Zou die goed tussen passen ja.quote:Op maandag 16 september 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa mag van mij lekker IndyCar gaan rijden.
Bij Williams kan ie goed Sirotkin opleiden, zou een verstandige keus zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
Massa wordt zelfs bij Williams genoemd.
Sirotkin gaat anders wel naar Sauberquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij Williams kan ie goed Sirotkin opleiden, zou een verstandige keus zijn.
quote:Jenson Button has confirmed to Sky Sports F1 that his deal to stay at McLaren for the 2014 season has now been sealed.
While there has never been any serious doubt over Button's position at the team for next season, it emerged at the Belgian GP last month that that the option McLaren had on the Briton's services for next season under the terms of his existing contract had yet to be officially activated.
Button told Sky Sports News in Singapore on Wednesday that there was "no issue" between either party over the state of his contract, and on Thursday went one step further by telling Rachel Brookes : "It's done, I'll be here next year."
Button, however, was coy over whether a longer-term deal to take in 2015 - when Honda return to the team to provide engines - had also been agreed at the same time, simply saying "I can't say".
The expectation that McLaren will field an unchanged line-up next season had already appeared to be one step closer to an official announcement on Thursday after Sergio Perez said in the Singapore GP Drivers' Press Conference that "everything is pretty much done" for his own 2014 deal and he and the team were now just in the process of finalising the paperwork.
McLaren Managing Director Jonathan Neale told reporters on Wednesday that the team would get round to making their 2014 plans known "pretty soon", speculation having suggested the team have also been working on Button's longer-term future at Woking.
quote:The big rumour that shone under Singapore's lights on Thursday was all about Fernando Alonso -- and McLaren.
It was being whispered up and down the paddock that the real reason the British team is delaying the announcement about its drivers for next year is because negotiations with the disgruntled Ferrari 'number 1' Alonso are taking place.
Asked by the Daily Mail if he would hire the Spaniard, whose first McLaren stint in 2007 ended acrimoniously, team boss Martin Whitmarsh admitted: "Yes, if I could."
Jenson Button said on Thursday that his 2014 deal with McLaren is already "done". But it is believed the announcement is being held up so as not to focus speculation on the seat currently occupied by Sergio Perez.
Button, however, denied the Alonso subject is rampant even among those wearing McLaren team gear in Singapore.
"There hasn't been a word, that's the honest truth," he told the Independent newspaper.
"But I think it (being paired with Alonso) would be quite exciting."
In the last couple of days, it has become clear McLaren is thinking not only about its drivers for 2014, but also the start of the Honda era in 2015.
"It's a different situation with partners," Button admitted. "It may be to do with the funding, but I don't have a worry in the world about my future with this team."
That may be true, but also true is that Honda might see an Alonso-Button pairing as even better -- and worth paying handsomely for.
The move might also entice Ferrari sponsor Santander back to McLaren to help pay Alonso's huge retainer.
"We want a winning driver from day one," the Spanish newspaper Marca quotes a Honda insider as saying.
Dit samen met het vorige bericht.... Kunnen we dan concluderen dat Button volgend jaar misschien wel zijn laatste jaar rijd, of zal hij misschien naar zijn eerste team gaan, Williams. Starten en sluiten bij het zelfde team lijkt mij een mooi CV voor een F1 coureur.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef sasquatsch het volgende:
'McLaren en Honda willen Alonso in 2015'
[..]
Als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren kunnen we nu wel vaststellen dat Alonso in 2015 weer voor McLaren rijdtquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef sasquatsch het volgende:
'McLaren en Honda willen Alonso in 2015'
[..]
Bij die kleine teams ben je pas echt bevestigd wanneer je in Melbourne in de auto zit. Zie bijvoorbeeld Trulli/Petrov in 2012, of Razia/Bianchi dit jaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Marks het volgende:
Caterham zou trouwens in september nog beslissen welke rijders het neemt volgend jaar...
Best rap al.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Marks het volgende:
Caterham zou trouwens in september nog beslissen welke rijders het neemt volgend jaar...
De race in singapore kan dan wel eens zeer belangrijk zijn geweest voor Giedo. En de echte teambaas van dit moment, Cyril, is normaliter ook erg te spreken over Giedo.quote:
Jos en Frentzen in 2002quote:Op woensdag 25 september 2013 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij die kleine teams ben je pas echt bevestigd wanneer je in Melbourne in de auto zit. Zie bijvoorbeeld Trulli/Petrov in 2012, of Razia/Bianchi dit jaar
Ja maar bij WIlliams kan hij, met een betere auto, tenminste punten pakken. Er is nog nooit iemand van Caterham/Marussia naar een beter team gegaan, dus ik vraag me af of dat wel zo goed is.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef Marks het volgende:
[..]
De race in singapore kan dan wel eens zeer belangrijk zijn geweest voor Giedo. En de echte teambaas van dit moment, Cyril, is normaliter ook erg te spreken over Giedo.
Dat, plus het feit dat hij in de media goed wordt neergezet, lijkt mij de kans groot maken dat hij volgend jaar weer in kan stappen. En ik denk zelfs dat dit beter is dan naar Williams gaan.
Stel dat hij daar teamgenoot wordt van Maldonado, dan kan hij het nog wel eens zwaar te voorduren krijgen, omdat dat de meest ondergewaardeerde coureur van het veld is. Zie Bottas ook even om de oren gereden worden weer afgelopen zondag. P11 Madonado op enkele seconden van een punt...
Dano is ook wel snel maar wel een jostiquote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef Marks het volgende:
[..]
De race in singapore kan dan wel eens zeer belangrijk zijn geweest voor Giedo. En de echte teambaas van dit moment, Cyril, is normaliter ook erg te spreken over Giedo.
Dat, plus het feit dat hij in de media goed wordt neergezet, lijkt mij de kans groot maken dat hij volgend jaar weer in kan stappen. En ik denk zelfs dat dit beter is dan naar Williams gaan.
Stel dat hij daar teamgenoot wordt van Maldonado, dan kan hij het nog wel eens zwaar te voorduren krijgen, omdat dat de meest ondergewaardeerde coureur van het veld is. Zie Bottas ook even om de oren gereden worden weer afgelopen zondag. P11 Madonado op enkele seconden van een punt...
Klopt, dat was nog een copy/paste foutje.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
Perez is nog niet bevestigd bij McLaren, ondanks dat zijn contract doorlopend zou zijn
vd Garde kan dan mooi naar Sauberquote:Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
Nico Hulkenberg gaat mogelijk naar McLaren. Lotus blijft nog steeds de belangrijkste optie, maar die kijken eerst naar de financiële situatie. McLaren wordt een mogelijkheid nu geruchten rondgaan dat Telmex achter loopt met betalingen aan McLaren. Naast Hulkenberg zou Felipe Nasr vanwege zijn sponsoren een belangrijke kandidaat bij Lotus zijn.
bold = bevestigd, italic = onwaarschijnlijk
Mercedes: Nico Rosberg, Lewis Hamilton
Red Bull: Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo
Ferrari: Fernando Alonso, Kimi Raikkonen
Caterham: Charles Pic, Giedo van der Garde, Heikki Kovalainen
Sauber: Sergei Sirotkin, Nico Hulkenberg, Esteban Guttierez, Felipe Massa, Jules Bianchi, Giedo van der Garde
Force India Adrian Sutil, Paul Di Resta, Jules Bianchi, James Calado, Felipe Massa, Giedo van der Garde, Robin Frijns, Nico Hulkenberg
Lotus: Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Felipe Nasr, Felipe Massa, Pastor Maldonado, Paul Di Resta, Davide Valsecchi
Marussia: Jules Bianchi, Max Chilton, Kevin Magnussen, Vitaly Petrov
McLaren: Sergio Perez, Jenson Button, Nico Hulkenberg
Toro Rosso: Jean-Eric Vergne, Antonio Felix Da Costa, Carlos Sainz jr., Daniel Kyvat, Felipe Nasr
Williams: Pastor Maldonado, Valtteri Bottas, Giedo van der Garde, Daniel Juncadella
Tis al bevestigd geweest door Dr. Marko, een 2 tal weken geleden, dat voor Nasr geen ruimte is bij STR.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef sasquatsch het volgende:
Nico Hulkenberg gaat mogelijk naar McLaren. Lotus blijft nog steeds de belangrijkste optie, maar die kijken eerst naar de financiële situatie. McLaren wordt een mogelijkheid nu geruchten rondgaan dat Telmex achter loopt met betalingen aan McLaren. Naast Hulkenberg zou Felipe Nasr vanwege zijn sponsoren een belangrijke kandidaat bij Lotus zijn.
bold = bevestigd, italic = onwaarschijnlijk
Toro Rosso: Jean-Eric Vergne, Antonio Felix Da Costa, Carlos Sainz jr., Daniel Kyvat, Felipe Nasr
ik denk dat het spel is, tenzij de Ferrari komend seizoen wel vooruit te branden is. Alonso wil nog eens wereldkampioen worden en hij is de titel sinds zijn komst bij Ferrari al twee keer nipt misgelopen en hij wil zich nu eindelijk wel eens de beste kunnen noemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:50 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso heeft ontkend dat hij in 2015 naar McLaren gaat. Hij zou zijn contract bij Ferrari (dat tot en met 2016 loopt) zelfs nog willen verlengen.
quote:Rubens Barrichello heeft een kleine shock teweeg gebracht in de Formule 1. De Braziliaan is kandidaat bij Sauber om volgend jaar Nico Hulkenberg te vervangen van wie verwacht wordt dat hij naar Lotus of McLaren verhuist.
De jonge Rus Segey Sirotkin zal zo goed als zeker volgend jaar zijn debuut maken voor het Zwitserse team. Sauber zoekt nu een ervaren coureur die de Russische tiener kan begeleiden in de gekke wereld die Formule 1 heet. In de zoektocht naar een ervaren kracht is Sauber uitgekomen bij oud Ferrari rijder Rubens Barrichello. Een jonge en onervaren line-up met Gutierrez en Sirotkin schijnt Sauber niet te zien zitten.
In 2011 verloor Barrichello zijn stoeltje bij Williams en nu ligt een terugkeer in het verschiet. Bernie Ecclestone ziet de Braziliaan graag terugkeren in de koningsklasse. De kleine grote baas van de Formule 1 probeert Felipe Massa te behouden voor de Formule 1 omdat Bernie een Formule 1 seizoen zonder Brazilianen niet ziet zitten. Een terugkeer van Barrichello zou Bernie zijn Braziliaan op de grid geven.
Barrichello die dit jaar namens het Braziliaanse Globo de races bezoekt zegt dat hij alleen zijn nek hoeft te trainen om te kunnen terugkeren." Ik hoef alleen maar mijn nek te trainen. Als ik dat doe dan kan ik morgen instappen", zegt Rubens Barrichello die de meeste Grand Prix’ reed in de historie van de Formule 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |