Doe ff normaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:18 schreef Pietepietje het volgende:
Ik vond die Gijp helemaal niet zo'n geweldige gast
Vergeleken met alle andere DWDDs waar er gemiddelde shows, matige shows en topshows bestaan was dit een topshow.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Dit een topshow noemen, vanwege één gast
Nee, Jeurt is een baas.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef KaheemSaid het volgende:
Hebben jullie hier allemaal een hekel aan Jort?
Een verzuurde zeikstraal zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Kimmetje ookquote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Joh als je nou nie oprot!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Dankzij Gijp gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je bent nu al Jan Smit vergeten?
Niet gezien. Althans; toen luisterde ik muziek.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je bent nu al Jan Smit vergeten?
Ah pleurt op, waardeloze gozer joh eikel!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Heee Tong met een doodswens!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van hardere muziek dan er bij jou in je anus past.
Jouw mening is niet zo rullevant.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Ja leuk.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heee Tong met een doodswens!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk ouderwets agressief weer!!![]()
![]()
krijg je er van als je per se tegendraads wil zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Al die reacties hier omdat je wat zegt over Gijp
Notoire domoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Je slaat onzin uitquote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Dorpsidoot!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Moe je een koek? Klootzak!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Oh we hebben weer iemand gevonden die zichzelf een Mr. Bigstar vindt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Ik weet ook niet of ik daarom moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Gelhoofd!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef StephanL het volgende:
Geen grappen.quote:We blikken terug op het jaar met een aantal van onze regelmatig terugkerende gasten.
Prem Radhakishun, Sheila Sitalsing, Frénk van der Linden, Giel Beelen, Nico Dijkshoorn,
Jort Kelder, Jan Mulder, Jojanneke van den Berge, Sylvana Simons
dat gebeurde pas na de showquote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef Zipportal het volgende:
Stond er ook in dat boek van Kim Clijsters ook iets bij de "U"? Van: Uit elkaar getrokken?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:53 schreef Karina het volgende:
Sylvana vanavond met haar pietenpruik.
Maar Pietertje zal ook wel komen met een jaaroverzicht
quote:We blikken terug op het jaar met een aantal van onze regelmatig terugkerende gasten.
Prem Radhakishun, Sheila Sitalsing, Frénk van der Linden, Giel Beelen, Nico Dijkshoorn,
Jort Kelder, Jan Mulder, Jojanneke van den Berge, Sylvana Simons
quote:Vanavond is het alweer de laatste uitzending voor de winterstop! Het belooft een volle en gezellige uitzending te worden waarin we met Marc-Marie, Prem Radhakishun, Sheila Sitalsing, Frenk van der Linden, Jort Kelder, Jojanneke van den Berge, Giel Beelen, Nico Dijkshoorn, Sylvana Simons, Jan Mulder en Freek Vonk terugblikken op 2012!
Muziek is er van Jake Bugg en Pieter Derks is er met zijn wekelijkse stand-up comedy!
Precies werken voor je geld!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik begrijp niet waarom dwdd niet nog 1 weekje langer doorgaat. Kom op man, je gaat toch geen winterstop houden halverwege December
Zoek dat zelf eens uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:21 schreef Specularium het volgende:
Wat komt er nu volgende week voor in de plaats?
Mij maakt het niet uit. Ik kijk tegenwoordig toch wat anders.quote:
Ik denk een compilatie van al die kutbandjes die vrijwel elke dag voorbij komen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
Goed, zal ik het dan maar doen, als jullie even hier hadden gekeken dan had je kunnen zien dat op maandag DWDD er nog staat en vanaf dinsdag Serious Request. De week daarop is er Top2000 denk ik.
Maandag zal wel een compilatie zijn of een jaaroverzicht.
Maar een geluk voor ons.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer, gemiste kans voor Eva of Merel.
Nou ja, als je Serious Request een gelukje vindt.quote:
Touché.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, als je Serious Request een gelukje vindt.
Oh jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk een compilatie van al die kutbandjes die vrijwel elke dag voorbij komen.
Ik heb wel eens de indruk dat er maar weinig is wat jij niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Serious Request is op FOK! altijd wel leuk vind ik.
Ik kan wel iets bedenken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de indruk dat er maar weinig is wat jij niet leuk vindt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de indruk dat er maar weinig is wat jij niet leuk vindt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:29 schreef hexje het volgende:
Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Hahaha ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Marlies Dekkers BH's bijvoorbeeld vind ik niet leuk
doorrrrrrrr
We gaan er weer voor de komende maanden.quote:
Goeie garp......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |