abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120295707
Zwangerschap & geboorte

17 december: ohnee (meisje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
Augustus: Djmomo
Augustus: Zomerzon01

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120295724
Das wel een goeie ja, Straks zit je met elke dag een andere Kraamhulp :D. Even melden dus Becky. ^^

Ik kwam vorige week plots 600 gram aan en nu weer 100 gram lichter? :? nouja ik blijf dus rond de 6/6,5 kilo hangen... (ben ik wel blij mee hoor :D)
pi_120295789
Goedemorgen allemaal!

Ik zou niet weten hoeveel ik ben aangekomen; de eerste keer bij de VK op de weegschaal gestaan en sindsdien niet meer. Ik heb ook geen weegschaal thuis. Ben eigenlijk best benieuwd, binnenkort een keer checken!
pi_120295871
Mogguh ^^

Moet je niet elke keer wegen dan? Ik weeg thuis gewoon de ochtend dat ik naar de vk moet. Dat geeft een beter beeld dan aangekleed en na een flinke hap eten bij de VK.
Ach zo nou rekent t ook niet. Werd me aangeraden onder de 12 kilo te blijven daar ik vorige keer 22 kilo ben aangekomen, nou dat wil wel lukken denk ik. 8-)
pi_120295876
Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan bij de VK, maar vorig jaar ben ik 13 kilo afgevallen en dan is het wel heel leuk als je zelf een weegschaal hebt :D

Ik weeg nog steeds iets teveel, daarom gaf de diëtist aan dat het mooi zou zijn als ik maar 8 kilo aan zou komen. Nou, ik probeer er een béétje op te letten, maar ik ga niet gefreakt doen hoor!
pi_120295889
Ik moet iedere keer op de weegschaal bij de VK maar iedere keer heb ik meer kleren aan. We begonnen met 30 graden buiten, nu vriest het. dus heel betrouwbaar is dat ook niet. Thuis weeg ik zelfde tijd en zonder kleren aan en ben ik ongeveer 15 kilo aangekomen. Daar
20 :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120295923
Mijn VK zei de eerste afspraak dat ze niet meer wegen omdat het niet zoveel zegt; het opmeten van de buik is belangrijker.

Denk trouwens niet dat ik onder de 10kg zit, qua hoeveel ik ben aangekomen. Vooral m'n buik is gegroeid, en die ik ook vrij gemiddeld geloof ik :)
pi_120295941
haha wat estrys zegt dus :P

13 kilo is best veel suiker! Knap hoor :).

Vorige zwangerschap bleef er 10 kilo aan plakken.. Met veel sporten wat vet omgezet in spieren en merkte dat ik nu langer meer kon tijdens mn zwangerschap. Peuter in huis hebben helpt ook wel haha. Je hobbelt wat af met zon kleine. :P
Straks wel het snaai weer uitbannen anders heb ik maar even profijt van het feit dat ik na de bevalling lichter ben dan ervoor :D.
pi_120295958
Ik ben alleen de eerste keer bij de vk gewogen, daarna in het ziekenhuis niet meer en heb zelf geen weegschaal.
Zou dus echt niet weten hoe veel ik ben aangekomen :+
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:23 #10
374977 eliis
Relativeer!
pi_120295994
Kan me goed voorstellen dat je dan beter je zwangerschap in bent gegaan ohnee!
Ik was net een jaartje fanatiek bezig met hardlopen, misschien voel ik me daarom ook nog wel zo goed, wie weet. Heb wel weer heel veel zin om te hardlopen straks zeg O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:51 #11
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120296003
Goedemorgen dames.
Ik heb een paar dagen wel gelezen, maar verder niet gereageerd. Kan het ook allemaal niet zo onthouden, Sorry.
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Vandaag zou m'n uitgerekende datum zijn en daar heb ik de hele week al 'last' van. Ben echt chagerijnig en vandaag best verddrietig. Maar het voelt ook wel heel dubbel, omdat ik nu ook alweer zwanger ben. Als die zwangerschap goed was gegaan, zat Robinson nu niet in m'n buik. Hopelijk voel ik me beter als deze dag voorbij is en kan ik dat stukje afsluiten.

Afgelopen woensdag heb ik bloed laten prikken en de nekplooimeting gehad. De uitslag krijg ik de 28ste (mijn verjaardag), maar de echoscopiste zei dat de nekplooi mooi dun was, dunner dan gemiddeld, dus dat was iig al goed! Robinson lag lekker te spartelen en te draaien, dus dat was prachtig om te zien! We kregen ook het hartje te horen en ineens was het weg. Lag 'ie weer te draaien! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:01:10 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296009
Ik wilde minstens 12 kilo aankomen maar ben tot nu toe blijven steken op +6. Dat is wel twee weken geleden dus vermoed dat het nu 7 is.
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:06:29 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296128
Oh wat een rare dag dan elmo. Kan me voorstellen dat je er toch een beetje down van bent. Toi toi toi voor vandaag. En sjacho zijn mag!

Ik zit ook in mijn eigen bubbel. Heb alle afspraken van het weekend afgezegd. Ff me time. Kapper dus....
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:06:51 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120296136
Mornings! *meldpost*

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef becky27 het volgende:
Lief suikertante!
Heb gelukkig het hele gedoe naast me neer kunnen leggen. Het is niet anders. Daarbij gaan we ook niemand op voorhand inlichten. Op de ochtend zelf bellen we onze ouders en dan moeten ze maar zien hoe en wat. Ik vertik het om tijdens mij bevalling rekening te houden met andermans agenda. Dat was ook niet gebeurt als het niet gepland was. En stiekem hoop ik dat ze zichzelf gewoon aandient. Dat ze er zelf ook klaar voor is.
Dat laatste dat je zegt, over dat het fijn zou zijn als ze zelf een moment kiest omdat ze er dan klaar voor is, dat hoop ik nog het állermeest voor je. Goed dat jullie tot een beslissing hierin zijn gekomen en ik zou zeggen: groot gelijk! :* En ohja, kraamzorg, ik zou gewoon ff bellen, wie weet kunnen ze dan al wat plannen voor je!

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.
Ik heb een paar dagen wel gelezen, maar verder niet gereageerd. Kan het ook allemaal niet zo onthouden, Sorry.
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Vandaag zou m'n uitgerekende datum zijn en daar heb ik de hele week al 'last' van. Ben echt chagerijnig en vandaag best verddrietig. Maar het voelt ook wel heel dubbel, omdat ik nu ook alweer zwanger ben. Als die zwangerschap goed was gegaan, zat Robinson nu niet in m'n buik. Hopelijk voel ik me beter als deze dag voorbij is en kan ik dat stukje afsluiten.

Afgelopen woensdag heb ik bloed laten prikken en de nekplooimeting gehad. De uitslag krijg ik de 28ste (mijn verjaardag), maar de echoscopiste zei dat de nekplooi mooi dun was, dunner dan gemiddeld, dus dat was iig al goed! Robinson lag lekker te spartelen en te draaien, dus dat was prachtig om te zien! We kregen ook het hartje te horen en ineens was het weg. Lag 'ie weer te draaien! O+
Dat blijven altijd moeilijke momenten, wees niet te streng voor jezelf en besef dat het gevoel dat er is er gewoon mag zijn :* Tuurlijk hou je van dit kindje, maar wat jij verloren bent mag je best om rouwen want ook dát was jouw kind. Dikke kus mop :*
3!
pi_120296164
minstens 12? Ben je zo slank dan Becky?
En ja je gaat lekkerder je zwangerschap in als je fit bent. Hoewel ik echt goed beroerd was 1ste trimester itt vorige keer. Maar 2e trimester had ik echt amper last van wat dan ook, dat was wel zaaaalig. Vorige keer had ik met 18 weken al last van mn bekken enzo. dit is wel fijner. ^^

En Elmo, practisch niemand onthoud hier veel :P Dus het zij je vergeven ;).
Sterkte vandaag. Lijkt me ook heel erg raar om op een uitgerekende datum te zitten van iemand die er niet meer is. ;( :*
Je hebt nu een wondertje in je buik die het wel goed doet en over een tijdje mag je die in je armen sluiten *; Hopelijk kan je morgen weer daar naartoe leven. :*
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:08:15 #16
95408 Incantrix
pi_120296168
En qua gewicht zit in nu op +16 ofzo, en met mijn eetgewoonten van het moment is dat denk ik nog niet eens heel slecht :') Nouja, dat zien we later wel weer..
3!
pi_120296314
Gewicht :') ik tik denk de 20 alweer aan. :')
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:17:14 #18
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296395
Ohnee, ik weeg niet veel en ben de vorige keer 8 kg aangekomen en binnen 2 maanden 16 kg afgevallen. Ik had op het eind een BMI van 17. Daardoor (denk ik zelf) ging de borstvoeding op na een maand of 5 ook niet meer. Wilde di keer meer aankomen maar ik heb gewoon niet meer trek dan normaal.
pi_120296786
oh das wel heftig Becky. Jammer dat je niet meer aankomt dan. Mijn VK adviseerde om wat aan te komen (ik viel in t begin steeds af nl) zuivel te eten. Dus echt vla en yoghurt. Heeft hier niet veel geholpen, maar wie weet helpt t jou wel?

Waah tico, das wel veel. Er is soms niks over te zeggen... Ik at nog netjes ook toen ik zoveel aankwam. fruit ipv veel snaai wat ik nu doe :@
pi_120296905
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik snap echt niet waar al dat gewicht zit.
pi_120296967
oww je bent nog wel een slanke dame dus. Maar gek is dat ja. Ik heb wel extra vetjes op mn bovenbenen en bekken en toch maar 6 kilo zwaarder. Vreet alles wat slecht is :P snap dr ook geen jota van. Bij mn zoon at ik netjes maar kwam aan als een malle. Moest diabetestest doen maar alles was goed. Veel vruchtwater en een groot kind ja, maar waar de rest van de kilo's vandaan kwam?? Zwanger zijn is maar een raar iets. 8)7
pi_120296985
Ow verdomd, ik vergeet helemaal te melden dat ik vandaag 20 weken ben :D

Yay voor mij en kruimel *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_120297000
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik denk in je tetten :P

Spirit *O*
pi_120297003
:D YAY spirit! op de helft!!! heb je al 20wk echo gehad? :)

LOL 10 kilo per tet, dan heeft t arme kind nu een beste bochel :P
pi_120297057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Die voorgevel van je :+
edit: great minds Logi :D

Ik pas nog in maatje 75 C maar een broek heb ik al sinds de zomer niet meer aangehad :( krijg niks fatsoenlijks over mijn heupen.
pi_120297065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef ohnee het volgende:
:D YAY spirit! op de helft!!! heb je al 20wk echo gehad? :)

LOL 10 kilo per tet, dan heeft t arme kind nu een beste bochel :P
Ja dinsdag en tis een meisje en helemaal gezond, met lange benen O+ Alleen de aorta kreeg ze niet in beeld want mevrouw weigerde zich goed te draaien, dus moet de 22ste terugkomen om dat voor alle zekerheid nog te checken. En het geslacht wordt dan ook nogmaals bekeken, want de echografiste was helemaal van de rel toen ze 2 streepjes zag omdat ze echt had verwacht dat het een jongetje was adhv metingen en gedrag O+ We hebben een kleine adhd-ertje :D
Sarcasme. Herken het.
pi_120297089
Ow en net gemeten en ik ben zo'n 6kg aangekomen tot nu toe. Als er nog 6 bij komt, vind ik het prima. Dan zit ik nog net onder mn hoogste gewicht ooit. Voelt toch prettiger dan die grens nu overschreiden :@
Sarcasme. Herken het.
pi_120297144
Oh wat leuk een meid O+ .
haha altijd leuk zo'n verrassing :P Beter dat je je nu verbaasd dan net na de bevalling. :').
rot dat de aorta niet goed te zien was, wel lekker dat je daardoor nu nog een keer naar je meisje mag gluren. :P (met 2nd opinion :D)
pi_120297148
Als er een kilo per tet aanzit zou ik niet raar opkijken nee. Ik heb ook steeds wel last van m'n rug zo bovenin.
Oh ik heb wel een nieuw streepje ontdekt op m'n heup. Meer smeren!! :')
pi_120297166
Jesters .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120297209
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:51 schreef Joene het volgende:
Jesters .
Moeilijk woord hè ;)
pi_120297297
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

Moeilijk woord hè ;)
Prima woord Jesters O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120297302
Es :D

Eens kijken of ik Papi vanavond tot een gezamelijke buikfoto kan verleiden O-)
pi_120297598
Ow.. gewicht.. zo'n pijnpuntje hier... Ik was met mijn vorige zwangerschap uiteindelijk bijna 30 kilo aangekomen... een week na de bevalling was ik er 15 weer kwijt, maar die andere 15 hebben toch wat meer tijd en moeite gekost.
Nu ben ik deze zwangerschap al ruim 4 kilo lichter ingegaan dan 3 jaar geleden, maar vreselijk misselijk geweest enzo. Ik zit nu (precies 19 weken vandaag!! *O* bijna op de helft) nog op minus 5kg. Dat was een paar weken geleden nog -7, dus het gaat nu weer de goede kant op. Best raar om te realiseren dat ik nu dus zo'n 40 (!!) kilo lichter ben dan hoogzwanger van Lars... en toch een bolle buik :D
pi_120297632
Nog even klagen trouwens: hier op m'n werk lijkt de verwarming kapot te zijn... amper 16 graden op kantoor.. brr!! Typt best irritant met ijsklompjes...
pi_120297839
Shandaly *O* voor de 19 wk en -kg's, klote van de verwarming though.. -O-
pi_120298034
GVD hier toch weer bloeding en krampen, meer dan van de week :(. Maar zien hoe het gaat, ik ben namelijk het hele weekend niet thuis... Bah.
Home is where the O+ is...
pi_120298091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:25 schreef Cwen het volgende:
GVD hier toch weer bloeding en krampen, meer dan van de week :(. Maar zien hoe het gaat, ik ben namelijk het hele weekend niet thuis... Bah.
-O- hopelijk is het niets!
Er zijn meer dames hier die dat gehad hebben en waarvan mini netjes bleef zitten :*
Ik duim met je mee!!

En en en helemaal vergeten!
Hier vandaag alweer 30wk! :o wat gaat dat toch snel.
En ook voor Fieder een 30wk jompel *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 11:30:43 ]
pi_120298579
Cwen hopelijk valt het mee en is het niets!!

Ik was die 13 kilo eerst wel aangekomen toen ik stopte met roken. Ik mocht alles eten van mezelf, zodat ik niet zou roken :') Nouja, het is wel gelukt, ben volgende maand twee jaar gestopt O+
Had zo wel een heel ongezond voedingspatroon ontwikkeld dus het afvallen viel me eigenlijk reuze mee. Eigenlijk gewoon weer gaan nadenken bij wat ik in mijn mond stopte :@

Elmo het lijkt me heel normaal dat jij een offday hebt, ik zou er ook gewoon in zwelgen en veel je nieuwe buik aaien. :*

Tico als jij zo bent aangekomen is dat voor mij wel een bevestiging dat het soms echt wel alleen aan de zwangerschap ligt! Ik weet dat ik weer meer ben gaan eten, maar jij hebt een hartstikke mooi figuur met een flinke buik, dus bij jou lijken het me wel echt alleen zwangerschapskilo's!

Spirit onze man heeft ook lange benen! O+ En een klein koppie, ik denk dat ik al weet op wie hij lijkt (en dat is niet op mij :+)

Shandaly slankie! :D
pi_120298883
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:45 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly slankie! :D
Zo voelt het toch niet hoor... weegschaal geeft nu 88 kg aan, best veel nog. Maar goed, ben wel 1m84. Uiteindelijk streefgewicht, voor na de zwangerschap enzo, is 80. Dan is m'n BMI 23.6, lijkt me wel een mooi streven.

Ik ga duimen dat het loos alarm is, Cwen!

30 weken voor Logi en Fieder! *O*
pi_120298888
Volgens mij heeft ze wel de neus van mn vriend ;( Het arme kind... Bij een man vind ik een grote neus wel mooi, maar bij een meisje kan dat echt niet :') Hoofdje was groot zat, alleen wat smal, maar volgens de echografiste was dat niet erg. Achjaaaaa, ik heb gewoon onze dochter in mn buik O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120298903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Zo voelt het toch niet hoor... weegschaal geeft nu 88 kg aan, best veel nog. Maar goed, ben wel 1m84. Uiteindelijk streefgewicht, voor na de zwangerschap enzo, is 80. Dan is m'n BMI 23.6, lijkt me wel een mooi streven.

Ik ben altijd jaloers op lange vrouwen. Als jij een zak sjippies leeg eet is dat in verhouding minder als dat ik het doe :( ONEERLIJK!
Sarcasme. Herken het.
pi_120298950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben altijd jaloers op lange vrouwen. Als jij een zak sjippies leeg eet is dat in verhouding minder als dat ik het doe :( ONEERLIJK!
Verdulleme, ik schrijf sjippies en bedenk me net dat ik nog een halve zak in mn geheime lade heb liggen... Beheersing... beheersing!! Ik kan het niet ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_120299052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik zit nu op 79, maar ik ben maar 1,68!

Spirit _O-
pi_120299193
162cm hier :') kan bijna een van velzen doen zeg maar.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 12:06:28 ]
pi_120299267
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik zit nu op 79, maar ik ben maar 1,68!

Spirit _O-
We gaan aardig gelijk op denk ik! Ik ben 1,65 en zit nu op 76 :)
Sarcasme. Herken het.
pi_120299973
En nu na de chips? :P
pi_120300039
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:31 schreef Suikertante het volgende:
En nu na de chips? :P
In plaats van sjippies heb ik mij gestort op een bruine boterham met brie O+ Maar vrees niet, die sjippies halen de avond niet hoor :D
Sarcasme. Herken het.
pi_120300361
Pfoeh, gelukkig! :D
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:46:45 #50
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120300381
Hier nu 10 kg erbij.
Nu 68 kilo bij 1.68, iets meer dan vorige keer, kilootje denk ik.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:50:21 #51
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120300475
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:06 schreef Logician het volgende:
162cm hier :') kan bijna een van velzen doen zeg maar.
Als we het dan toch over lengte gaan hebben hier: 1.56m, dat wordt pas mooi *O* . Ik ga tegen die tijd echt per direct voorover vallen denk ik.
pi_120300498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:50 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Als we het dan toch over lengte gaan hebben hier: 1.56m, dat wordt pas mooi *O* . Ik ga tegen die tijd echt per direct voorover vallen denk ik.
_O-
pi_120300595
Aan de andere kant zit je gewicht wel lekker dicht bij de grond, voelt toch veiliger! :D
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:56:17 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120300617
Elmo, begrijpelijk dat je een off day hebt :*

Shandaly, wow zeg wat een verschil!

Ik ben nu zo'n +12 ivt het begin van de zwangerschap. Zit op 84 a 85 kilo nu en ben 1.75m. Ik vind het wel prima, ik kan me er niet druk over maken. Na het eerste half jaar gaat het teveel er langzamerhand weer af.

Logi en fieder 30 weken *O*
pi_120300933
:') zo zielig hopelijk gewoon geshopped, maar toch moest ik lachen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 13:09:58 ]
pi_120301033
*O* voor de mijlpalen.

Cwen, :* ik hoop dat het niks is

Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen. Ben nu ongeveer 55 kilo en een lengte van 1.55.
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:15:56 #57
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120301118
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Logician het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhh whahahaha!
Zal toch niet echt zijn?! :@
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:16:42 #58
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120301136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
*O* voor de mijlpalen.

Cwen, :* ik hoop dat het niks is

Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen. Ben nu ongeveer 55 kilo en een lengte van 1.55.
3 kilo maar?! Da's echt weinig zeg! :o

Veel misselijk geweest?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:22:08 #59
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120301301
Ik ben 1.74 en normaal 58/60 kg. Nu hopelijk 66 kg.
pi_120301509
Nog een paar dan O+

SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 13:43:13 ]
pi_120301865
Ik ben 1.65 en normaal 62 kilo.

Mijn man is 1.70 en 82 kilo :+ hij komt ook veel aan tijdens de zwangerschap :D
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:45:12 #62
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120302012
Hihi Logi! :D
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120302314
Ik en mijn baby zitten trouwens heerlijk ergens te lunchen. :) dadelijk lekker naar de kapper.

Lees net op internet dat er vanmorgen een woning overvallen is hier hemelsbreed 200 meter verderop. Bah wat een eng idee
pi_120302532
Mijn huis ruikt naar zwembad <3
pi_120302547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
Mijn huis ruikt naar zwembad <3
Dat zou je niet doen!
pi_120302615
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat zou je niet doen!
Bed is ook opgemaakt, keuken uitgesopt, plee gepoetst, trap ontvet, 2 wassen gedraaid.

Voordat ik je kom halen ga ik je auto door de wasstraat halen en uitruimen en zuigen.
pi_120302666
Zo, de dames en ik zijn weer goedgekeurd. Ze wegen nu beide iets meer dan 1 kg. Dame 1 ligt nog in stuit (had ik niet verwacht), dame 2 ligt met haar hoofd daar vlak bij te bonken. De strijd is dus nog niet gestreden... Cervix is ook gemeten, 40 mm dus ook super. Wel volgende week nog even suiker prikken en dan meteen ook hb en nog iets meeprikken.

*O* *O*
pi_120302808
Oh! Ik ben overgestapt van zorgverzekering. Nu heb ik dus een 2e kraampakket gekregen. Klopt dat wel?
pi_120302873
Ja, vna je oude en van je nieuwe verzekering. Nieuwe weet niet zeker of je al wel een pakket hebt gehad en stuurt het gewoon op.
pi_120302909
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bed is ook opgemaakt, keuken uitgesopt, plee gepoetst, trap ontvet, 2 wassen gedraaid.

Voordat ik je kom halen ga ik je auto door de wasstraat halen en uitruimen en zuigen.
En morgen kan je niet lopen ?
pi_120302938
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, vna je oude en van je nieuwe verzekering. Nieuwe weet niet zeker of je al wel een pakket hebt gehad en stuurt het gewoon op.
Nou dan kan er 1 pakket naar Afrika.
pi_120302958
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Joene het volgende:

[..]

En morgen kan je niet lopen ?
Vanavond al niet. Maar das niets nieuws.
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:15:43 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120302966
Ik ben niet gewogen nog, dus ik kan heerlijk struisvogelen met m'n gewicht, want heb zelf ook geen weegschaal :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120303069
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vanavond al niet. Maar das niets nieuws.
eigenwijsje.
pi_120303073
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Logician het volgende:

SPOILER
das een pop ;)

En wish me luck! Kwart voor 3 weer een echo!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120303151
Ticootje :o doe eens normaal :D

Kyara *O* wat fijn dat je weer een sticker hebt!

Tally :) dat is goed om te horen hahaha, en succes! :*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:20:52 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:21:19 #77
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120303173
Good luck! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120303496
Tally, good luck!!

Tico, volgens mij lees ik het verkeerd: je trap ontvet?! :D :?

Estrys geniet ervan!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:35:44 #79
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120303738
tally succes ^O^
W
Z
E
pi_120303831
*O* Shandaly 19 weken!

*O* Spirit 20 weken!

*O* 30 weken voor Logician!
*O* 30 weken voor Fieder!

Tally succes zometeen! O+ :*
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:40:48 #81
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120303939
Tally succes! Hopelijk wordt je ongerustheid weggenomen en kun je nu eindelijk zien of je een meisje of jongetje in je buik hebt! :*

En *O* voor alle mijlpalen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_120304140
Ik werd door een voorbijganger in het ziekenhuis aangesproken dat het vast een mooi kerstcadeautje zou worden..... nou hoop het niet! :D
pi_120304190
Ik ga nog maar eens wat spammen, netjes in spoiler natuurlijk, maar je moet toch wat tegen de verveling :')

SPOILER
:D Nee doe maar niet idd Kyara

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:48:21 ]
pi_120304328
Nou idd, alles beter dan een kerstkind. heeft t nooit de dag voor zichzelf... -O-

Spannend Tally! Succes straks ^^

En Tico verricht werk in een dag waar ik dagen over doe. :D

Vriend gister: Jeetje de trapkast is ook een zooitje zeg... :{ I know! Erger me dood aan maar durf er niet aan te beginnen. :'( Straks zit ik met zere bekken op de grond tussen de zooi en kan ik niks meer... :') Die bewaren we wel voor na de bevalling ergens :P

Verder hier veel valse weeën. Wel flink verspreid. paar hier paar daar. Paar uur later weer een aantal. Vannacht wakker geworden door die krengen ... (en toen ik wakker was stopte t uiteraard }:| ) Word er helemaal kriegel van! Hoop maar dat dit betekend dat ze morgen komt ofzo. 15 dec lijkt me een mooie dag om te bevallen. B-)
pi_120304369
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:51 schreef ohnee het volgende:
Nou idd, alles beter dan een kerstkind. heeft t nooit de dag voor zichzelf...
En Tico verricht werk in een dag waar ik dagen over doe. Vriend gister: Jeetje de trapkast is ook een zooitje zeg... :{ I know! Erger me dood aan maar durf er niet aan te beginnen. Straks zit ik met zere bekken op de grond tussen de zooi en kan ik niks meer... :') Die bewaren we wel voor na de bevalling ergens :P

Verder hier veel valse weeën. Wel flink verspreid. paar hier paar daar. Paar uur later weer een aantal. Vannacht wakker geworden door die krengen ... (en toen ik wakker was stopte t uiteraard }:| ) Word er helemaal kriegel van! Hoop maar dat dit betekend dat ze morgen komt ofzo. 15 dec lijkt me een mooie dag om te bevallen. B-)
Blerhgg.. vermoeiend ook :*
pi_120304571
Zeg dat wel. op zich niet eens zo heel erg ware het niet dat ze me gewoon wakker maken snachts. :O }:| alsof 5x je nest uit om te plassen al niet erg genoeg is... :P

edit:

haha deze is hier nu ook vaak aan de orde. Met en zonder schaar. :D
Reclamefolders moet ik echt bij m weghouden en eerst zelf lezen en daarna de waardeloze aan kind geven. (en de rest goed opbergen :P)
pi_120304649
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:58 schreef ohnee het volgende:
Zeg dat wel. op zich niet eens zo heel erg ware het niet dat ze me gewoon wakker maken snachts. :O }:| alsof 5x je nest uit om te plassen al niet erg genoeg is... :P
So true :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 15:01:07 ]
pi_120304753
Ja, dat tig keer je bed uit om te plassen begint hier nu ook te komen....
pi_120304891
Daar had ik al aanleg voor, maar het is niet minder geworden. Ik houd mijn hart vast voor over een paar weken..
pi_120304972
hier staat het record op 6x.. Geen idee of dat veel of weinig is, maar meer dan 2x vind ik wel wat veel van t goede. Kost je je nachtrust. Maarja heb wel een blaasdrukker hoor. Zet zich soms af tegen de blaas en nu ze klem ligt drukt ze er helemaal tegenaan. Dan krijg ik er gewoon een harde buik van en na 10 druppels eruit gegooid te hebben voel ik me 10x beter. Tot een uur later hetzelfde gebeurd. }:| Het is nog niet uit de buik of t houd me al nachten wakker, dat beloofd nog wat... ;( :')
pi_120305066
Ook helemaal goedgekeurd *O*
Zal vanavond een echo posten, ze heeft bolle wangen O+ en lange benen O+
Ow en ze heeft haartjes O+ Hoop zo op donker bruin O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120305091
Het is natuurlijk vooral vervelend dat je niet meer in slaap komt en steeds wakkerder wordt van zo'n wee! Zes keer eruit is voor mij geen uitzondering (godzijdank ook geen dagelijkse kost) maar het is wel een soort slaapwandelen dus ik slaap weer voor ik er erg in heb. Heb er ook niet echt last van dus, maar als we ergens anders logeren val ik dan niet zo snel weer in slaap en dan is het echt frustrerend }:|

Ik duim ook voor een mooie bevalling morgen :% O+

Klumsy! *O* Bolle wangen O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:14:00 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120305134
En een ze! O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:15:22 #94
259886 pessie
pi_120305187
Inderdaad vermoeiend ohnee. Hoop dat je kindje zich binnenkort voor het echt aandient :* . Ik denk dat jij langzamerhand elke dag een mooie dag vind om te bevallen ;)

Tico, laatste keer dat ik te veel deed belandde ik aan de ctg. Mocht je pijn krijgen: bellen naar je vk. Ik mag niet meer zoveel van manlief, ik moet zelfs op hem wachten voor het kopen van een kerstboom :{
pi_120305204
Klumsy! O+ ben heel erg benieuwd naar de echo's van je meisjesbolie O+
pi_120305235
Klumsy, jij wist toch wel al dat het een meisje was?
Volgens mij wachten we tot Tally's kleine wijdbeens gaat :D
pi_120305242
Jezus wat een stel hotelfoben bij Dr. Oz... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_120305253
Fijn Klumsy *O*
Cervix ook weer goed?

En inderdaad, het is wachten op Tally...
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:17:38 #99
259886 pessie
pi_120305259
Tally, heb je je echo al gehad?

Klumsy fijn dat ze het goed doet!
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:19:27 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120305331
Oh ben idd in de war met Tally. Sawry!
pi_120305349
Oh wat heerlijk Klumsy!! *O* Bolle wangetjes is zo schattig. O+ Heeft de mijne ook, en lange benen haha. ;)

En naar de wc.. moet wel ff wakker worden anders kom ik mn bed niet uit met mn zere bekken en opstapje :P.
En ja elke dag is nu een mooie dag om te bevallen hahahahahaha :D :Y
pi_120305436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus wat een stel hotelfoben bij Dr. Oz... -O-
Ik mis Oprah echt wel deze dagen wat dat betreft ;(
pi_120305467
En ik maar werken!!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:23:45 #104
259886 pessie
pi_120305491
Voor de kerst heb ik een wc boven :Y . Kan niet wachten :')
pi_120305547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Suikertante het volgende:
En ik maar werken!!!
Muhaha, ik geniet optimaal van mijn eerste dag 50% O+ Of eigenlijk heb ik besloten vandaag gewoon helemaal NIKS te doen behalve chillen na het werk. Hopelijk hou ik het dan vanavond tijdens kerstdiner van vriend's werk tot 10 uur uit...
Sarcasme. Herken het.
pi_120305555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Suikertante het volgende:
En ik maar werken!!!
Ik heb mezelf vrij gegeven :')
pi_120305568
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef pessie het volgende:
Voor de kerst heb ik een wc boven :Y . Kan niet wachten :')
:o Weet je wel hoeveel bacterien daarop zitten volgens Dr. Oz?!
Sarcasme. Herken het.
pi_120305571
Ja ik wist het al :Y
Cervix meten ze niet meer, maar de rest zag er goed uit :)
Krijg nog wel elke week een injectie tot 36 weken
en heb bloed laten prikken en urine voor controle, daar krijg ik over 2 weken als ik weer een gesprek heb de uitslag van ( of het moet foute boel zijn, neem aan dat ze dan wel eerder contact opnemen )
pi_120305634
Krijg je eigenlijk maagzuur van cola? Na 3 glazen en 3 rennies begin ik een link te zien...
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:33:14 #110
95408 Incantrix
pi_120305864
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef klumsy het volgende:
Ook helemaal goedgekeurd *O*
Zal vanavond een echo posten, ze heeft bolle wangen O+ en lange benen O+
Ow en ze heeft haartjes O+ Hoop zo op donker bruin O+
O+ O+ *O*

Spirit, ik wel, ik heb het de afgelopen week wat vaker gedronken ivm keelpijn, maar omdat mijn maag ervan ging prutten ben ik er maar weer mee opgehouden -O-

En pfuh, ik hoop echt dat mijn hormonen eens ophouden met nieuwe nesteldrang-plannen te smeden :') Ik ben daarnet heel hard bezig geweest, wiegje is opgemaakt ( O+ ), kledingwasje maat 56 en wat beddengoed voor de cosleeper draait, de babykamer is gereorganiseerd, ik heb luiertjes gevouwen (wasbare), commode boven is nu helemaal ingericht en de badkamerkast opnieuw ingedeeld. Dus nu wil mijn nesteldrang een soort van vakjesdoos-spullenverdeel-ding voor onderin de commode die beneden komt te staan en moet ik dus weer terug naar de ikea :')
3!
pi_120305917
Wanneer kregen jullie eigenlijk last van maagzuur?

En hebben jullie ook triggers waarvan je beeb in het bijzonder gaat bewegen? Bij mij als ik ga plassen :')

Incantrix, ik maak lijstjes met spulletjes die ik leuk vind en dan komt mijn nesteldrang weer tot bedaren :D
pi_120305928
elke week een injectie? Waarvoor dat dan? Heb duidelijk weer iets gemist :P
Maar fijn dat alles goed is. :) En als er iets niet goed is lijkt me dat ze je op de hoogte brengen ja. Zeker als er dan actie moet worden ondernomen.

En 3 glazen cola? Mag je zoveel? (ik dacht 1 glas/blikje per dag? :? )
Geen idee of je daar het zuur van krijgt, ik lust niet zoveel cola. Maar soms krijg je van alles het zuur hoor. soms heb ik t zelfs van thee. Dan zit mn maag gewoon zo vol dat alles omhoog komt ofzo. :{
pi_120305996
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:34 schreef Suikertante het volgende:

En hebben jullie ook triggers waarvan je beeb in het bijzonder gaat bewegen? Bij mij als ik ga plassen :')

Incantrix, ik maak lijstjes met spulletjes die ik leuk vind en dan komt mijn nesteldrang weer tot bedaren :D
Ik heb er sinds 2 of 3 weken last van. In eerste instantie als ik savonds in bed ging liggen, maar nu krijg ik het helaas steeds vaker.

Ohnee: ik heb light caffeinevrije cola gekocht :9
Sarcasme. Herken het.
pi_120306038
Ojee. Ik heb nog nergens last van, duimen dat dat zo blijft!
pi_120306105
waah incantrix, das wel een beste aanval :D. Ik kwam gister ofzo erachter dat mn dekentje en lakentje van mn kinderwagen zoek is. En dat kan me niet eens meer boeien. :D Het is echt helemaal weg, de nesteldrang. :? Niks boeit me nog behalve dat ze komt. (vouw t ledikant dekentje wel dubbel en prop dat in de wagen :P)

Maagzuur kreeg ik pas vrij laat dit keer. iets van 35 weken ofzo. Nu moet ik echt wel aan de rennies hoor, anders overleef ik de nacht niet. (komt meestal als ik ga liggen, vooral op rechts :( )

Triggers... Hmm naar bed gaan werkt wel goed. Dan wordt madam juist wakker om te gaan keten :p
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:39:55 #116
95408 Incantrix
pi_120306117
quote:

In het begin al ergens, en toen was het minder, maar wanneer het weer terugkwam :? Vrij vlot vond ik het, dat wel..

En pff, nou, als er iets tegen mijn buik komt, als ik de lang in elkaar gedoken zit (GIMME SPACE!), als ik in bed ga liggen, als ik zit te wii-en, als er veel geluid om me heen is.. Eigenlijk is er maar 1 moment waarvan ik zéker weet dat ze stil zit en dat is als haar papa zijn hand op mijn buik legt :')

Lijstjes maken werkte bij mij ook wel, maar op het moment ben ik in het stadium NU NU NU!! En ik wil die commode zo graag hebben dat 'ie er een beetje leuk uitziet, met van die vakjes vol luiertjes en zalfjes enzo :') Echt, ik ben een moron, maarja :')
3!
pi_120306122
Injecties zijn met Progesteron omdat onze vorige zwangerschap een vroeggeboorte was.
Er is geen oorzaak gevonden maar progesteron zou het kunnen helpen voorkomen ( afhankelijk van de oorzaak )
pi_120306137
oh haha ja die bestaat ook nog. Vind ik zelf niet te zuipen, ik leef op thee en water laatste tijd. En soms een appelsapje :P

aah oke Klumsy. Das wel een goede ereden om het te nemen ja. Hopelijk blijft beeb nu tot iig week 37 zitten ^^
pi_120306161
quote:

Bewegen = Groene ranja :+
Maagzuur al v.a. een week of 16 ..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 15:43:06 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:41:34 #120
95408 Incantrix
pi_120306174
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef ohnee het volgende:
waah incantrix, das wel een beste aanval :D. Ik kwam gister ofzo erachter dat mn dekentje en lakentje van mn kinderwagen zoek is. En dat kan me niet eens meer boeien. :D Het is echt helemaal weg, de nesteldrang. :? Niks boeit me nog behalve dat ze komt. (vouw t ledikant dekentje wel dubbel en prop dat in de wagen :P)

Maagzuur kreeg ik pas vrij laat dit keer. iets van 35 weken ofzo. Nu moet ik echt wel aan de rennies hoor, anders overleef ik de nacht niet. (komt meestal als ik ga liggen, vooral op rechts :( )

Triggers... Hmm naar bed gaan werkt wel goed. Dan wordt madam juist wakker om te gaan keten :p
Jah, ik heb het al een week zo erg ofzo (wel af en aan hoor), maar dan moet er ineens van alles. Zou wel leuk zijn als het ook weer overgaat jah (en nu je het zegt, ik klim zo éven ze schuur in om te kijken waar de kinderwagenbak is, dan kan ik dat spul ook nog even wassen :')) :P
3!
pi_120306197
Ow en ik heb ook nesteldrang!
vandaag al teveel gedaan, dus lig nu lekker op de bank... Maar M. gaat morgen een vriend helpen verhuizen dus dan heb ik de hele ochtend en middag voor mezelf om schoon te gaan maken O+

Mini wasjes wil ik ook al doen, maar dan kan ik het over een paar weken weer gaan doen...
lijkt me ook een beetje overbodig.
pi_120306245
hahaha succes met klimmen en klauuteren. :P
Had die drang ook hoor. Zo begin 30 weken heel erg. toen MOEST alles af wat betrekking had op de baby. (behalve kinderwagen, die krijg ik echt niet meer van zolder .. die komt wel als ik m nodig heb :P)
pi_120306266
Ze doet goed haar best, volgende week gewoon al 30 weken :o
Ik ben nu gewoon al 10 weken langer zwanger dan bij Roan en vanaf volgende week ook 10 weken langer dan bij Senna!
Kan niet wachten tot het februari is O+
pi_120306287
Ik denk dat ik ook zo word Incantrix, maar ik heb nu nog zoveel tijd.. ik word wel blij als ik jou hoor over laatjes met luiers enzo, ik heb wel van die vakjes gekocht die je in de lades kunt doen
SPOILER
pi_120306302
Net bericht dat we de kinderwagen op kunnen komen halen *O*
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:45:04 #126
95408 Incantrix
pi_120306318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef ohnee het volgende:
hahaha succes met klimmen en klauuteren. :P
Had die drang ook hoor. Zo begin 30 weken heel erg. toen MOEST alles af wat betrekking had op de baby. (behalve kinderwagen, die krijg ik echt niet meer van zolder .. die komt wel als ik m nodig heb :P)
Jah, eigenlijk heb ik een schuurverbod omdat het daar zo'n pestbende is dat mijn lief bang is dat ik val, maar nouja.. Even kijken kan wel toch? :P

Klums, 30 weken al ook, zo fijn dat het je nog steeds zo goed gaat :*
3!
pi_120306324
das wel handig, ik heb alles los in de lades liggen. :@

goed nieuws Klumsy ^^.

schuur is hier ook een bende haha gelukkig ligt alle babymeuk op zolder (alsof t daar geen bende is :'))
pi_120306333
Die heb ik ook suikertante, vind ze erg handig :Y heb ze alleen in het paars O+
pi_120306345
Ikea O+ Ik moet ook weer heen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120306388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef klumsy het volgende:
Ze doet goed haar best, volgende week gewoon al 30 weken :o
Ik ben nu gewoon al 10 weken langer zwanger dan bij Roan en vanaf volgende week ook 10 weken langer dan bij Senna!
Kan niet wachten tot het februari is O+
Jeetje zijn jou kinders zo vroeg geboren? :o
Heerlijk dat deze langer blijft zitten :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:47:05 #131
95408 Incantrix
pi_120306400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat ik ook zo word Incantrix, maar ik heb nu nog zoveel tijd.. ik word wel blij als ik jou hoor over laatjes met luiers enzo, ik heb wel van die vakjes gekocht die je in de lades kunt doen
SPOILER
Die had ik ook voor de commode boven, dus die zijn nu ingericht. Ik zou er een paar overhouden, dus ik dacht 'die kunnen dan mooi onderin de commode voor beneden' maar dat ziet er helemaal niet zo hip en happening uit als ik gedacht had :') Dus nu wil ik onderin die andere deze:

Mijn lief schiet me af als ik strakjes even vertel wat ik nu weer van plan ben :')
3!
pi_120306427
Alles is in orde O+ hartje was goed te zien en te horen. Ook de baby was dit keer erg goed te zien. Eindelijk mooie foto's van dr. Jaaaaa van HAAR!
We krijgen een meisje O+
pi_120306458
Tally een sticker & een meisje! *O*
pi_120306485
Een meisje O+ wat leuk! kan je lekker gaan shoppen *O*
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:50:05 #135
95408 Incantrix
pi_120306526
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:47 schreef Tally het volgende:
Alles is in orde O+ hartje was goed te zien en te horen. Ook de baby was dit keer erg goed te zien. Eindelijk mooie foto's van dr. Jaaaaa van HAAR!
We krijgen een meisje O+
Tally, wat fijn dat alles goed zichtbaar én goed was!! En een meisje, wat leuk!! *O* *O*
3!
pi_120306530
Tally een meisje! O+
EINDELIJK weet je het dan :) Mogen wij ook een kijkje in de foto's?
pi_120306544
YAY Tally! En nog een meid erbij ^^ Dat wordt shoppen!!! B-)
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:53:44 #138
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120306688
Tally wat fijn!!! *O*

Klumsy ook weer goedgekeurd, fijn! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120306698
Hema tijd!!

O+ Nog zo'n fijne jogging broek halen!
pi_120306814
Oh dus ze hebben ze wel? Bij ons kon ik ze niet vinden :(

En Inca, die is ook mooi zeg O+
Eerst maar eens kijken of het uberhaupt in mijn kast past allemaal :')
pi_120306818
De tandjes, het zal je maar gebeuren :o

Wang Liyang zat samen met haar 3-jarige zoontje in de bus toen de weeën plotseling begonnen. De 39-jarige vrouw heeft de baby zelf in de bus ter wereld gebracht. Een beveiligingscamera heeft de volledige bevalling vastgelegd.

Zodra de busschauffeur door kreeg wat er aan de hand was is hij plankgas naar het ziekenhuis gereden. Onderweg racete de bus langs een ambulance die overige passagiers tot stilstand hebben gemaand. De vrouw is vervolgens samen met haar kindje per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Met filmpje :D :
http://www.telegraaf.nl/b(...)bevalt_in_bus__.html
pi_120306927
Tally, fijn dat alles goed was met hartje. En wat leuk dat je een meisje krijgt. *O*

Maagzuur heb ik de laatste tijd ook last van. Vooral 's avonds. Overdag ook. Maar dan helpen rennies nog.
pi_120306971
Tally ook een meisje! O+

Ga je nu verdorie eens een keer genieten ook?? :(
Sarcasme. Herken het.
pi_120307297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
Tally ook een meisje! O+

Ga je nu verdorie eens een keer genieten ook?? :(
Ja O+ Ik voel me echt 20 kilo lichter O+
pi_120307331
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Suikertante het volgende:
Tally een meisje! O+
EINDELIJK weet je het dan :) Mogen wij ook een kijkje in de foto's?
Ik zal mn best doen. Heb bijna alles digitaal en ben nog bij mn ouders O+
pi_120307500
He dr moeten ook jongetjes komen he, die van mij moet later trouwen enzo.
pi_120307523
SPOILER
Het laatste fotootje is een beentje met voete wat tegen mn baarmoederwand trapt :')
pi_120307538
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:15 schreef Joene het volgende:
potjes zijn ook leuk J :(
pi_120307724
Wat leuk Taly! En wat fijn dat alles goed is!

en omg dat flimpje! Het zou je maar gebeuren zeg :o
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:56:44 #150
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120308867
*O* tally eindelijk weet je wat het is *O*

*O* een meisje *O*

*O* en nu verplicht keihard genieten *O*
W
Z
E
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:09:49 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120309314
Oooh wat fijn Tally! En nu ksst, hup, op je roze wolk!
pi_120310055
O+ Tally

Altijd leuk een kramp aanval midden in de c1000 :') maar ik heb taart en een joggingbroek!
pi_120310398
Wauw, een goede dag met al die plakplaatjes! En Tally wat een geruststelling en super, nog een meid er bij!

Mijn nesteldrang zet zich vooral om in kneuterigheid hier, vanochtend weer een paar oerlelijke lampjesdingen gekocht ( een ledboompje en een ledhertje) want mini vond ze zo mooi..... :')
pi_120310443
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:29 schreef Logician het volgende:
O+ Tally

Altijd leuk een kramp aanval midden in de c1000 :') maar ik heb taart en een joggingbroek!
Ooh ja, ik wil ook een joggingbroek!

Nog even over de kilo's.... Was net sinds maart 15 kwijt, nu weer 10 erbij... Ben nu 90 kilo bij 1.80 m :o
pi_120310710
Op de site van de hema staan ze, die van 13e (grijs of zwart) en gaddamme k*t krampen, hoop dat het snel wat minder wordt want om 20u komt het verjaardags bezoek en zou te lullig zijn anders -O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 17:48:38 ]
pi_120310835
Bedoel je die van 19,95 of is het geen positiebroek?

Ik hoop dat je krampen weg zijn straks :*
pi_120310878
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:50 schreef Suikertante het volgende:
Bedoel je die van 19,95 of is het geen positiebroek?

Ik hoop dat je krampen weg zijn straks :*
Geen positiebroek, deze zit lekkerder :P
1mt te groot kopen heeft een fijne zachte band onder je buik en is heerlijk zacht van binnen.

Ik hoop het ook, zit echt flink te balen :(
pi_120310897
Ik keek der ook al overheen, haha! Lekker ook voor in mijn kraamtijd, na de ks... Slobberdebonkie in mijn joggingbroek...
pi_120310986
Link doet stom via gsm

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 18:01:57 ]
pi_120311085
Voor andere geïnteresseerden, dat is dus deze.

Denk dat ik een XL moet hebben dus moet toch even naar de winkel, maar bedankt voor de tip! Weet nu in elk geval welke ik moet nemen ^O^

Kramp al wat gezakt?
pi_120311113
Die ja!

Ik heb ook de L is zo heeerlijk flubberig O+

Nope de kramp blijft :( Net kruikje er bij gepakt, zo nog maar proberen wat te liggen na het eten ..heb heul geen zin in bezoek vanavond -O- ;(

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 18:01:39 ]
pi_120311232
Ik zie nu pas je onderschrift O+

Hopelijk is het toch heel gezellig als het bezoek er eenmaal is!

Ik krijg net enorme steken in mijn onderste ribben, dus ik ga even in bad. Heb bijna geen lucht!
pi_120311346
Zo drukke dag gehad. Lekker geshopt en geluncht en kapper geweest. Eindelijk een poster in laten lijsten voor in de woonkamer, die lag al sinds februari in de kast. Cadeautje voor mijn man zijn verjaardag. Nu lekker op de bank met mijn vermoeide peuter :)

Vanavond lekker niks. Even de kinderwagen in elkaar zetten denk ik.
pi_120311411
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:00 schreef Logician het volgende:
Die ja!

Ik heb ook de L is zo heeerlijk flubberig O+

Nope de kramp blijft :( Net kruikje er bij gepakt, zo nog maar proberen wat te liggen na het eten ..heb heul geen zin in bezoek vanavond -O- ;(
Dan zou ik toch maar eens de gyn bellen.
pi_120311805
Even geprobeerd bij te lezen, zal vast al weer een hoop gemist hebben.

Spirit 20 weken, mega-mijlpaal! *O* En een meisje, leukkkk O+

Tally, eindelijk bevestiging, wat fijn! En een zusje voor jullie meisje O+

Logi en Fieder 30 weken *O*

Logi, doe je wel voorzichtig? Zeker weten dat je niet even de vk wilt bellen? Zeker met jouw voorgeschiedenis...

Over aankomen, ik zit nu op +5, ben nogal een sprietje van mezelf dus zou het ook helemaal niet erg vinden als er na de bevalling wat zou blijven plakken..
pi_120312052
Ik ken een meisje dat echt mager was en nu na twee koters heeft ze echt een goddelijk figuur O+ Ze is niet zozeer veel dikker geworden maar ze heeft heupen gekregen en gewoon net iets meer lekkere spekjes.

Het bad was te heet en ik moest de hele tijd aan Tico denken met haar "als je rosbief begint te verkleuren" :( Wat een goor idee is dat eigenlijk haha :D

Logi, misschien hebben Oognip en L0t wel gelijk, ik ben een beetje gewend geraakt aan je stoere houding maar eigenlijk heb je al meer dan 24 uur best wel zware krampen. Het kan wel bij jouw specifieke zwangerschap horen maar misschien is er toch nog iets verlichtends of willen ze toch nog even kijken..?
pi_120312406
Ik snap dat je niet steeds aan de bel wilt trekken Logi, maar het is nu al de 2e keer in korte tijd. Wellicht toch verstandig even na te laten kijken. :)

En joggingbroeken O+ ik heb dr ook 1 in mn vluchttas en een in de kast voor als ik thuis beval (of mn broeken weer eens alle 3 in de was zitten :P)

Je kan koud water bij voegen he Suiker, als je bad te heet is :P
Ik durf niet in bad nu (en houd er ook niet van :@ ), 1x gedaan vorige zwangerschap en we hebben een smal bad en dat lag rot en pijnlijk met zere bekken en bolle buik.. Vervolgens kon ik er niet meer uit met mn zere bekken :D. _O- Thankgod was mn vriend thuis.
pi_120312450
Ik vul het bad ook nog niet zo op he, jij bent twee keer zo ver! :D
Ik denk altijd dat het wel afkoelt, maar dat duurt dan altijd langer dan ik had verwacht. :+
pi_120312728
:'( baal er gewoon zo van..

Heb na een preek hier afgesproken dat als het vanavond na de verjaardag niet minder is ik bel, maar voel me zo'n piepert.. :( en ik heb een hekel aan gepiep :@ telkens is er niets aan de hand en na die laatste uitspraak "dat ik mij er maar bij neer moest leggen dat dit waarschijnlijk gewoon bij deze zwangerschap hoort" voelde ik mij echt heel erg k*t en vind ik het extra lastig te bellen...

Ik ga nog ff liggen.. heb echt de behoefte onder een steen te kruipen ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 18:50:44 ]
pi_120312776
haha toen was ik 20 weken ofzo.
Het koelt ook af... ooit :P Mijn vriend ligt in een bad van 40+ graden. pfff dan verbrand ik al half man. (wilde hij dus ook doen 1ste keer baby in bad doen :o. Kraamhulp meteen woeah das veel te heet! hij: :? Ze heeft toen uitgelegt dat de warmte tussen de dikke streep van t badtermometertje moet blijven... :X Badwater was 42 graden ofzo! :o Die heeft echt niet door hoe heet hij badderd.. )
pi_120312847
Oei das heet!!!! Nee dat red ik ook niet hoor!

En Logi, ik zou dit ook uitleggen, dat je je door die opmerking wel een miepje voelt maar dat je zo eigenlijk niet meer een gewoon leven kan leiden! Dit houd je niet vol zo, en je hebt het al een hele dag aangekeken. Gewoon bellen, en de vk heeft denk ik liever dat je nu belt dan om middernacht?
pi_120312879
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:49 schreef Logician het volgende:

Heb na een preek hier afgesproken dat als het vanavond na de verjaardag niet minder is ik bel, maar voel me zo'n piepert.. :( en ik heb een hekel aan gepiep :@ telkens is er niets aan de hand en na die laatste uitspraak "dat ik mij er maar bij neer moest leggen dat dit waarschijnlijk gewoon bij deze zwangerschap hoort" voelde ik mij echt heel erg k*t en vind ik het extra lastig te bellen...

Ik snap het wel hoor, als je steeds hetzelfde te horen krijgt lijkt t ook niet nuttig om te bellen. Maar je kan beter tig keer voor jan l*l bellen dan 1x niet als t wel nodig is. Je bent nog niet zo ver en het klinkt best heftig en dat dan 2x vlak na elkaar.. Dan is t echt geen piepen hoor als je (wederom) aan de bel trekt. :*

Hopelijk voel je je strakjes weer wat beter na t uitrusten. :*
pi_120313607
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:49 schreef Logician het volgende:

Als je je al zo bezwaard voelt om te bellen, waarom dan wachten tot na de verjaardag? :@ Dan is het alleen maar later en zou voor mij des te meer reden zijn om me bezwaard te voelen.

:* op je baarmoeder.
pi_120314113
Omdat ik de verjaardag niet om niets wilde verpesten :@ Maar het is al iets rustiger dan daar straks dus gaat wel goedkomen. Pfff wou dat ik 2mnd verder was :@
pi_120314335
Zo pff drukke week zit erop. Een kijken of ik wat onthouden heb.

Klumsy goedgekeurd *O*

Tally *O* *O* een meisje! :* en nu genieten

quote:
15s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:15 schreef Joene het volgende:
:D het was dus wel een echte verspreking?

Logi :* pas je wel op?? Je hoeft je voor niemand groot te houden he? Het ergste wat er kan gebeuren is dat je voor niks belt en ze zegt dat er niks aan de hand is. En dan ben jij weer gerustgesteld.

*O* Nog even een jompel voor onze 30 weken! En Pessie ook gister
*O* en alle andere mijlpalen natuurlijk ook

Oh en Cwen :* sterkte meid, hoop dat je snel duidleijkheid krijgt en dat alles in orde mag zijn.

Lekker die joggingbroeken! Ik zoek een witte voor fotosessie maar die heb je zeker alleen zomers :{
pi_120314531
Ik heb net m'n rosbief nog even geweekt.
pi_120315591
Goede avond iedereen. Ik ben happy, heb gister alle kleertjes ed eens uitgelegd en tot de conclusie gekomen dat ik toch iig voor de eerste week wel genoeg heb. En vandaag de laatste zaken als het kraampakket gekocht. Nog wel even de stad in om wat nieuw ondergoed, sokken en pijama te scoren, maar dan moet het redelijk gaan lukken om een noodtas te maken (en iig genoeg zooi voor thuis te hebben).

Ook nog wat spullen voor de babykamer gehaald, dit weekend eens kijken of we het laatste kunnen gaan ophangen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:02:15 #178
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120319120
Om nog even op het gewicht terug te komen, ik zit nu op 67kg met 1m62 en 19w5d.

Ukkepuk liet vanavond duidelijk merken er niet van gediend te zijn, dat ik mijn vriend zijn jongste zoon tilde om hem mee naar boven te nemen. D'er ging er meteen eentje flink hard de bovenkant van mijn baarmoeder uittesten en mijn buik vanboven.
Ik wist niet dat ukkepuk al zoveel kracht had. Nadien tijdens het douchen was ukkepuk ook nog flink actief aan het stompen maar gelukkig geen interne verbouwing meer, de warme douche deed mini deugd, en mij ook.

Een jompel voor alle mijlpalen en goede nieuwtjes! *O* *O* *O*

Luister je wel goed naar je lichaam Logi?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_120319613
Het blijft verwonderlijk hoeveel kracht er in je buik zit mandy :)
pi_120319646
Nou idd. Zeker tegen je ribben. Heerlijk.
pi_120319845
Oh m'n afspraakbrief voor maandag was naar m'n exman gestuurd. Wat een klotefout zeg.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:16:45 #182
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120319889
Papillon, ik had nu inderdaad nog zo'n kracht niet verwacht inderdaad.

Helemaal tegen mijn ribben inderdaad. Dat beloofd nog voor de komende maanden.
En dat na een paar rustige dagen met een minimum aan beweging van mini.

Ik begrijp nu waarom zwangeren 's nachts met gemak ook wakker worden van een bewegende ukkepuk in de buik.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_120319911
Zeg, als je 2 placenta's hebt, dan heb je dus 2 wonden als ze placenta's er uit zijn. Vloei je dan ook 2 keer zoveel? En heb je dan dus ook 2 x zoveel kans op fluxus en een (of 2) placenta die er niet uit wil?

waarom bedenk ik dit soort dingen altijd nadat ik op controle ben geweest :')
pi_120319914
Ik weet niet wat meer pijnlijk is Tico, de afspraak of een por in je ribben ...
pi_120319938
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh m'n afspraakbrief voor maandag was naar m'n exman gestuurd. Wat een klotefout zeg.
dat is wel heel suf....... :(
pi_120320040
En ik heb m'n post van de vk nog niet binnen, met al m'n gegevens en doorverwijzing.
En de pakjesbezorger was ook al aan het klagen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:19:27 #187
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120320071
Domme fout van die mensen om die afspraakbrief naar je ex sturen. Niet leuk!
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:20:51 #188
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120320164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef Ticootje het volgende:
En ik heb m'n post van de vk nog niet binnen, met al m'n gegevens en doorverwijzing.
En de pakjesbezorger was ook al aan het klagen.
Lang leve de post. NOT!
Er zijn hier standaard dagen dat er geen postbedeling is, een dag of 2 per week komt de postbode hier niet langs. Dus als je dringend wacht op een brief heb je in Assen meestal pech gehad.
pi_120320171
Nou ik snap de fout wel. Ik ben daar 2x bevallen en dus zijn mijn gegevens bekent. Maar m'n vk heeft gewoon mijn nieuwe adres, dus het leek mij logisch dat het daarmee wel goed zou komen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:22:07 #190
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120320237
Zoiets zou logisch moeten zijn, maar helaas. Mensen af en toe ...
pi_120320452
nog even m'n bollie spammen O+

pi_120320517
Meisje met bolle wangetjes O+ O+

mooi Klums!
pi_120320563
De rosbiefjes zijn dus goed gaar vanavond! Wat een snertfout Tico.

Papillion dat klinkt goed allemaal! :)

Wij zijn net nog even wezen kinderwagenspotten bij Prenatal. Leuke winkel dat warenhuis in Utrecht naast het Ikea afhaalpunt! Denk dat we er uit zijn... En vriend kwam ineens met een shirtje aan zetten O+ dus die heb ik gauw gekocht. Eentje met een brandweerauto O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:26:49 #194
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120320564
Zo Tico, das een beroerde fout zeg!

Hier vandaag ook een beetje voorwerk volgens mij. Veel harde buiken terwijl ik eigenlijk heel weinig heb gedaan.
pi_120320579
Mooi klums.
pi_120320609
Bolle wangies, liehiev!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:27:43 #197
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120320625
Lief die wangetjes!!!! :)
pi_120320664
Wat mooi Klumsy O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:30:34 #199
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120320819
Oh wat lief Klumsy!!!
pi_120321004
O+ dat ze nog maar lekker wat spekkies kan kweken! ( nouja tot op zekere hoogte, ze moet er ook nog uit :P )
pi_120321115
Mooi klumsy! O+

Ik voel me een bejaarde :') Hele dag gelopen op het werk maar eigenlijk nergens last van. Nu heb ik een tijdje op de bank gelegen en wil overeind komen, ehhhh... takelwagen iemand? :')
pi_120321165
Adreswijzigingen schijnen nogal moeilijk te zijn voor de meeste mensen....
Ben ruim 2 jaar bezig geweest om m'n gegevens bij de bank te wijzigen, terwijl we daar ook de hypotheek hebben, maarja andere afdeling, dus de helft van de post naar het oude adres....
pi_120321241
haha ik kom sowieso als een oud wijf overeind als ik op de bank heb gelegen :')
Moet ook altijd eerst even zitten voor ik kan opstaan anders krijg ik helemaal ruzie met m'n lichaam
pi_120321322
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef klumsy het volgende:
Adreswijzigingen schijnen nogal moeilijk te zijn voor de meeste mensen....
Ben ruim 2 jaar bezig geweest om m'n gegevens bij de bank te wijzigen, terwijl we daar ook de hypotheek hebben, maarja andere afdeling, dus de helft van de post naar het oude adres....
Breek me de bek niet open over banken of verzekeraars. Echt.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:40:45 #205
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120321417
Onde
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open over banken of verzekeraars. Echt.
Zwijg stil. Drama.

Mijn lichaam geeft ook duidelijk aan dat op de gebruikelijke wijze voorover bukken om iets te nemen er niet meer bij is. Zal toch vaker door de knieën moeten gaan denk ik.
pi_120321479
Ik vond het een prestatie dat ik net m'n teennagels heb geknipt. :')
pi_120321543
Met mijn benen opgetrokken op de bank zitten is niet meer lekker :{
pi_120321674
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond het een prestatie dat ik net m'n teennagels heb geknipt. :')
vanwege de lucht die van je voeten kwam ?
pi_120321681
ik denk dat ik maar een afspraak bij de pedicure ga maken...
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:45:38 #210
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120321684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Suikertante het volgende:
Met mijn benen opgetrokken op de bank zitten is niet meer lekker :{
Heel herkenbaar!
pi_120321844
Liggen met het voedingskussen als een soort donut op mijn hoofdkussen en dan een magazine lezen is wel lekker O+
Maar heb nu een feestje. Van onze benedenbuurvrouw dus ze heeft het door als we thuisblijven en niet zonder reden niet langskomen :')
pi_120321902
War is er mis met reden geen zin ?
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:49:56 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120321944
Zat laatst gehurkt voor een kastje en voel de baby nog niet dus, maar merkte wel dat dat niet meer prettig was. Net als buikligging. Maar, lig nu in mn eigen bedje, mét dat enorme voedingskussen. Moet nog ff m'n draai ermee vinden!
pi_120322075
Joene, die gebruik ik al jaren. En ze geeft wel altijd onze katten eten als we er niet zijn, dus we gaan even aardig doen :)

Ik kan soms ook ineens niks meer met dat voedingskussen XM! Maar meestal ben ik er heel blij mee. Eigenlijk vind ik het irritant als hij tussen mij en mijn vriend in ligt, dus ik gebruik hem alleen op één zij :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:54:37 #215
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120322195
Ik laatst ergens dat het helemaal niet zo goed schijnt te zijn als je op je rechterzij ligt, ivm afknellen van de placenta of zo. En laat dat nou net m'n favoriete slaaphouding zijn :N.

Dan toch maar even heen Suikertante?
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:12:28 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120323150
Je hoeft vast niet lang te blijven Suiker! Gewoon ff je gezicht laten zien :Y.

En is eerste nachtje met dat ding. Lig nu tijdje met een been eroverheen en andere eronder, zoals op het plaatje :'), maar dan gaat m'n onderste been slapen. Nog even verder puzzelen!
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:26:14 #217
259886 pessie
pi_120323879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:54 schreef [url=htts n, ://forum.fok.nl/user/profile/378192]-mandy-[/url] het volgende:
Ik laatst ergens dat het helemaal niet zo goed schijnt te zijn als je op je rechterzij ligt, ivm afknellen van de placenta of zo. En laat dat nou net m'n favoriete slaaphouding zijn :N.

Dan toch maar even heen Suikertante?
Als het niet lekker is voor je baby laat die dat echt wel weten.

Oeh becky, dat zou niet erg zijn, nu wat voorwerk en over een paar dagen vooor het echte zodat je die ks alsnog voor de vakantie krijgt.

Ohnee, hoe gaat et bij jou?

Ik wil ook graag bezig met kleertjes, maar goed, nog geen commode om in te pakken dus een beetje zinloos. Wel hoop ik volgende week de wieg in huis te kunnen halen.

Tally wat fijn dat je het kon zien *O* gefeliciteerd, een dochter!
Ik hoop dat de gyn het maandag eindelijk kan zien :')

Joene, is jullie irl omgeving nu ook op de hoogte of zijn alleen wij dat? :P

En er was dacht ik nog iets...
pi_120324228
Elmo, een dikke kus. Het is ook niet makkelijk en heel confronterend.
Hopelijk voel je je snel weer een beetje beter.

Ik zag hele mooie foto's voorbij komen!

En tally, nu echt echt echt een meisje. Geen twijfel meer mogelijk!

Ik slaap al sinds week 14 met het voedingskussen. Meestal val ik ermee in slaap en halverwege de nacht flikker ik em uit bed. Of ik leg hem achter me neer.
Aangezien ik dezelfde kwaal heb als de vorige keer, slaap ik sinds deze week alleen. Ik snurk zo enorm dat mijn vriend me op zolder nog hoort snurken. Dus het kussen ligt nu op zijn plek en ik overdwars in bed, ik slaap heerlijk, maar het is wel erg eenzaam.

En nesteldrang.....hou op schei op. Vorig x niet gehad, nu lijkt het niet te stoppen. Vriend wordt helemaal gek van me. Hele huis moet op zijn kop. Maar het is zo fijhijn!
Vorig week alleen iets minder toen ik niet meer op kon staan van de grond.
Kan nu ook op zoek naar een bekkenband, straks ff in v&a gooien.
pi_120325579
Zo, uurtje geweest, vonden ze hartstikke leuk :)
En het was best gezellig even.

Pessie, ik heb van die curverboxen en daar zaten de kleertjes in tot we een kast hadden. Ik kreeg ook dingen dus ik moest het toch ergens later! En hé, als er toch een curverbox staat kun je net zo goed zelf ook zo nu en dan iets meenemen O-)

Danic wat ongezellig! Maar een slechte nachtrust maakt de sfeer er overdag ook niet beter op dus waarschijnlijk wel de beste oplossing zo :)
pi_120325903
Nee voor de gezelligheid overdag is het beter. Maar nu komen er weerklachten dattie tekort komt.....
Tis al lastig met zijn onregelmatige rooster om daar tijd voor te hebben, maar dit maakt het helemaal zo onhandig.
Denk je in: zo schat dat was lekker, truste hè, ik ben weg!
pi_120325986
Haha ja dat is wel gek, maar het moet kunnen! Of 's nachts stiekem erbij kruipen of 's morgens als je toch vroeg wakker bent. Mijn vriend vindt het nooit erg als ik hem zo wakker maak ;)
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:06:55 #222
259886 pessie
pi_120326360
Danic dan zou mijn libido ook wel serieus minder worden ja.

Suiker ik wil gewoon uitzoeken en wassen, maar als ik ze nu was kan ik over een paar weken weer...
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:10:51 #223
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120326565
Libido???

Pfff van het weekend maar effe weer tijd voor elkaar maken.
pi_120326790
Nou libido is geen punt. Maar gezien zijn onregelmatige werk wordt het niet altijd op prijs gesteld als ik em wakker maak.
Nu ligt hij ook al te slapen en ik zit nog op de bank.....tja dat schiet niet op idd.
Maar van het weekend ff tijd voor elkaar maken. Zondag iig al lekker naar de film, the hobbit.
pi_120326866
Wij wilden vanavond maar er waren alleen nog prutplekjes helemaal aan de zijkant van de zaal, dus gereserveerd voor dinsdag! Reserveren is dus wel een aanrader..

Romantische weekendjes gewenst jullie! :*
pi_120328039
Ja, vriend ging kaartjes kopen. Morgen ff checkenof hij dat gedaan heeft.
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:57:17 #227
381212 Gulara
From the future
pi_120328567
En toen waren we 2,5 topic verder. Wat gaan jullie hard!

Even wat ik onthouden heb:

Ik zag een heleboel nieuwe zwangeren voorbij komen *O*

En er ook weer een paar vertrekken of in onzekerheid. Echt stom hoe vaak het toch misgaat. Hopelijk tot snel. :*

Een meisje voor spirit! *O*

En ook een voor Tally! *O* Fijn dat je het eindelijk kon zien. :)

Verder heb ik bergen aan mijlpalen voorbij zien komen. *O*

Een :* voor Becky, dat ze zich maar lekker spontaan mag aandienen.

En voor Tico :* hopen dat het allemaal meevalt.

Logi, wat een ellende de hele tijd. En gewoon aan de bel trekken. Zij zijn er voor jou, dus bezwaard voelen is nergens voor nodig. :*

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben.

Hier gaat het goed. Ik heb ook werkelijk niet veel te melden. Hele saaie constante baby, die lekker binnen de boel verbouwt. Had gisteren een offday. Misselijk en erg duizelig, heb bijna drie uur liggen slapen. Zo'n dagje komt elke twee weken wel voorbij, dan is het even bijtanken of zo.
Ik heb nog niet echt nesteldrang. Heb ook gruwelijk weinig kleren voor het arme kind. Ik mis de HEMA hier zijn heel veel kleren zo oubollig. Ben dus maar internet aan het afstruinen.
pi_120331958
Ik had het kunnen weten hè. Drie nachten goed slapen, kan ook niet goed blijven gaan. Manlief komt 1,5 uur geleden thuis en sindsdien lig ik wakker. En hij is als een blok in slaap gevallen :(
  zaterdag 15 december 2012 @ 02:39:33 #229
381212 Gulara
From the future
pi_120332215
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:11 schreef Estrys het volgende:
Ik had het kunnen weten hè. Drie nachten goed slapen, kan ook niet goed blijven gaan. Manlief komt 1,5 uur geleden thuis en sindsdien lig ik wakker. En hij is als een blok in slaap gevallen :(
Wat shit idd! :( Misschien volgende keer als ie zo laat thuis komt regelen dat ie ergens anders kan liggen? Als ik eenmaal wakker word na een paar uur geslapen te hebben, kan ik vaak ook niet meer in slaap komen.
pi_120332235
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:39 schreef Gulara het volgende:

[..]

Wat shit idd! :( Misschien volgende keer als ie zo laat thuis komt regelen dat ie ergens anders kan liggen? Als ik eenmaal wakker word na een paar uur geslapen te hebben, kan ik vaak ook niet meer in slaap komen.
Ik werd wakker van de voordeur. Maar denk ook niet dat hij nog zo laat thuis gaat komen dit jaar.
  zaterdag 15 december 2012 @ 03:02:53 #231
381212 Gulara
From the future
pi_120332302
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik werd wakker van de voordeur. Maar denk ook niet dat hij nog zo laat thuis gaat komen dit jaar.
Nee, het is niet neer het moment voor flink doorzakken inderdaad. Hoop dat je zo nog wat kunt slapen. En anders morgen je vent het bed uitschoppen voor S? *)
  zaterdag 15 december 2012 @ 03:04:10 #232
381212 Gulara
From the future
pi_120332304
Ik ga mezelf maar eens uit bed schoppen. Het is hier al ver voorbij uitslapen. Ben vandaag weer duizelig. Volgens mij helpt de warmte ook niet mee. Lekker rustig dagje dus.
  zaterdag 15 december 2012 @ 03:29:27 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120332359
Waar woon jij eigenlijk Gulara?
  zaterdag 15 december 2012 @ 03:44:40 #234
381212 Gulara
From the future
pi_120332405
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar woon jij eigenlijk Gulara?
Australië. (Hoewel ik mijn bloemenveilingalterego ook wel leuk vond. :s) )

Ik heb me uit bed gesleept. Flink ingesmeerd. En nu boodschappen!

Hoop dat alle nachtbrakers weer lekker kunnen slapen.
pi_120332590
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 03:02 schreef Gulara het volgende:

[..]

Nee, het is niet neer het moment voor flink doorzakken inderdaad. Hoop dat je zo nog wat kunt slapen. En anders morgen je vent het bed uitschoppen voor S? *)
Hehe dat laatste deed ik toen ik hoogzwanger was ook *lol*
Kwam ie rond half 6 thuis en precies die dag werd Floris om 7 uur wakker *D
(nja,was meer dat ik echt heeeel moe was toen ;))
pi_120332699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef becky27 het volgende:
Libido???

Pfff van het weekend maar effe weer tijd voor elkaar maken.
Ik begin er ook last van te krijgen.

Maar goh, mag het. We walvissen.
  zaterdag 15 december 2012 @ 07:06:16 #237
95408 Incantrix
pi_120332706
Op zich nog geen last van, maar het kost wel een boel moeite en harde buiken. Bed op klossen is wel weer een uitkomst :)

En goodmornings! Vandaag 38 weken alweer :o
3!
pi_120332794
Goedemorgen. Tegen half vier in slaap gevallen denk ik. Om halfzeven wakker van man die naar toilet ging en om half acht stond de kleine vent aan mijn bed. Even alle ramen op de slaapkamer open gezet, vieze bier en knoflooklucht. Kruip ik straks weer terug als man en kind boodschappen doen :) in een lekker frisse kamer
pi_120332809
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 07:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik begin er ook last van te krijgen.

Maar goh, mag het. We walvissen.
Moeten we Lenie t Hart al inschakelen?
:+
pi_120333002
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 07:06 schreef Incantrix het volgende:
Op zich nog geen last van, maar het kost wel een boel moeite en harde buiken. Bed op klossen is wel weer een uitkomst :)

En goodmornings! Vandaag 38 weken alweer :o
Vooral die harde buiken beginnen serieus ook pijn te doen. Dus ben je klaar met dingen ligt je harde buiken weg te zuchten. Das erg opwindend voor J ook.
  zaterdag 15 december 2012 @ 08:53:00 #241
259886 pessie
pi_120333005
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

Moeten we Lenie t Hart al inschakelen?
:+
Waren we maar knuffekige zeehondjes :'( ;)

Gulara, ik lag gisteravond in bed al te malen of ik jou nog voorbij had zien komen gisteren...

Estrys, lekker weer gaan slapen zo :z

Ohnee, ben je er nog?
pi_120333084
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vooral die harde buiken beginnen serieus ook pijn te doen. Dus ben je klaar met dingen ligt je harde buiken weg te zuchten. Das erg opwindend voor J ook.
Ik had gister voor het eerst harde buiken na het klaar komen maar vind het nogal vroeg :')
pi_120333088
O en die roze wolk is er hoor O+ En hijs mooi O+
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:13:23 #244
381212 Gulara
From the future
pi_120333126
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Gulara, ik lag gisteravond in bed al te malen of ik jou nog voorbij had zien komen gisteren...

Hoewel ik vereerd ben dat mensen tijdens hun slapeloze nachten aan mij denken... :P
Maar waarom moest ik voorbij komen? :? /zwangerschapsdementie
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:14:16 #245
381212 Gulara
From the future
pi_120333140
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:05 schreef Tally het volgende:
O en die roze wolk is er hoor O+ En hijs mooi O+
Fijn joh! Lekker genieten. O+
pi_120333228
Fijn Tally!

Ja hoor zaterdag klusdag in deze bouwput die ze straat noemen. Had het kunnen weten. :( drie buren op rij die een overkapping/schuurtje aan het bouwen zijn in de tuin. Zagen,boren, kloppen, radio aan. Nou ja slaap vannacht wel weer.
pi_120333270
En ik werk wel weer een dagje :')
Maar heb er eigenlijk wel zin in! Tot vanavond en dames die eraan toe zijn: als ik vanavond verse beebjes zie is dat nóg fijner thuiskomen!
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:40:38 #248
381212 Gulara
From the future
pi_120333298
Aah Estrys, zul je altijd zien. Oordoppen? Of gewoon even op de bank met een dekentje en een filmpje?

Suiker, werkse!

Ik heb net een goddelijke pizza belegd en die zit nu in de oven. :P
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:45:00 #249
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120333332
Vandaag van mij geen verse baby hoor.
Wel veel harde buiken. Dat heb ik bij Noortje echt nooit gehad.
pi_120333367
Tally wat fijn! :)

Es :*

Suiker werkze!

Gulara eetsmakelijk :*

Becky :*

Hier goed geslapen :)

Minder kramp dan gister *O*
De kramp zit nu voornamelijk helemaal diep onder mijn venusheuvel/in mijn doos t' voelt alsof ik zwaar ongesteld ben. :')

En mini ligt heeeeel laag alsof ze er zo uit kan vallen.
Dus wie weet toch indalen?
Vandaag even ziekenhuis bellen om voor de zekerheid even urine te laten testen.

Verder goedemorgen iedereen! :W

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 09:50:14 ]
pi_120333373
Goedemorgen!

Lichaam vindt dat ik gister te veel gedaan hebt. Dus vanochtend lekker lang in bed blijven liggen tot half 10 O+
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:53:24 #252
95408 Incantrix
pi_120333398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:36 schreef Suikertante het volgende:
En ik werk wel weer een dagje :')
Maar heb er eigenlijk wel zin in! Tot vanavond en dames die eraan toe zijn: als ik vanavond verse beebjes zie is dat nóg fijner thuiskomen!
Ik sla even over if you don't mind, ik ben nog niet klaar met nesteldrangen.

Tico, da's kut (harrharr) ja, hier zijn ze wel heel vervelend, maar niet echt pijnlijk. Maar het beperkt wel. Net als die -gemiddeld- vijf keer kuitkramp tijdens de gezelligheden, da's ook wel een beetje een domper :P
3!
pi_120333471
Danic, hoe is het trouwens verder met je?
pi_120333568
Goeiemorgen. Heb wat gelezen maar alles alweer vergeten... Mn geheugen wil niet vandaag. (net potje memory gedaan.... geen succes :') )

Vannacht beroerd geslapen. (allemaal trouwens, peuter bleef maar uit bed komen :( ) ) zere bekken, nepweeën enzo. pfffff. Maar nog steeds geen baby :P.

Logi met jou gaat t beter dus? :)

Welkom terug Gulara :P Je was idd al een tijdje wat stil. ;) Dat ze in australie nog oudbollige kleding hebben :D. Lang leve internet dan :P.
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:44:57 #255
381212 Gulara
From the future
pi_120333999
Ohnee, nepweeën klinken echt stom! :(

En er zijn zeker wel leuke kleertjes hoor. Voor de hoofdprijs. Verder veel stomme printjes. Ga binnenkort maar eens op pad, want m'n kind heeft ernstig klerentekort. Vriendlief denkt dat die paar rompertjes toereikend zijn. o|O
pi_120334270
Nepweeën zijn ook stom :P
nouja ik weet niet hoe warm het is bij jullie (tis nu zomer daar, toch?) maar mijn zoon heeft ook vaak enkel in romper gelegen hoor toen het hier 30(+) graden was... pfff. Maarja je wilt natuurlijk ook wat leuks in de kast hebben, voor als t een keer niet zo heet is. En om je nesteldrang te sussen haha
Succes met de zoektocht ^^
  zaterdag 15 december 2012 @ 11:08:31 #257
381212 Gulara
From the future
pi_120334416
Ja nu is het warm, want zomer inderdaad. Maar in maart wordt het toch echt winter. Niet dat het dan koud is. Maar kleren zijn geen overbodige luxe. En daarbij, zullen er kleren voor mijn kind komen, hele mooie kleren. O+

Ik ga maar weer eens verder internet(window)shoppen. *O*
pi_120334499
Wij gaan zo toch naar het ziekenhuis, gebeld ivm urine maar ze willen toch voor de zekerheid even alles nakijken.

Heb er geen raar gevoel bij qua stress, nu even douchen en aankleden en dan zo die kant op.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 11:14:18 ]
  zaterdag 15 december 2012 @ 11:25:55 #259
381212 Gulara
From the future
pi_120334722
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:13 schreef Logician het volgende:
Wij gaan zo toch naar het ziekenhuis, gebeld ivm urine maar ze willen toch voor de zekerheid even alles nakijken.

Heb er geen raar gevoel bij qua stress, nu even douchen en aankleden en dan zo die kant op.
Fijn dat alles even nagekeken wordt. Hoop op goed nieuws. :*
pi_120334796
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:45 schreef becky27 het volgende:
Vandaag van mij geen verse baby hoor.
Wel veel harde buiken. Dat heb ik bij Noortje echt nooit gehad.
Misschien houdt je kleine zich niet aan de beroerde planning??
pi_120334818
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik sla even over if you don't mind, ik ben nog niet klaar met nesteldrangen.

Tico, da's kut (harrharr) ja, hier zijn ze wel heel vervelend, maar niet echt pijnlijk. Maar het beperkt wel. Net als die -gemiddeld- vijf keer kuitkramp tijdens de gezelligheden, da's ook wel een beetje een domper :P
Nou ik moet mezelf ongeveer van J aftakelen. :') behalve de harde buiken trekken dan dus ook m'n banden heel erg :')

Het is echt echt zwaar niet romantisch.
pi_120334934
Fijn dat je even gecontroleerd wordt Logi!
pi_120335033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef L0t.. het volgende:
Fijn dat je even gecontroleerd wordt Logi!
+1
pi_120335275
In maart al winter... Ja dan moet je wel een gevulde kast hebben hoor! :)

Fijn dat het nagekeken wordt Logi! ^O^

Pff dat dat je nog lukt tico. Bij het idee alleen al heb ik geen zin meer. :') romantiek is hier heel erg ver te zoeken momenteel. Komt wel weer... ooit. :P
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:09:41 #265
95408 Incantrix
pi_120335520
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik moet mezelf ongeveer van J aftakelen. :') behalve de harde buiken trekken dan dus ook m'n banden heel erg :')

Het is echt echt zwaar niet romantisch.
Romantiek is idd ver te zoeken ja :') maarja, nog even en ik durf toch voorlopig niet (als het gaat zoals na bevalling 1) :P
3!
pi_120335938
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:56 schreef ohnee het volgende:
In maart al winter... Ja dan moet je wel een gevulde kast hebben hoor! :)

Fijn dat het nagekeken wordt Logi! ^O^

Pff dat dat je nog lukt tico. Bij het idee alleen al heb ik geen zin meer. :') romantiek is hier heel erg ver te zoeken momenteel. Komt wel weer... ooit. :P
Nou op m'n rug gaat helemaal niet. Want benauwd en botsende buiken. Dan blijft er standje hangbuikzwijn over of bovenop. :')
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:53:10 #267
259886 pessie
pi_120336467
Gulara, was meer dat ik me afvroeg wanneer je voor het laatst gepost had hoor. Je postregelmatig maar dacht dat ik je al een paar dagen niet had zien posten.

Logi, fijn dat ze even gaan kijken of alles goed is. Die krampjes helemaal onderin had ik ook donderdag.

Ohnee, hopelijk komende nacht :* .

Becky, ik ga bij jou voor een spontaan begin ergens komende week :Y ! Zou wel ideaal zijn.

Standjes, tsja, ik ben nig niet zo dik als bij Nathan aan het eind. En mn bekken werkt beter mee. Het is nu gewoon dat manlief met zn hoofd bij de verbouwing is en niet bij seks.
pi_120336793
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:59 schreef Kyara het volgende:
Danic, hoe is het trouwens verder met je?
Wat lief dat je het vraagt. Ik doe mijn best om mee te lezen en te reageren, maarjullie gaan soms zó hard. Zeker op een werkdag is dat niet bij te houden. Maar ik lees nagenoeg alles hoor.
Het gaat goed hier. Geen bloedingen meer sinds week 18, heeft dus zo'n 4 weken geduurd. Ws was het de placenta. Bij de seo bleek dat deze nu hoog achterin ligt. Zelfs de vk was verbaasd dat hij nu helemaal aan de andere kant ligt. Maar ik vind het wel prima.

Ik heb genoeg energie voor 10, maar helaas te weinig uren in een dag hahaha. Deze maand is wel heel druk, met de feestdagen, verjaardagen, uitjes en bijeenkomsten van mijn werk, echo's en noem maar op. Allemaal leuke dingen, maar in combi met nesteldrang dus heel druk. Mijn bekken is de enige die af en toe aan de rem trekt, dan heb ik gewoon teveel gedaan en beweeg ik niet meer lekker. Dan lijk ik een 80- jarige eend.....

Ik moet ook nog een extra echo plannen rond 30 weken, omdat zusje wat klein is. Niks verontrustends, maar wel zo dat ze groei willen checken. Ik weet dat het tegenwoordig vaak standaard is, maar hier dus nog niet.
Ach, ik heb in het eerste trimester bij het erasmus meegedaan aan een onderzoek en kreeg daardoor t/m week 12 iedere week een 3d echo. Nu ben ik ook gevraagd voor het vervolgonderzoek, dus dat zijn nog 3 3d 3cho's. Kleine wordt dus goed in de gaten gehouden!
pi_120337882
Fijn dat de bloedingen gestopt zijn en dat de placenta ook verschoven is! En fijn dat het zo goed in de gaten wordt gehouden. Leuk die extra 3D echo's! Hier wel elke keer een echo maar de apparaten zijn in het ziekenhuis een druk minder duidelijk dan in het echocentrum waar de seo's e.d. worden gedaan. Meer dan een glimp is het eigenlijk niet.
pi_120339079
We zijn weer thuis. :)

Alles ziet er goed uit, iig de bevestiging gekregen dat ik mij echt niet aanstel maar ze hebben geen enkel idee waarom mijn lichaam zo reageerd.

Gyn vroeg nog wel of ik ooit iets aan mijn bmm had gehad maar heeft er verder geen verklaring voor en heeft mij op het hart gedrukt dat ze echt willen dat ik liever voor niets kom dan niet aangezien het ook wel wat had kunnen doen.

Ben blij dat alles goed is maar tegelijk ook lichtelijk gefrustreerd qua waarom mijn lichaam dit doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 14:24:02 ]
pi_120339113
Fijn danic! :)
pi_120339192
Fijn Danic dat bloeden over is en je je goed voelt. :)

Fijn dat er niks aan de hand is Logi, maar idd wel erg frustrerend zo'n lichaam... En zie je wel dat je je niet aanstelt. ;) Wel goed dat ze daar ook op het hart drukken vooral aan de bel te blijven trekken. Voor jou ook zo prettig lijkt me. ^^
pi_120339755
Ja idd. en ze waren superlief en bevestigend, maar blijf het lastig vinden.

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 14:47:09 ]
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:15:06 #274
259886 pessie
pi_120340541
Danic fijn!

Logi,goed dat je gebeld hebt!
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:29:36 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120340918
Fijn dat er niks was en dat ze zo reageerden Logi :).
pi_120341093
Ik post nog niet veel sinds mijn aanmelding hier, maar lees al wel mee de afgelopen weken. Ik ben nu 7 weken zwanger een aankomende vrijdag hebben we de eerste echo. Als die goed is dan overweeg ik om verder onder mijn eigen naam te posten of wellicht wacht ik nog tot 12 weken.

Ik gok dat mijn baby het eerste Aug kind zal worden of wellicht nog net eind Juli....het zal erom hangen.

Tot nu toe ben ik klachtenvrij, behalve een buik alsof ik 12 weken onderweg ben (in vergelijking met de vorige keer) enorm veel lucht in mijn buik en de boel lijkt geregeld te verschuiven. Als iemand tips heeft wat er tegen te doen?
pi_120344636
Logi, goed dat je gegaan bent!

Mag ik even een heel ego berichtje plaatsen?
Wij hebben de geslachtsbepaling gehad! Vanochtend eerst en de baby had de beentjes gekruist, we mochten om 5 uur terug komen.
Wij krijgen een dochter!!! Een heus echt meisje! *O* :D
E.
pi_120344721
ooivevaar welkom!

Spark waaaaaaa!! *O*
pi_120344783
Ow gefeliciteerd Sparkling!!!
Ik hoop dat we het dinsdag bij de SEO te zien krijgen, want ik begin nu toch ook wel heel erg nieuwsgierig te worden... als het dan niet lukt, misschien ook maar een pretecho/geslachtsbepaling er tegenaan gooien, wil het toch wel erg graag weten...

ooievaarr, geen tips hier, misschien gewoon wat geduld? Klinkt onschuldig, zal vast geen probleem zijn. Tenzij je het nu natuurlijk heel moeilijk hebt als je het geheim zou willen houden voor je omgeving...

Fijn dat ze je serieus nemen, Logi, misschien zelfs wel serieuzer dan je zelf doet ;) Snap dat het frustrerend is, maar laat ze de boel nu maar gewoon goed in de gaten houden.

Geen tijd meer om verder terug te lezen, maar :* voor iedereen die het kan gebruiken! Vanavond gezellig naar een verjaardagsfeestje, en heb er echt zin in. Zal er morgen wel spijt van gaan krijgen, maar dat zien we dan wel weer ;)
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:14:40 #280
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120345889
Jaaaa, wat leuk Sparkling!!! *O* O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:44:21 #281
259886 pessie
pi_120346747
Sparkling wat lwuk!

Ooi, ik had dat ook al zo vroeg,vandaar dat ik vanaf 6weken in positiebroeken liep,mn buik deedopg pijn van het opgeblazen gevoel als ik een gewone broek aan had.
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:58:09 #282
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120347179
Leuk sparkling!

Moet ik iets doen als ik veel last heb van harde buiken, de vk in het ziekenhuis bellen of zo? De hele dag door al 1 of 2 harde buiken per uur? Krijg er spierpijn van lijkt het.
pi_120347228
Lekker hypocriet, maar gewoon bellen en even vragen misschien?

Zou wel mooi zijn als het iets zou doen en je niet op die stomme datum hoeft! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 18:59:58 ]
pi_120347351
Voor hetzelfde geldt doet het iets becky! En dan moeten ze wel.
pi_120347391
Precies! Ik hoop het zo voor je! :*
pi_120347416
Becky, die beeb van jou ziet de planning niet zitten! O+

En Sparkling gefeliciteerd, een meissie!! :D

Ooievaar, het helpt wel als je minder gasvormende dingen eet heb ik gemerkt :') Ligt een beetje voor de hand natuurlijk, maar geen koolzuur drinken bijvoorbeeld.
pi_120347576
Ik ga morgen de kinderwagen ophalen! Nouja, de buggy en het onderstel, via Marktplaats. Dan moet ik nog een reiswieg erbij kopen.
En ik doe nog steeds net alsof het wel meevalt met hoeveel ik al heb, want ik heb nog niet eens een aankleedkussen! :')
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:11:46 #288
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120347653
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Suikertante het volgende:
Ik ga morgen de kinderwagen ophalen! Nouja, de buggy en het onderstel, via Marktplaats. Dan moet ik nog een reiswieg erbij kopen.
En ik doe nog steeds net alsof het wel meevalt met hoeveel ik al heb, want ik heb nog niet eens een aankleedkussen! :')
Je hebt ook nog wel een paar maanden de tijd suikertante!

Kinderwagen, kinderkamer en box worden hier week 5 geleverd thuis. Speelgoed hebben we ook al een hele hoop, met babykleding beginnen we van zodra we het geslacht weten.
En aankleedkussen hebben we ook nog niet hoor. Geen paniek.
pi_120347768
Oh nee juist geen paniek! Ik bedoel dat ik eigenlijk vind dat ik al zo idioot veel in huis heb voor iemand die net op de helft is. En dan houd ik mezelf op deze manier voor dat dat reuze meevalt O-)
pi_120347880
Wat leuk Sparkling! Veel meisjes worden er komend half jaar geboren! Grappig dat dat steeds in fasen gaat lijkt het wel.

Ik moet ook maar eens een lijstje maken met wat ik nog moet kopen.
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:23:29 #291
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120348075
Toch maar ff naar het ziekenhuis voor controle. Zal wel niets zijn maar dan weet ik het iig zeker.
pi_120348092
Groot gelijk Becky! Goed dat je gebeld hebt.
pi_120348139
Ik hoop het voor je becky!
pi_120348254
Spannend Becky, ben benieuwd!
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:29:33 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120348258
Nou dit wordt geen bevalling hoor
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:31:20 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_120348293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:29 schreef becky27 het volgende:
Ik gok dat het een hele bevalling wordt als je nu al zo'n last hebt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120348295
Nou je was er heel stellig in dat je het zo geheim mogelijk wilde houden, dus hier geloof ik natuurlijk niets van ;)
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:34:24 #298
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120348366
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik gok dat het een hele bevalling wordt als je nu al zo'n last hebt ;)
Dan worden het nog zware weken....
pi_120348426
Lees net dat een vroegere vriendin van me dr kindje is overleden en de andere (2ling) snel gaan halen... Wat een k*tnieuws is dat zeg.. Ga ik straks bevallen van een gezonde (neem ik aan) beeb, en zij heeft dit. :'( Hoop heel erg dat de andere het wel gaat redden al wordt ze te vroeg geboren..

Een dochter voor sparkling! :) Ja veel meiden ineens zeg. :)
Welkom ooievaar ^^
Sterkte Becky! Heb nu ook regelmatig harde buiken, is best heftig als je die vaak krijgt... :S
pi_120348523
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:29 schreef becky27 het volgende:
Shit!
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:40:03 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_120348536
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:34 schreef becky27 het volgende:

[..]

Dan worden het nog zware weken....
Op tijd aan de bel trekken he! Als je eerst compleet verzwakt bent voordat je gaat bevallen en dan alsnog de complete zorg op jou terecht komt, schiet je daar niets mee op. Blijf dat aangeven!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')