Een kameleon.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die hier kopen. Gaat dan via amazon.
Ik heb in 2 avonden al 13 uiltjes gemaakt. Heb nog maar 3 kleurtjes en dan heb ik alle kleurtjes uit de bolletjes bak gehad. Denk dat ik dan maar aan de bravo ga beginnen.
En dan krijg je de vraag of je dit na wilt maken, alleen dan mooier. Mijn reactie was: wat is het?
Ik ook niet in eerste instantie. http://japi-pipol.blogspot.nl/2012/03/munch-time.html hier staan de foto's.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:36 schreef trui het volgende:
hahaha wat een raar ding!!!ik zie er echt niks in.
Heerlijk zo.n moeder voor dit soort dingen :-)quote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
M'n moeder is gek
Ze hebben wij de Wibra nu van die verdikte haaknaalden in leuke kleurtjesdus ik zou van het weekend ff kijken welke maten we hadden en dan konden we eventueel bijvullen.
Komt ze vandaag aan met maat 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 en 5,0 want 'nu hadden ze ze nog!' en dan hadden we ieg niet meer het probleem dat we allebei dezelfde haaknaald nodig hadden![]()
Nee denk wel een kameleon. Het is van een app. Volgens mij eentje waar zij aan meegewerkt heeft, denk ik, zoiets heeft ze ooit verteld. Wel tof, iets namaken. Kijken of ik m ook beter na kan maken.quote:
ik zou van dat nylon draad gebruiken (dat grove) puur omdat het veel wear heeft. Niet dat het heel mooi is maar het moet in dit geval meer functioneel dan mooi zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand ooit zo'n tas gehaakt?
[ afbeelding ]
http://theadventuresofcas(...)ted-grocery-bag.html
Of heeft iemand suggesties voor draad toevallig?
ik denk met een soort jute garen of bestaat dat niet>>quote:Op donderdag 13 december 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand ooit zo'n tas gehaakt?
[ afbeelding ]
http://theadventuresofcas(...)ted-grocery-bag.html
Of heeft iemand suggesties voor draad toevallig?
Geen paniek!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef x__duck het volgende:
Grrr... Ik kan het patroon van die uiltjes niet meer vinden... Help????
Oh leuk. Hoe groot/lang ga jij hem maken? En met welk garen ben jij hem aant maken? Wil hem ook als binnensjaal kunnen gebruiken dus niet te dik enzo....quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Jumpsje het volgende:
Hej Tyler-Girl die sjaal ben ik ook net aan begonnen deze week! Haakt echt heel makkelijk weg.
Klopt! Maar ze zijn wel leuk!quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:21 schreef _Arual_ het volgende:
Laat me raden, bij jullie staat ie weer scheef! #iPad
[ afbeelding ]
Welk garen zou jij gebruiken als er 'worsted weight yarn' in het patroon vermeld staat? Ik heb gelezen dat het om een medium dik garen gaat. Wat is precies medium? Ik had nog wat bollen Drops Paris liggen, maar die zijn waarschijnlijk te dik?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:59 schreef trui het volgende:
dat hangt helemaal af van de dikte van 't garen dat je gebruikt. meestal kies ik voor zulke dingen een net iets kleinere naald dan standaard bij dat garen wordt aanbevolen. of in elk geval de dikte die als minimale dikte erbij genoemd staat.
Leuk! Ik vind de kleuren van de linker tof.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:21 schreef _Arual_ het volgende:
Laat me raden, bij jullie staat ie weer scheef! #iPad
[ afbeelding ]
Drops Paris is volgens Ravelry 'Aran', dat is één categorie dikker dan 'Worsted', maar val ook onder medium.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welk garen zou jij gebruiken als er 'worsted weight yarn' in het patroon vermeld staat? Ik heb gelezen dat het om een medium dik garen gaat. Wat is precies medium? Ik had nog wat bollen Drops Paris liggen, maar die zijn waarschijnlijk te dik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |