En Matthijs vond het geweldig alleen hoor je er nu geen woord over.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
Kempi was trouwens vorig seizoen.
Ik herkende haar echt niet, toen ze net nog in het publiek zat.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef ddx het volgende:
Hmms die Astrid ken ik ook niet kwa naam/gezicht, nummer wel.
Volgens mij ook alleen bekend van dit nummer.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik herkende haar echt niet, toen ze net nog in het publiek zat.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Glas in je gezicht is niet zo fijn.
Ik ken ook alleen dit nummer van haar. Niks van die gozer trouwens.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij ook alleen bekend van dit nummer.
Die vind ik nou wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
Brownie Dutch, ook al zo'n sneuneus.
Dat heb bij 90% van de Nederlandse rappers eigenlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:23 schreef NoCigar het volgende:
Die Polska, kan die echt iets? Ken hem alleen van Dwdd en toen vond ik hem een soort mislukte Zanger Rinus van de rap.
Iig Jort aan tafelquote:Kim Clijsters
Na een geweldige carrière, een carrière-stop en een comeback neemt voormalig toptennisser Kim Clijsters woensdag afscheid van haar fans tijdens de "Kim’s Thank You Games". Vandaag zit ze bij ons in de studio om terug te blikken op een geweldige carrière en mooie sportmomenten.
Film: Het Bombardement
Het bombardement is een liefdesdrama tussen een jonge bokser Vincent (Jan Smit) en zijn verloofde Eva (Roos van Erkel) en speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. Op 14 mei 1940 wordt het centrum van Rotterdam gebombardeerd en raken de twee geliefden verliezen elkaar uit het oog. Aan tafel: regisseur Ate de Jong en hoofdrolspeler Jan Smit.
Jan Smit / Ate de Jong
Tafelheer: Jort Kelder - 13-12-2012
quote:Rotterdams Facebookprotest tegen Jan Smit
Een groep Rotterdammers heeft een Facebookpagina opgericht als protest tegen zanger Jan Smit en zijn rol in de oorlogsfilm Het Bombardement. Zij vinden het gênant dat een Volendamse volkszanger de hoofdrol speelt in een film over zo'n gevoelig onderwerp en roepen mensen op ook als protest hun pagina te liken.
'Dit is een absurde keus voor zo'n gevoelig onderwerp', stellen de initiatiefnemers op RTV Rijnmond. 'Je hoeft niet uit Rotterdam te komen om een Rotterdammer te spelen: kijk maar naar Frank Lammers in De Marathon. Maar de trailer bevestigt al dat Smit niet kan acteren: dit is één grote marketingcampagne. Het had zoveel meer kunnen zijn.'
Het Bombardement is de eerste speelfilm over een van de zwartste bladzijden uit de recente Nederlandse geschiedenis. Op 14 mei 1940 wierpen 59 Duitse vliegtuigen van de Luftwaffe ruim 1300 bommen uit over het centrum van Rotterdam. Er vielen 1100 doden en vele tienduizenden gewonden. Toen de Duitsers dreigden hetzelfde te doen met de andere drie grote steden, gaf Nederland zich over. Smit speelt in de film een bokser die verliefd wordt op een Duits meisje.
Verse paling
Een grote groep boze Rotterdammers gaat op donderdag 20 december in het centrum van de Maasstad naar de film verkleed als bokser of Duitser. Zij willen er een soort Rocky Horror Picture-spektakel van maken. Fans hebben in de loop der jaren een flink aantal tradities opgebouwd van dingen die gezegd, geroepen en gedaan moeten worden tijdens een vertoning van deze cultfilm uit de jaren zeventig. De Rotterdammers willen iets soortgelijks gaan doen tijdens Het Bombardement. Zo willen zij elke keer als Jan Smit in beeld komt 'verse paling!' gaan roepen en elke keer als er een Duitser in beeld verschijnt 'ik wil mijn fiets terug'. De film beleeft dinsdag 18 december zijn wereldpremiere in het bijzijn van onder meer burgemeester Ahmed Aboutaleb.
Aan zingen heeft-ie al een hele klus.quote:
Nou hij had Yo toch een aantal jaren voor de gek gehouden. Door te doen alsof hij hij van haar hield.quote:
Was dat niet andersom? Ik moet eerlijk zeggen dat ik die soap niet helemaal gevolgd hebquote:Op donderdag 13 december 2012 12:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou hij had Yo toch een aantal jaren voor de gek gehouden. Door te doen alsof hij hij van haar hield.
Volgens mij houdt zij nu Wes een beetje voor de gek.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou hij had Yo toch een aantal jaren voor de gek gehouden. Door te doen alsof hij hij van haar hield.
Wil je dat nog één keer zeggen!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Van de Gijp ook? Oh jee dat wordt een inval in dit topic van VI Hools
De VI-hooligans komen vanavond met combiregeling, het is een risicouitzending.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik was al te laatZe wisten al dat Gijp komt vanavond.
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De VI-hooligans komen vanavond met combiregeling, het is een risicouitzending.
Ik ben bang dat het Sanne Wallis de Vries is.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Nee want het is nooit een topshowquote:Op donderdag 13 december 2012 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Potentiële topshow. Is er al een DWDD topshow gifje?
Dan heb je hier misschien wat aan:quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want het is nooit een topshow
Matthijs danst nooit.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je hier misschien wat aan:
[ afbeelding ]
(maar dan met Matthijs ipv Jack)
Je zegt het goed, bijna!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst liet Humberto Tan hem nog bijna dansen.
Deze past beter bij DWDD inderdaad ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel soms wel, zoals die uitzending met Jort Kelder, Pieter Storms, Nina Brink, Rutger, Frenk en Felix.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al weer een poosje geleden zeg!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heel soms wel, zoals die uitzending met Jort Kelder, Pieter Storms, Nina Brink, Rutger, Frenk en Felix.
Heeft Claudia al een eigen topic in Babes en Hunks? Misschien iets voor Veerbootje.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die keer met Claudia de Breij was ook goed zeg
Waarom die smiley?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Karina het volgende:
Nou, hoe ben ik?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom nietIk weet toch hoe jullie zijn.
Dit is nogal generaliserend ten opzichte van hooligans, wij zijn goed opgevoed, maar wel met pit.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom nietIk weet toch hoe jullie zijn.
Denk het niet, de moderators kunnen daar bij vlagen wat smakeloos zijn, bijvoorbeeld toen ze het Halina Reijn topic sloten.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft Claudia al een eigen topic in Babes en Hunks? Misschien iets voor Veerbootje.
Je bedoelt met spit?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is nogal generaliserend ten opzichte van hooligans, wij zijn goed opgevoed, maar wel met pit.
quote:
Zei ik iets negatiefs danquote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is nogal generaliserend ten opzichte van hooligans, wij zijn goed opgevoed, maar wel met pit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |