abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120295707
Zwangerschap & geboorte

17 december: ohnee (meisje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
Augustus: Djmomo
Augustus: Zomerzon01

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120295724
Das wel een goeie ja, Straks zit je met elke dag een andere Kraamhulp :D. Even melden dus Becky. ^^

Ik kwam vorige week plots 600 gram aan en nu weer 100 gram lichter? :? nouja ik blijf dus rond de 6/6,5 kilo hangen... (ben ik wel blij mee hoor :D)
pi_120295789
Goedemorgen allemaal!

Ik zou niet weten hoeveel ik ben aangekomen; de eerste keer bij de VK op de weegschaal gestaan en sindsdien niet meer. Ik heb ook geen weegschaal thuis. Ben eigenlijk best benieuwd, binnenkort een keer checken!
pi_120295871
Mogguh ^^

Moet je niet elke keer wegen dan? Ik weeg thuis gewoon de ochtend dat ik naar de vk moet. Dat geeft een beter beeld dan aangekleed en na een flinke hap eten bij de VK.
Ach zo nou rekent t ook niet. Werd me aangeraden onder de 12 kilo te blijven daar ik vorige keer 22 kilo ben aangekomen, nou dat wil wel lukken denk ik. 8-)
pi_120295876
Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan bij de VK, maar vorig jaar ben ik 13 kilo afgevallen en dan is het wel heel leuk als je zelf een weegschaal hebt :D

Ik weeg nog steeds iets teveel, daarom gaf de diëtist aan dat het mooi zou zijn als ik maar 8 kilo aan zou komen. Nou, ik probeer er een béétje op te letten, maar ik ga niet gefreakt doen hoor!
pi_120295889
Ik moet iedere keer op de weegschaal bij de VK maar iedere keer heb ik meer kleren aan. We begonnen met 30 graden buiten, nu vriest het. dus heel betrouwbaar is dat ook niet. Thuis weeg ik zelfde tijd en zonder kleren aan en ben ik ongeveer 15 kilo aangekomen. Daar
20 :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120295923
Mijn VK zei de eerste afspraak dat ze niet meer wegen omdat het niet zoveel zegt; het opmeten van de buik is belangrijker.

Denk trouwens niet dat ik onder de 10kg zit, qua hoeveel ik ben aangekomen. Vooral m'n buik is gegroeid, en die ik ook vrij gemiddeld geloof ik :)
pi_120295941
haha wat estrys zegt dus :P

13 kilo is best veel suiker! Knap hoor :).

Vorige zwangerschap bleef er 10 kilo aan plakken.. Met veel sporten wat vet omgezet in spieren en merkte dat ik nu langer meer kon tijdens mn zwangerschap. Peuter in huis hebben helpt ook wel haha. Je hobbelt wat af met zon kleine. :P
Straks wel het snaai weer uitbannen anders heb ik maar even profijt van het feit dat ik na de bevalling lichter ben dan ervoor :D.
pi_120295958
Ik ben alleen de eerste keer bij de vk gewogen, daarna in het ziekenhuis niet meer en heb zelf geen weegschaal.
Zou dus echt niet weten hoe veel ik ben aangekomen :+
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:23 #10
374977 eliis
Relativeer!
pi_120295994
Kan me goed voorstellen dat je dan beter je zwangerschap in bent gegaan ohnee!
Ik was net een jaartje fanatiek bezig met hardlopen, misschien voel ik me daarom ook nog wel zo goed, wie weet. Heb wel weer heel veel zin om te hardlopen straks zeg O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:51 #11
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120296003
Goedemorgen dames.
Ik heb een paar dagen wel gelezen, maar verder niet gereageerd. Kan het ook allemaal niet zo onthouden, Sorry.
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Vandaag zou m'n uitgerekende datum zijn en daar heb ik de hele week al 'last' van. Ben echt chagerijnig en vandaag best verddrietig. Maar het voelt ook wel heel dubbel, omdat ik nu ook alweer zwanger ben. Als die zwangerschap goed was gegaan, zat Robinson nu niet in m'n buik. Hopelijk voel ik me beter als deze dag voorbij is en kan ik dat stukje afsluiten.

Afgelopen woensdag heb ik bloed laten prikken en de nekplooimeting gehad. De uitslag krijg ik de 28ste (mijn verjaardag), maar de echoscopiste zei dat de nekplooi mooi dun was, dunner dan gemiddeld, dus dat was iig al goed! Robinson lag lekker te spartelen en te draaien, dus dat was prachtig om te zien! We kregen ook het hartje te horen en ineens was het weg. Lag 'ie weer te draaien! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:01:10 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296009
Ik wilde minstens 12 kilo aankomen maar ben tot nu toe blijven steken op +6. Dat is wel twee weken geleden dus vermoed dat het nu 7 is.
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:06:29 #13
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296128
Oh wat een rare dag dan elmo. Kan me voorstellen dat je er toch een beetje down van bent. Toi toi toi voor vandaag. En sjacho zijn mag!

Ik zit ook in mijn eigen bubbel. Heb alle afspraken van het weekend afgezegd. Ff me time. Kapper dus....
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:06:51 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120296136
Mornings! *meldpost*

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef becky27 het volgende:
Lief suikertante!
Heb gelukkig het hele gedoe naast me neer kunnen leggen. Het is niet anders. Daarbij gaan we ook niemand op voorhand inlichten. Op de ochtend zelf bellen we onze ouders en dan moeten ze maar zien hoe en wat. Ik vertik het om tijdens mij bevalling rekening te houden met andermans agenda. Dat was ook niet gebeurt als het niet gepland was. En stiekem hoop ik dat ze zichzelf gewoon aandient. Dat ze er zelf ook klaar voor is.
Dat laatste dat je zegt, over dat het fijn zou zijn als ze zelf een moment kiest omdat ze er dan klaar voor is, dat hoop ik nog het állermeest voor je. Goed dat jullie tot een beslissing hierin zijn gekomen en ik zou zeggen: groot gelijk! :* En ohja, kraamzorg, ik zou gewoon ff bellen, wie weet kunnen ze dan al wat plannen voor je!

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.
Ik heb een paar dagen wel gelezen, maar verder niet gereageerd. Kan het ook allemaal niet zo onthouden, Sorry.
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Vandaag zou m'n uitgerekende datum zijn en daar heb ik de hele week al 'last' van. Ben echt chagerijnig en vandaag best verddrietig. Maar het voelt ook wel heel dubbel, omdat ik nu ook alweer zwanger ben. Als die zwangerschap goed was gegaan, zat Robinson nu niet in m'n buik. Hopelijk voel ik me beter als deze dag voorbij is en kan ik dat stukje afsluiten.

Afgelopen woensdag heb ik bloed laten prikken en de nekplooimeting gehad. De uitslag krijg ik de 28ste (mijn verjaardag), maar de echoscopiste zei dat de nekplooi mooi dun was, dunner dan gemiddeld, dus dat was iig al goed! Robinson lag lekker te spartelen en te draaien, dus dat was prachtig om te zien! We kregen ook het hartje te horen en ineens was het weg. Lag 'ie weer te draaien! O+
Dat blijven altijd moeilijke momenten, wees niet te streng voor jezelf en besef dat het gevoel dat er is er gewoon mag zijn :* Tuurlijk hou je van dit kindje, maar wat jij verloren bent mag je best om rouwen want ook dát was jouw kind. Dikke kus mop :*
3!
pi_120296164
minstens 12? Ben je zo slank dan Becky?
En ja je gaat lekkerder je zwangerschap in als je fit bent. Hoewel ik echt goed beroerd was 1ste trimester itt vorige keer. Maar 2e trimester had ik echt amper last van wat dan ook, dat was wel zaaaalig. Vorige keer had ik met 18 weken al last van mn bekken enzo. dit is wel fijner. ^^

En Elmo, practisch niemand onthoud hier veel :P Dus het zij je vergeven ;).
Sterkte vandaag. Lijkt me ook heel erg raar om op een uitgerekende datum te zitten van iemand die er niet meer is. ;( :*
Je hebt nu een wondertje in je buik die het wel goed doet en over een tijdje mag je die in je armen sluiten *; Hopelijk kan je morgen weer daar naartoe leven. :*
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:08:15 #16
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120296168
En qua gewicht zit in nu op +16 ofzo, en met mijn eetgewoonten van het moment is dat denk ik nog niet eens heel slecht :') Nouja, dat zien we later wel weer..
3!
pi_120296314
Gewicht :') ik tik denk de 20 alweer aan. :')
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:17:14 #18
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120296395
Ohnee, ik weeg niet veel en ben de vorige keer 8 kg aangekomen en binnen 2 maanden 16 kg afgevallen. Ik had op het eind een BMI van 17. Daardoor (denk ik zelf) ging de borstvoeding op na een maand of 5 ook niet meer. Wilde di keer meer aankomen maar ik heb gewoon niet meer trek dan normaal.
pi_120296786
oh das wel heftig Becky. Jammer dat je niet meer aankomt dan. Mijn VK adviseerde om wat aan te komen (ik viel in t begin steeds af nl) zuivel te eten. Dus echt vla en yoghurt. Heeft hier niet veel geholpen, maar wie weet helpt t jou wel?

Waah tico, das wel veel. Er is soms niks over te zeggen... Ik at nog netjes ook toen ik zoveel aankwam. fruit ipv veel snaai wat ik nu doe :@
pi_120296905
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik snap echt niet waar al dat gewicht zit.
pi_120296967
oww je bent nog wel een slanke dame dus. Maar gek is dat ja. Ik heb wel extra vetjes op mn bovenbenen en bekken en toch maar 6 kilo zwaarder. Vreet alles wat slecht is :P snap dr ook geen jota van. Bij mn zoon at ik netjes maar kwam aan als een malle. Moest diabetestest doen maar alles was goed. Veel vruchtwater en een groot kind ja, maar waar de rest van de kilo's vandaan kwam?? Zwanger zijn is maar een raar iets. 8)7
pi_120296985
Ow verdomd, ik vergeet helemaal te melden dat ik vandaag 20 weken ben :D

Yay voor mij en kruimel *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_120297000
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik denk in je tetten :P

Spirit *O*
pi_120297003
:D YAY spirit! op de helft!!! heb je al 20wk echo gehad? :)

LOL 10 kilo per tet, dan heeft t arme kind nu een beste bochel :P
pi_120297057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Die voorgevel van je :+
edit: great minds Logi :D

Ik pas nog in maatje 75 C maar een broek heb ik al sinds de zomer niet meer aangehad :( krijg niks fatsoenlijks over mijn heupen.
pi_120297065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef ohnee het volgende:
:D YAY spirit! op de helft!!! heb je al 20wk echo gehad? :)

LOL 10 kilo per tet, dan heeft t arme kind nu een beste bochel :P
Ja dinsdag en tis een meisje en helemaal gezond, met lange benen O+ Alleen de aorta kreeg ze niet in beeld want mevrouw weigerde zich goed te draaien, dus moet de 22ste terugkomen om dat voor alle zekerheid nog te checken. En het geslacht wordt dan ook nogmaals bekeken, want de echografiste was helemaal van de rel toen ze 2 streepjes zag omdat ze echt had verwacht dat het een jongetje was adhv metingen en gedrag O+ We hebben een kleine adhd-ertje :D
Sarcasme. Herken het.
pi_120297089
Ow en net gemeten en ik ben zo'n 6kg aangekomen tot nu toe. Als er nog 6 bij komt, vind ik het prima. Dan zit ik nog net onder mn hoogste gewicht ooit. Voelt toch prettiger dan die grens nu overschreiden :@
Sarcasme. Herken het.
pi_120297144
Oh wat leuk een meid O+ .
haha altijd leuk zo'n verrassing :P Beter dat je je nu verbaasd dan net na de bevalling. :').
rot dat de aorta niet goed te zien was, wel lekker dat je daardoor nu nog een keer naar je meisje mag gluren. :P (met 2nd opinion :D)
pi_120297148
Als er een kilo per tet aanzit zou ik niet raar opkijken nee. Ik heb ook steeds wel last van m'n rug zo bovenin.
Oh ik heb wel een nieuw streepje ontdekt op m'n heup. Meer smeren!! :')
pi_120297166
Jesters .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120297209
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:51 schreef Joene het volgende:
Jesters .
Moeilijk woord hè ;)
pi_120297297
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

Moeilijk woord hè ;)
Prima woord Jesters O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120297302
Es :D

Eens kijken of ik Papi vanavond tot een gezamelijke buikfoto kan verleiden O-)
pi_120297598
Ow.. gewicht.. zo'n pijnpuntje hier... Ik was met mijn vorige zwangerschap uiteindelijk bijna 30 kilo aangekomen... een week na de bevalling was ik er 15 weer kwijt, maar die andere 15 hebben toch wat meer tijd en moeite gekost.
Nu ben ik deze zwangerschap al ruim 4 kilo lichter ingegaan dan 3 jaar geleden, maar vreselijk misselijk geweest enzo. Ik zit nu (precies 19 weken vandaag!! *O* bijna op de helft) nog op minus 5kg. Dat was een paar weken geleden nog -7, dus het gaat nu weer de goede kant op. Best raar om te realiseren dat ik nu dus zo'n 40 (!!) kilo lichter ben dan hoogzwanger van Lars... en toch een bolle buik :D
pi_120297632
Nog even klagen trouwens: hier op m'n werk lijkt de verwarming kapot te zijn... amper 16 graden op kantoor.. brr!! Typt best irritant met ijsklompjes...
pi_120297839
Shandaly *O* voor de 19 wk en -kg's, klote van de verwarming though.. -O-
pi_120298034
GVD hier toch weer bloeding en krampen, meer dan van de week :(. Maar zien hoe het gaat, ik ben namelijk het hele weekend niet thuis... Bah.
Home is where the O+ is...
pi_120298091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:25 schreef Cwen het volgende:
GVD hier toch weer bloeding en krampen, meer dan van de week :(. Maar zien hoe het gaat, ik ben namelijk het hele weekend niet thuis... Bah.
-O- hopelijk is het niets!
Er zijn meer dames hier die dat gehad hebben en waarvan mini netjes bleef zitten :*
Ik duim met je mee!!

En en en helemaal vergeten!
Hier vandaag alweer 30wk! :o wat gaat dat toch snel.
En ook voor Fieder een 30wk jompel *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 11:30:43 ]
pi_120298579
Cwen hopelijk valt het mee en is het niets!!

Ik was die 13 kilo eerst wel aangekomen toen ik stopte met roken. Ik mocht alles eten van mezelf, zodat ik niet zou roken :') Nouja, het is wel gelukt, ben volgende maand twee jaar gestopt O+
Had zo wel een heel ongezond voedingspatroon ontwikkeld dus het afvallen viel me eigenlijk reuze mee. Eigenlijk gewoon weer gaan nadenken bij wat ik in mijn mond stopte :@

Elmo het lijkt me heel normaal dat jij een offday hebt, ik zou er ook gewoon in zwelgen en veel je nieuwe buik aaien. :*

Tico als jij zo bent aangekomen is dat voor mij wel een bevestiging dat het soms echt wel alleen aan de zwangerschap ligt! Ik weet dat ik weer meer ben gaan eten, maar jij hebt een hartstikke mooi figuur met een flinke buik, dus bij jou lijken het me wel echt alleen zwangerschapskilo's!

Spirit onze man heeft ook lange benen! O+ En een klein koppie, ik denk dat ik al weet op wie hij lijkt (en dat is niet op mij :+)

Shandaly slankie! :D
pi_120298883
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:45 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly slankie! :D
Zo voelt het toch niet hoor... weegschaal geeft nu 88 kg aan, best veel nog. Maar goed, ben wel 1m84. Uiteindelijk streefgewicht, voor na de zwangerschap enzo, is 80. Dan is m'n BMI 23.6, lijkt me wel een mooi streven.

Ik ga duimen dat het loos alarm is, Cwen!

30 weken voor Logi en Fieder! *O*
pi_120298888
Volgens mij heeft ze wel de neus van mn vriend ;( Het arme kind... Bij een man vind ik een grote neus wel mooi, maar bij een meisje kan dat echt niet :') Hoofdje was groot zat, alleen wat smal, maar volgens de echografiste was dat niet erg. Achjaaaaa, ik heb gewoon onze dochter in mn buik O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120298903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Zo voelt het toch niet hoor... weegschaal geeft nu 88 kg aan, best veel nog. Maar goed, ben wel 1m84. Uiteindelijk streefgewicht, voor na de zwangerschap enzo, is 80. Dan is m'n BMI 23.6, lijkt me wel een mooi streven.

Ik ben altijd jaloers op lange vrouwen. Als jij een zak sjippies leeg eet is dat in verhouding minder als dat ik het doe :( ONEERLIJK!
Sarcasme. Herken het.
pi_120298950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben altijd jaloers op lange vrouwen. Als jij een zak sjippies leeg eet is dat in verhouding minder als dat ik het doe :( ONEERLIJK!
Verdulleme, ik schrijf sjippies en bedenk me net dat ik nog een halve zak in mn geheime lade heb liggen... Beheersing... beheersing!! Ik kan het niet ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_120299052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik zit nu op 79, maar ik ben maar 1,68!

Spirit _O-
pi_120299193
162cm hier :') kan bijna een van velzen doen zeg maar.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 12:06:28 ]
pi_120299267
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik zit nu op 79, maar ik ben maar 1,68!

Spirit _O-
We gaan aardig gelijk op denk ik! Ik ben 1,65 en zit nu op 76 :)
Sarcasme. Herken het.
pi_120299973
En nu na de chips? :P
pi_120300039
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:31 schreef Suikertante het volgende:
En nu na de chips? :P
In plaats van sjippies heb ik mij gestort op een bruine boterham met brie O+ Maar vrees niet, die sjippies halen de avond niet hoor :D
Sarcasme. Herken het.
pi_120300361
Pfoeh, gelukkig! :D
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:46:45 #50
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120300381
Hier nu 10 kg erbij.
Nu 68 kilo bij 1.68, iets meer dan vorige keer, kilootje denk ik.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:50:21 #51
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120300475
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:06 schreef Logician het volgende:
162cm hier :') kan bijna een van velzen doen zeg maar.
Als we het dan toch over lengte gaan hebben hier: 1.56m, dat wordt pas mooi *O* . Ik ga tegen die tijd echt per direct voorover vallen denk ik.
pi_120300498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:50 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Als we het dan toch over lengte gaan hebben hier: 1.56m, dat wordt pas mooi *O* . Ik ga tegen die tijd echt per direct voorover vallen denk ik.
_O-
pi_120300595
Aan de andere kant zit je gewicht wel lekker dicht bij de grond, voelt toch veiliger! :D
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:56:17 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120300617
Elmo, begrijpelijk dat je een off day hebt :*

Shandaly, wow zeg wat een verschil!

Ik ben nu zo'n +12 ivt het begin van de zwangerschap. Zit op 84 a 85 kilo nu en ben 1.75m. Ik vind het wel prima, ik kan me er niet druk over maken. Na het eerste half jaar gaat het teveel er langzamerhand weer af.

Logi en fieder 30 weken *O*
pi_120300933
:') zo zielig hopelijk gewoon geshopped, maar toch moest ik lachen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 13:09:58 ]
pi_120301033
*O* voor de mijlpalen.

Cwen, :* ik hoop dat het niks is

Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen. Ben nu ongeveer 55 kilo en een lengte van 1.55.
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:15:56 #57
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120301118
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Logician het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhh whahahaha!
Zal toch niet echt zijn?! :@
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:16:42 #58
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120301136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
*O* voor de mijlpalen.

Cwen, :* ik hoop dat het niks is

Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen. Ben nu ongeveer 55 kilo en een lengte van 1.55.
3 kilo maar?! Da's echt weinig zeg! :o

Veel misselijk geweest?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:22:08 #59
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120301301
Ik ben 1.74 en normaal 58/60 kg. Nu hopelijk 66 kg.
pi_120301509
Nog een paar dan O+

SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 13:43:13 ]
pi_120301865
Ik ben 1.65 en normaal 62 kilo.

Mijn man is 1.70 en 82 kilo :+ hij komt ook veel aan tijdens de zwangerschap :D
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:45:12 #62
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120302012
Hihi Logi! :D
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120302314
Ik en mijn baby zitten trouwens heerlijk ergens te lunchen. :) dadelijk lekker naar de kapper.

Lees net op internet dat er vanmorgen een woning overvallen is hier hemelsbreed 200 meter verderop. Bah wat een eng idee
pi_120302532
Mijn huis ruikt naar zwembad <3
pi_120302547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
Mijn huis ruikt naar zwembad <3
Dat zou je niet doen!
pi_120302615
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat zou je niet doen!
Bed is ook opgemaakt, keuken uitgesopt, plee gepoetst, trap ontvet, 2 wassen gedraaid.

Voordat ik je kom halen ga ik je auto door de wasstraat halen en uitruimen en zuigen.
pi_120302666
Zo, de dames en ik zijn weer goedgekeurd. Ze wegen nu beide iets meer dan 1 kg. Dame 1 ligt nog in stuit (had ik niet verwacht), dame 2 ligt met haar hoofd daar vlak bij te bonken. De strijd is dus nog niet gestreden... Cervix is ook gemeten, 40 mm dus ook super. Wel volgende week nog even suiker prikken en dan meteen ook hb en nog iets meeprikken.

*O* *O*
pi_120302808
Oh! Ik ben overgestapt van zorgverzekering. Nu heb ik dus een 2e kraampakket gekregen. Klopt dat wel?
pi_120302873
Ja, vna je oude en van je nieuwe verzekering. Nieuwe weet niet zeker of je al wel een pakket hebt gehad en stuurt het gewoon op.
pi_120302909
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bed is ook opgemaakt, keuken uitgesopt, plee gepoetst, trap ontvet, 2 wassen gedraaid.

Voordat ik je kom halen ga ik je auto door de wasstraat halen en uitruimen en zuigen.
En morgen kan je niet lopen ?
pi_120302938
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, vna je oude en van je nieuwe verzekering. Nieuwe weet niet zeker of je al wel een pakket hebt gehad en stuurt het gewoon op.
Nou dan kan er 1 pakket naar Afrika.
pi_120302958
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Joene het volgende:

[..]

En morgen kan je niet lopen ?
Vanavond al niet. Maar das niets nieuws.
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:15:43 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120302966
Ik ben niet gewogen nog, dus ik kan heerlijk struisvogelen met m'n gewicht, want heb zelf ook geen weegschaal :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120303069
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vanavond al niet. Maar das niets nieuws.
eigenwijsje.
pi_120303073
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Logician het volgende:

SPOILER
das een pop ;)

En wish me luck! Kwart voor 3 weer een echo!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120303151
Ticootje :o doe eens normaal :D

Kyara *O* wat fijn dat je weer een sticker hebt!

Tally :) dat is goed om te horen hahaha, en succes! :*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:20:52 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:21:19 #77
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120303173
Good luck! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120303496
Tally, good luck!!

Tico, volgens mij lees ik het verkeerd: je trap ontvet?! :D :?

Estrys geniet ervan!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:35:44 #79
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120303738
tally succes ^O^
W
Z
E
pi_120303831
*O* Shandaly 19 weken!

*O* Spirit 20 weken!

*O* 30 weken voor Logician!
*O* 30 weken voor Fieder!

Tally succes zometeen! O+ :*
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:40:48 #81
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120303939
Tally succes! Hopelijk wordt je ongerustheid weggenomen en kun je nu eindelijk zien of je een meisje of jongetje in je buik hebt! :*

En *O* voor alle mijlpalen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_120304140
Ik werd door een voorbijganger in het ziekenhuis aangesproken dat het vast een mooi kerstcadeautje zou worden..... nou hoop het niet! :D
pi_120304190
Ik ga nog maar eens wat spammen, netjes in spoiler natuurlijk, maar je moet toch wat tegen de verveling :')

SPOILER
:D Nee doe maar niet idd Kyara

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:48:21 ]
pi_120304328
Nou idd, alles beter dan een kerstkind. heeft t nooit de dag voor zichzelf... -O-

Spannend Tally! Succes straks ^^

En Tico verricht werk in een dag waar ik dagen over doe. :D

Vriend gister: Jeetje de trapkast is ook een zooitje zeg... :{ I know! Erger me dood aan maar durf er niet aan te beginnen. :'( Straks zit ik met zere bekken op de grond tussen de zooi en kan ik niks meer... :') Die bewaren we wel voor na de bevalling ergens :P

Verder hier veel valse weeën. Wel flink verspreid. paar hier paar daar. Paar uur later weer een aantal. Vannacht wakker geworden door die krengen ... (en toen ik wakker was stopte t uiteraard }:| ) Word er helemaal kriegel van! Hoop maar dat dit betekend dat ze morgen komt ofzo. 15 dec lijkt me een mooie dag om te bevallen. B-)
pi_120304369
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:51 schreef ohnee het volgende:
Nou idd, alles beter dan een kerstkind. heeft t nooit de dag voor zichzelf...
En Tico verricht werk in een dag waar ik dagen over doe. Vriend gister: Jeetje de trapkast is ook een zooitje zeg... :{ I know! Erger me dood aan maar durf er niet aan te beginnen. Straks zit ik met zere bekken op de grond tussen de zooi en kan ik niks meer... :') Die bewaren we wel voor na de bevalling ergens :P

Verder hier veel valse weeën. Wel flink verspreid. paar hier paar daar. Paar uur later weer een aantal. Vannacht wakker geworden door die krengen ... (en toen ik wakker was stopte t uiteraard }:| ) Word er helemaal kriegel van! Hoop maar dat dit betekend dat ze morgen komt ofzo. 15 dec lijkt me een mooie dag om te bevallen. B-)
Blerhgg.. vermoeiend ook :*
pi_120304571
Zeg dat wel. op zich niet eens zo heel erg ware het niet dat ze me gewoon wakker maken snachts. :O }:| alsof 5x je nest uit om te plassen al niet erg genoeg is... :P

edit:

haha deze is hier nu ook vaak aan de orde. Met en zonder schaar. :D
Reclamefolders moet ik echt bij m weghouden en eerst zelf lezen en daarna de waardeloze aan kind geven. (en de rest goed opbergen :P)
pi_120304649
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:58 schreef ohnee het volgende:
Zeg dat wel. op zich niet eens zo heel erg ware het niet dat ze me gewoon wakker maken snachts. :O }:| alsof 5x je nest uit om te plassen al niet erg genoeg is... :P
So true :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 15:01:07 ]
pi_120304753
Ja, dat tig keer je bed uit om te plassen begint hier nu ook te komen....
pi_120304891
Daar had ik al aanleg voor, maar het is niet minder geworden. Ik houd mijn hart vast voor over een paar weken..
pi_120304972
hier staat het record op 6x.. Geen idee of dat veel of weinig is, maar meer dan 2x vind ik wel wat veel van t goede. Kost je je nachtrust. Maarja heb wel een blaasdrukker hoor. Zet zich soms af tegen de blaas en nu ze klem ligt drukt ze er helemaal tegenaan. Dan krijg ik er gewoon een harde buik van en na 10 druppels eruit gegooid te hebben voel ik me 10x beter. Tot een uur later hetzelfde gebeurd. }:| Het is nog niet uit de buik of t houd me al nachten wakker, dat beloofd nog wat... ;( :')
pi_120305066
Ook helemaal goedgekeurd *O*
Zal vanavond een echo posten, ze heeft bolle wangen O+ en lange benen O+
Ow en ze heeft haartjes O+ Hoop zo op donker bruin O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_120305091
Het is natuurlijk vooral vervelend dat je niet meer in slaap komt en steeds wakkerder wordt van zo'n wee! Zes keer eruit is voor mij geen uitzondering (godzijdank ook geen dagelijkse kost) maar het is wel een soort slaapwandelen dus ik slaap weer voor ik er erg in heb. Heb er ook niet echt last van dus, maar als we ergens anders logeren val ik dan niet zo snel weer in slaap en dan is het echt frustrerend }:|

Ik duim ook voor een mooie bevalling morgen :% O+

Klumsy! *O* Bolle wangen O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:14:00 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120305134
En een ze! O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:15:22 #94
259886 pessie
pi_120305187
Inderdaad vermoeiend ohnee. Hoop dat je kindje zich binnenkort voor het echt aandient :* . Ik denk dat jij langzamerhand elke dag een mooie dag vind om te bevallen ;)

Tico, laatste keer dat ik te veel deed belandde ik aan de ctg. Mocht je pijn krijgen: bellen naar je vk. Ik mag niet meer zoveel van manlief, ik moet zelfs op hem wachten voor het kopen van een kerstboom :{
pi_120305204
Klumsy! O+ ben heel erg benieuwd naar de echo's van je meisjesbolie O+
pi_120305235
Klumsy, jij wist toch wel al dat het een meisje was?
Volgens mij wachten we tot Tally's kleine wijdbeens gaat :D
pi_120305242
Jezus wat een stel hotelfoben bij Dr. Oz... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_120305253
Fijn Klumsy *O*
Cervix ook weer goed?

En inderdaad, het is wachten op Tally...
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:17:38 #99
259886 pessie
pi_120305259
Tally, heb je je echo al gehad?

Klumsy fijn dat ze het goed doet!
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:19:27 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120305331
Oh ben idd in de war met Tally. Sawry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')