SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Timwonnacott op 13-12-2012 19:13:38 ]
Niet teveel, heb de vooruitbetaling laten annuleren. Hoezo?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef TJV het volgende:
Hey Aldie, hoeveel maanden betaal je nog serverhuur voor Jan Lul?
Sterke TT, even met een gestekelde drakenpenis in mijn anus rondwoelenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, enig sinds draken gerelateerde TC
Heeeeeyyy JAquote:Op woensdag 12 december 2012 23:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Laten we mee doen dan: KSW / Kerstverhalenwedstrijd 2012 - Wedstrijdtopic en feedback
Hoe ze jou toch stroop zouden kunnen zien schenkenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sint en Piet zaten te bedenken
dat ze fok maar geen gedicht zouden schenkenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sint en Piet zaten te bedenken
Niet haten op schildpadden anders komen deze bazen je even verbouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:32 schreef maurisioo het volgende:
TR gemaakt. Post even normale plaatjes zeg...
quote:Op woensdag 12 december 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bad dragon hebben schildpadpenissen
Het was een bekende stalker fan die hem dus in de nacht heeft wakker gemaakt. dat is wel ff engquote:Op donderdag 13 december 2012 00:59 schreef Ame_thyst het volgende:
schokkend zeg, iemand aan de deur hebbenWel beetje apart van iemand om zomaar aan te bellen misschien maar om er nu zo op te reageren.
tv's zijn echt kut als pc beeldschermen, been there and done that enzo...quote:Op donderdag 13 december 2012 01:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ooh maar ik sluit hem op mijn philips 50" tv aan HA
potje fifa lukt anders best aardig met de pc op tvquote:Op donderdag 13 december 2012 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
tv's zijn echt kut als pc beeldschermen, been there and done that enzo...
ik heb het hier op een 40" tvquote:Op donderdag 13 december 2012 01:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
potje fifa lukt anders best aardig met de pc op tv
maar ik deel je mening dat het vrij kut is
ik wil altijd op gepaste afstand kunnen zitten, dus op een gegeven moment moet het niet groter wordenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:20 schreef shaderon het volgende:
een full hd beamer lijkt me ook wel chill om te hebben en te gamen op een mega muur
liek a bossquote:Op donderdag 13 december 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
Wat een mongols zitten ze op school Ritalin te slikken
je laten bestelenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:27 schreef drumstickNL het volgende:
Weer eens bestolen door een getinte medestudent, oordopjes n een usbstick.
dat is toch helemaal hip enzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
Wat een mongols zitten ze op school Ritalin te slikken
Een paar.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
aldie, nog trekhaken verkocht de laatste tijd?
athiest (of hoe je het ook schrijft)quote:Op donderdag 13 december 2012 13:05 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.smosh.com/smosh-pit/photos/crazy-funny-wifi-names
nieuwe router, nu nog een SSIDsuggesties ?
..... Hoezo?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
athiest (of hoe je het ook schrijft)
wie kijkt er nog naar wlan ssid's?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar hoezo zou je als SSID willen zetten dat je atheist bent? Da's toch net zo irritant als de mensen die als SSID zetten dat je je moet bekeren?
Maar hoezo zou je het er in zetten?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wie kijkt er nog naar wlan ssid's?
wired FTW
omdat het kan uiteraardquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je het er in zetten?
geen flauw ideequote:En waren zijn ouders trouwens niet religieus o.i.d.?
bij downloads zit ik op z'n max.. pc <-> pc transfer gaat met een woppin' 90-100mb/secquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb op mijn zolderkamertje () overigens ook gewoon WiFi, 5.5MB download normaliter en een ping van 14 in LoL
JONGE WAAR STAAN DIE SERVERS DAN JULLIE WONEN DICHTERBIJquote:Op donderdag 13 december 2012 13:50 schreef Ame_thyst het volgende:
omdat je vlakbij de servers woont
Kabel scheelt bij mij maar erg weinig. Mijn broertje speelt middels kabel, die heeft altijd 14 en soms 13 ping. Ikzelf zit via WiFi op zolder en heb standaard ergens tussen 15 en 20.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Sowieso als je kabel hebt kun je er zo 10 ms vanaf trekken.
Andere factor is hoe direct de verbinding is.
Grote kans dat mijn connectie via 10 datacentra gaat en die van Aldie maar via 5.
ik heb een ping van 13quote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb op mijn zolderkamertje () overigens ook gewoon WiFi, 5.5MB download normaliter en een ping van 14 in LoL
Oooooohquote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Ame_thyst het volgende:
ik heb het over kabel vs adsl, niet in je huis
quote:
Ditquote:Op donderdag 13 december 2012 13:51 schreef mschol het volgende:
bij downloads zit ik op z'n max.. pc <-> pc transfer gaat met een woppin' 90-100mb/sec(gigiabit ftw
)
Piekartz: GTLquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien wel leuk als interesselijstje in de OP?
Bobber: vingeren en skateboards
Flodder: shemales en treinen
AlDie: pijpen
Nee, ik bedoelde deze:quote:Op donderdag 13 december 2012 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je waardering betekend/t mij veel, dank!
Het spijt me, ik had niet door dat ik zo ongevoelig was. Bij deze biedt ik mijn oprechte excuses aan en wil graag laten weten dat de houten pijp in kwestie inderdaad mooi is.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij geeft mij het gevoel dat je om mij geeft en KAPT MIJN LIEFDE VERVOLGENS BRUUT AF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:46 schreef TJV het volgende:
Ik weet trouwens niet of het iemand boeit maar volgens mij heb ik vannacht de server gesloopt. Sorry.
Welke server?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je liegt, ik voel hetquote:Op donderdag 13 december 2012 15:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het spijt me, ik had niet door dat ik zo ongevoelig was. Bij deze biedt ik mijn oprechte excuses aan en wil graag laten weten dat de houten pijp in kwestie inderdaad mooi is.
Heul niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
je liegt, ik voel het
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef mar456 het volgende:
Ik vraag me serieus af of sommige van jullie wel een leven hebben?
Heel de fucking dag hier posten
En ondertussen zit je op fok?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik werk gewoon, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien wel leuk als interesselijstje in de OP?
Bobber: vingeren en skateboards
Flodder: Kerken en treinen
AlDie: pijpen
Dit zijn alleen de posts die geplaatst zijn in deze SCquote:Op donderdag 13 december 2012 16:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit is dus een weloverwogen post.
quote:
Zal ik je eens vertellen dat ik met gemak op 150 euro zit? Speel al wel twee jaarquote:Op donderdag 13 december 2012 17:01 schreef MineraalWater het volgende:
Zal ik eens vertellen dat ik iemand ken die nu zo'n 3 maanden LOL speelt er al bijna 300 euro doorheen heeft gejast.
leuk he.
Oehhh niceee!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://imgur.com/a/8W7Fp
Nieuwe pics
het ziet er als bot/merg van een koe/paard uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oehhh niceee!
Waarvan is dat gemaakt en heb jij gezegd van "Dit en dit wil ik erop hebben" ?
Het is briar-hout uit het middellandse zeegebied, bewerkt met "ultrablast", een zandstraaltechniek bedacht door deze pijpmaker hier. Dat is dat zwart-grijzige dus.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oehhh niceee!
Waarvan is dat gemaakt en heb jij gezegd van "Dit en dit wil ik erop hebben" ?
Langtequote:Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het is briar-hout uit het middellandse zeegebied, bewerkt met "ultrablast", een zandstraaltechniek bedacht door deze pijpmaker hier. Dat is dat zwart-grijzige dus.
Ik heb de afmetingen inderdaad doorgegeven (dus bowl-inhoud, langte, hoek, breedte van de rookbuis etc. etc. ) en hij ging all-out qua design.
consolesquote:Op donderdag 13 december 2012 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Xbox Minecraft, dat wil toch niemand.
Waar.. waar hebben we het nu over?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Mooi nieuw poppetje hoor aldieOndertussen mist die van mij nog steeds zijn haar
![]()
De OP.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar.. waar hebben we het nu over?
wow idd zegquote:Op donderdag 13 december 2012 21:00 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)berg-greenland-video
dat geluid
Ik heb helamaal geen dota keysquote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
nog mensen die geen 4 dota keys hebben?
KLB / 9gag op zijn Limburgsquote:Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef MineraalWater het volgende:
https://www.facebook.com/9gaglb?fref=tck
ERG KLACHT WAARDIG! GRGR DE LIMBURGER IN DIT TOPIC.
Echt manquote:
Tafeltje is klein.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat scherm van je trouwens serieus maar 19"? Lijkt veel groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Sex hemquote:Op donderdag 13 december 2012 22:24 schreef MineraalWater het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek. Spannund
Ja, daarom willen ze het blowen op school dan ook verbieden in Amsterdam, al die kinderen zijn zo geconcentreerd daar, valt niet mee te werken.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:56 schreef shaderon het volgende:
stond op internet dat je een kans hebt op beter concentreren opschool en met huiswerk als je blowt ervoor. Nou niet dusgodverdomme nog nooit zo lang naar 1 zin lopen staren
Dungeon keeperquote:Op donderdag 13 december 2012 22:56 schreef Timwonnacott het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)ar-for-the-overworld
Net dungeon keeper 3![]()
zaterdag ga ik mdma meenemen naar een gymnasium nerdjes hok. zij doen alles wel om stoer over te komen dus dat gaat leuke filmpjes opleverenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, daarom willen ze het blowen op school dan ook verbieden in Amsterdam, al die kinderen zijn zo geconcentreerd daar, valt niet mee te werken.
wat is dit nou weer voor onzin.quote:◾Added “Thorns” enchantment. When a mob hits you it gets damage. It can be cast on armor.
Zulke dingen zijn dan wel weer handig.quote:◾When pressing CTRL+Q, you drop a full stack instead of one item
Waarom zou je dat doen? Gewoon sneu dat.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
zaterdag ga ik mdma meenemen naar een gymnasium nerdjes hok. zij doen alles wel om stoer over te komen dus dat gaat leuke filmpjes opleveren
Zij vragen mij toch om te komen en dat mee te nemen na ik dat voorstelde. De vorige keren dat ik daar was was het echt een doetjeshok aka:quote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Gewoon sneu dat.
Nadat is het sleutelwoordquote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zij vragen mij toch om te komen en dat mee te nemen na ik dat voorstelde. De vorige keren dat ik daar was was het echt een doetjeshok aka:
[ afbeelding ]
wordt lachen
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef shaderon het volgende:
ik speel nog steeds dungeon keeper
das wel jammer.. DK2 was zeker leuk, maar vond em minder geslaagd als deel 1quote:
beter je best doen, dosbox enzoquote:
Wat een kut naam.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
beter je best doen, dosbox enzo![]()
hihi, dik gewonnen
[ afbeelding ]
quote:Het is zojuist verzonden.
Beste AlDieWillenteKaaprenVaren,
Uw pakket van Walt Cannoy is onderweg. U kunt het online volgen via dit volgnummer: P03P P3n15
Vanacht, is natuurlijk dag in de VSquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Awesome! Waarmee verzonden?
Nee ik bedoel UPS of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vanacht, is natuurlijk dag in de VS
quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh wtf, helemaal gemist!
GEFELICITEERD!
Wat ga je doen? Dichterbij wel?
magix..quote:
Ik ben trots op je :$quote:
hihi thanks :3 :# :$quote:
Gaat rotterdam voor de 2e keer plat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:37 schreef vogelkooi het volgende:
HQ calling! Gaat niet door, alle verloven zijn opgeschort. code rood, defcon 1 en de duitsers komen.
standaard teams, dan krijg je dat..quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat een kut naam.
Tevens goeiemorge
zal ik je bellen?quote:
Ik verveel me, jij verveelt je <3quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En wat de fuck gek, waarom zou je mij eigenlijk überhaupt willen bellen? Je lijkt gogo wel.
jij en werken?quote:
Hey. Bij elkaar puzzelen welk verdomd stuk staal op jouw verdomde kuttrekker van dertig jaar geleden moet hebben is wél werk. Vooral omdat er meer dan drieduizend verschillende achterbruggen bestaan. Ik durf te zeggen dat het gemiddelder dan het gemiddelde IT-werk is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
jij en werken?
optillen van je pen is geen werk aldie
Daar geen databases met (gerelateerde)productinfo voor hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey. Bij elkaar puzzelen welk verdomd stuk staal op jouw verdomde kuttrekker van dertig jaar geleden moet hebben is wél werk. Vooral omdat er meer dan drieduizend verschillende achterbruggen bestaan. Ik durf te zeggen dat het gemiddelder dan het gemiddelde IT-werk is.
Kan niet man, daar is het te praktisch voor. Er ZIJN wel genoeg databases met wat er waarschijnlijk op zit, maar er zijn vaak genoeg modificaties aan de achterbrug of het frame aangebracht. Laat staan de custom aftakassen en gedwongen besturingen, dat is een crime. Je moet opmeten en passen wat er klopt, dat is echt niet in een database te proppen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
Daar geen databases met (gerelateerde)productinfo voor hebben
nu al?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:15 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja volgende topique mogen Lorrelies en Mordecai er wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |