Si!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh die zijn leuk sjaan! Ik zou ze zelf niet snel dragen want goud, maar vind ze wel mooi. Steve?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nieuwe pumps*O* gister gekocht
[ afbeelding ]
Die middelste heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef 86jmt het volgende:
Mijn aanwinsten van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
Ja hoor. Anders doe ik er van die halve zooltjes in waardoor ik het langer trek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:07 schreef Luxuria het volgende:
Kunnen jullie echt een avond op zo'n schoenen staan zonder veel pijn?
Leuk! Waar zijn die in het midden van?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef 86jmt het volgende:
Mijn aanwinsten van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
Op de site van Invito staan leuke basic hakkenquote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk! Waar zijn die in het midden van?
Ik zoek vrij basic zwarte heels, waarop ik aardig lang kan staan, dus geen 13+ cm en ze moeten niet al te plastic/stug zijn. Al m'n hakken zijn echt van die palen maar das niks voor een avond hard stappen
Merci! Heb al leuke gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 10:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Op de site van Invito staan leuke basic hakken
quote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zoek vrij basic zwarte heels, waarop ik aardig lang kan staan, dus geen 13+ cm en ze moeten niet al te plastic/stug zijn. Al m'n hakken zijn echt van die palen maar das niks voor een avond hard stappen
Die middelste zijn van de van haren, ik zag ze vorige week nog staan.quote:
Hmm toch maar eens meer oefenen danquote:Op woensdag 26 december 2012 09:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ja hoor. Anders doe ik er van die halve zooltjes in waardoor ik het langer trek.
Dat is sowieso aan te radenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens meer oefenen dan
Ik denk dat deze idd wat moeilijker lopen zijn jaquote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Chicolate het volgende:
Jane Norman sale bij V&D. Kan er al bijna op lopen
(13 cm met plateau).
[ afbeelding ]
moooi 5 euro maar wauw !quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 5 hele euro's bij de primark gescoord
Tof zeker met die panty erbij! Oooh en natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?.. ja moet wel toegeven dat als ik bij primark ben ook nooit weet wat ik moet kopen op welke afdeling dan ook.. valt tegen laatste tijd. Alleen de pyjama's enz. zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar Meloewa, primark is kut en binnen de kortste keren kapot.
Ik heb ook hakken vd Primark. Tuurlijk weet je dat de kwaliteit niet even goed is, maar hoe meer hakken hoe beter. Ik noem het altijd leuk voor erbijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar Meloewa, primark is kut en binnen de kortste keren kapot.
Ja, is zo. Ik koop daar nooit wat en schoenen enzo zijn al helemaal kut daarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt?.. ja moet wel toegeven dat als ik bij primark ben ook nooit weet wat ik moet kopen op welke afdeling dan ook.. valt tegen laatste tijd. Alleen de pyjama's enz. zijn wel schattig.
Oh zo, ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb ook hakken vd Primark. Tuurlijk weet je dat de kwaliteit niet even goed is, maar hoe meer hakken hoe beter. Ik noem het altijd leuk voor erbij
Ja precies die fluweel kinderachtige zachte pjama's zitten wel lekker en zijn wel fijn.Maar echt kleding dat de moeite waard is.. niet echt! Ja idd lopen rare mensen tussen in die drukte. Schoenen kloppen niet echt bij maat of zo, zitten raar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, is zo. Ik koop daar nooit wat en schoenen enzo zijn al helemaal kut daarlaatst had ik inderdaad soort van neppig zijden pyjama gekocht daar maar that's it. Als ik daar ben ga ik mensen en kleding die mensen aan hebben bekijken.
[..]
Oh zo, ja, ik snap wat je bedoelt.Mja, ikzelf wil liever gewoon goede kwaliteit altijd.
Ik heb ze ook !quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook heel erg meevallen hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb ook hakken vd Primark. Tuurlijk weet je dat de kwaliteit niet even goed is, maar hoe meer hakken hoe beter. Ik noem het altijd leuk voor erbij
Ze zijn leuk SQ!quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Ik heb daar voor 3 euro schoentjes gekocht, die hebben al aardig wat overleefd en pasten perfect. Ik krijg bijna altijd wondjes/blaren en van deze schoenen gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat kan ook heel erg meevallen hoorIk heb ooit flatjes bij Primark gekocht, normaal zijn flatjes niet echt schoenen die je lang kunt dragen, maar die heb ik bijna 2 zomers echt véél aan gehad. Het kan dus wel!
Alleen maar mooi meegenomen dan tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb daar voor 3 euro schoentjes gekocht, die hebben al aardig wat overleefd en pasten perfect. Ik krijg bijna altijd wondjes/blaren en van deze schoenen gewoon helemaal niet.
Heb er ook een vestje vandaag waar ik heel blij mee ben en die nog steeds netjes is na veel dragen. Materiaaltechnisch vind ik het zo slecht nog niet hoor.
\quote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die zijn erg leuk, waar heb je ze vandaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn nieuwste paar:
[ afbeelding ]
http://www.zalando.nl/dol(...)s-dl111a008-102.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Die zijn erg leuk, waar heb je ze vandaan?
Ik zie me al gaan nu met mijn hakken aanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef m_verstraeten het volgende:
Zo met die sneeuw blijft het maar stil in dit topic...
Hebben de vaste dames van dit topic niets nieuws meer gekocht vanwege de sneeuw of gladheid buiten? Of sparen ze liever alvast door voor als het straks weer lente/zomer is?
Kunnen ze meteen de prullenbak in.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zie me al gaan nu met mijn hakken aan
Ja dat ook en veel te koud! Sneeuw is best leuk, maar niet bestemd voor hakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen de prullenbak in.
Toch maar de JN-site?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mine![]()
En in dublin sleehakken gekocht, maar heb ff geen foto.
Had ze daar besteld maar plots was de bestelling geannuleerd. Dus V&D site beetje bijhouden en daar stonden ze weer! Laatste paar. Heeft iemand teruggestuurd, kun je een beetje zien aan de zool.quote:
Ik heb de rechter in een andere kleurquote:Op maandag 21 januari 2013 17:38 schreef Probability het volgende:
Ik heb deze besteld, beide geen leer dus ben benieuwd. Heb nooit niet-leren schoenen.
[ afbeelding ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000575%2007308%2020%200550%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hoe bevallen ze?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:44 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb de rechter in een andere kleur
Oehh die laatste s mooi!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:42 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]
(Spiegel is vies, ik weet 't)
[ afbeelding ]
Slechte kwaliteit foto's.![]()
Ze bevallen wel goed alleen de hak is groter dan ik had verwacht.quote:
Heb je een foto (:quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ze bevallen wel goed alleen de hak is groter dan ik had verwacht.
Zou ze na de sneeuw pas aandoen
Ik kom net terug van sporten dus ik maak wel even een aan foto incl sportbroek haha.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Probability het volgende:
Ja of een eigen. Zie je erg dat het nepleer is?
Ik zag er gisteren toch echt twee op hakken lopen in de supermarkt dus het is officieel hakkendag, zoals met rokjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zie me al gaan nu met mijn hakken aan
Haha ik wacht wel even tot na het weekend. Sneeuw vrij en geen kans dat ik uitglijquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren toch echt twee op hakken lopen in de supermarkt dus het is officieel hakkendag, zoals met rokjes.
Awwww dat katje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Schoentjes bij de Primark gehaald. Niets spannends aan, maar simpel en zwart kan natuurlijk nooit kwaad. Voor 7 euro al helemaal niet.
Inclusief mini-kat die te nieuwsgierig was om weg te willen. Die ik overigens niet aan het doodtrappen ben. Beetje vertekend beeld. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Schoentjes bij de Primark gehaald. Niets spannends aan, maar simpel en zwart kan natuurlijk nooit kwaad. Voor 7 euro al helemaal niet.
Inclusief mini-kat die te nieuwsgierig was om weg te willen. Die ik overigens niet aan het doodtrappen ben. Beetje vertekend beeld. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik vind je schoentjes leuk! En je mini kat al helemaalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen en minikat zijn leuk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
En af en toe op een feestje? Of mag je helemaal geen hakken meer dragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef AppleMartini het volgende:
Het is inderdaad iets chronisch. Wel kans op iets verbetering maar voorlopig niet, en ik vind het zonde dat ze niet gebruikt worden.
Dan wel, maar op lagere dan deze in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En af en toe op een feestje? Of mag je helemaal geen hakken meer dragen?
Zonde. Deze heb ik vandaag aan alleen dan beige en soort van dunnere hak. Ik weet niet waarom maar ik heb pijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef AppleMartini het volgende:
Ladies, ik doe denk ik m'n Madden Girls weg, deze dus
[ afbeelding ]
Ik heb er misschien twee keer binnenshuis op gelopen, iemand interesse? Mijn rug is stuk dus ik kan er voorlopig niet meer op lopen, daarom gaan ze weg. Tot mijn spijtMaatje 39.
Voor hoeveel?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef AppleMartini het volgende:
Ladies, ik doe denk ik m'n Madden Girls weg, deze dus
[ afbeelding ]
Ik heb er misschien twee keer binnenshuis op gelopen, iemand interesse? Mijn rug is stuk dus ik kan er voorlopig niet meer op lopen, daarom gaan ze weg. Tot mijn spijtMaatje 39.
30 exclusief is een betere prijs misschien.quote:
Ik snap het. Balen! Hoop voor je dat je ze snel kan verkopen en daar iets leuks van kan halenquote:url=http://forum.fok.nl/topic/1906229/4/25#122500161]dinsdag 5 februari 2013 11:02[/url] schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan wel, maar op lagere dan deze in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Ik heb nog geen nieuwe hakken gekocht. Wel andere enkellaarsjes. Helaas was het te mooi om waar te zijn dat het lekker weer zou blijvenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:24 schreef m_verstraeten het volgende:
ZO ik heb het met de sneeuw gevraagd, maar nu het mooie weer is begonnen (en waarschijnlijk weer bijna weg is tegen het weekend), nog geen nieuwe boost of foto's in dit topic...
Ik ga het nl niet geloven als alle dames zeggen dat ze stil hebben gezeten deze winter of tijdens de sale van afgelopen tijd
tevens: het is ook nog gewoon winter, officieelquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe hakken gekocht. Wel andere enkellaarsjes. Helaas was het te mooi om waar te zijn dat het lekker weer zou blijven
Helaas welquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: het is ook nog gewoon winter, officieel
Dat kan ook best, moet je alleen de kussentjes nog even binnen halen na gebruikquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
In mijn hoofd was ik al helemaal bezig om een loungebank op mn balkon neer te zetten
Ik zie me al zitten geen zon, maar gewoon als bikkel op mn loungebankquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook best, moet je alleen de kussentjes nog even binnen halen na gebruik
(wij moeten eerst nog een veranda bouwen, dus dat loungen zit er voor 2015 wss niet in)
Op zulke hakken raak ik direct verliefd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:40 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
WauwieEerst op normale hakken leren lopen dan maar
Ze lijken me supertof. Staan ze leuk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:36 schreef missbehavin het volgende:
Deze pas geleden gekocht
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 12:40 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Ja ik vind van wel natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze lijken me supertof. Staan ze leuk?
Oh, balen dat het niet mijn maat is. Mooie hakken!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef Ladylicious het volgende:
Iemand belang bij deze heels? Ik heb ze beide nog nooit gedragen.. Is maat 38, ik pas er net in maar ze zitten toch vrij krap met als gevolg dat ik ze nog niet aan heb gedurfd en ze nu staan te verstoffen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het 2e paar is trouwens groener dan de foto doet voorkomen.
Nice. Ben zelf al een tijd op zoek naar zwarte enkellaarzen. Waar zijn die vandaan en hadden ze die hakken ook in het zwart? Lopen ze lekker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb laatst deze gekocht voor 25 euro in de opruiming
[ afbeelding ]
En deze pumps voor onder mijn trouwjurk in mei. Met een gemiddeld hakje, want het manouvreren in zo'n jurk is al lastig zat
[ afbeelding ]
Oh too bad, maatje te klein voor mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef Ladylicious het volgende:
Iemand belang bij deze heels? Ik heb ze beide nog nooit gedragen.. Is maat 38, ik pas er net in maar ze zitten toch vrij krap met als gevolg dat ik ze nog niet aan heb gedurfd en ze nu staan te verstoffen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn van fashionchick, heb ze zelf bij een outlet in eindhoven weg. Waren er ook in het zwart en lopen heerlijk!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Oh, balen dat het niet mijn maat is. Mooie hakken!
[..]
Nice. Ben zelf al een tijd op zoek naar zwarte enkellaarzen. Waar zijn die vandaan en hadden ze die hakken ook in het zwart? Lopen ze lekker?
Ik heb 38quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe groot ben je dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef essnhills het volgende:
Wat een mooie hakken hier allemaal!
Ik zou ook graag wat vaker op hakken willen lopen, maar die zijn er helaas maar erg weinig in mijn maat (35) en voor betaalbare prijzen..
En echt hoge hakken kan ik ook niet op lopen(10 cm hoge hakken zijn érg hoog op 21cm lange voeten) Ik heb 1 paar die 9 cm hoge hakken heeft, en daarop kan ik al absoluut niet van de trap aflopen of van een helling af, dan kukel ik voorover
1.64quote:
Leuke hakken! Helaas niet mijn maatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oe, waar heb je dat tweede paar weg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En deze pumps voor onder mijn trouwjurk in mei. Met een gemiddeld hakje, want het manouvreren in zo'n jurk is al lastig zat
[ afbeelding ]
zijn van het merk cristofoli. Ik heb ze van spartoo.nl, maar je kan ze op meer plekken kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:57 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oe, waar heb je dat tweede paar weg?
Ik schiet aan de achterkant altijd uit mijn pumps tijdens het lopen (en ik heb maat 36, dus een maat kleiner proberen is meestal geen optie). Ik heb halve zolen die ik voorin mijn pumps leg waardoor ze wel goed blijven zitten. Werkt primaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef dahippieunicorn het volgende:
Pfff had een tijd terug hakken van de H&M besteld (twee maten om zeker te zijn) en wederom kan ik deze ook weer terugsturen. DIt is denk ik al het 15e paar wat ik in de afgelopen tijd gepast heb maar wat niet past.38 is vaak te groot, 37 te klein.
Ik word er eerlijk gezegd niet goed van. Het stomme is dat 'dichte' hakken vaak wel gewoon passen. Dus enkellaarsjes en dat soort dingen. Maar open hakken zoals pumps enzo (hakken die rondom bij de hak niet helemaal dichtzitten) passen nooit.
Iemand tips?
ja het probleem is dat 38 dus echt veel te groot is. Ik kan een vinger makkelijk achter bij mijn hak stoppen. Heb a; eens eerder met zooltjes of iets dergelijks geprobeerd te werken maar dat hielp niet genoeg. 37 is vaak wel redelijk oké, maar alles gaat dan zo snijden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik schiet aan de achterkant altijd uit mijn pumps tijdens het lopen (en ik heb maat 36, dus een maat kleiner proberen is meestal geen optie). Ik heb halve zolen die ik voorin mijn pumps leg waardoor ze wel goed blijven zitten. Werkt prima
Wat StormQueen zegt..quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef dahippieunicorn het volgende:
Pfff had een tijd terug hakken van de H&M besteld (twee maten om zeker te zijn) en wederom kan ik deze ook weer terugsturen. DIt is denk ik al het 15e paar wat ik in de afgelopen tijd gepast heb maar wat niet past.38 is vaak te groot, 37 te klein.
Ik word er eerlijk gezegd niet goed van. Het stomme is dat 'dichte' hakken vaak wel gewoon passen. Dus enkellaarsjes en dat soort dingen. Maar open hakken zoals pumps enzo (hakken die rondom bij de hak niet helemaal dichtzitten) passen nooit.
Iemand tips?
Had ik dat probleem maar.. Ik zag net op de Bershka site alweer veel te veel moois wat voor komende zomer in mijn kastje moet staanquote:
Zou het risico graag willen nemen, maar heb al te vaak meegemaakt (ook met ballerina's) dat ik deze gedachte had en ze niet had teruggebracht, waarna ik weken lang met verschrikkelijke pijn erop gelopen heb maar ze niet echt 'uitgelopen' raakten. Toen maar weer terug in de kast gezet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Je loopt ze altijd uit he. Zeker met pumps. Die zitten nooit meteen als gegoten. Pak die 37 en loop ze even goed in
Maar dan zitten ze toch nóg strakker? ;oquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat StormQueen zegt..
Slip je er ook uit? Anders moet je van die hielstrips aan de achterkant plakken, dat heb ik in het begin ook gedaan, nadat mijn paar echt goed was ingelopen heb ik ze eruit gehaald!
Zie mijn vraag hierboven..quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Zou het risico graag willen nemen, maar heb al te vaak meegemaakt (ook met ballerina's) dat ik deze gedachte had en ze niet had teruggebracht, waarna ik weken lang met verschrikkelijke pijn erop gelopen heb maar ze niet echt 'uitgelopen' raakten. Toen maar weer terug in de kast gezet.
[..]
Maar dan zitten ze toch nóg strakker? ;o
Hmm ik kijk nog even rond naar hakken die wat beter zitten, en dan zal ik dit misschien toch proberen danquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zie mijn vraag hierboven..
Als je er ook uitslipt, dan zorgen die plakkers juist dat je er niet uitglipt..
Als ze juist 'te klein' zijn voor je gevoel moet je toch proberen ze in te lopen..
Mijn heels zaten ook niet gelijk lekker.. naar verloop van tijd zaten ze geweldig!
De schoenen vind ik afschuwelijk maar die tegeltjesvloer isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:40 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
Merken als Gabor werken met Engelse schoenmaten, waarbij size 4.5 dan gelijk staat aan 37.5, is dat een optie om uit te proberen? Dan zit je precies tussen 37 en 38 inquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Zou het risico graag willen nemen, maar heb al te vaak meegemaakt (ook met ballerina's) dat ik deze gedachte had en ze niet had teruggebracht, waarna ik weken lang met verschrikkelijke pijn erop gelopen heb maar ze niet echt 'uitgelopen' raakten. Toen maar weer terug in de kast gezet.
[..]
Maar dan zitten ze toch nóg strakker? ;o
Zeker een optie! Ik zal eens kijken, dank je wel!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Merken als Gabor werken met Engelse schoenmaten, waarbij size 4.5 dan gelijk staat aan 37.5, is dat een optie om uit te proberen? Dan zit je precies tussen 37 en 38 in
Bedankt nog!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn van het merk cristofoli. Ik heb ze van spartoo.nl, maar je kan ze op meer plekken kopen
Ik kan ook geen "normale" pumps aan omdat ik brede voeten heb. Ik draag alleen maar pumps met een bandje om de wreef. Dan heb je er veel minder last van als de schoenen te lang en/of te breed zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef dahippieunicorn het volgende:
Iemand tips?
ik loop de hele dag op hoge hakken van 10 cm of groter al zo' 4 jaar lang.... Ik ben er aangewend. Dus las heb ik niet, wel zou het altijd minder luxe/comfort hebben als bijv UGGs, maar dit is ook logisch. Shoppen op hoge hakken een hele dag is sowieso geen aanrader. Want dan raken je voeten wel al snel overbelast omdat je toch constant in de weer bent. Daar zou je dus ook nooit aanwennen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef ntm het volgende:
Is het echt zo dat je op hakken moet 'leren' lopen. Bij mij blijft het pijn doen aan mijn voeten als ik lange tijd op hakken loop ook als ik er vaak op loop. Snap ook niet hoe die beroemdheden het altijd volhouden.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 22:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik loop de hele dag op hoge. hakken van 10 cm of groter al zo' 4 jaar lang.... Ik ben er aangewend. Dus las heb ik niet, wel zou het altijd minder luxe/comfort hebben als bijv UGGs, maar dit is ook logisch. Shoppen op hoge hakken een hele dag is sowieso geen aanrader. Wat dan raken je voeten wel al snel overbelast omdat je toch constant in de weer bent. Daar zou je dus ook nooit aanwennen.
Ja inderdaad, maar jij kan dus zeker ook moeilijk op platte schoenen lopen nu, sneakers enzo. Of gaat dat nog steeds wel makkelijk?quote:Op maandag 1 april 2013 22:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik loop de hele dag op hoge. hakken van 10 cm of groter al zo' 4 jaar lang.... Ik ben er aangewend. Dus las heb ik niet, wel zou het altijd minder luxe/comfort hebben als bijv UGGs, maar dit is ook logisch. Shoppen op hoge hakken een hele dag is sowieso geen aanrader. Wat dan raken je voeten wel al snel overbelast omdat je toch constant in de weer bent. Daar zou je dus ook nooit aanwennen.
Ik reageer ook evenquote:Op maandag 1 april 2013 22:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar jij kan dus zeker ook moeilijk op platte schoenen lopen nu, sneakers enzo. Of gaat dat nog steeds wel makkelijk?
jawel gaat nog steeds makkelijk... Maar het is meer het psychische. Ik vind hakken leuk, vooral omdat ze me net iets groter maken dus omdat ik er aangewend heb zou ik me zonder al snel klein of niet lekker voelen in het openbaar.( Meeste platte schoenen vind ik ook niet mooi in het algemeen of bij mezelf) Maar lichamelijk kan ik er nog steeds goed op lopen. Merk dan ook wel het verschil zonder hakken sta je toch "steviger" in je schoenen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar jij kan dus zeker ook moeilijk op platte schoenen lopen nu, sneakers enzo. Of gaat dat nog steeds wel makkelijk?
Toffe pumps! Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn van christofoli via spartoo.nlquote:Op maandag 1 april 2013 22:52 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Toffe pumps! Waar heb je die vandaan?
Ik heb vergelijkbare maar dat zijn dansschoenen, en niet echt geschikt voor buiten
Mooi is die, hequote:Op dinsdag 2 april 2013 08:11 schreef RedReidingHood het volgende:
Dit is wat ik noem liefde op het eerste gezicht
[ afbeelding ]
Hij is alleen wel superduurquote:
Ik heb een paar hele dure en die doen echt veel pijn na een paar uur lopen, ik heb een paar hele goedkope en daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef ntm het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een vraagje, voor de dames die regelmatig op hakken lopen.
Merken jullie heel erg verschil tussen 'dure' hakken en de wat goedkopere (van Haren, etc.) als jullie er op lopen? Ik heb het gevoel dat iets goedkopere hakken sneller pijn doen aan je voeten. Iemand nog tips waar je hakken kunt kopen van goede kwaliteit?
Die blauwe vind ik mooiquote:Op maandag 15 april 2013 18:21 schreef snakelady het volgende:
Vandaag deze gekregen van mijn moeder, waren haar te klein.
[ afbeelding ]
En deze volgens mij ook nog niet laten zien.
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse in het tweede paar, als je ze nog hebt.. Zo'n maand later.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat je zelf moet bepalen of je er te lang voor bent. Ik draag hakken omdat ik het leuk vind staan, m'n figuur komt beter uit en voel me er sexy door. Als ik langer zou zijn zou ik ook gewoon hakken dragen denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:46 schreef annevrouwtje het volgende:
Ik mis http://www.jeffreycampbellshoes.com/ in de lijst van de orginele post ?
Is er nou n bepaalde truc om op heels te lopen ? Ik heb 2 paar hakken, maar als ik daar te lang op loop ga ik kapotOke, ik heb mn eerste paar ook pas gekocht toen ik 20 was, maar toch.
En zit er een bepaalde lengte aan verbonden ? Reden dat ik nooit hakken heb gehad, is omdat mij gezegd werd dat ik daar te lang voor ben. Ben nu 1.80 (of iets groter) en ben bang dat als ik op hakken, lager of super hoog (wou dat ik die super hoge heels aankon doen), ik veel te groot ben en dat het niet meer uitziet. (Also; mijn vriend is 1.85, dus dan ben ik weer te groot voor hem.)
-x Anne
Anne, waarom post je altijd alleen maar gaapsmilies?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:46 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er nou n bepaalde truc om op heels te lopen ? Ik heb 2 paar hakken, maar als ik daar te lang op loop ga ik kapotOke, ik heb mn eerste paar ook pas gekocht toen ik 20 was, maar toch.
En zit er een bepaalde lengte aan verbonden ? Reden dat ik nooit hakken heb gehad, is omdat mij gezegd werd dat ik daar te lang voor ben. Ben nu 1.80 (of iets groter) en ben bang dat als ik op hakken, lager of super hoog (wou dat ik die super hoge heels aankon doen), ik veel te groot ben en dat het niet meer uitziet. (Also; mijn vriend is 1.85, dus dan ben ik weer te groot voor hem.)
-x Anne
Ik ben gewend dat als je de combinatie : O doet, dat je een verbaasde smiley krijgtquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Anne, waarom post je altijd alleen maar gaapsmilies?
moet je een kleine o doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat als je de combinatie : O doet, dat je een verbaasde smiley krijgtZal er in het vervolg wel aan denken
dat werkt hier met een kleine o.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat als je de combinatie : O doet, dat je een verbaasde smiley krijgtZal er in het vervolg wel aan denken
Mijn ex was kleiner dan ik en ik droeg regelmatig hakken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:46 schreef annevrouwtje het volgende:
-x Anne
Wat? Ik citeer: "(Also; mijn vriend is 1.85, dus dan ben ik weer te groot voor hem.)"quote:
Ik las te snel en reageerde daardoor niet relevant, de boosheid was op mezelf gerichtquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef TripleP het volgende:
[..]
Wat? Ik citeer: "(Also; mijn vriend is 1.85, dus dan ben ik weer te groot voor hem.)"
Oooohhh! Ik heb de neiging voor iets kleinere mannen te vallen en ben zelf ook al 180, dus dat botst altijd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik las te snel en reageerde daardoor niet relevant, de boosheid was op mezelf gericht
Ik heb zelf gelukkig 20 cm te overbruggen met mijn verloofde, dat red ik nooit
Ik win met mijn 37cm verschil in groottequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik las te snel en reageerde daardoor niet relevant, de boosheid was op mezelf gericht
Ik heb zelf gelukkig 20 cm te overbruggen met mijn verloofde, dat red ik nooit
niet alleen naast je man hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik win met mijn 37cm verschil in grootte![]()
Overigens: Care; dat je dan wat groter bentIk vind het maar een vreemde reden om géén hakken te dragen.
Ik draag ook platte schoenen; ook al lijk ik een dwerg naast mijn man![]()
Truequote:
Ja same here, als ik daar rekening mee moet gaan houdenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Mijn ex was kleiner dan ik en ik droeg regelmatig hakken.![]()
Goeie hoogte om te motorboaten....quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja same here, als ik daar rekening mee moet gaan houdenVriendje nu is, als ik hakken draag, ook een kop kleiner
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie hoogte om te motorboaten....
Nee?![]()
Hehehe, dat zijn inderdaad wel beginnersheelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:16 schreef annevrouwtje het volgende:
Toch besloten om nog eens mijn "heels" uit de kast te halen en even 2x een half uur te gaan lopen samen met vriendlief
Voelde er op zich niet veel van en helemaal niet gevallen of omgeklinkt ^^ zelfs nog kunnen lopen met n zware boodschappen tas(voor iemand die pas 2 maanden op hakken loopt is dit heel wat
)
Verschil met mn vriend viel best mee, alhoewel t n beetje awkward was in het begin (hand-in-hand lopen vooral)
Maar hij schijnt t niet erg te vinden ^^
Hieronder n pic van de schoenenNiet erg hoog, I know.. En het zijn sleehakken (?) dus ik speel n beetje vals.
[ afbeelding ]
(Excuses als de pic ietwat groot is)
-x Anne
Gaat ze in haar vrije tijd naar SM-feesten?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:31 schreef annevrouwtje het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
da's Gagaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gaat ze in haar vrije tijd naar SM-feesten?
Breek-je-enkelschoenen.
I know. Maar ze ziet eruit alsof ze naar een SM-feestje gaat.quote:
Loopt ze er wel eens anders bij dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
I know. Maar ze ziet eruit alsof ze naar een SM-feestje gaat.
Ik ben mezelf ook weer aan het trainen! Bij elke gelegenheid waar het kan doe ik mijn hakken aan en ik neem lage schoenen mee als backup voor het geval het me toch niet lukt om er heel de avond op te staan (als ik naar een feestje bij iemand thuis ga, niet naar de kroeg of zo want dat te onhandig). Ik merk dat ik het wel steeds beter volhou en op een steeds iets hogere hakquote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef annevrouwtje het volgende:
Vandaag ook weer er even op geshopt(2x een uur
) en ik had vandaag het idee dat ik op sneakers liep (ze liepen dus erg comfi
)
Ik wil echt super graag op van die killer heels kunnen lopen, dus zal ik me er toch toe moeten dwingen om iedere dag mijn hakjes aan te doen. Mede dankzij de dames in dit topic heb ik toch we de motivatie ervoor gevonden
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:31 schreef annevrouwtje het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie van deze schoenen ?
[ afbeelding ]
Dat. Ik zou eerder geshockt zijn als ik een foto zag waar ze gewone/normale kleren aanhadquote:Op donderdag 25 april 2013 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loopt ze er wel eens anders bij dan?
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gaat ze in haar vrije tijd naar SM-feesten?
Breek-je-enkelschoenen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand interesse in maat 41 (valt klein - als een 40) rode FYB? Eigen foto komt nog (onderstaande zijn dus geen eigen fotos, maar ze zien er net zo uit), maar zijn nooit gedragen. Doos is er nog, zitten nog zakjes bij met nieuwe reservehakjes en wat reservestuds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een ja?quote:
Nou op zich wel interesse, maar ik heb dus mt. 39-40, weet dus niet of ze gaan passen. En wat moeten ze eigenlijk kosten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat een ja?Of gewoon liefhebberij?
Foto komt er nog aan!
Dat moet wel lukken denk ik..quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou op zich wel interesse, maar ik heb dus mt. 39-40, weet dus niet of ze gaan passen. En wat moeten ze eigenlijk kosten?
Aaargh ik vind ze wel heel gaaf! Maar mag eigenlijk niks meer kopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken denk ik..
Uhm.. iets van 35 excl.? Ze zijn nog helemaal nieuw, incl. accesoires (reserves, doos etc.). Vzk. voor koper natuurlijk.
Isgoed! Ik houd je in gedachten!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aaargh ik vind ze wel heel gaaf! Maar mag eigenlijk niks meer kopen![]()
Als ze nou eind van de maand nog niet verkocht zijn, dan hou ik me van harte aanbevolen!
Wat kostten ze eerst eigenljik?
Is goed!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Isgoed! Ik houd je in gedachten!
God, hoe duur waren die dingen? Laat me even googlen.
Hihi, snap ik. Tja, ze vallen voor mij een maat te klein dus (bij de meesten wel), maargoed. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat ze niet (iets) te groot zullen zijn bij jou.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed!
Speelt ook een beetje mee dat ik dus bang ben dat ze stiekem wel te groot zijn.. ik kan echt niet nog meer 'net iets te grote hakken' gebruiken
Deventerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi, snap ik. Tja, ze vallen voor mij een maat te klein dus (bij de meesten wel), maargoed. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat ze niet (iets) te groot zullen zijn bij jou.
Waar woon je? Kan je ze evt. passen?
Oeh! Daar ben ik re-de-lijk in de buurt soms! Ikzelf woon in Groningen maar mijn vriend in Enschede en ik kan makkelijk een omweg met de trein via Deventer maken een x mocht het echt nodig zijnquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oeh! Daar ben ik re-de-lijk in de buurt soms! Ikzelf woon in Groningen maar mijn vriend in Enschede en ik kan makkelijk een omweg met de trein via Deventer maken een x mocht het echt nodig zijn.
Hahah, lucky you! In ieder geval, ik moet nu gaan (naar Enschede inderdaadquote:
Hmm. Ze lijken heel erg op een paar dat ik heb gehad, maar dat waren geen Maddens. Heb ze overigens ook niet meer! L0tje heeft ze ook (degene die ik ook gehad heb). Ze waren te koop op Asos, misschien kan je daar eens kijken?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
voor iemand die alleen kan kruipen met alles dat hooggehakt is is dit topic zelfs om te kwijlen!
Ik heb een vraagje, zoek een paar van deze Steve Maddens als kadootje.
[ afbeelding ]
De zwarte in maat 40, enig idee waar ik die in een leuke kadoprijs op de kop kan tikken?
Oh die hebben ze ook in een blauwe variant toch? Vind ik erg tof! Misschien ook maar eens aanschaffen binnenkort.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb deze binnen en ze zijn geweldigZe zitten heerlijk en zijn lekker zomers vrolijk!
[ afbeelding ]
Goede tip! Dank je!quote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm. Ze lijken heel erg op een paar dat ik heb gehad, maar dat waren geen Maddens. Heb ze overigens ook niet meer! L0tje heeft ze ook (degene die ik ook gehad heb). Ze waren te koop op Asos, misschien kan je daar eens kijken?
http://topvintage.nl/nl/v(...)suede-platform-pumpsquote:Op zondag 5 mei 2013 18:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb hem in het blauw niet gezien... als je hem tegenkomt ben ik benieuwd naar een linkje, denk niet dat ik mezelf in kan houden
behalve als je opstaat met een maat groter en je voeten alleen in je ballerina's krijgtquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)suede-platform-pumps
Die winkel is zo evil voor je portemonneequote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat een schatjes!
Veel schoenen daar btw! En ze doen aan mt 42!
Och het is over een paar dagen weer weg, dat weet ik. Ik zou hard huilen als het permanent isquote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Danielle83 het volgende:
Ballerina's zijn anders ook leuk! Afgelopen weekend weer een paartje gehaald.
Maar serieus wel irritant een maat groter ineens
Die lieve witjes!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die winkel is zo evil voor je portemonnee
Ze hebben mijn trouwschoenen ook daar!
Ik heb knalrode jonge!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die lieve witjes!Ik zag ze net en wilde acuut opnieuw trouwen.
![]()
Ik heb mezelf net voorgenomen dat ik pas mag als ik onder een bepaald gewicht zit. Eerder vind ik het zonde en net niet echt mooi.
Die heb ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Danielle83 het volgende:
Dan nog even wachten met babies maken
Maar hakken maat 40 gaat hem ook niet worden?
jawel hoor. In de USquote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat ik tussen 38 en 39 inzit. Er bestaat helemaal geen 38, 5 hakken
De plakdingen heb ik idd ook uitgevondenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Selyn het volgende:
[..]
jawel hoor. In de US
En deze bij topvintage http://topvintage.nl/nl/v(...)ied-de-poule-peeptoe
(maat 9)
Ik heb hetzelfde probleem en koop normaal gesproken maat 39 en van die plakdingen voor in de hiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schatjesheb ze al heel lang, en ze moeten nodig weer eens schoongemaakt worden, maar ze lopen zo lekker en ik ben er echt verliefd op..waren van de 5th Avenue collectie een aantal jaren geleden
Believe you can, and you will.
Heel tof!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten! Ik vind sleehakken steeds leuker worden
Oeh, erg leuk!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
oeh, Nice! En de wedges van Daniëlle ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
This thread is worthless without pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee! Gewoon leuk voor erbijquote:[http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef koekii het volgende:
New Look schoenen
Leuk! Waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
forget your ex heten die. De kloon heet forget your boyfriend.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand een idee welke schoenen zit zijn bij 0:18?
Erg gaaf!
Ik heb ook wel interessequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand interesse in maat 41 (valt klein - als een 40) rode FYB? Eigen foto komt nog (onderstaande zijn dus geen eigen fotos, maar ze zien er net zo uit), maar zijn nooit gedragen. Doos is er nog, zitten nog zakjes bij met nieuwe reservehakjes en wat reservestuds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik loop er nooit op,quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse![]()
Mag ik vragen waarom je de schoenen wegdoet?
Ik woon niet ver van Groningen, kan ik ze een keertje komen passen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik loop er nooit op,. Ze liggen te verstoffen! Geen idee waarom eigenlijk. Toch niet zo voor mij, I guess, dat rood. Ik ben fan van zwart
. En tegenwoordig dol op goud en heb dus een zomerjasje vol met goudkleurige studs en die schoenen zijn met zilveren studs dus een mismatch,
.
Vind ik prima,quote:Op zondag 12 mei 2013 01:40 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik woon niet ver van Groningen, kan ik ze een keertje komen passen?
ik vind ze leuk!quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Misstique het volgende:
Vandaag deze gehaald bij Karen Millen.
[ afbeelding ]
Moet nog wel ff oefenen met lopen, zulke hoge hakken draag ik normaal nooit..
Waaaauwquote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:40 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd, het is hevig.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi! Ik vind deze van Karen Millen ook erg mooi:quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn ook prachtig idd.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Erg mooi! Ik vind deze van Karen Millen ook erg mooi:
[ afbeelding ]
Nog maar even doorsparen...
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Erg mooi! Ik vind deze van Karen Millen ook erg mooi:
[ afbeelding ]
Nog maar even doorsparen...
Hakhoogte: 14 cmquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Poem het volgende:
Ik heb een vraag!
Ik heb mijn oog laten vallen op deze:
[ afbeelding ]
Maar vraag me af hoe hoog ze zijn.
Da's hoog!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hakhoogte: 14 cm
Plateauhoogte: 3.5 cm
Ik ben echt benieuwd hoe deze lopen. Ik heb zelf vooral hoge hakken met plateau eronder. Heb het idee dat het veel moeilijker is zonder plateau (misschien ook ietsje pijnlijker?)quote:Op zondag 12 mei 2013 00:47 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mooi! Waar besteld?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze zijn onderweg,. Cadeautje van vriendlief,
.
[ afbeelding ]
Vind ze niet zo mooi, maar het is dan ook gewoon niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:34 schreef Vlambloem het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten op mijn volgende salaris en dan zijn ze van mij
Verliefd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze zijn onderweg,. Cadeautje van vriendlief,
.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
En blij dat ze zomaar passen (mt 42). Had drie paar besteld waarvan er dus maar 1 paar past.
Er zijn nog twee paar onderweg, daarvan hoop ik nog iets harder dat ze passen.
(Hmm, ze zijn iets hoger dan ze ogen: hak = 10cm tot de achterkant, plateau is 1,5cm )
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Een high heel op een maat 36 oogt ook altijd hoger dan op een maat 42, de hoek is ook anders
Je vergeet de 4cm plateau he, die mag je er af trekkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld die hakken een paar posts terug van 14cm. Mijn voeten zijn maar 21cm langdat is gewoon onmogelijk
Ohja, slecht gelezenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet de 4cm plateau he, die mag je er af trekken
Wat voor maat heb jij dan? 34?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld die hakken een paar posts terug van 14cm. Mijn voeten zijn maar 21cm langdat is gewoon onmogelijk
Ik heb maat 35, en een enkele keer pas ik ook 34 ja. Heel vervelend in Nederland, er komen zelfs steeds meer winkels die pas beginnen vanaf maat 37..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor maat heb jij dan? 34?
Maar ik heb inderdaad minstens een hak van 9/10 cm nodig, al dan niet met plateau, om een beetje toonbare voeten te hebben. Anders lijken ze alleen maar groter. Maar ja, maat 42.
Dat lijkt me heel erg vervelend en lastig, zo klein. Ik heb het dus de andere kant op, vaak maar tot maat 41, soms zelfs maar 40, en als 42 klein valt past het ook niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb maat 35, en een enkele keer pas ik ook 34 ja. Heel vervelend in Nederland, er komen zelfs steeds meer winkels die pas beginnen vanaf maat 37..
Met laarzen kan ik soms nog wel wat smokkelen als de 36 smal en klein valt, met een zooltje erin, maar dat loopt eigenlijk niet goed. Laat staan 37
Dat lijkt me ook vervelendquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg vervelend en lastig, zo klein. Ik heb het dus de andere kant op, vaak maar tot maat 41, soms zelfs maar 40, en als 42 klein valt past het ook niet.
Ik kan gelukkig nog wel slagen in normale zaken, heb alleen periodes dat het beter lukt en periodes dat het minder lukt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vervelendAl heb ik het idee dat het voor jou in de toekomst makkelijker gaat worden, er komen steeds meer vrouwen met grote voeten, dus op een gegeven moment zullen ook meer winkels dat gaan verkopen. Tenminste, dat hoop ik voor je.. Voor mij zal het echter steeds lastiger worden
![]()
Ik koop nu eigenlijk alles online of op vakantie in het buitenland, waar 35 veel gangbaarder is dan in Nederland. Kun je wel terecht in normale winkels? Of moet je naar speciaalzaken?
Ook al van die kleine voetjes!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb maat 35, en een enkele keer pas ik ook 34 ja. Heel vervelend in Nederland, er komen zelfs steeds meer winkels die pas beginnen vanaf maat 37..
Met laarzen kan ik soms nog wel wat smokkelen als de 36 smal en klein valt, met een zooltje erin, maar dat loopt eigenlijk niet goed. Laat staan 37
Oh wow die zijn mooiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren besteld voor 38 euro
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |