Dat laatste dat je zegt, over dat het fijn zou zijn als ze zelf een moment kiest omdat ze er dan klaar voor is, dat hoop ik nog het állermeest voor je. Goed dat jullie tot een beslissing hierin zijn gekomen en ik zou zeggen: groot gelijk!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef becky27 het volgende:
Lief suikertante!
Heb gelukkig het hele gedoe naast me neer kunnen leggen. Het is niet anders. Daarbij gaan we ook niemand op voorhand inlichten. Op de ochtend zelf bellen we onze ouders en dan moeten ze maar zien hoe en wat. Ik vertik het om tijdens mij bevalling rekening te houden met andermans agenda. Dat was ook niet gebeurt als het niet gepland was. En stiekem hoop ik dat ze zichzelf gewoon aandient. Dat ze er zelf ook klaar voor is.
Dat blijven altijd moeilijke momenten, wees niet te streng voor jezelf en besef dat het gevoel dat er is er gewoon mag zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:00 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.
Ik heb een paar dagen wel gelezen, maar verder niet gereageerd. Kan het ook allemaal niet zo onthouden, Sorry.
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Vandaag zou m'n uitgerekende datum zijn en daar heb ik de hele week al 'last' van. Ben echt chagerijnig en vandaag best verddrietig. Maar het voelt ook wel heel dubbel, omdat ik nu ook alweer zwanger ben. Als die zwangerschap goed was gegaan, zat Robinson nu niet in m'n buik. Hopelijk voel ik me beter als deze dag voorbij is en kan ik dat stukje afsluiten.
Afgelopen woensdag heb ik bloed laten prikken en de nekplooimeting gehad. De uitslag krijg ik de 28ste (mijn verjaardag), maar de echoscopiste zei dat de nekplooi mooi dun was, dunner dan gemiddeld, dus dat was iig al goed! Robinson lag lekker te spartelen en te draaien, dus dat was prachtig om te zien! We kregen ook het hartje te horen en ineens was het weg. Lag 'ie weer te draaien!
Ik denk in je tettenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik snap echt niet waar al dat gewicht zit.
Die voorgevel van jequote:Op vrijdag 14 december 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik was net 10 kg afgevallen. Dat zit er dus dubbel weer aan. En ik eet echt niets raars.
Bij nummer 1 kwam ik 25 kg aan. Bij nummer 2 8 kilo en nu weer zoveel. Maar ik groei amper in de breedte. Ik draag nog steeds maat 27 broeken, de 26 pas ik nu niet meer, maar ik ben ook 35 weken zwanger dus dat mag wel.
Ik snap echt niet waar al dat gewicht zit.
Ja dinsdag en tis een meisje en helemaal gezond, met lange benenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef ohnee het volgende:
YAY spirit! op de helft!!! heb je al 20wk echo gehad?
LOL 10 kilo per tet, dan heeft t arme kind nu een beste bochel
Prima woord Jestersquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:25 schreef Cwen het volgende:
GVD hier toch weer bloeding en krampen, meer dan van de week. Maar zien hoe het gaat, ik ben namelijk het hele weekend niet thuis... Bah.
Zo voelt het toch niet hoor... weegschaal geeft nu 88 kg aan, best veel nog. Maar goed, ben wel 1m84. Uiteindelijk streefgewicht, voor na de zwangerschap enzo, is 80. Dan is m'n BMI 23.6, lijkt me wel een mooi streven.quote:
Ik ben altijd jaloers op lange vrouwen. Als jij een zak sjippies leeg eet is dat in verhouding minder als dat ik het doequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zo voelt het toch niet hoor... weegschaal geeft nu 88 kg aan, best veel nog. Maar goed, ben wel 1m84. Uiteindelijk streefgewicht, voor na de zwangerschap enzo, is 80. Dan is m'n BMI 23.6, lijkt me wel een mooi streven.
Ik ga duimen dat het loos alarm is, Cwen!
30 weken voor Logi en Fieder!
Verdulleme, ik schrijf sjippies en bedenk me net dat ik nog een halve zak in mn geheime lade heb liggen... Beheersing... beheersing!! Ik kan het nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op lange vrouwen. Als jij een zak sjippies leeg eet is dat in verhouding minder als dat ik het doeONEERLIJK!
Ik zit nu op 79, maar ik ben maar 1,68!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zo voelt het toch niet hoor... weegschaal geeft nu 88 kg aan, best veel nog. Maar goed, ben wel 1m84. Uiteindelijk streefgewicht, voor na de zwangerschap enzo, is 80. Dan is m'n BMI 23.6, lijkt me wel een mooi streven.
Ik ga duimen dat het loos alarm is, Cwen!
30 weken voor Logi en Fieder!
We gaan aardig gelijk op denk ik! Ik ben 1,65 en zit nu op 76quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zit nu op 79, maar ik ben maar 1,68!
Spirit
In plaats van sjippies heb ik mij gestort op een bruine boterham met briequote:
Als we het dan toch over lengte gaan hebben hier: 1.56m, dat wordt pas mooiquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:06 schreef Logician het volgende:
162cm hierkan bijna een van velzen doen zeg maar.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Als we het dan toch over lengte gaan hebben hier: 1.56m, dat wordt pas mooi. Ik ga tegen die tijd echt per direct voorover vallen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 13:09:58 ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Logician het volgende:
zo zielig hopelijk gewoon geshopped, maar toch moest ik lachen
Ohhhh whahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal toch niet echt zijn?!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
3 kilo maar?! Da's echt weinig zeg!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
voor de mijlpalen.
Cwen,ik hoop dat het niks is
Ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen. Ben nu ongeveer 55 kilo en een lengte van 1.55.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 13:43:13 ]
Dat zou je niet doen!quote:
Bed is ook opgemaakt, keuken uitgesopt, plee gepoetst, trap ontvet, 2 wassen gedraaid.quote:
En morgen kan je niet lopen ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bed is ook opgemaakt, keuken uitgesopt, plee gepoetst, trap ontvet, 2 wassen gedraaid.
Voordat ik je kom halen ga ik je auto door de wasstraat halen en uitruimen en zuigen.
Nou dan kan er 1 pakket naar Afrika.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, vna je oude en van je nieuwe verzekering. Nieuwe weet niet zeker of je al wel een pakket hebt gehad en stuurt het gewoon op.
Vanavond al niet. Maar das niets nieuws.quote:
eigenwijsje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vanavond al niet. Maar das niets nieuws.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Logician het volgende:
zo zielig hopelijk gewoon geshopped, maar toch moest ik lachen
das een popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wish me luck! Kwart voor 3 weer een echo!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee doe maar niet idd Kyara
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:48:21 ]
Blerhgg.. vermoeiend ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:51 schreef ohnee het volgende:
Nou idd, alles beter dan een kerstkind. heeft t nooit de dag voor zichzelf...
En Tico verricht werk in een dag waar ik dagen over doe. Vriend gister: Jeetje de trapkast is ook een zooitje zeg...I know! Erger me dood aan maar durf er niet aan te beginnen. Straks zit ik met zere bekken op de grond tussen de zooi en kan ik niks meer...
Die bewaren we wel voor na de bevalling ergens
Verder hier veel valse weeën. Wel flink verspreid. paar hier paar daar. Paar uur later weer een aantal. Vannacht wakker geworden door die krengen ... (en toen ik wakker was stopte t uiteraard) Word er helemaal kriegel van! Hoop maar dat dit betekend dat ze morgen komt ofzo. 15 dec lijkt me een mooie dag om te bevallen.
So truequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:58 schreef ohnee het volgende:
Zeg dat wel. op zich niet eens zo heel erg ware het niet dat ze me gewoon wakker maken snachts.![]()
alsof 5x je nest uit om te plassen al niet erg genoeg is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |