Succes, zet maar in een onderzoeksvoorstel...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
je hoeft geen idee te hebben van wat je gaat vinden en wat je wil vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]Lijkt me sterk, als je zo presteert ligt dat namelijk nooit alleen aan de ouders of aan intelligentie. Er moet ook een enorme motivatie achter zitten om kennis te vergaren, en die zal niet zomaar verdwijnen als ze 25 is.
Hap, hap, hap, ik kan niet eens meer rustig een grapje makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeg, kom eens uit die MBO-belevingswereld van je.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:08 schreef Evertjan het volgende:
maar kan ze ook koken en schoonmaken en zijn haar heupen breed genoeg om veel kinderen te kunnen baren?
Dan zit ze dus ook op fok.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef VeX- het volgende:
Goede kans dat ze sociaal autistisch is.
Liever dat dan een sociale plaag zoals sommige mensen die 't normaal vinden om uitkering te trekken en dan de mensen die 't betalen op hun bek te rammen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef VeX- het volgende:
Ook een dikke kans van niet aangezien sociale capaciteiten niet omgekeerd evenredig zijn met intelligentie. Dat is alleen iets dat falers zichzelf wijs maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef VeX- het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen aan die wijsheid komen. Volgens mij staan IQ en EQ gewoon los van elkaar. Er staat in het artikel dat wonderkinderen wel autistische trekjes hebben, maar dat komt doordat ze geen aansluiting vinden bij hun leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook een dikke kans van niet aangezien sociale capaciteiten niet omgekeerd evenredig zijn met intelligentie. Dat is alleen iets dat falers zichzelf wijs maken.
quote:
Hoeveel eeuw ben jij ingevroren geweest voordat je weer ontdooid werd?quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef TeutonicFury het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat die Westerse vrouwen tegenwoordig hun carrière najagen, maar het krijgen van nageslacht (het doorgeven van genetisch materiaal) is in deze donkere tijden toch wat belangrijker.
Precies. Veel mensen kunnen of willen niet bevatten dat er mensen zijn die zowel zeer slim als sociaal vaardig zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook een dikke kans van niet aangezien sociale capaciteiten niet omgekeerd evenredig zijn met intelligentie. Dat is alleen iets dat falers zichzelf wijs maken.
Ik vraag me af waarom dan juist die wonderkinderen een autistisch stempel krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe mensen aan die wijsheid komen. Volgens mij staan IQ en EQ gewoon los van elkaar. Er staat in het artikel dat wonderkinderen wel autistische trekjes hebben, maar dat komt doordat ze geen aansluiting vinden bij hun leeftijdsgenoten.
Daarmee kunnen de zogenaamd "sociaal vaardige" popiejopie-wannabees hun eigen faalhazerij verbloemen; de truck van doen alsof het probleem niet bij jou maar degene waar zogezegd "iets mee aan de hand is" ligt, whatever the hell that might bequote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef CarbonC het volgende:
Ik vraag me af waarom dan juist die wonderkinderen een autistisch stempel krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |