abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131022067
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In dat geval is de vraag; wie vervangt hij?
Massa. Ferrari wil weer eens een titel winnen. (Al hoop ik dat de nieuwe motor beter is dan de auto's die ze de laatste paar jaar gebouwd hebben...)
pi_131022212
Alonso en Raikkonen is echt een ontzettend sterke line-up. Als Ferrari een goede auto bouwt dan winnen ze alle races.
pi_131022755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:12 schreef Fokkingvet het volgende:
Als Ferrari een goede auto bouwt .
Daar zit de laatste jaren wel het probleem.. Daar komt nog eens een nieuwe motor en nieuwe regels bij.

Vettel zal volgend jaar weer topfavoriet zijn, maar van Ricciardo kun je niet direct al podiums verwachten, dus als Ferrari met beide rijders (Zeker in het begin van het seizoen) flink punten en podiums kan pakken, dan zit er misschien wel weer eens een constructeurs titel in.
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:30:31 #204
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_131022866
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:12 schreef Fokkingvet het volgende:
Alonso en Raikkonen is echt een ontzettend sterke line-up. Als Ferrari een goede auto bouwt dan winnen ze alle races.
Ik hoop dan eigenlijk dat Raikkönen Alonso eruit rijdt.. hij reageert altijd zo leuk als ie gefrustreerd is.. Kimi merk je verder niet echt veel aan, wat dat betreft zou het me niets verbazen als ie ook de Stig is ;)

Het is sowieso afwachten wat de motoren in 2014 gaan doen, Ferrari heeft de goedkoopste motoren, Renault de duurste.. maar welke is de beste?
Is het een verstandige move van Raikkönen of had ie beter kunnen blijven zitten?
't wordt wel een soap volgend jaar :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 september 2013 @ 14:31:18 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131022895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef SiGNe het volgende:

Het is sowieso afwachten wat de motoren in 2014 gaan doen, Ferrari heeft de goedkoopste motoren, Renault de duurste.. maar welke is de beste?
ik gok op Mercedes :+
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:36:48 #206
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_131023094
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik gok op Mercedes :+
Dan hoop ik eigenlijk nog meer dat McLaren het volgend jaar erg goed gaat doen..
Dat al diegenen die moeilijk zitten te doen met stoeltjesschuiven en teams verlaten in de hoop bij een sneller team te komen uiteindelijk toch beter hadden kunnen blijven zitten :P
Misschien volgend jaar weer Button steunen (dit jaar is het Raikönnen)

Een geïrriteerde Hamilton of Alonso is leuke TV (alleen bij Kimi merk je daar weer niks van.. ook bij overwinningen niet en daar raken de anderen dan weer geïrriteerd door :D )
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 september 2013 @ 15:08:55 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131024115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:12 schreef Fokkingvet het volgende:
Alonso en Raikkonen is echt een ontzettend sterke line-up. Als Ferrari een goede auto bouwt dan winnen ze alle races.
De vraag is of Alonso dat wilt...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131024495
Wat McLaren betreft ben ik benieuwd wat hun voordeel zal zijn in hun chassis. Zij rijden nu eigenlijk al met een halve 2014 auto. Of zij voordeel gaan hebben aan dit chassis is nog maar afwachten. Niet de eerste keer dat ze voor noppes een compleet nieuwe auto ontwerpen en zinloos in een donkere hoek van de fabriek terecht gaat komen. Voordeel. Deze McLaren heeft tenminste nog wel een jaartje gereden dan.

Zelf gok ik vooral op Renault die de motoren het best voor elkaar hebben. Mercedes schept op over een motor met +100pk, maar ik geloof er maar weinig van. Ik zal er niet verbaasd om zijn als ze met een onbetrouwbaar blok zitten wat het geen 4/5 races uit gaat houden. Renault heeft de meeste V6 techniek en historie in huis, dus ik denk dat zij die strijd in iedergeval gaan winnen.
pi_131024705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:21 schreef Meike26 het volgende:
Wat McLaren betreft ben ik benieuwd wat hun voordeel zal zijn in hun chassis. Zij rijden nu eigenlijk al met een halve 2014 auto. Of zij voordeel gaan hebben aan dit chassis is nog maar afwachten. Niet de eerste keer dat ze voor noppes een compleet nieuwe auto ontwerpen en zinloos in een donkere hoek van de fabriek terecht gaat komen. Voordeel. Deze McLaren heeft tenminste nog wel een jaartje gereden dan.

Zelf gok ik vooral op Renault die de motoren het best voor elkaar hebben. Mercedes schept op over een motor met +100pk, maar ik geloof er maar weinig van. Ik zal er niet verbaasd om zijn als ze met een onbetrouwbaar blok zitten wat het geen 4/5 races uit gaat houden. Renault heeft de meeste V6 techniek en historie in huis, dus ik denk dat zij die strijd in iedergeval gaan winnen.
McLaren heeft geen voordeel ten opzichte van de concurrenten met hun nieuwe chassis (pull rod voorwielophanging) omdat teams als Red Bull en Ferrari (sinds 2012) al met zo'n constructie rondrijden. Het voordeel wat ze er zelf van hebben is dat er meer ontwikkeling mogelijk is dan met het oude chassis (push rod).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131025816
Red Bull rijdt alleen met een pull rod achterwielophanging, trend-setter maar dat rijden de meeste teams tegenwoordig. De voorwielophanging is nog steeds push rod bij Red Bull. De laatste geruchten zijn dat McLaren overweegt om terug te keren naar het push rod systeem maar daar geloof ik niets van.
pi_131026210
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:21 schreef Meike26 het volgende:
Zelf gok ik vooral op Renault die de motoren het best voor elkaar hebben. Mercedes schept op over een motor met +100pk, maar ik geloof er maar weinig van. Ik zal er niet verbaasd om zijn als ze met een onbetrouwbaar blok zitten wat het geen 4/5 races uit gaat houden.
Elk blok zal volgend jaar zo'n 100 pk meer t.o.v. 2013 leveren als alle ERS systemen voluit meehelpen, maar dat zal maximaal 33 seconden per race zijn.

Verder zal het een afweging zijn van turbodruk versus benzineverbruik en betrouwbaarheid.
Het zou zo maar kunnen dat de snelste blokken volgend jaar moeite gaan krijgen om de finish te halen, zeker in het begin van het seizoen.
  dinsdag 10 september 2013 @ 16:30:33 #212
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_131026728
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:21 schreef Meike26 het volgende:

Zelf gok ik vooral op Renault die de motoren het best voor elkaar hebben. Mercedes schept op over een motor met +100pk, maar ik geloof er maar weinig van. Ik zal er niet verbaasd om zijn als ze met een onbetrouwbaar blok zitten wat het geen 4/5 races uit gaat houden. Renault heeft de meeste V6 techniek en historie in huis, dus ik denk dat zij die strijd in iedergeval gaan winnen.
Dat zegt allemaal geen drol. Cosworth heeft ook de nodige know-how over V8-tjes in huis, en hun werden ook als sterkste verwacht toen de huidige motoren werden geïntroduceerd. En waar staan ze nu? Williams kon er ook geen zak mee en hebben hun buiten gebonjoured, al was die auto op het '12 seizoen na ook geen heel serieuze bedreiging. Maar daar zagen ze evengoed in dat het niets werd met dat blok.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_131031783
Cosworth had volgens mij ook een van de betere v8 motoren maar het grootste probleem was dat het voordeeltje van die cosworth v8 pas op extreem hoge toeren tot uiting kwam, wat het wel een goede kwalicatiemotor maakte trouwens, tijdens de races veranderde het eigenlijk meer in een nadeel. Als je gewoon normaal schakelde of short shiftte dan had je meer de andere v8's die de power gelijkmatiger verdeelde.

Na verschillende veranderingen in het reglement (toerenbegrenzing) werd de cosworth v8 pas een flop.
pi_131031798
Hoop volgend jaar toch wel ergens een boordradiootje te horen in het Italiaans met: "Kimi è più veloce di te, hai capito?" (Als google translate mij niet in de steek laat.. :P )
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 september 2013 @ 19:51:04 #215
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131033957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Hoop volgend jaar toch wel ergens een boordradiootje te horen in het Italiaans met: "Kimi è più veloce di te, hai capito?" (Als google translate mij niet in de steek laat.. :P )
ik denk eerder dat ze een grotere vriezer aan moeten schaffen :P

Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131038810
Massa dus weg bij Ferrari. De vraag is waar hij heen gaat. Van Raikkonen wordt gezegd dat hij al getekend heeft bij Ferrari.

bold = bevestigd, italic = onwaarschijnlijk

Mercedes: Nico Rosberg, Lewis Hamilton
Red Bull: Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo
Caterham: Charles Pic, Giedo van der Garde, Heikki Kovalainen
Ferrari: Fernando Alonso, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Jules Bianchi, Paul Di Resta
McLaren: Sergio Perez, Jenson Button, Kimi Raikkonen
Sauber: Sergei Sirotkin, Nico Hulkenberg, Esteban Guttierez, Felipe Massa, Jules Bianchi, Giedo van der Garde
Force India Adrian Sutil, Paul Di Resta, Jules Bianchi, James Calado, Felipe Massa, Giedo van der Garde, Robin Frijns
Lotus: Kimi Raikkonen, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Fernando Alonso, Pastor Maldonado, Paul Di Resta, Davide Valsecchi
Marussia: Jules Bianchi, Max Chilton, Kevin Magnussen, Vitaly Petrov
Toro Rosso: Jean-Eric Vergne, Antonio Felix Da Costa, Felipe Nasr, Carlos Sainz jr.
Williams: Pastor Maldonado, Valtteri Bottas, Giedo van der Garde, Daniel Juncadella
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 september 2013 @ 21:24:02 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131040051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:05 schreef sasquatsch het volgende:
Van Raikkonen wordt gezegd dat hij al getekend heeft bij Ferrari.
Ga daar maar van uit; Massa vertrekt, een dag ervoor zegt Raikkonen binnen 2 dagen zijn beslissing openbaar te maken. 1+1=2
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131044166
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga daar maar van uit; Massa vertrekt, een dag ervoor zegt Raikkonen binnen 2 dagen zijn beslissing openbaar te maken. 1+1=2
Massa heeft vandaag zelf via twitter bekend gemaakt dat hij vertrekt na dit seizoen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 september 2013 @ 22:28:13 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131044222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:27 schreef exile79 het volgende:

[..]

Massa heeft vandaag zelf via twitter bekend gemaakt dat hij vertrekt na dit seizoen.
Ja, dat weet ik. de ; is een scheiding tussen twee zinnen ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131049252
Goodbye Felipe, het ga je goed _O_
  woensdag 11 september 2013 @ 02:17:19 #221
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_131049282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Hoop volgend jaar toch wel ergens een boordradiootje te horen in het Italiaans met: "Kimi è più veloce di te, hai capito?" (Als google translate mij niet in de steek laat.. :P )
"Alonso è più veloce di te, hai capito?" lijkt me ook wel leuk om te horen, vooral als Kimi daarna zegt "I don't understand, stop bothering and just let me race" :D
  woensdag 11 september 2013 @ 02:23:45 #222
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131049295
Wie had dat gedacht drie jaar geleden, dat Kimi ooit weer bij Ferrari zou rijden? Ik vind het wel mooi, denk dat hij Alonso flink kan pushen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 11 september 2013 @ 07:19:39 #223
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131049726
Hoop dat the Iceman Alonso helemaal de paella in rijdt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 september 2013 @ 08:31:58 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131050295
Ferrari snapt eindelijk dat een eerste en tweede rijder niet werkt, hopelijk weer zoals 2007 en 2008, toen Massa en Raikkonen gelijk behandeld werden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131059813
Raikkonen bevestigd bij Ferrari, dus kunnen we weer gaan strepen. Ook zijn er slechts drie gegadigden voor het lege stoeltje bij SRT waar Antonio Felix da Costa de meeste kans maakt.

bold = bevestigd, italic = onwaarschijnlijk

Mercedes: Nico Rosberg, Lewis Hamilton
Red Bull: Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo
Ferrari: Fernando Alonso, Kimi Raikkonen
Caterham: Charles Pic, Giedo van der Garde, Heikki Kovalainen
McLaren: Sergio Perez, Jenson Button
Sauber: Sergei Sirotkin, Nico Hulkenberg, Esteban Guttierez, Felipe Massa, Jules Bianchi, Giedo van der Garde
Force India Adrian Sutil, Paul Di Resta, Jules Bianchi, James Calado, Felipe Massa, Giedo van der Garde, Robin Frijns
Lotus: Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Felipe Massa, Pastor Maldonado, Paul Di Resta, Davide Valsecchi, Fernando Alonso
Marussia: Jules Bianchi, Max Chilton, Kevin Magnussen, Vitaly Petrov
Toro Rosso: Jean-Eric Vergne, Antonio Felix Da Costa, Carlos Sainz jr., Daniel Kyvat, Felipe Nasr
Williams: Pastor Maldonado, Valtteri Bottas, Giedo van der Garde, Daniel Juncadella

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 11-09-2013 23:22:48 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131077648
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:19 schreef Toekito het volgende:
Hoop dat the Iceman Alonso helemaal de paella in rijdt.
Het gaat echt apart worden... Wellicht gewoon een kampioenschapsstrijd tussen die 2 mits de auto het toelaat.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 september 2013 @ 22:21:00 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131077843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Marks het volgende:

[..]

Het gaat echt apart worden... Wellicht gewoon een kampioenschapsstrijd tussen die 2 mits de auto het toelaat.
het gaat Ferrari in eerste instantie vooral om het constructeurskampioenschap
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131078089
En toch, ja het is ook nooit goed, had ik liever Alonso en Vettel gezien ipv Alonso en Kimi. Ik krijg namelijk steeds meer ontzag voor Vettel. Maar Alonso heeft ook magische dingen laten zien. (maar toch wat meer fuck ups, zoals de spin in spa 2010 wat hem zijn kampioenschap kostte...)
pi_131078498
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het gaat Ferrari in eerste instantie vooral om het constructeurskampioenschap
Alonso weet iig hoe een team dat niet moet winnen :') (2007)
  woensdag 11 september 2013 @ 22:32:25 #230
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131078598
Button nog niet bevestigd bij McLaren?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 september 2013 @ 22:32:53 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131078627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Alonso weet iig hoe een team dat niet moet winnen :') (2007)
Dat was de rijderstitel. Alonso en Hamilton eindigden in hetzelfde puntenaantal en Kimi had een puntje meer. De constructeurstitel ging dat jaar wel naar McLaren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131079287
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat was de rijderstitel. Alonso en Hamilton eindigden in hetzelfde puntenaantal en Kimi had een puntje meer. De constructeurstitel ging dat jaar wel naar McLaren
In 2007 was de spygate, waardoor McLaren laatste eindigde zonder punten. Zonder de spygate was McLaren 2e geworden in het kampioenschap, ware het niet dat ze nog een straf kregen in Hongarije; in de kwalificatie stond Alonso voor Hamilton in de pitsstraat voor nieuwe banden, maar bleef zo lang staan dat Hamilton geen tijd meer had voor nog een ronde en zo niet zijn tijd kon verbeteren.

Die punten zijn het team toen afgenomen (niet de rijders). Zonder Hongarije + spygate was McLaren wel constructeurskampioen geworden. Maar ik bedoel dus dat Alonso iig al een keer meegemaakt heeft hoe het niet moet ;)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 september 2013 @ 22:48:34 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131079459
ah ja, dat was het. Ik had het moeten weten :X
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131080685
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Button nog niet bevestigd bij McLaren?
Nee. Al zal dat wel gewoon gaan gebeuren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 11 september 2013 @ 23:15:32 #235
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131080741
Ga ik ook vanuit, hij kan nergens anders heen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 september 2013 @ 23:22:16 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131080993
quote:
Dat zou wat zijn, eens kijken wat Massa kan als hij niet in dienst van Alonso rijdt. Toch verwacht ik daar niet te veel van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131081122
Volgens dit bericht was Hulkenberg in verregaande onderhandelingen met zowel Ferrari als Lotus, dus ik denk dat het eerder Hulkenberg wordt.
quote:
Das Rennen um den 2. Ferrari-Sitz ist fast bis zum Ende ein Zweikampf gewesen zwischen Superstar Kimi Räikkönen (bald 34) und der grössten Zukunftshoffnung Nico Hülkenberg (26). Für den deutschen Clan kam die Absage in der Dienstagnacht um 22.50 Uhr per SMS.

Diese Stillosigkeit hätte man dem traditionsreichen Team mit 863 Rennen, 221 Siegen und 207 Pole-Positions nicht zugetraut. Klar ist Hülkenberg-Manager Werner Heinz über die Absage enttäuscht und schockiert: «Zwei Monate lang haben wir mit Ferrari verhandelt, die Verträge hin und her geschickt. Beide Parteien hätten nur noch unterschreiben müssen!»

Die kurze SMS, von Ferrari-Teamchef Domenicali geschickt, zieht Hülkenberg indes nicht den Boden unter den Füssen weg. Auch mit Lotus liegen die Verträge unterschriftsbereit.

Werner Heinz weiter zu Blick.ch: «Nach Kimis Absprung zu Ferrari reden wir jetzt nochmals mit Lotus und schauen, wie sie für 2014 aufgestellt sind.»
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131082843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens dit bericht was Hulkenberg in verregaande onderhandelingen met zowel Ferrari als Lotus, dus ik denk dat het eerder Hulkenberg wordt.

[..]

Volgens hetzelfde bericht lag er ook al een contract klaar voor Nico bij Ferrari, en ontbraken alleen de handtekeningen nog, dus dat zegt helemaal niets..
pi_131083662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens dit bericht was Hulkenberg in verregaande onderhandelingen met zowel Ferrari als Lotus, dus ik denk dat het eerder Hulkenberg wordt.

[..]

Zwaar balen dat Ferrari voor Raikkonen kiest, moet Hulkenberg wederom bij een waardeloos team rijden.
pi_131083848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens dit bericht was Hulkenberg in verregaande onderhandelingen met zowel Ferrari als Lotus, dus ik denk dat het eerder Hulkenberg wordt.

[..]

En dan mogen we de GP2 dus definitief niet meer zien als belangrijke leerschool voor de F1.
Valsecchi kampioen en geen plek in de F1... .belachelijk.
pi_131084098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 01:16 schreef Marks het volgende:

[..]

En dan mogen we de GP2 dus definitief niet meer zien als belangrijke leerschool voor de F1.
Valsecchi kampioen en geen plek in de F1... .belachelijk.
Dus een GP2 kampioen moet de garantie krijgen om F1 te rijden? Valsecchi zit al wat jaren in de GP2, geen bijzonder talent waar de grote teams op zitten te wachten.
pi_131097098
quote:
Er zijn op dit moment drie coureurs in beeld voor het tweede stoeltje bij Scuderia Toro Rosso, dat straks vrijkomt door de overstap van Daniel Ricciardo naar Red Bull. Naast Antonio Felix da Costa, die als voornaamste kandidaat wordt gezien, maken ook Carlos Sainz. Jr. en Daniil Kvyat een kleine kans op het zitje.

"Sainz, Kvyat en Felix da Costa zijn de drie gegadigden", zei Toro Rosso-teambaas Franz Tost tegen de Spaanse sportkrant Marca. Hij merkte daarbij echter wel op dat de kans dat het Italiaanse team voor Sainz of Kvyat kiest, niet zo heel groot is omdat de Spanjaard en de Rus nog maar negentien jaar oud zijn. "Volgens mij is het niet verstandig om voor je twintigste al in de Formule 1 te komen. Je loopt het risico dat ze niet goed om kunnen gaan met de hoge verwachtingen. Je kunt dan beter nog even wachten met deze sprong en nog wat verder groeien in de lagere raceklasses."
quote:
Robin Frijns heeft een contract afgesloten met Just Sports Marketing. Het bureau uit Amsterdam zal de Limburger bijstaan in zijn zoektocht naar sponsors.

"Na een wat roerige tijd ben ik blij dat er weer deuren open gaan", laat Frijns, die onlangs definitief zijn zitje in de GP2 verloor en wiens contract bij Sauber binnenkort afloopt, weten. "Ik wil mij, zoals altijd, liever richten op mijn prestaties in de auto en het geeft mij rust dat mijn management op deze wijze versterkt wordt. Ik voel dat dit een goede stap is. Ik ben blij met Just Sports Marketing, aangezien zij al in contact staan en werken met grote internationale merken, bedrijven en organisaties.

Frijns, die de afgelopen jaren titels veroverde in de Formule BMW, Formule Renault 2.0 en Formule Renault 3.5, heeft het zonder steun van het bedrijfsleven tot een testcontract in de Formule 1 en een racestoeltje in de GP2 weten te schoppen. Zowel Sauber als Hilmer is zeer positief over het werk van de Nederlander, maar beide teams geven desondanks de voorkeur aan een coureur geld mee kan brengen.


[ Bericht 37% gewijzigd door Funzel op 12-09-2013 16:07:06 ]
  donderdag 12 september 2013 @ 17:01:35 #244
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_131099034
Kan Frijns niet gesponsord worden door Randstad? Die zijn immers al F1 sponsor (wat dat betreft jammer dat ING ermee gestopt is)
pi_131235275
BRRRRRRR

Zijn we dan NOG niet van Massa af....
http://www.formule1.nl/ni(...)s-in-onderhandeling/

:|W
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 14:19:44 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131237219
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Marks het volgende:
BRRRRRRR

Zijn we dan NOG niet van Massa af....
http://www.formule1.nl/ni(...)s-in-onderhandeling/

:|W
Massa gun ik nog wel een kans, na jaren tweede viool te hebben gespeeld. Brokkenpiloot Grosjean is ook nog niet bevestigd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131241331
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Marks het volgende:
BRRRRRRR

Zijn we dan NOG niet van Massa af....
http://www.formule1.nl/ni(...)s-in-onderhandeling/

Lotus én McLaren blijkbaar: http://www.gpupdate.net/n(...)et-lotus-en-mclaren/
pi_131243786
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Massa gun ik nog wel een kans, na jaren tweede viool te hebben gespeeld. Brokkenpiloot Grosjean is ook nog niet bevestigd.
Het was zijn keuze om dat te doen, hij heeft zijn kans gehad.
Er staan genoeg nieuwe coureurs te trappelen die NU een kans verdienen. En dan heb ik het niet eens per se over Robin Frijns.
  Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 17:10:31 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131243917
Massa mag van mij lekker IndyCar gaan rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131244129
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')