer was het vanwege het feit dat de boel was ondergelopenquote:Ik heb weleens gehad dat een mevrouw precies onder de brievenbus een emmer sop had staan aan de binnenkantDan vraag je je af wat die mensen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |