Idd. Bijna Friesch.quote:
als limburger zeg ik: helaas welquote:
Daten?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben ook Limburger maar vind dit idd
Motermoezen van mars!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
Denken dat Limburg bij Nederland hoort
Niet weten dat Limburg eigenlijk 1 groot werkkamp is
Limburgers die niet beseffen dat de staat nog steeds de VOC mentaliteit heeft
Limburgers
Limburger
[ afbeelding ]
Zal ich ut dich leare? Den kins ze tenminste noa de beinhouwer zonger veur blok te stoan!quote:
Ich kom wel noa dicht toe, of doe kins auch noa mich kommen, lik eraan wat se maar wils. Ich woon wel nog bie de pap en de mam toesquote:
Haha ik woen auk nog beej pap en mam huur (jammer genog)quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ich kom wel noa dicht toe, of doe kins auch noa mich kommen, lik eraan wat se maar wils. Ich woon wel nog bie de pap en de mam toesDet is wel eine afknappen..
sjiek toch! Woa woons ze?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik ook niet... En ik woon in Limburg.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
9gag is sowieso bagger maar in dat achterlijke Limburgs slaat het helemaal alles.
Oh den is det kein probleem!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ik woen auk nog beej pap en mam huur (jammer genog)
Woens dich in Helde/Kessel daor urges?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Akantha het volgende:
[..]
sjiek toch! Woa woons ze?
[..]Achterlijk zeat der, det sjloat toch nurgens op man. Loat os lekker Limburgs kallen, ver doan dich toch niks?
Daar in Limburg ja. Hier mag het gewoon weer in begrijpbaar Nederlands.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Akantha het volgende:
[..]Achterlijk zeat der, det sjloat toch nurgens op man. Loat os lekker Limburgs kallen, ver doan dich toch niks?
Ik hoef die kuttaal niet te leren.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef Akantha het volgende:
[..]
Zal ich ut dich leare? Den kins ze tenminste noa de beinhouwer zonger veur blok te stoan!
Wat zaes se?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar in Limburg ja. Hier mag het gewoon weer in begrijpbaar Nederlands.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat zaes se?
Ich paer dich zodirek de sjurkar in
Weg, binnenkort samen met je kansloze infantiele kut gimmickkloon hoop ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Ash-Ketchum het volgende:
WAAR IS MIJN POST?! JE WEETZ...
Met een beetje moeite en context is het best te ontcijferen trouwens.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat zaes se?
Neah bie Gelean in debuurt woans doe den bij kessel helde? :pquote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Woens dich in Helde/Kessel daor urges?
Spelbreaker.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar in Limburg ja. Hier mag het gewoon weer in begrijpbaar Nederlands.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik hoef die kuttaal niet te leren.
Waar woon je ergens in Limboland?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ehh... Zoals ik al zei, ik kan het dus echt niet lezen (en spreken).
Overigens Limburgs ftw.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben ook Limburger maar vind dit idd
Nee ik woon daar ook niet, ik dacht dat jouw dialect daar vandaan komtquote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Neah bie Gelean in debuurt woans doe den bij kessel helde? :p
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat zaes se?
Ohhh...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in Limboland?
Wo kums doe den vanaaf?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee ik woon daar ook niet, ik dacht dat jouw dialect daar vandaan komt
Oah neah ich woon neet zo noordelijk maar den date det kump waal es ze zeas woa urgens ze woans Venlo dach ich woar ut neet?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef Luxuria het volgende:
Neah bie Gelean in debuurt woans doe den bij kessel helde? :p
Nee ik woon daar ook niet, ik dacht dat jouw dialect daar vandaan komt
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weg, binnenkort samen met je kansloze infantiele kut gimmickkloon hoop ik..
Leuk de woons dus in de buurt van Landgraaf.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ohhh...Ergens ver weg in het Zuiden, daarbij dat grote roze festival. :p
quote:
Ik woën idd in (de buurt van) Venlo jao!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Oah neah ich woon neet zo noordelijk maar den date det kump waal es ze zeas woa urgens ze woans Venlo dach ich woar ut neet?![]()
En ich ich bin neet zo good in dit tealke typen.
Det is wel weer wiet, det lik wier den roamunj neet? Maja kin bis uns aafkommen goan we zwumme bie de iezere man is det get?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
[..]
Ik woën idd in (de buurt van) Venlo jao!
Wae is de iezere man?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Det is wel weer wiet, det lik wier den roamunj neet? Maja kin bis uns aafkommen goan we zwumme bie de iezere man is det get?
quote:
Oet de omgeaving van Zitterdquote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
[..]
Ik woën idd in (de buurt van) Venlo jao!
Dig dan vogeltjesdans?
Vanwaar de haat?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
Denken dat Limburg bij Nederland hoort
Niet weten dat Limburg eigenlijk 1 groot werkkamp is
Limburgers die niet beseffen dat de staat nog steeds de VOC mentaliteit heeft
Limburgers
Limburger
[ afbeelding ]
oh dan kins doe nikmans waal num ig aan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oet de omgeaving van Zitterd
Gewoon omdat het zo'n typisch Limburgse uitspraak is hequote:
Joa det is ut.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gewoon omdat het zo'n typisch Limburgse uitspraak is he
Ver motte nog ummer inne goan drinke urges maar dat is der noots van gekommequote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
oh dan kins doe nikmans waal num ig aan?
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef omg-rmc het volgende:
Zelden zon terechte klacht gezien in KLB!
Van mig auk!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik hier zo dat taaltje zie begrijp ik ineens waarom Limboland een gouverneur heeft en geen commissaris van de koningin. Je kunt die halve Duitsers geen Duitsers noemen maar zeker ook geen Nederlanders. Wat mij betreft mag dat Limboland onafhankelijk.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik hier zo dat taaltje zie begrijp ik ineens waarom Limboland een gouverneur heeft en geen commissaris van de koningin. Je kunt die halve Duitsers geen Duitsers noemen maar zeker ook geen Nederlanders. Wat mij betreft mag dat Limboland onafhankelijk.
Wat zeur je nu, Frank?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |