SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:08 schreef Arashimashou het volgende:
Goede TT.
Koppen hoeven niet te rollen.
Yosuga no Sora: In Solitude, Where We Are Least Alone.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen... mare...
sauce?
wazige anime was dat. met een dubieus einde..quote:Op woensdag 12 december 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yosuga no Sora: In Solitude, Where We Are Least Alone.
Twincest. 'Nuff said denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, dat is zo'n anime waar ik wel een map voor heb met een aflevering erin. Maar nooit gezien
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Twincest. 'Nuff said denk ik.
as long as it is animated (and not too diisturbing), i dont really care..quote:Op woensdag 12 december 2012 22:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Liever necrofilie dan maar.
[ afbeelding ]
vind die gifjes met die kikker altijd geniaalquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
vind die gifjes met die kikker altijd geniaal
[ afbeelding ]
Oké, ik dacht dat dit gewoon een grappig plaatje was waarbij het lijkt alsof, maar het is dus blijkbaar echt nu ik de mal ervan heb gelezen.quote:
Die laatste doet het 'm ALTIJDquote:Op woensdag 12 december 2012 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fapfapfap oh nee fappen doen wij nietquote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat dit gewoon een grappig plaatje was waarbij het lijkt alsof, maar het is dus blijkbaar echt nu ik de mal ervan heb gelezen.
Niet dat ik nu wil overkomen als een geilbeer, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deze serie. Gewoon, kijken of ze seks in een anime kunnen maken zonder dat het een hentai is...
INB4 fapfapfap
tuurlijk kan dat.. en dat doen ze dan ook...quote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat dit gewoon een grappig plaatje was waarbij het lijkt alsof, maar het is dus blijkbaar echt nu ik de mal ervan heb gelezen.
Niet dat ik nu wil overkomen als een geilbeer, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deze serie. Gewoon, kijken of ze seks in een anime kunnen maken zonder dat het een hentai is...
INB4 fapfapfap
Dat was ook de enige reden waarom ik hem heb gekeken. Het was niet echt super though.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
INB4 fapfapfap
het(=de serie) was grappig om gezien te hebben..quote:Op woensdag 12 december 2012 23:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat was ook de enige reden waarom ik hem heb gekeken. Het was niet echt super though.
Tot nu toe ben ik het nog niet tegengekomen moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat.. en dat doen ze dan ook...
in nederlandse (familie)films kunnen ze dat immers ook
Ik ga 'm dus wel kijkenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yotsuga no Sora was de seksigste eroge-adaptatie sinds School Days.
IK KIJK ALLES.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is niet erg moe...
quote:
Ik moet misschien weer eens wat minder kieskeurig worden.quote:
amagi SS had dat toch ook dacht ik?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik het nog niet tegengekomen moet ik eerlijk zeggen.
We gaan zien.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet misschien weer eens wat minder kieskeurig worden.
Kan ik ook weer eens een Animees show volgen
Die heb ik nooit gekeken, dus dat zou zomaar kunnen.Ik geloof je.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
amagi SS had dat toch ook dacht ik?
Volgens mij niet. In de arcs die ik keek gingen ze niet verder dat ledemaatje likken en knuffelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
amagi SS had dat toch ook dacht ik?
quote:Op donderdag 13 december 2012 02:23 schreef Arashimashou het volgende:
En zo geschiedde.
Iedereen is verdrietig
DEZE FUCKING EPISODEquote:Op donderdag 13 december 2012 02:23 schreef Arashimashou het volgende:
En zo geschiedde.
Iedereen is verdrietig
nee hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 02:23 schreef Arashimashou het volgende:
En zo geschiedde.
Iedereen is verdrietig
In Chuunibyou is iedereen verdrietig.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor
heb geen flauw idee waar het over gaat
Ik lees altijd de Donald Duckquote:Op donderdag 13 december 2012 13:28 schreef Qunix het volgende:
Ik lees nu de manga Attack of the Titans en hij is briljant
Ben nu bij 17 van de 40 die er zijn. Dit in 5 dagen
Normaal lees ik nooit, nooit een boek, zelfs geen strip of manga. Deze manga daarentegen gaat echt prima
Geen chuuni kijken. Je hart zal brekenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef mschol het volgende:
ik moet weer eens wat anime oppakken, maar telkens geen zin in
pff, daar moet wel heel veel voor gebeuren hoor... (overigens wel naar aanleiding van de post de eerste 3 eps gedownload)quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geen chuuni kijken. Je hart zal breken
Eerste tien episodes zijn moefest. Als je dat leuk vindt is de serie geniaal. Als je dat niet leuk vindt is het misschien bagger.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
pff, daar moet wel heel veel voor gebeuren hoor... (overigens wel naar aanleiding van de post de eerste 3 eps gedownload)
Hmmmquote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef .Cake. het volgende:
Oké, nieuw verslavingsnummertje gevonden:
Ik liep net hiermee op de koptelefoon over straat. Ik voelde mij best wel the man.
*gaat verder met zijn NEET activiteiten* hoewel ik technisch geen NEET meer ben
Leuke Amerikaanse manga.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik lees altijd de Donald Duck
Je bent zelf een chuuni!quote:
Nyahaha.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
HENSHIN!
[ afbeelding ]
Nog achttien dagen tot Nekomonogatari.
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
HENSHIN!
[ afbeelding ]
SPOILER: chuuni 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekomori is gepromoveerd in mijn ranglijst.
1.deze
2. Kumin
3. Deko desu
4. Rikka
5. ShinkaHelemaal super.
LEWD!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
HENSHIN!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:34 schreef Kyubey het volgende:
1 NibutaniSPOILER: chuuni 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekomori is gepromoveerd in mijn ranglijst.
1. [ afbeelding ] deze
2. Kumin
3. Deko desu
4. Rikka
5. Shinka
2 Rikka
3 Kumin
4 Dekomori
Oh wacht, bijna de omgekeerde volgorde.
[ Bericht 25% gewijzigd door Easymodo op 13-12-2012 16:22:36 ]
Volgens mijn zusje is het een zanger genaamd Pico.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef .Cake. het volgende:
Ik kom er net achter. Deze zanger... het is een man!
![]()
13 weken in onwetendheid geleefd!
Alle vrouwelijke stemmen die je bij liedjes van Hyadain hoort zijn ook van hemzelf, voor het geval je dat niet wist.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef .Cake. het volgende:
Ik kom er net achter. Deze zanger... het is een man!
![]()
13 weken in onwetendheid geleefd!
Mind if I post some? Hanekawa/Tsubasa cat is samen met Senjougahara gewoon best -monogatari. Kanbaru mag ook. :3quote:Op donderdag 13 december 2012 15:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
HENSHIN!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mind if I post some? Hanekawa/Tsubasa cat is samen met Senjougahara gewoon best -monogatari. Kanbaru mag ook. :3Dit snap ik. Hoewel die laatste van Senjougahara een beetje buiten de toon valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind zelf deze altijd wel tof. Da's ook het enige beeldje dat ik ooit zou kopen denk ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Hmmmm, wellicht.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga nooit een figurine kopen denk ik, dat vind ik zo zonde van het geld
ook niet mijn ding, maar hobby;s kosten eenmaal geldquote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga nooit een figurine kopen denk ik, dat vind ik zo zonde van het geld
Maak er een leuk hobbyprojectje van om een GUI voor MPlayer te maken die je via je mobiel kunt bedienen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef mschol het volgende:
waarom doet xbmc het niet..
zelfs het afspelen van een simpele dvd gaat met stotters...
mpc-hc speelt 1080p prima af
had niet aangegeven in xbmc dat reciever ook aac snapte (dacht dattie dat niet kon)
en vervolgens gaattie op z'n bek performance wise
Boku no Pikoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vreemd er staat niets op Piko's Wikipedia over castratie maar ik kan bijna niet geloven dat een niet castraatzanger zo als hij kan zingen.
Als ik in m'n reet geneukt zou worden zou ik denk ik ook zo hoog gaan gillen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daar moest ik ook meteen aan denken.
ik heb een 2de hands android toestel waar meerdere xbmc remotes voor te vinden zijn..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maak er een leuk hobbyprojectje van om een GUI voor MPlayer te maken die je via je mobiel kunt bedienen.
niet meer nodig dus, werkt nu wel goed (en de v12 van xbmc ondersteund ook 10bit en hardware bitcoding van DTS-HD enzo)quote:En probeer ook eens een andere renderer in te stellen.
Wij allemaal. Mijn zusje is een fan van hem, ook van alle andere zangers die als vrouwen klinken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daar moest ik ook meteen aan denken.
Held!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als ik in m'n reet geneukt zou worden zou ik denk ik ook zo hoog gaan gillen.
ze springt voor de trein?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
CHU CHUU SHINJI GALORE
[ afbeelding ]
Zijn dat nieuwe films?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ghibli: Kaze Tachinu (The wind is rising) is based on a 2009 manga by Miyazaki about Jirō Horikoshi, the designer of Japan's famed Zero fighter plane of World War II.
[ afbeelding ]
Ghibli: Taketori Monogatari (The Tale of the Bamboo Cutter) is the story of a baby princess who was discovered iside of a bamboo plant.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:07 schreef .Cake. het volgende:
[Nipponsei] PSYCHO-PASS ED Single - Namae no nai Kaibutsu [EGOIST]
Als er niet zo veel close-ups van pre-puberale meisjeskonten in zaten zou ik het een kans geven. De tech ziet er best OK uit en de animatie is ook niet verkeerd.quote:
Jep.quote:
Iemand heeft duidelijk Scamp gelezenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als er niet zo veel close-ups van pre-puberale meisjeskonten in zaten zou ik het een kans geven. De tech ziet er best OK uit en de animatie is ook niet verkeerd.
Lijkt wel een beetje alsof ze uit K-ON en Hyouka komen.quote:
Jup! en beetje Kokoro Connect en Hanasaku Irohaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje alsof ze uit K-ON en Hyouka komen.
En dat is goed nieuws want Hyouka was beter dan Chuuni
quote:
Vies is het niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je dacht, goh laat ik eens bumpen met een zeer vies plaatje?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit is smeriger dan die tumor van net.
Vind ik net op /a/quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Russische Kälte, Regen und Eis halten uns nicht mehr auf!
Fap fap fap fa.... wait wat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vind ik net op /a/
http://www.nicovideo.jp/watch/sm18517543
en nu met GUP
http://www.nicovideo.jp/watch/sm18517543
Vertel. Toch niet vanwege Adolf Weißmann hè?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef .Cake. het volgende:
K: eindelijk weet ik waarom die serie zo heet!!
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vertel. Toch niet vanwege Adolf Weißmann hè?
quote:
Probeer het later nog een keer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
mami is eigenlijk mugi
[ afbeelding ]
Wow.. tof.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:59 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: EVA 3.0 screens: http://minus.com/mMG9u0eh8HU6e
DTGAFSDAJGEFIUEWHGUIWIFWEUFR#^@$@$#@!$&*@#%(!@$quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:59 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: EVA 3.0 screens: http://minus.com/mMG9u0eh8HU6e
3.0 is de laatste toch ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:07 schreef Qunix het volgende:
ANN: EVA 3.0 earns over 4.1 billion yen
4.0 was ook al aangekondigd. Deze komt in 2013.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
3.0 is de laatste toch ?
( heb nog nooit een aflevering of movie gezien namelijk, maar als 3 de laatste is dan kijk ik de movies 1 2 en 3 wel achter elkaar )
Begin met de Tv serie dan End of evangelion en dan de rest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
3.0 is de laatste toch ?
( heb nog nooit een aflevering of movie gezien namelijk, maar als 3 de laatste is dan kijk ik de movies 1 2 en 3 wel achter elkaar )
dan wacht ik nog wel evenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
4.0 was ook al aangekondigd. Deze komt in 2013.
Zannnnkokuquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Begin met de Tv serie dan End of evangelion en dan de rest.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:
http://i49.tinypic.com/2vafsqh.jpg
Meh
Is dit al bevestigd? Zag het gisteren ook al in het draadje over de moorden hier op fok!, maar toen was het nota bene onze aardbei die er op wees dat de 4channer weinig specifiek was en zoals we allemaal weten (behalve bij CNN) moet alles op het internet met een korrel zout genomen worden en dat geldt dubbel voor 4chan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:
http://i49.tinypic.com/2vafsqh.jpg
Meh
Nee, straks gaat Robin weer haten op Yui.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een genie is Yui
[ afbeelding ]
K-ONs;Gatequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een genie is Yui
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 13:28 schreef Qunix het volgende:
Puella Magi Madoka Magica Movie OP - Luminous [Camrip].mkv
Ik ook. Teveel CGI-geweld. Het leek wel Piraten uit de Caribieën op een gegeven moment.quote:Op zondag 16 december 2012 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Net The Hobbit gezien; goede film, alleen ik was niet echt onder de indruk ofzo.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Viel mehr panzer fahren!
[ afbeelding ]
Over het algemeen was hij niet zo goed. Maar dat ene moment maakte ALLES IN HET LEVEN GOED.quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Kyubey het volgende:
Op episode 21 na was dit wel de slechtste tot nu toe
Welk moment? Kirito die doorboord werd met een zwaard?quote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over het algemeen was hij niet zo goed. Maar dat ene moment maakte ALLES IN HET LEVEN GOED.
Nee tuurlijk niet. Dat moment daarna.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welk moment? Kirito die doorboord werd met een zwaard?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Dat moment daarna.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Glop glop dikkie dik doet zijn geglop
[ afbeelding ]
Asuna die zei: "Ik kan alles aan" (na die tentakels wel)quote:Op zondag 16 december 2012 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Dat moment daarna.
"Check mij "GILDED HERO" zijn!"quote:
Aaaah, het perfecte eindequote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
"Check mij "GILDED HERO" zijn!"
Kutkirito. En zijn zusje is niet eens meer jaloers maar ligt ook aan zijn voeten
Mooi. Weg met dat ***kindquote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Aaaah, het perfecte einde
Alleen kan de laatste episode nog alles verpesten. Bijvoorbeel dat Sugu de NervGear weggooit omdat ze niet weet dat Yui daarin zit oid.
AIVD gebeld.quote:
Yui en die katquote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Alfheim online was echt kut, er kwam geneens een loli in voor
Iemand die van SOA-Yui houdt is meteen een potentiële moordenaar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom heb je de AIVD gebeld.
Met? De apocalyps?quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanaf vrijdag beginnen we weer![]()
[ afbeelding ]
Shit, je hebt me door.quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Iemand die van SOA-Yui houdt is meteen een potentiële moordenaar.
Wat begint er dan?quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vanaf vrijdag beginnen we weer![]()
[ afbeelding ]
2 weken ongestoord anime kijken hoop ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door.
[..]
Wat begint er dan?
quote:
Haha, dat was geen verkeerde keuze geweestquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
Heb vandaag trouwens de eerste helft van School Days gezien... Het is dat ik al weet hoe het eindigt en dat ik dat wel wil zien (toch een klassiek stukje in Animeland) maar als ik niet wist hoe het gaat eindigen dan had ik het allang afgezet....
dat is mooi, want dan kan ik ze allemaal gaan kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
Chuunibyou straks afgelopen, SAO straks afgelopen, Onii-chan straks afgelopen.
Wat gebeurt er met G&P?
QFTquote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is mooi, want dan kan ik ze allemaal gaan kijken
Jij kijkt liever een serie als ie helemaal uit is? Zit wel wat in ja.quote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is mooi, want dan kan ik ze allemaal gaan kijken
ja dan kan ik ze in 1 keer kijken, raak zelf altijd erg uit een verhaal als ik elke week een eps moet wachten.quote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij kijkt liever een serie als ie helemaal uit is? Zit wel wat in ja.
Maar als je alles in een keer kijkt dan kan je niet speculeren. Niet zonder dat het na twintig of veertig minuten al verouderd is en o wee als je er mee op fora komt pronken.quote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dan kan ik ze in 1 keer kijken, raak zelf altijd erg uit een verhaal als ik elke week een eps moet wachten.
of ik erger me eraan
Ik speculeer ook nooit, en ik lees ook nooit speculaties wegens spoilersquote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar als je alles in een keer kijkt dan kan je niet speculeren. Niet zonder dat het na twintig of veertig minuten al verouderd is en o wee als je er mee op fora komt pronken.
Haha, ik vond het eerlijk gezegd best leuk.quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef .Cake. het volgende:
Heb vandaag trouwens de eerste helft van School Days gezien... Het is dat ik al weet hoe het eindigt en dat ik dat wel wil zien (toch een klassiek stukje in Animeland) maar als ik niet wist hoe het gaat eindigen dan had ik het allang afgezet....
quote:Op maandag 17 december 2012 07:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, ik vond het eerlijk gezegd best leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 07:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Dat maakte het zo speciaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 07:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ga m vanavond denk ik uitkijken.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:
Als dit slecht eindigt sterf ik een beetjequote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als dit een verdrietig einde wordt dan word ik zo boos...
... Gainax-einde mag natuurlijk, dat de Mjolnir hammer enzo echt blijken te bestaan
Hahaha!quote:
Omdat je alles vergelijkt met NGE en top anime's daardoor raak je te verwend. je moet eens gaan kijken zonder het te vergelijken met NGE en andere top tier anime's. gewoon beginnen zonder er kritisch naar te kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef robin007bond het volgende:
Waarom kijk ik haast niets meer?
Heb eigenlijk hetzelfde hier. Kijk eigenlijk alleen nog SAO en nu ga ik de laatste afleveringen van Chuunibyou kijken. Ben de laatste tijd meer van de VN's, games en ik sport veel meer.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef robin007bond het volgende:
Goed van je.quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb eigenlijk hetzelfde hier. Kijk eigenlijk alleen nog SAO en nu ga ik de laatste afleveringen van Chuunibyou kijken. Ben de laatste tijd meer van de VN's, games en ik sport veel meer.
Meid, kijk meer shoujo's als Nana enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed van je.
Hmm.. ik weet niet. Heb er gewoon niet zo de behoefte aan. Veel anime's lijken qua stijl ook veel te veel op elkaar, weinig originaliteit meer. Als ik zomervakantie heb ga ik Legend of the Galactic Heroes kijken en wat oude anime die ik nog heb gemist, maar qua nieuwe anime is er gewoon weinig origineels te vinden
Hmm...quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Meid, kijk meer shoujo's als Nana enzo.
Of probeer Nodame Cantabile. Weet je gelijk meer over klassieke muziek en kun je nog intelligenter overkomen. Herpaderp.quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm...
Hmmmm...
Hmmmmmm...
Die typische shoujo-stijl staat me nooit zo aan, maar Nana hoor ik goede dingen over, dus misschien eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom gaan mijn torrents zo sloom vandaag.
Omdat je ZIEK bent. Maar je zult wel weer GENEZEN.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Of probeer Nodame Cantabile. Weet je gelijk meer over klassieke muziek en kun je nog intelligenter overkomen. Herpaderp.Een goede inderdaad. Die staat nog op on-hold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom gaan mijn torrents zo sloom vandaag.
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm...
Hmmmm...
Hmmmmmm...
Die typische shoujo-stijl staat me nooit zo aan, maar Nana hoor ik goede dingen over, dus misschien eens proberen.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed van je.
Hmm.. ik weet niet. Heb er gewoon niet zo de behoefte aan. Veel anime's lijken qua stijl ook veel te veel op elkaar, weinig originaliteit meer. Als ik zomervakantie heb ga ik Legend of the Galactic Heroes kijken en wat oude anime die ik nog heb gemist, maar qua nieuwe anime is er gewoon weinig origineels te vinden
Ga K kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Scamp is watching you.quote:Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef .Cake. het volgende:
K recensie numero 11 op Animees! En uiteraard een nieuwe 12 Days of Anime(es)!
LOL.quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Check de Engelse zinnen op het bord.
Heel leuk. Telt het omhelzen van mijzelf ook?quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
LOL.
[ afbeelding ]
Fok, hoe was jouw eerste keer?
Dunno, heb je ooit een jongen omhelst?quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heel leuk. Telt het omhelzen van mijzelf ook?
quote:Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dunno, heb je ooit een jongen omhelsd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Omhelzen? Fijn.quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
LOL.
[ afbeelding ]
Fok, hoe was jouw eerste keer?
Dat woordkeuze, subarashi.quote:Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omhelzen? Fijn.
Coïtus heb ik (nog) niet gehad.
Dit ben ik, die op de late avond moeilijke woorden probeert uit te spreken;quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]Huggen op Tsunacon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr
watquote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso heb je vaak wel mensen daar met 'free hugs'-bordjes.
Want..?quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het is echt zo, maar zorg ervoor dat je ze niet van achter hugt. :3
ttpquote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit ben ik, die op de late avond moeilijke woorden probeert uit te spreken;
[ afbeelding ]
quote:
quote:
hmmmquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef .Cake. het volgende:
Bij deze nogmaals een uitnodiging om mee te doen aan de parallelle 12 days of anime! Serieus, ik wil die shit ook van jullie lezen!
Vanmiddag om 15.00 de volgende!
Huh, wat is dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef .Cake. het volgende:
Bij deze nogmaals een uitnodiging om mee te doen aan de parallelle 12 days of anime! Serieus, ik wil die shit ook van jullie lezen!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef .Cake. het volgende:
zo, heb je alvast mijn 12 days of animequote:
Commie doet G&P op een heel fijne manier. Ik heb niks te klagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Commie dit seizoen té veel anime subbed? Ze lopen al 1 ep achter met BTOOOM! en JoJo's.
>G&Pquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Commie doet G&P op een heel fijne manier. Ik heb niks te klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Moeilijk om dan ook niet meteen mee te fluiten/zingen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
AUF DER HEIDE BLUHT EIN KLEINES BLUMELEIN UND DAS HEßT ERIKA! G&P beste anime 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKING KELLY'S HEROES![]()
![]()
[ afbeelding ]
Chuu chuu
[ afbeelding ]
UTE!
[ afbeelding ]
Ik ging automatisch meezingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moeilijk om dan ook niet meteen mee te fluiten/zingen.
Dat was mij dan ook niet gelukt.
Maar Kelly's heroes is dan ook een legendarische film.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe ze ook moesten huilen toen ze in die film zagen hoe een Tiger werd verslagen
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar Kelly's heroes is dan ook een legendarische film.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kan mij lach niet meer inhouden![]()
[ afbeelding ]
Euh, uit een schilquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet de enige zijn, toch?
How do YOU like your banana, /FOK/?
[ afbeelding ]
Ik?quote:Op maandag 17 december 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er zat als het goed is hier een jazz fanaat?
Ja, deze gedacht is mij ook al door het hoofd geschoten. Ik neem van sommige series ook expres juist geen Commie subs omdat anders mijn hele map volstaat met [Commie] en kan ik niet zo snel mijn series terugvinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Commie dit seizoen té veel anime subbed? Ze lopen al 1 ep achter met BTOOOM! en JoJo's.
Huhquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, deze gedacht is mij ook al door het hoofd geschoten. Ik neem van sommige series ook expres juist geen Commie subs omdat anders mijn hele map volstaat met [Commie] en kan ik niet zo snel mijn series terugvinden.
Ben ook begonnen met luisteren sinds gisterquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben ook begonnen met luisteren sinds gister
luister nu nog naar DJ Okawari en Nujabes
Had geneens door dat die aflevering al ten einde kwamquote:
Ah, je hebt mij Chuunibyou laten kijken!quote:
SPOILER: DAT ENDING A.K.A. NICE BOAT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef .Cake. het volgende:
Net School Days afgekeken, ik snap wel dat die Makoto één van de meest hatelijke animepersonages aller tijden is.
Om eerlijk te zijn, de serie was verschrikkelijk! Alleen het einde maakt het het kijken waard, en dan nog is het twijfelachtig of ik het zou aanraden. Maar het is wel een klassiek stukje anime, dus die kan ik in ieder geval afstrepen van de lijst.Alleen al om het feit dat School Days zo uniek is(in het harem/love triangle genre), zorgt ervoor dat dit een van die series is die je nooit vergeet. En nu op naar kimi ga nozomu eienSPOILER: DAT ENDING A.K.A. NICE BOAT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef .Cake. het volgende:
Net School Days afgekeken, ik snap wel dat die Makoto één van de meest hatelijke animepersonages aller tijden is.
Om eerlijk te zijn, de serie was verschrikkelijk! Alleen het einde maakt het het kijken waard, en dan nog is het twijfelachtig of ik het zou aanraden. Maar het is wel een klassiek stukje anime, dus die kan ik in ieder geval afstrepen van de lijst.Kotonoha is the bestSPOILER: DAT ENDING A.K.A. NICE BOAT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |