Qua kosten zal het in dit geval toch ook niet veel uitmaken aangezien deze maandag toch al relatief meer uitbetaald moest worden. Of de PBZ nou voor alleen kerstkaarten of kerstkaarten én de Veronica naar de bus moeten lopen maakt ook niet uit. Het zelfde geldt voor de voorbereiding. De minuten die het op maandag extra kost om die dingen te zetten zouden er anders op dinsdag bij komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan de soort partij. Er zijn partijen die gespreid gestuurd worden omdat de klant een respons verwacht en daar een callcenter voor inricht bijvoorbeeld.
De gidsen ben ik met je eens dat ze daar niet over moeten zeuren maar dat zal wel kosten technisch zijn.
Daar weet ik inderdaad nu alles vanaf. Maar er zijn dingen die mijn manager ook niet snapt dat ze het op die manier doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:06 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Qua kosten zal het in dit geval toch ook niet veel uitmaken aangezien deze maandag toch al relatief meer uitbetaald moest worden. Of de PBZ nou voor alleen kerstkaarten of kerstkaarten én de Veronica naar de bus moeten lopen maakt ook niet uit. Het zelfde geldt voor de voorbereiding. De minuten die het op maandag extra kost om die dingen te zetten zouden er anders op dinsdag bij komen.
Maar de logica van hogerhand is sowieso vaak niet te volgen. Ik neem aan dat jij daar nu alles vanaf weet
Klinkt als een probleem bij de machine operators en niet zozeer de HSM zelf. Zeker het gedeelte van stukken wijk in een andere bak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef gelestipjes het volgende:
De rode bakken waren wel een gigantische puinhoop vandaag, klopte niks van de volgordes, hele stukken wijken die in de rode bak van een andere wijk zaten, kortom: chaos. Maar alsnog al om 11 uur klaar met voorbereiden.
Dat ligt dan kennelijk aan de vestiging, want hier is het wel écht druk en nu vrij of vakantie zit er echt voor niemand in. We zijn ook met klem verzocht afgelopen maandag en volgende week maandag te werken, en tot nu toe begrijp ik wel waaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef gelestipjes het volgende:
Vond het weer niet heel veel vandaag. Al met al tot nu toe een behoorlijk teleurstellende knj voor wat betreft de hoeveelheid. Morgen en vrijdag zijn er zelfs behoorlijk wat mensen vrij, dus blijkbaar verwachten ze ook dan niet zoveel. Was voorgaande jaren zo'n beetje ondenkbaar dat mensen een dag vrij kregen gedurende die periode, nu hebben er zelfs mensen vakantie.
De rode bakken waren wel een gigantische puinhoop vandaag, klopte niks van de volgordes, hele stukken wijken die in de rode bak van een andere wijk zaten, kortom: chaos. Maar alsnog al om 11 uur klaar met voorbereiden.
Maar jij bent postbezorgerquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat ligt dan kennelijk aan de vestiging, want hier is het wel écht druk en nu vrij of vakantie zit er echt voor niemand in. We zijn ook met klem verzocht afgelopen maandag en volgende week maandag te werken, en tot nu toe begrijp ik wel waarom![]()
Verlof voor 2013 is trouwens goedgekeurd
incl gratificatie 2 euroquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:25 schreef Thomas-sama het volgende:
salarisstrook is binnen op Finbox
z n algemeenheid kun je bij de post (als vaste kracht)nooit vrij krijgen in december,een kerst in het buitenland vieren zit er eigenlijk nooit in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar jij bent postbezorgerEn ik had het dus over het binnenwerk. Postbezorgers krijgen hier inderdaad ook geen vrij.
The same here ik had alleen 3 stuks hah. Ben ook aardig versleten en heb een zere rug!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:27 schreef Selestha het volgende:
Pff.. 4 stuks HaH waarvan er één steeds achter de busrand bleef steken, LINDA + een dubbeldikke VPRO en Veronica, 6 tassen totaal en een shitload pakjes. Was 4 uur bezig, ben nu bekaf
Gratificatiequote:
ik denk dat de pbz ook geen extra krijgen ondanks de mededeling van welquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Volgens mij heb ik gewoon mn normale salaris.
Pbz's krijgen toch cadeaubon?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:52 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik denk dat de pbz ook geen extra krijgen ondanks de mededeling van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |