Ik snap ook echt niet waarom de keuze op hem gevallen is, ze zochten een type Jan Smit geloof ik, nou genoeg acteurs in Nederland die getransformeerd kunnen worden in een ietwat simpele visser.quote:
Is dat zo? Lijkt alsof we alleen Barry Atsma hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom de keuze op hem gevallen is, ze zochten een type Jan Smit geloof ik, nou genoeg acteurs in Nederland die getransformeerd kunnen worden in een ietwat simpele visser.
Robert Hoogquote:Op donderdag 13 december 2012 16:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt alsof we alleen Barry Atsma hebben.
En anders heeft hij nog een leuke act met een viool.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu René er te gast is, is het ook niet nodig om nog een of ander middelmatig bandje op te trommelen, hij kan gewoon klassiekers zoals 'M'n zusje komt zo' of 'Geef me hoop Jomanda' performen, geen enkel probleem.
Nee man, nu kan Dries mooi langskomenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu René er te gast is, is het ook niet nodig om nog een of ander middelmatig bandje op te trommelen, hij kan gewoon klassiekers zoals 'M'n zusje komt zo' of 'Geef me hoop Jomanda' performen, geen enkel probleem.
Maar vooral hij:quote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, nu kan Dries mooi langskomen
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar vooral hij:
[ afbeelding ]
Jan Kooijedinges bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom de keuze op hem gevallen is, ze zochten een type Jan Smit geloof ik, nou genoeg acteurs in Nederland die getransformeerd kunnen worden in een ietwat simpele visser.
Ach, ik heb de trailer gisteren in de bios gezien en ook zonder Jan Smit wordt dat gewoon een low-budget kutfilm met een standaard liefdesverhaaltje. Dat je publiek probeert te trekken door er 'van de producers van Zwartboek' onder te zetten is sowieso al dubieus.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had de reactie ''een of andere lul uit een soap'' verwacht. Maargoed,mijn grappen slaan nooit zo aan. Maargoed,als ze niet aanslaan,slaan ze niet aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelt Kooijemans. Je weet wel: Mr. Plakhaar.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de reden dat jij nooit geslaagd bent als conferencier.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:33 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik had de reactie ''een of andere lul uit een soap'' verwacht. Maargoed,mijn grappen slaan nooit zo aan. Maargoed,als ze niet aanslaan,slaan ze niet aan.
Met die logica kan je ook zeggen, als ze het afdwingen, verdienen ze te promoveren. Dat is natuurlijk een open deur van heb ik me jou daar.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:33 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ik had de reactie ''een of andere lul uit een soap'' verwacht. Maargoed,mijn grappen slaan nooit zo aan. Maargoed,als ze niet aanslaan,slaan ze niet aan.
Als je het mij al kwalijk neemt dat ik enig historisch besef heb kan je hier net zo goed een kleuter neerzetten.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:37 schreef Ties02 het volgende:
Dommigheid kent geen tijd met jullie, maar ik zal moeten blijven zitten om het topic nog enig niveau te geven.
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GIJPPIE!!! VI HOOLIGANS PRESENT
Dat is geen journalistiek wat jij doet, dat is effectbejagquote:Op donderdag 13 december 2012 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen redactie van 40 man, maar af en toe doe ik ook een stukje journalistiek.
Die notoire domoor denkt sinds ie een kleurtje heeft dat hij mr. Bigstar is, maar hij weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:59 schreef hexje het volgende:
Ik zal Mike even waarschuwen. [ afbeelding ]
En als je straks thuiskomt geeft je man een schouderklopje zeker. "Goed gedaan hoor!". Ongenaaide zandhaas.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:59 schreef hexje het volgende:
Ik zal Mike even waarschuwen. [ afbeelding ]
Nouja, ik zie toch liever zo'n standaard liefdesverhaaltje dan een moeilijke filmhuisfilm waar de bezoekers in de pauze groene thee drinken en de eerste helft alvast analyseren.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ach, ik heb de trailer gisteren in de bios gezien en ook zonder Jan Smit wordt dat gewoon een low-budget kutfilm met een standaard liefdesverhaaltje. Dat je publiek probeert te trekken door er 'van de producers van Zwartboek' onder te zetten is sowieso al dubieus.
Zelfs kansloos voor een Razzie.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zozo, imdb top 250 materiaal hoor.
Alleen in de film?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Laten we in ieder geval hopen dat Jan sterft in de film.
twitter:GijpieVI twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:59:03Straks van der Gijp en van Egmond aan tafel over succes en donkere kant van het boek 'Gijp' (http://t.co/4176Sm7P) #DWDD #ned3 reageer retweet
Pfoe wat een soapies allemaal.. waarom zijn er in Nederland toch zo weinig goede acteurs?quote:
Hehe dat was wel een memorabele uitzending inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heel soms wel, zoals die uitzending met Jort Kelder, Pieter Storms, Nina Brink, Rutger, Frenk en Felix.
Gaat hij een nieuwe burnout aankondigen?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:00 schreef Ties02 het volgende:
twitter:GijpieVI twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:59:03Straks van der Gijp en van Egmond aan tafel over succes en donkere kant van het boek 'Gijp' (http://t.co/4176Sm7P) #DWDD #ned3 reageer retweet
Haha wat een vuilnis, Jantje Smitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |