En dan mogen we de GP2 dus definitief niet meer zien als belangrijke leerschool voor de F1.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens dit bericht was Hulkenberg in verregaande onderhandelingen met zowel Ferrari als Lotus, dus ik denk dat het eerder Hulkenberg wordt.
[..]
Dus een GP2 kampioen moet de garantie krijgen om F1 te rijden? Valsecchi zit al wat jaren in de GP2, geen bijzonder talent waar de grote teams op zitten te wachten.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:16 schreef Marks het volgende:
[..]
En dan mogen we de GP2 dus definitief niet meer zien als belangrijke leerschool voor de F1.
Valsecchi kampioen en geen plek in de F1... .belachelijk.
quote:Er zijn op dit moment drie coureurs in beeld voor het tweede stoeltje bij Scuderia Toro Rosso, dat straks vrijkomt door de overstap van Daniel Ricciardo naar Red Bull. Naast Antonio Felix da Costa, die als voornaamste kandidaat wordt gezien, maken ook Carlos Sainz. Jr. en Daniil Kvyat een kleine kans op het zitje.
"Sainz, Kvyat en Felix da Costa zijn de drie gegadigden", zei Toro Rosso-teambaas Franz Tost tegen de Spaanse sportkrant Marca. Hij merkte daarbij echter wel op dat de kans dat het Italiaanse team voor Sainz of Kvyat kiest, niet zo heel groot is omdat de Spanjaard en de Rus nog maar negentien jaar oud zijn. "Volgens mij is het niet verstandig om voor je twintigste al in de Formule 1 te komen. Je loopt het risico dat ze niet goed om kunnen gaan met de hoge verwachtingen. Je kunt dan beter nog even wachten met deze sprong en nog wat verder groeien in de lagere raceklasses."
quote:Robin Frijns heeft een contract afgesloten met Just Sports Marketing. Het bureau uit Amsterdam zal de Limburger bijstaan in zijn zoektocht naar sponsors.
"Na een wat roerige tijd ben ik blij dat er weer deuren open gaan", laat Frijns, die onlangs definitief zijn zitje in de GP2 verloor en wiens contract bij Sauber binnenkort afloopt, weten. "Ik wil mij, zoals altijd, liever richten op mijn prestaties in de auto en het geeft mij rust dat mijn management op deze wijze versterkt wordt. Ik voel dat dit een goede stap is. Ik ben blij met Just Sports Marketing, aangezien zij al in contact staan en werken met grote internationale merken, bedrijven en organisaties.
Frijns, die de afgelopen jaren titels veroverde in de Formule BMW, Formule Renault 2.0 en Formule Renault 3.5, heeft het zonder steun van het bedrijfsleven tot een testcontract in de Formule 1 en een racestoeltje in de GP2 weten te schoppen. Zowel Sauber als Hilmer is zeer positief over het werk van de Nederlander, maar beide teams geven desondanks de voorkeur aan een coureur geld mee kan brengen.
Massa gun ik nog wel een kans, na jaren tweede viool te hebben gespeeld. Brokkenpiloot Grosjean is ook nog niet bevestigd.quote:Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Marks het volgende:
BRRRRRRR
Zijn we dan NOG niet van Massa af....
http://www.formule1.nl/ni(...)s-in-onderhandeling/
Lotus én McLaren blijkbaar: http://www.gpupdate.net/n(...)et-lotus-en-mclaren/quote:Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Marks het volgende:
BRRRRRRR
Zijn we dan NOG niet van Massa af....
http://www.formule1.nl/ni(...)s-in-onderhandeling/
Het was zijn keuze om dat te doen, hij heeft zijn kans gehad.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Massa gun ik nog wel een kans, na jaren tweede viool te hebben gespeeld. Brokkenpiloot Grosjean is ook nog niet bevestigd.
Zou die goed tussen passen ja.quote:Op maandag 16 september 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa mag van mij lekker IndyCar gaan rijden.
Bij Williams kan ie goed Sirotkin opleiden, zou een verstandige keus zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
Massa wordt zelfs bij Williams genoemd.
Sirotkin gaat anders wel naar Sauberquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij Williams kan ie goed Sirotkin opleiden, zou een verstandige keus zijn.
quote:Jenson Button has confirmed to Sky Sports F1 that his deal to stay at McLaren for the 2014 season has now been sealed.
While there has never been any serious doubt over Button's position at the team for next season, it emerged at the Belgian GP last month that that the option McLaren had on the Briton's services for next season under the terms of his existing contract had yet to be officially activated.
Button told Sky Sports News in Singapore on Wednesday that there was "no issue" between either party over the state of his contract, and on Thursday went one step further by telling Rachel Brookes : "It's done, I'll be here next year."
Button, however, was coy over whether a longer-term deal to take in 2015 - when Honda return to the team to provide engines - had also been agreed at the same time, simply saying "I can't say".
The expectation that McLaren will field an unchanged line-up next season had already appeared to be one step closer to an official announcement on Thursday after Sergio Perez said in the Singapore GP Drivers' Press Conference that "everything is pretty much done" for his own 2014 deal and he and the team were now just in the process of finalising the paperwork.
McLaren Managing Director Jonathan Neale told reporters on Wednesday that the team would get round to making their 2014 plans known "pretty soon", speculation having suggested the team have also been working on Button's longer-term future at Woking.
quote:The big rumour that shone under Singapore's lights on Thursday was all about Fernando Alonso -- and McLaren.
It was being whispered up and down the paddock that the real reason the British team is delaying the announcement about its drivers for next year is because negotiations with the disgruntled Ferrari 'number 1' Alonso are taking place.
Asked by the Daily Mail if he would hire the Spaniard, whose first McLaren stint in 2007 ended acrimoniously, team boss Martin Whitmarsh admitted: "Yes, if I could."
Jenson Button said on Thursday that his 2014 deal with McLaren is already "done". But it is believed the announcement is being held up so as not to focus speculation on the seat currently occupied by Sergio Perez.
Button, however, denied the Alonso subject is rampant even among those wearing McLaren team gear in Singapore.
"There hasn't been a word, that's the honest truth," he told the Independent newspaper.
"But I think it (being paired with Alonso) would be quite exciting."
In the last couple of days, it has become clear McLaren is thinking not only about its drivers for 2014, but also the start of the Honda era in 2015.
"It's a different situation with partners," Button admitted. "It may be to do with the funding, but I don't have a worry in the world about my future with this team."
That may be true, but also true is that Honda might see an Alonso-Button pairing as even better -- and worth paying handsomely for.
The move might also entice Ferrari sponsor Santander back to McLaren to help pay Alonso's huge retainer.
"We want a winning driver from day one," the Spanish newspaper Marca quotes a Honda insider as saying.
Dit samen met het vorige bericht.... Kunnen we dan concluderen dat Button volgend jaar misschien wel zijn laatste jaar rijd, of zal hij misschien naar zijn eerste team gaan, Williams. Starten en sluiten bij het zelfde team lijkt mij een mooi CV voor een F1 coureur.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef sasquatsch het volgende:
'McLaren en Honda willen Alonso in 2015'
[..]
Als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren kunnen we nu wel vaststellen dat Alonso in 2015 weer voor McLaren rijdtquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef sasquatsch het volgende:
'McLaren en Honda willen Alonso in 2015'
[..]
Bij die kleine teams ben je pas echt bevestigd wanneer je in Melbourne in de auto zit. Zie bijvoorbeeld Trulli/Petrov in 2012, of Razia/Bianchi dit jaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Marks het volgende:
Caterham zou trouwens in september nog beslissen welke rijders het neemt volgend jaar...
Best rap al.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Marks het volgende:
Caterham zou trouwens in september nog beslissen welke rijders het neemt volgend jaar...
De race in singapore kan dan wel eens zeer belangrijk zijn geweest voor Giedo. En de echte teambaas van dit moment, Cyril, is normaliter ook erg te spreken over Giedo.quote:
Jos en Frentzen in 2002quote:Op woensdag 25 september 2013 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij die kleine teams ben je pas echt bevestigd wanneer je in Melbourne in de auto zit. Zie bijvoorbeeld Trulli/Petrov in 2012, of Razia/Bianchi dit jaar
Ja maar bij WIlliams kan hij, met een betere auto, tenminste punten pakken. Er is nog nooit iemand van Caterham/Marussia naar een beter team gegaan, dus ik vraag me af of dat wel zo goed is.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef Marks het volgende:
[..]
De race in singapore kan dan wel eens zeer belangrijk zijn geweest voor Giedo. En de echte teambaas van dit moment, Cyril, is normaliter ook erg te spreken over Giedo.
Dat, plus het feit dat hij in de media goed wordt neergezet, lijkt mij de kans groot maken dat hij volgend jaar weer in kan stappen. En ik denk zelfs dat dit beter is dan naar Williams gaan.
Stel dat hij daar teamgenoot wordt van Maldonado, dan kan hij het nog wel eens zwaar te voorduren krijgen, omdat dat de meest ondergewaardeerde coureur van het veld is. Zie Bottas ook even om de oren gereden worden weer afgelopen zondag. P11 Madonado op enkele seconden van een punt...
Dano is ook wel snel maar wel een jostiquote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef Marks het volgende:
[..]
De race in singapore kan dan wel eens zeer belangrijk zijn geweest voor Giedo. En de echte teambaas van dit moment, Cyril, is normaliter ook erg te spreken over Giedo.
Dat, plus het feit dat hij in de media goed wordt neergezet, lijkt mij de kans groot maken dat hij volgend jaar weer in kan stappen. En ik denk zelfs dat dit beter is dan naar Williams gaan.
Stel dat hij daar teamgenoot wordt van Maldonado, dan kan hij het nog wel eens zwaar te voorduren krijgen, omdat dat de meest ondergewaardeerde coureur van het veld is. Zie Bottas ook even om de oren gereden worden weer afgelopen zondag. P11 Madonado op enkele seconden van een punt...
Klopt, dat was nog een copy/paste foutje.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
Perez is nog niet bevestigd bij McLaren, ondanks dat zijn contract doorlopend zou zijn
vd Garde kan dan mooi naar Sauberquote:Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
Nico Hulkenberg gaat mogelijk naar McLaren. Lotus blijft nog steeds de belangrijkste optie, maar die kijken eerst naar de financiële situatie. McLaren wordt een mogelijkheid nu geruchten rondgaan dat Telmex achter loopt met betalingen aan McLaren. Naast Hulkenberg zou Felipe Nasr vanwege zijn sponsoren een belangrijke kandidaat bij Lotus zijn.
bold = bevestigd, italic = onwaarschijnlijk
Mercedes: Nico Rosberg, Lewis Hamilton
Red Bull: Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo
Ferrari: Fernando Alonso, Kimi Raikkonen
Caterham: Charles Pic, Giedo van der Garde, Heikki Kovalainen
Sauber: Sergei Sirotkin, Nico Hulkenberg, Esteban Guttierez, Felipe Massa, Jules Bianchi, Giedo van der Garde
Force India Adrian Sutil, Paul Di Resta, Jules Bianchi, James Calado, Felipe Massa, Giedo van der Garde, Robin Frijns, Nico Hulkenberg
Lotus: Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Felipe Nasr, Felipe Massa, Pastor Maldonado, Paul Di Resta, Davide Valsecchi
Marussia: Jules Bianchi, Max Chilton, Kevin Magnussen, Vitaly Petrov
McLaren: Sergio Perez, Jenson Button, Nico Hulkenberg
Toro Rosso: Jean-Eric Vergne, Antonio Felix Da Costa, Carlos Sainz jr., Daniel Kyvat, Felipe Nasr
Williams: Pastor Maldonado, Valtteri Bottas, Giedo van der Garde, Daniel Juncadella
Tis al bevestigd geweest door Dr. Marko, een 2 tal weken geleden, dat voor Nasr geen ruimte is bij STR.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
Nico Hulkenberg gaat mogelijk naar McLaren. Lotus blijft nog steeds de belangrijkste optie, maar die kijken eerst naar de financiële situatie. McLaren wordt een mogelijkheid nu geruchten rondgaan dat Telmex achter loopt met betalingen aan McLaren. Naast Hulkenberg zou Felipe Nasr vanwege zijn sponsoren een belangrijke kandidaat bij Lotus zijn.
bold = bevestigd, italic = onwaarschijnlijk
Toro Rosso: Jean-Eric Vergne, Antonio Felix Da Costa, Carlos Sainz jr., Daniel Kyvat, Felipe Nasr
ik denk dat het spel is, tenzij de Ferrari komend seizoen wel vooruit te branden is. Alonso wil nog eens wereldkampioen worden en hij is de titel sinds zijn komst bij Ferrari al twee keer nipt misgelopen en hij wil zich nu eindelijk wel eens de beste kunnen noemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:50 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso heeft ontkend dat hij in 2015 naar McLaren gaat. Hij zou zijn contract bij Ferrari (dat tot en met 2016 loopt) zelfs nog willen verlengen.
quote:Rubens Barrichello heeft een kleine shock teweeg gebracht in de Formule 1. De Braziliaan is kandidaat bij Sauber om volgend jaar Nico Hulkenberg te vervangen van wie verwacht wordt dat hij naar Lotus of McLaren verhuist.
De jonge Rus Segey Sirotkin zal zo goed als zeker volgend jaar zijn debuut maken voor het Zwitserse team. Sauber zoekt nu een ervaren coureur die de Russische tiener kan begeleiden in de gekke wereld die Formule 1 heet. In de zoektocht naar een ervaren kracht is Sauber uitgekomen bij oud Ferrari rijder Rubens Barrichello. Een jonge en onervaren line-up met Gutierrez en Sirotkin schijnt Sauber niet te zien zitten.
In 2011 verloor Barrichello zijn stoeltje bij Williams en nu ligt een terugkeer in het verschiet. Bernie Ecclestone ziet de Braziliaan graag terugkeren in de koningsklasse. De kleine grote baas van de Formule 1 probeert Felipe Massa te behouden voor de Formule 1 omdat Bernie een Formule 1 seizoen zonder Brazilianen niet ziet zitten. Een terugkeer van Barrichello zou Bernie zijn Braziliaan op de grid geven.
Barrichello die dit jaar namens het Braziliaanse Globo de races bezoekt zegt dat hij alleen zijn nek hoeft te trainen om te kunnen terugkeren." Ik hoef alleen maar mijn nek te trainen. Als ik dat doe dan kan ik morgen instappen", zegt Rubens Barrichello die de meeste Grand Prix’ reed in de historie van de Formule 1.
quote:Nico Hulkenberg's weight could dent his chances of securing a McLaren seat in 2014.
Earlier this year, it emerged that the tall German's feet were a squeeze in the footwell of the Sauber.
Now, with Sergio Perez's place in doubt, Hulkenberg's candidature could end simply because he weighs in at 74kg.
Amid rumours Perez's Mexican sponsors are behind in their payments to McLaren, Germany's Auto Motor und Sport reports that yet another problem for Perez is the possible identity of the Woking based team's next title sponsor.
It had been expected the departing Vodafone's successor would be a Mexican company, but the latest news is that the razor company Gillette is in fact in pole position.
However, Germany's Sport Bild reports that McLaren is concerned Hulkenberg - a logical candidate to replace Perez - weighs too much for its 2014 car, which due to the radical new powertrain regulations will weigh almost 50 kilograms more than this year's single seaters.
The mandatory minimum weight of the cars is being increased, but not by as much as the expected weight increases of the new technology.
Even last year, the tall Mark Webber had complained: "(I) haven't eaten for the last 5 years! Minimum weight has been too low for ages.
"Perfect driver weight now 60-65kg."
Hulkenberg is also in contention for the Lotus seat being vacated by Kimi Raikkonen, but another contender is the newly Brazilian sponsor-backed Felipe Massa.
It is believed Hulkenberg sees Force India - his 2012 employer - as a fallback option, and that the Silverstone based team is prepared to replace the underperforming Paul di Resta.
But another candidate for a Force India seat next year is the McLaren-backed rookie Kevin Magnussen, according to Germany's Auto Motor und Sport.
Respected correspondent Michael Schmidt said the young Dane could even be the frontrunner, because Force India apparently owes McLaren money for past supplies of transmissions and hydraulics.
60-65kilo?? dat betekent dat ze óf halve anorexia patiënten zonder spiermassa moeten aannemen óf coureurs onder de 1,70m moeten aannemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef sasquatsch het volgende:
Hulkenberg is te zwaar voor McLaren. Magnussen in de running bij Force India
[..]
Heb Frijns gezien in Zandvoort enkele weken terug, maar 1 ding kan ik zeggen, hij is niet de gemiddelde NL´er qua formaatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
60-65kilo?? dat betekent dat ze óf halve anorexia patiënten zonder spiermassa moeten aannemen óf coureurs onder de 1,70m moeten aannemen.
Daar gaan de aspiraties van de lange Nederlander...
quote:Jules Bianchi rijdt ook volgend jaar in dienst van Marussia. Zo heeft de renstal op de donderdag voor de Koreaanse Grand Prix bekendgemaakt. Dankzij de dertiende plek die de 23-jarige Fransman aan het begin van het seizoen behaalde in de Grand Prix van Maleisië, staat Marussia nu tiende in het kampioenschap.
"We zijn erg blij dat we bekend kunnen maken dat Jules ook in 2014 een van onze racerijders zal zijn", deelde teambaas John Booth mee. "Jules kwam pas aan het einde van de wintertests bij het team en kon ter voorbereiding op zijn debuutseizoen maar twee dagen met de auto rijden, maar heeft het desondanks buitengewoon goed gedaan en laten zien wat hij kan. De Formule 1 staat voor enkele grote veranderingen en consistentie bij de rijdersbezetting zal ons helpen om hiermee om te gaan."
Max Chilton zal langer op duidelijkheid moeten wachten. "Later in het seizoen maken we onze tweede coureur bekend. Tot dat moment is het belangrijk dat we de tiende plaats in het kampioenschap vasthouden. Daar ligt de komende tijd onze focus."
De tiende plaats in het kampioenschap levert geld op, de 11de niets, Dus voor de nieuwkomers is het zaak om op de 10de plek terecht te komen. En voor coureurs (en teams) met een gelijk aantal punten (dus ook 0) telt de hoogste klassering om aan te geven wie er boven de ander staat. Is die gelijk dan telt de volgende, etc.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:34 schreef Meike26 het volgende:
Dus eigenlijk zijn er wel punten te verdelen nà de top 10? Over het hele seizoen presteerd Caterham beter dan Marussia, maar dankzij die 13e plek in GP van Maleisiê heeft hij ... punt gescoord achter de komma, waarbij de Caterhams alleen overheen kunnen gaan met een 13e plek of hoger?
Raar kampioenschap blijft het daar bij de hekkensluiters
twitter:tgruener twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 11:29:10Marko says, Da Costa best option for 2nd ToroRosso cockpit. Our latest analysis on the #F1 driver market (German): http://t.co/necdJ78RHb reageer retweet
www.quotenet.nlquote:‘Marcel Boekhoorn heeft interesse in aandeel in Formule 1-team Williams’
Marcel Boekhoorn zou oren hebben naar een aandelenbelang in het Formule 1-team van Williams, om op deze manier schoonzoon Giedo van der Garde volgend jaar te laten racen bij het Britse team.
Vanochtend stond Giedo van der Garde in zijn groene Caterham nog in de grindbak in Suzuka, Japan. Als het aan schoonvader Boekie ligt scheurt de Nederlander volgend jaar de wereld rond in een blauwe Williams. Volgens De Telegraaf zou de investeerder 16% van de aandelen over willen nemen van Toto Wolff. De Oostenrijker dankt zijn belang aan zijn directeurschap bij Williams, maar is inmiddels overgestapt naar het Formule 1-team van Mercedes. Om mogelijke belangenverstrengeling te voorkomen zou Wolff nu afstand willen doen van zijn aandelenpakket. Voor Boekhoorn en Van der Garde zou het een uitgelezen kans zijn om in een betere auto aan de start te verschijnen.
Williams heeft al reeds warme banden met landgenoten met een goedgevulde beurs. Zo zijn 5% van de aandelen van de in Frankfurt genoteerde renstal in handen van Cyrte, de investeringsmaatschappij van John de Mol. Eerder ging Boekhoorn nog rollend over straat met oud-directeur Frank Botman. Daarnaast is kledingmerk McGregor, waarvan Boekhoorn de aandelen deelt met Jeroen Schothorst en Ben Kolff, zowel sponsor van Williams als van Giedo van der Garde. Ook het logo van uitzendtoko Randstad van Frits Goldschmeding is al enkele jaren op de bolide te bewonderen.
HHF de lulquote:
Ja. FP2 Williams 17 en 18 en Caterham 19 en 20quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja. Dan schuift-ie één plaatsje naar voren op de grid.
Heb niet meer zoveel hoop dat Frijns ooit nog op een F1-grid gaat staanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien ook goed nieuws voor Frijns?
Moet ie beter beffen dan Guidoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien ook goed nieuws voor Frijns?
Met Frijns erbij zou het een mooi Nederlands team kunnen worden, Er zijn al een hoop Nederlanders in het team betrokken en ze hebben al best veel Nederlandse sponsoren.quote:
***Plop***quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:04 schreef Meike26 het volgende:
Giedo naar Wiiliams, het lijkt er stteds meer op dat mijn voorspelling eerder dit jaar nog wel eens uit kan komen![]()
En wat zijn de kansen dan van Frijns bij Caterham? Goed hij neemt niet zozeer geld mee, maar kan hij voor posities (P10 als doel)gaan rijden waarbij Caterham hem dankbaar zou kunnen zijn?
Right. Dus Williams - dat heel duidelijk een Engels team is - gaan we nu zien als een Nederlands team, wanneer er een Nederlandse rijder zou komen. En dan vergelijk je het met Force India (geen coureurs uit India), Marussia (geen coureurs uit Rusland), Ferrari (geen Italiaanse coureurs) en Mercedes (kwart van de coureurs is Duits).quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Frijns erbij zou het een mooi Nederlands team kunnen worden, Er zijn al een hoop Nederlanders in het team betrokken en ze hebben al best veel Nederlandse sponsoren.
Force India doet het ook, Marussia heeft zo'n beetje een eigen landenteam, Duitsland met Mercedes, Italië met Ferrari, etc. waarom Nederland niet?
Liever geen stoel dan een stoel waar je eigenlijk niet veel mee kan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
***Plop***
Sorry ik moest even je zeepbel kapot prikken![]()
Denk je nu echt dat Caterham Frijns in die wagen zet? De ene Nederlander met ¤15.000.000 sponsor geld vervangen door de andere met ¤0,00?
En vertel eens waarom dat ze Frijns moeten nemen, terwijl ze geld steken in Alexander Rossi, die qua marketing een veel sterkere positie heeft tov Frijns. Robin is dan wel beter als Rossi, maar ik zie hem nog steeds niet in staat om in een Caterham punten te kunnen pakken.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou Robin héél graag in de F1 willen zien. Maar ik maak me geen illusies omtrent zijn kansen op een zitje.
twitter:f1talks twitterde op maandag 14-10-2013 om 08:56:56According to La Gazzetta Hulkenberg will be Lotus driver in 2014. #F1 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |