Si!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh die zijn leuk sjaan! Ik zou ze zelf niet snel dragen want goud, maar vind ze wel mooi. Steve?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn nieuwe pumps*O* gister gekocht
[ afbeelding ]
Die middelste heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef 86jmt het volgende:
Mijn aanwinsten van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
Ja hoor. Anders doe ik er van die halve zooltjes in waardoor ik het langer trek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:07 schreef Luxuria het volgende:
Kunnen jullie echt een avond op zo'n schoenen staan zonder veel pijn?
Leuk! Waar zijn die in het midden van?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef 86jmt het volgende:
Mijn aanwinsten van de laatste tijd:
[ afbeelding ]
Op de site van Invito staan leuke basic hakkenquote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leuk! Waar zijn die in het midden van?
Ik zoek vrij basic zwarte heels, waarop ik aardig lang kan staan, dus geen 13+ cm en ze moeten niet al te plastic/stug zijn. Al m'n hakken zijn echt van die palen maar das niks voor een avond hard stappen
Merci! Heb al leuke gezienquote:Op woensdag 26 december 2012 10:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Op de site van Invito staan leuke basic hakken
quote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik zoek vrij basic zwarte heels, waarop ik aardig lang kan staan, dus geen 13+ cm en ze moeten niet al te plastic/stug zijn. Al m'n hakken zijn echt van die palen maar das niks voor een avond hard stappen
Die middelste zijn van de van haren, ik zag ze vorige week nog staan.quote:
Hmm toch maar eens meer oefenen danquote:Op woensdag 26 december 2012 09:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ja hoor. Anders doe ik er van die halve zooltjes in waardoor ik het langer trek.
Dat is sowieso aan te radenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens meer oefenen dan
Ik denk dat deze idd wat moeilijker lopen zijn jaquote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Chicolate het volgende:
Jane Norman sale bij V&D. Kan er al bijna op lopen
(13 cm met plateau).
[ afbeelding ]
moooi 5 euro maar wauw !quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 5 hele euro's bij de primark gescoord
Tof zeker met die panty erbij! Oooh en natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?.. ja moet wel toegeven dat als ik bij primark ben ook nooit weet wat ik moet kopen op welke afdeling dan ook.. valt tegen laatste tijd. Alleen de pyjama's enz. zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar Meloewa, primark is kut en binnen de kortste keren kapot.
Ik heb ook hakken vd Primark. Tuurlijk weet je dat de kwaliteit niet even goed is, maar hoe meer hakken hoe beter. Ik noem het altijd leuk voor erbijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar Meloewa, primark is kut en binnen de kortste keren kapot.
Ja, is zo. Ik koop daar nooit wat en schoenen enzo zijn al helemaal kut daarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt?.. ja moet wel toegeven dat als ik bij primark ben ook nooit weet wat ik moet kopen op welke afdeling dan ook.. valt tegen laatste tijd. Alleen de pyjama's enz. zijn wel schattig.
Oh zo, ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb ook hakken vd Primark. Tuurlijk weet je dat de kwaliteit niet even goed is, maar hoe meer hakken hoe beter. Ik noem het altijd leuk voor erbij
Ja precies die fluweel kinderachtige zachte pjama's zitten wel lekker en zijn wel fijn.Maar echt kleding dat de moeite waard is.. niet echt! Ja idd lopen rare mensen tussen in die drukte. Schoenen kloppen niet echt bij maat of zo, zitten raar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, is zo. Ik koop daar nooit wat en schoenen enzo zijn al helemaal kut daarlaatst had ik inderdaad soort van neppig zijden pyjama gekocht daar maar that's it. Als ik daar ben ga ik mensen en kleding die mensen aan hebben bekijken.
[..]
Oh zo, ja, ik snap wat je bedoelt.Mja, ikzelf wil liever gewoon goede kwaliteit altijd.
Ik heb ze ook !quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook heel erg meevallen hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb ook hakken vd Primark. Tuurlijk weet je dat de kwaliteit niet even goed is, maar hoe meer hakken hoe beter. Ik noem het altijd leuk voor erbij
Ze zijn leuk SQ!quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Ik heb daar voor 3 euro schoentjes gekocht, die hebben al aardig wat overleefd en pasten perfect. Ik krijg bijna altijd wondjes/blaren en van deze schoenen gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat kan ook heel erg meevallen hoorIk heb ooit flatjes bij Primark gekocht, normaal zijn flatjes niet echt schoenen die je lang kunt dragen, maar die heb ik bijna 2 zomers echt véél aan gehad. Het kan dus wel!
Alleen maar mooi meegenomen dan tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb daar voor 3 euro schoentjes gekocht, die hebben al aardig wat overleefd en pasten perfect. Ik krijg bijna altijd wondjes/blaren en van deze schoenen gewoon helemaal niet.
Heb er ook een vestje vandaag waar ik heel blij mee ben en die nog steeds netjes is na veel dragen. Materiaaltechnisch vind ik het zo slecht nog niet hoor.
\quote:Op woensdag 26 december 2012 09:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die zijn erg leuk, waar heb je ze vandaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn nieuwste paar:
[ afbeelding ]
http://www.zalando.nl/dol(...)s-dl111a008-102.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Die zijn erg leuk, waar heb je ze vandaan?
Ik zie me al gaan nu met mijn hakken aanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef m_verstraeten het volgende:
Zo met die sneeuw blijft het maar stil in dit topic...
Hebben de vaste dames van dit topic niets nieuws meer gekocht vanwege de sneeuw of gladheid buiten? Of sparen ze liever alvast door voor als het straks weer lente/zomer is?
Kunnen ze meteen de prullenbak in.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zie me al gaan nu met mijn hakken aan
Ja dat ook en veel te koud! Sneeuw is best leuk, maar niet bestemd voor hakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen de prullenbak in.
Toch maar de JN-site?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mine![]()
En in dublin sleehakken gekocht, maar heb ff geen foto.
Had ze daar besteld maar plots was de bestelling geannuleerd. Dus V&D site beetje bijhouden en daar stonden ze weer! Laatste paar. Heeft iemand teruggestuurd, kun je een beetje zien aan de zool.quote:
Ik heb de rechter in een andere kleurquote:Op maandag 21 januari 2013 17:38 schreef Probability het volgende:
Ik heb deze besteld, beide geen leer dus ben benieuwd. Heb nooit niet-leren schoenen.
[ afbeelding ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000575%2007308%2020%200550%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hoe bevallen ze?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:44 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb de rechter in een andere kleur
Oehh die laatste s mooi!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:42 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]
(Spiegel is vies, ik weet 't)
[ afbeelding ]
Slechte kwaliteit foto's.![]()
Ze bevallen wel goed alleen de hak is groter dan ik had verwacht.quote:
Heb je een foto (:quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ze bevallen wel goed alleen de hak is groter dan ik had verwacht.
Zou ze na de sneeuw pas aandoen
Ik kom net terug van sporten dus ik maak wel even een aan foto incl sportbroek haha.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Probability het volgende:
Ja of een eigen. Zie je erg dat het nepleer is?
Ik zag er gisteren toch echt twee op hakken lopen in de supermarkt dus het is officieel hakkendag, zoals met rokjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zie me al gaan nu met mijn hakken aan
Haha ik wacht wel even tot na het weekend. Sneeuw vrij en geen kans dat ik uitglijquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren toch echt twee op hakken lopen in de supermarkt dus het is officieel hakkendag, zoals met rokjes.
Awwww dat katje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Schoentjes bij de Primark gehaald. Niets spannends aan, maar simpel en zwart kan natuurlijk nooit kwaad. Voor 7 euro al helemaal niet.
Inclusief mini-kat die te nieuwsgierig was om weg te willen. Die ik overigens niet aan het doodtrappen ben. Beetje vertekend beeld. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Schoentjes bij de Primark gehaald. Niets spannends aan, maar simpel en zwart kan natuurlijk nooit kwaad. Voor 7 euro al helemaal niet.
Inclusief mini-kat die te nieuwsgierig was om weg te willen. Die ik overigens niet aan het doodtrappen ben. Beetje vertekend beeld. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik vind je schoentjes leuk! En je mini kat al helemaalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen en minikat zijn leuk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
En af en toe op een feestje? Of mag je helemaal geen hakken meer dragen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef AppleMartini het volgende:
Het is inderdaad iets chronisch. Wel kans op iets verbetering maar voorlopig niet, en ik vind het zonde dat ze niet gebruikt worden.
Dan wel, maar op lagere dan deze in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En af en toe op een feestje? Of mag je helemaal geen hakken meer dragen?
Zonde. Deze heb ik vandaag aan alleen dan beige en soort van dunnere hak. Ik weet niet waarom maar ik heb pijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef AppleMartini het volgende:
Ladies, ik doe denk ik m'n Madden Girls weg, deze dus
[ afbeelding ]
Ik heb er misschien twee keer binnenshuis op gelopen, iemand interesse? Mijn rug is stuk dus ik kan er voorlopig niet meer op lopen, daarom gaan ze weg. Tot mijn spijtMaatje 39.
Voor hoeveel?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef AppleMartini het volgende:
Ladies, ik doe denk ik m'n Madden Girls weg, deze dus
[ afbeelding ]
Ik heb er misschien twee keer binnenshuis op gelopen, iemand interesse? Mijn rug is stuk dus ik kan er voorlopig niet meer op lopen, daarom gaan ze weg. Tot mijn spijtMaatje 39.
30 exclusief is een betere prijs misschien.quote:
Ik snap het. Balen! Hoop voor je dat je ze snel kan verkopen en daar iets leuks van kan halenquote:url=http://forum.fok.nl/topic/1906229/4/25#122500161]dinsdag 5 februari 2013 11:02[/url] schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan wel, maar op lagere dan deze in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Ik heb nog geen nieuwe hakken gekocht. Wel andere enkellaarsjes. Helaas was het te mooi om waar te zijn dat het lekker weer zou blijvenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:24 schreef m_verstraeten het volgende:
ZO ik heb het met de sneeuw gevraagd, maar nu het mooie weer is begonnen (en waarschijnlijk weer bijna weg is tegen het weekend), nog geen nieuwe boost of foto's in dit topic...
Ik ga het nl niet geloven als alle dames zeggen dat ze stil hebben gezeten deze winter of tijdens de sale van afgelopen tijd
tevens: het is ook nog gewoon winter, officieelquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:27 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe hakken gekocht. Wel andere enkellaarsjes. Helaas was het te mooi om waar te zijn dat het lekker weer zou blijven
Helaas welquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens: het is ook nog gewoon winter, officieel
Dat kan ook best, moet je alleen de kussentjes nog even binnen halen na gebruikquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
In mijn hoofd was ik al helemaal bezig om een loungebank op mn balkon neer te zetten
Ik zie me al zitten geen zon, maar gewoon als bikkel op mn loungebankquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook best, moet je alleen de kussentjes nog even binnen halen na gebruik
(wij moeten eerst nog een veranda bouwen, dus dat loungen zit er voor 2015 wss niet in)
Op zulke hakken raak ik direct verliefd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:40 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
WauwieEerst op normale hakken leren lopen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |