als je je lichaam warmhoud zullen je ledematen minder snel afkoelenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het verder ook nooit koud eigenlijk, alleen die vingertoppies worden koud. En ik betwijfel heel erg of thermo underwear dat gaat oplossen
Als je torso goed warm blijft kan je lichaam de warmte naar je vingers verspreidenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het verder ook nooit koud eigenlijk, alleen die vingertoppies worden koud. En ik betwijfel heel erg of thermo underwear dat gaat oplossen
Heb ik ook gehoord, komt door die slagader in je halsquote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
Je lichaam koelt juist snel af als je je hals open hebt, dacht ik.
Ik heb namelijk langer warme handen/voeten als ik met een sjaal over straat ga, dan dat ik zonder over straat ga.
Kinstukje in je helm, scheelt heel erg veel.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:49 schreef stinkie het volgende:
Meeste warmte verlies je via je hoofd. Das met duiken ook een van de grootste uitdagingen, om je hoofd goed warm te houden.
Ja, halsslagader ligt vrij ondiep, dus koelt makkelijk af. En dan haalt hij de warmte ergens anders vandaan of zoquote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord, komt door die slagader in je hals
Ik kreeg ook koude tenen en voeten btw, ook met een sjaal om. Heb nu fleece-ding-kraag, maar die heb ik nog niet getest met dit weer
Termokleding heb ik ook nog niet geprobeerd, maar dat lijkt mij ook wel nuttig.
Ik ben geen arts, maar zo schijnt het wel te werken jaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, halsslagader ligt vrij ondiep, dus koelt makkelijk af. En dan haalt hij de warmte ergens anders vandaan of zo.
Ik ook niet, volgens mij een keer gelezenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, maar zo schijnt het wel te werken ja
Heuh, dat is een leuk weetje.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, halsslagader ligt vrij ondiep, dus koelt makkelijk af. En dan haalt hij de warmte ergens anders vandaan of zo.
B_L heeft 'm terug gejat.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef Salatrel het volgende:
iemand heeft een ventieldopje gejat
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef Salatrel het volgende:
iemand heeft een ventieldopje gejat
Ik denk het ook.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:01 schreef Yreal het volgende:
Ik krijg de tom tom niet op mijn motor ...
how hard can it bequote:Op woensdag 12 december 2012 17:01 schreef Yreal het volgende:
Volgens mij zag ik die Fazer van jou net weer staan in het LUMC.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:01 schreef Yreal het volgende:
Lol, had ik toch even handschoenen aangetrokkenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:56 schreef lipjes het volgende:
Moet je die superlijm van mythbusters gebruiken
nee das een anderequote:Op woensdag 12 december 2012 17:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die Fazer van jou net weer staan in het LUMC.
Over die had ik het dusquote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef Yreal het volgende:
Al zijn die bij het amc ook gruwelijk baas
AMC heeft bij de slagboom voor de parkeerplaats, een complete gang ernaast aangelegd waardoor je zo langs de paal een aparte motorstalling in kanquote:Op woensdag 12 december 2012 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb het niet zo op het parkeren van mijn motor in een parkeergarage, liefst zet ik hem ergens in de buurt van de ingang van een gebouw, zodat er continu mensen langs lopen, dan heeft iemand met verkeerde bedoelingen lekker geen tijd om te klooien zonder dat 'ie opvalt..
En toch zet ik hem liever naast de hoofdingang in de zeikregen, als dat ik hem in een verlaten garage zet.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
AMC heeft bij de slagboom voor de parkeerplaats, een complete gang ernaast aangelegd waardoor je zo langs de paal een aparte motorstalling in kan
Bij het UMCG (Groningen) is de motorstalling naast het hokje van de bewakers volgens mij. Ik denk dat ik hem liever daar neer zet dan in de zeikregenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toch zet ik hem liever naast de hoofdingang in de zeikregen, als dat ik hem in een verlaten garage zet.
Dan wordt het een ander verhaal idd, dan zou ik hem er wel neerzettenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij het UMCG (Groningen) is de motorstalling naast het hokje van de bewakers volgens mij. Ik denk dat ik hem liever daar neer zet dan in de zeikregen
De motorparkeerplekken van het AMC zijn overdekt en direct naast de ingang van de SEH waar altijd bewaking zit. Beter krijg je het niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toch zet ik hem liever naast de hoofdingang in de zeikregen, als dat ik hem in een verlaten garage zet.
Ok, too bad dat mijn motor daar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nooit komt te staan, maar mócht het onverhoopt tóch gebeuren, zal ik eraan denkenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:35 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
De motorparkeerplekken van het AMC zijn overdekt en direct naast de ingang van de SEH waar altijd bewaking zit. Beter krijg je het niet.
Ik ga vrijdag weer naar Brabant. Hopelijk kan ik het weekend nog lekker rijdenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef lipjes het volgende:
denk dat ik morgen weer opstap.
Weg hier in brabant was vandaag goed droog, dus gladheid zal denk wel meevallen
Ik heb niks met supersports of motorraces, maar dit is dan weer wel gruwelijk gaaf hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
Zag deze voorbij komen op FB:
Best lachen eigenlijk, catchy sound ook
Wel een mooie "track", maar met zo'n snelheid vind ik het vooral gruwelijk engquote:Op donderdag 13 december 2012 06:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb niks met supersports of motorraces, maar dit is dan weer wel gruwelijk gaaf hoor
Name and shame!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
Bn de stem haakt ook in btw
http://www.bndestem.nl/re(...)st-brabant-1.3555013
Ik kon me niet inhouden, mijn reactie:quote:Op donderdag 13 december 2012 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Name and shame!
Van het weekend maar even met het fototoestel langs de gemeente Haaren.
quote:Backer en ruebweg (breda), spoorvorming, kapot asfalt, ter hoogte van motoport en op de kruising van emerparklaan.
Leursebaan (breda), tussen het viaduct en de drielindendreef. levensgevaarlijke drempels daar voor motorrijders.
Zevenbergseweg (tussen zevenbergen en prinsenbeek), ter hoogte van de molen,. verzakkend asfalt en scheuren.
Lange brugstraat (etten-leur), riooldeksel midden op een rotonde.
Zal ik nog even doorgaan?
Sommige drempels zijn ook gevaarlijk ja. Van die drempels in een bochtquote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kon me niet inhouden, mijn reactie:
[..]
Ja, die drempels waar ik het ove r heb zijn van die bultruggen waar je wel omheen moet als je motor je lief is.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sommige drempels zijn ook gevaarlijk ja. Van die drempels in een bochtLekker als het daarna ook maar een beetje glad is..
En als je daar nou eens gewoon 60 rijdt?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik bedoelde dus dit soort dingen. Deze bocht moet je nog vrij stevig voor inkantelen, meer dan je op eerste gezicht zou denken. Als je van de kant van de camera komt, moet je dus inkantelen precies waar die drempel ligt en land je dus schuin na de drempel. Het is een echt landbouwgebied dus modder op de weg is eerder regel dan uitzondering. Als er dan ook nog water ligt is het over het algemeen vrij glad en dan wil je daar niet van die drempel af komen stuiteren.
https://maps.google.com/m(...)bp=12,54.46,,0,20.27
Kun je makkelijk tussendoor..quote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef lipjes het volgende:
Moet je deze eens hebben die zijn lachen......
http://goo.gl/maps/o3CT0
Yep, alleen er is daar geen straatverlichting, en het is daar altijd druk.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En als je daar nou eens gewoon 60 rijdt?![]()
Tis wel een stomme plek voor een drempel, maar dat hebben ze vast niet voor niks gedaan.
[..]
Kun je makkelijk tussendoor..
Met een reezert zijn die bulten niet zo tof idd als je eroverheen moet.. mijn twinnie knippert niet eens met zijn koplampies van zo'n hobbeltjequote:Op donderdag 13 december 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep, alleen er is daar geen straatverlichting, en het is daar altijd druk.
Dus tussendoor is niet altijd vanzelfsprekend.
Andere kant op heb je er ook nog 1 daarvan.
Alleen is dat na een flauwe bocht.
Best leuk als je daar onbekend bent
Ja ik merk ze wel jaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een reezert zijn die bulten niet zo tof idd als je eroverheen moet.. mijn twinnie knippert niet eens met zijn koplampies van zo'n hobbeltje
Ten eerste: 60 rijdenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En als je daar nou eens gewoon 60 rijdt?![]()
Tis wel een stomme plek voor een drempel, maar dat hebben ze vast niet voor niks gedaan.
[..]
Kun je makkelijk tussendoor..
ze hebben toch ook nog de sirac of is dat niks?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
Aiaiai, de nieuwe Michelin Anakee 3, lijkt mij een beetje richting asfalt af te dwalen![]()
[ afbeelding ]
Voor de niet-kenners; dit is de Anakee 2
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik nog een setje 2's op de plank heb liggen.
Krijg je dan ook nog een beetje feedback of ze er wat mee gedaan hebben?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik merk ze wel ja
Vandaag ook nog even naar de MAG een gevaarlijk punt gestuurd.
nieuw asfalt neergegooid op een weg. wegversmallingen erbij.
Deze zijn bagger verlicht en niet aangegeven met borden.
Typisch 60 weggetje, malloten die daar met 100 overheen knallen zijn vaak de oorzaak van de drempels die erin gelegd worden, dus niet mauwen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ten eerste: 60 rijden
Ten tweede: Bocht is scherper dan ie lijkt. Ook met 60 kom je erg lullig van die drempel af.
Heerlijk motorweggetje trouwens. Op die bocht na, en een andere die chronisch last heeft van grind, kun je er prima met 100 overheen. Lekker bochtjes
Sirac is qua profiel ook wel wat misschien, maar niet leverbaar in AT maat (140/80)quote:
Geen idee, gaan we merkenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg je dan ook nog een beetje feedback of ze er wat mee gedaan hebben?
Volgens mij heb ik die ook een gevoeldquote:Op donderdag 13 december 2012 13:30 schreef lipjes het volgende:
Moet je deze eens hebben die zijn lachen......
http://goo.gl/maps/o3CT0
Was jij mee vanuit mij thuis met die protestrit?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook een gevoeld.
Nope, ik was toen niet meequote:Op donderdag 13 december 2012 16:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was jij mee vanuit mij thuis met die protestrit?
Toen kwamen we erlangs namelijk
Lijkt echt in de verste verte niet op de 2. Ik was gelukkig al niet van plan om de volgende keer er Anakees onder te gooien.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
Aiaiai, de nieuwe Michelin Anakee 3, lijkt mij een beetje richting asfalt af te dwalen![]()
[ afbeelding ]
Voor de niet-kenners; dit is de Anakee 2
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik nog een setje 2's op de plank heb liggen.
Eén set Anakee 2's dus tot en met de zomer moet wel lukken, volgend jaar winter weer een setje Heidenau'squote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef Salatrel het volgende:
Ja maten verder niet naar gekeken voorlopig kan je nog wel ff vooruit met die 2 sets toch?
Ik snap niet dat ze dat ding Anakee noemen als er zoveel veranderd is; dan maak je er toch gewoon een nieuwe band van?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt echt in de verste verte niet op de 2. Ik was gelukkig al niet van plan om de volgende keer er Anakees onder te gooien.
Als de 2 in de handel blijft snap ik het weer wel. Naam is wellicht misplaatst, maar oké.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ik snap niet dat ze dat ding Anakee noemen als er zoveel veranderd is; dan maak je er toch gewoon een nieuwe band van?
Verwachten ze soms weer een bui? Hier regent het een beetje.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:05 schreef BlackLining het volgende:
Ze hebben hier toch een berg pekel op straat gekieperdOngelofelijk. Lijkt net of het gesneeuwd heeft..
Nieuw voor mij is de zogenaamde vertaalfout waar ze naar linken in het artikel:quote:Op donderdag 13 december 2012 20:16 schreef einschtein het volgende:
Grappig topic op GeenStijl over de nieuw komende motorrijbewijzen.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ar_nederla.html#more
Zat te zweten in de trein zonet, kachel stond op tropisch eiland. En dan ook nog mensen die hun winterjas en sjaal aanhouden.quote:
Zelfde als mensen in de auto, met hun dikke jas, sjaal om en muts op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:28 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zat te zweten in de trein zonet, kachel stond op tropisch eiland. En dan ook nog mensen die hun winterjas en sjaal aanhouden.
Gister al beetje rondgesneupt voor pekel- en woon/werkfiets, wat zegt men hier van een Yamaha XJ900?
Ja precies, ach ik ben niet zo'n koukleum.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:51 schreef lipjes het volgende:
Zelfde als mensen in de auto, met hun dikke jas, sjaal om en muts op.
Er zit een kachel in ?
Ah mooi, dan weet ik ook een beetje welke kilometerstanden nog realistisch zijn. Dingen zijn ook niet altijd heel duur.quote:Maar de XJ900 (diversion) is een bazenmotor
Laat ik het zo zeggen, mijn vader zweert erbij en heeft op 3 XJ900's al tonnen weggereden.
Zijn huidige is een 900 Diversion met Cardan.
Ding rijd al meer dan 120.000km zonder problemen
Zijn vorige XJ900 had, even uit mijn hoofd gezegd, 200-250K gelopenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:27 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja precies, ach ik ben niet zo'n koukleum.
[..]
Ah mooi, dan weet ik ook een beetje welke kilometerstanden nog realistisch zijn. Dingen zijn ook niet altijd heel duur.
Zo, dan is een mooi aantal km's!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zijn vorige XJ900 had, even uit mijn hoofd gezegd, 200-250K gelopen
Yup,quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zo, dan is een mooi aantal km's!
En qua onderhoud ook wel goed te doen dus?
Onderhoud ook prima dus, mooiquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup,
Hij heeft 1 keer een probleem gehad.
Onderdeel was vrij duur, dus een andere lopende XJ900 gekocht.
Onderdeel overgezet, rest verkocht en er nog winst op gemaakt ook.
Die XJ's zijn niet zo duur.
Weet ff niet meer wie, maar hier heeft er ook 1tje een XJ600.
Verder alleen het standaard zooi.
En knal conische lagers in je balhoofd, das sowieso een algemene tip.
Klopt, de oude XJ900 is ook geen cardanquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Onderhoud ook prima dus, mooi
Maar de 600 is geen cardan toch?
Aha! Goed dat je dat zegt, even zoeken vanaf welke versie dan de cardan er in kwam.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, de oude XJ900 is ook geen cardan
Moet je echt de XJ900 Diversion hebben.
Maar zo duur zijn die ook niet.
Dat is whY.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:14 schreef lipjes het volgende:
Die XJ's zijn niet zo duur.
Weet ff niet meer wie, maar hier heeft er ook 1tje een XJ600.
whY heeft toch een XJ900? El_Thijs heeft een XJ600 dacht ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is whY.
Ik kwam in mei twee Denen op dezelfde XJ's (1 XJ600 en 1 XJ900) tegen, die hadden bij elkaar bijna 4 ton gelopen en waren nog altijd grote reizen aan het maken. Dus dat blok houd het wel vol.
El_Thijs staat er niet inquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:57 schreef Salatrel het volgende:
kijk gewoon in de OP stelletje boelers. daar staat in wie wat heeft
Ik zal het even opsnorren als ik straks weer op Deka-HQ ben, de checklist van GB heb ik nog liggen daarquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
hey Deka, had jij toevallig een lijstje met spullen die je allemaal meenam op vakantie? kan ik dat ff als referentielijstje gebruiken
Voor de kerstcadeautjes zeker, lambalquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
hey Deka, had jij toevallig een lijstje met spullen die je allemaal meenam op vakantie? kan ik dat ff als referentielijstje gebruiken
En wie ben jij?quote:
En er zijn weer new-newbiesquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
Binnenkort die OP es effe verbouwen; oldbie's die niet meer posten krijgen een nieuwe plaats; de Hasbin's of MIA's ofzo, dan kan er wat geschoven worden, want het overgrote meerendeel van de FOK! MC bradda's is toch pleite, of posten niet meer.. weg damit, en newbie's blijven niet eeuwig newbie's.
Jeh, newbiequote:
Lijkt wel of het steeds gekker wordt met die prijzen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Dekatria het volgende:
Basis uitvoering van de nieuwe 1200GS moet 17000 euro kosten
Zag het langskomen in de Facebook feedquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Enneehhhh, waarom kijk jij daarnaar?
Vast niet, als je zoiets wilt koop je gewoon een standaard CRF, en kun je aan het verbouwenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd trouwens of Honda nog iets gaat doen met de CRF450 Rally voor de publieke markt...
Wrom?quote:
Ik bedoel eerder t.o.v. andere modellen. Nu Team Honda terug in de rallysport is, wie weet of ze die ervaring weer door laten vloeien naar hun productiemodellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vast niet, als je zoiets wilt koop je gewoon een standaard CRF, en kun je aan het verbouwen
Zou niet verkeerd zijn, maar zou jij op een opgeleukte 450 gaan rijden dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder t.o.v. andere modellen. Nu Team Honda terug in de rallysport is, wie weet of ze die ervaring weer door laten vloeien naar hun productiemodellen
Maar inderdaad, vast niet
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
Was jij niet die ehhhh... die ehh... nee.. volgens mij toch niet
Ik zou geen 450 gaan rijden - te weinig puf voor waar ik het voor gebruik. Maar wat betreft alles boven de 600...Honda verrast inderdaad al een hele tijd niet meer wat betreft de dingen die ze op de markt brengen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
Zou niet verkeerd zijn, maar zou jij op een opgeleukte 450 gaan rijden dan?
Ik geloof er geen kont van dat ze hierdoor ineens iets gaan maken van 600 - 900 cc wat een beetje in onze range van 'leuk' zit.. zeker niet nu de allroad markt juist alleen maar zwaarder en zwaarder gaat.. en om de competitie in de markt aan te gaan met BMW (F800) en Yammie's Tenéré zijn ze een treintje of wat te laat; die klantjes zijn ze allang kwijt ..
iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
Binnenkort die OP es effe verbouwen; oldbie's die niet meer posten krijgen een nieuwe plaats; de Hasbin's of MIA's ofzo, dan kan er wat geschoven worden, want het overgrote meerendeel van de FOK! MC bradda's is toch pleite, of posten niet meer.. weg damit, en newbie's blijven niet eeuwig newbie's.
Newbe's blijven altijd newbe's, hoe je ze ook noemtquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb XJ600 gehad en nu al een hele tijd een XJ900 cardan. Bevalt echt prima zo een cardan, alleen bochten zijn ietsjes anders. Die yamaha's gaan echt heel erg lang mee merk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
whY heeft toch een XJ900? El_Thijs heeft een XJ600 dacht ik
Ik heb hetzelfde; ik zit niet te wachten op een machine waarmee ik levenslang naar de motorzaak kan om storinkjes uit te laten lezen met een pjoetertje, en die om de haverklap een brak sensortje heeft waardoor ik kan gaan duwen. Ik wil zelf kunnen klooien en dingen oplossen als er wat mis is, liefst onderweg, gewoon ter plekke als het kan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zou geen 450 gaan rijden - te weinig puf voor waar ik het voor gebruik. Maar wat betreft alles boven de 600...Honda verrast inderdaad al een hele tijd niet meer wat betreft de dingen die ze op de markt brengen.
Daarnaast denk ik ook niet dat die nieuwe zooi me zou bevallen, los van of het in m'n categorie zit. Het hele no-nonsense meccano-achtige van de oude Alp bevalt me teveel daarvoor.
Worden er nog nieuwe motoren zonder die electronica gemaakt? Anders gaat dit toch uitsterven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde; ik zit niet te wachten op een machine waarmee ik levenslang naar de motorzaak kan om storinkjes uit te laten lezen met een pjoetertje, en die om de haverklap een brak sensortje heeft waardoor ik kan gaan duwen. Ik wil zelf kunnen klooien en dingen oplossen als er wat mis is, liefst onderweg, gewoon ter plekke als het kan.
Elektronica is leuk, maar niet in een voertuig..
Nee, emissienormen, injectie bladiebladiebla... net als met auto's, zelfde verhaal.. kun je tegenwoordig bijna niks meer zelf aan doen.. ja, olie en een filtertje, maar als er een lampie gaat branden ben je fucked..quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:28 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Worden er nog nieuwe motoren zonder die electronica gemaakt? Anders gaat dit toch uitsterven.
Die motoren hebben ook niet het eeuwig leven.
quote:Beste <knip>
Bedankt voor je melding. Ik heb je melding doorgestuurd naar onze medewerker verkeer in Noord Brabant.
Hij zal je van de verdere behandeling op de hoogte houden.
Met vriendelijke groeten
<knip>
MAG Nederland
e-mail: verkeer99@mag-nl.org
web-site: www.mag-nl.org
tel: <knip>(06)
----- Original Message ----- From: "Melding gevaarlijke wegsituatie" <knip>
To: <meldpunt-verkeer@mag-nl.org>; <bestuurslid2@mag-nl.org>
Sent: Thursday, December 13, 2012 11:15 AM
Subject: Melding gevaarlijke wegsituatie
Datum van verzending: Thu, 13 Dec 2012 11:15:54 +0100
Naam: <knip>
Adres: <knip>
Postcode: <knip>
Telefoon: <knip>
E-mail: <knip>
MAG-lid? ja
Naam gemeente: Moerdijk
Naam provincie: Noord-brabant
Nummer of naam van de weg: driehoefijzersstraat
Nummer of naam van de kruisende weg: [niet opgegeven]
Geconstateerd op (datum): 11-12-2012
Duidelijke beschrijving van het probleem: Recentelijk hebben ze op deze weg volledig nieuw asfalt neergelegd.
Echter hebben ze hierbij ook 3 wegversmallingen aangelegd.
Deze zijn verlicht door een vrij donkere straatlamp.
Vooraf worden geen waarschuwingen aangegeven dat er een wegversmalling aankomt.
Reed hier zelf met de motor in het donker en schrok er goed van.
2 weken later er nog eens langs gereden en nog steeds zijn er geen borden aangebracht.
Dit ja. Meer dan vijf lampjes heb je op het dashboard niet nodig. Olie, neutraal, groot licht en richting. Verder niks van die onzin, bittequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, emissienormen, injectie bladiebladiebla... net als met auto's, zelfde verhaal.. kun je tegenwoordig bijna niks meer zelf aan doen.. ja, olie en een filtertje, maar als er een lampie gaat branden ben je fucked..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Newbe's blijven altijd newbe's, hoe je ze ook noemtwaar ze ook op rijden..
M'n oude rij-instructeur zie ik soms nog weleens, die rijdt nu achter het konvooi aan met een electrische motorfiets. Accelereert natuurlijk retesnel, veel minder onderhoud... maar ondertussen weegt dat ding meer dan 300 kilo, ziet eruit als een motorscooter en als zo'n accupack verrot gaat kejje meteen een paar duizend euro aftikken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit ja. Meer dan vijf lampjes heb je op het dashboard niet nodig. Olie, neutraal, groot licht en richting. Verder niks van die onzin, bitteDie nieuwe meuk kan ook niks hebben trouwens. Klein vuiltje wat door de benzinefilter gaat? Dat wordt dan 300 euro voor een nieuwe pomp. Houdoe en bedankt.
lampje van m'n startonderbreker zit daar primaquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit ja. Meer dan vijf lampjes heb je op het dashboard niet nodig. Olie, neutraal, groot licht en richting. Verder niks van die onzin, bitteDie nieuwe meuk kan ook niks hebben trouwens. Klein vuiltje wat door de benzinefilter gaat? Dat wordt dan 300 euro voor een nieuwe pomp. Houdoe en bedankt.
Straks weer naar het mooie Brabant, de fiets staat daar alweer een week stil en ik trek dat bijzonder slecht.
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
lampje van m'n startonderbreker zit daar prima
Het ergste is nog wel dat die dingen automatisch rijden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n oude rij-instructeur zie ik soms nog weleens, die rijdt nu achter het konvooi aan met een electrische motorfiets. Accelereert natuurlijk retesnel, veel minder onderhoud... maar ondertussen weegt dat ding meer dan 300 kilo, ziet eruit als een motorscooter en als zo'n accupack verrot gaat kejje meteen een paar duizend euro aftikken.
Daarnaast vind ik niet echt dat die dingen een ziel hebben - een brandstofmotor is echt een levend ding (helemaal zonder injectie), wat je bij bepaalde temperatuur op de juiste manier op moet starten en alles
Wat dat betreft ben ik nieuwsgieriger wie de eerste waterstofmotor op de markt brengt. Auto's zijn er immers al die erop rijdenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het bij een auto al treurig om een automaat te hebben. Laat staan bij een motorIk zie het dan liever wat meer de kant van biodiesel op gaan als het dan toch zo duurzaam moet. Maar wat dat betreft, pak maar gewoon flink vervuilende benzinemotoren. Klinkt lekker en misschien schiet het dan eens op met die global warming. Dat duurt me ook al veel te lang.
nee hoor die zijn al binnen ivm vakanties vier ik kerst een weekje eerderquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor de kerstcadeautjes zeker, lambal
ik sta regelmatig buiten voor mijn werk dus ik heb al wat regen gevoeld vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, maar je zou het es moeten zien hier.![]()
Te wachten op een kut trein die maar niet komt opdagen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik sta regelmatig buiten voor mijn werk dus ik heb al wat regen gevoeld vandaag
Als ik morgen nog wat tijd over heb rij ik ff naar de Aldi om daar Fyra grapjes te gaan makenquote:
en ook minder brandstofkosten denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n oude rij-instructeur zie ik soms nog weleens, die rijdt nu achter het konvooi aan met een electrische motorfiets. Accelereert natuurlijk retesnel, veel minder onderhoud... maar ondertussen weegt dat ding meer dan 300 kilo, ziet eruit als een motorscooter en als zo'n accupack verrot gaat kejje meteen een paar duizend euro aftikken.
Daarnaast vind ik niet echt dat die dingen een ziel hebben - een brandstofmotor is echt een levend ding (helemaal zonder injectie), wat je bij bepaalde temperatuur op de juiste manier op moet starten en alles
Wel uitkijken dat je de polen niet omdraait.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Salatrel het volgende:
Geen idee of er russen tussen zitten
alleen kijken he!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
22 december kijken naar een 2005 ZX-6R
Vind ik ookquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef whY... het volgende:
Vroem vroem, vwraaaaap, vwraaaaaaaaaaaaaaap!!!
Dat klinkt wel een beetje als mijn banditquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
Want. Want so bad.
Toen ik om 20:00 ging sporten was het 6 graden. Eenmaal thuis om 22:15 was het 8 gradenquote:
Heb jij ondertussen al je rijbewijs?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:47 schreef einschtein het volgende:
Kom net van buiten. 'T Is gewoon lekker![]()
Droog, geen vieze vochtige lucht, redelijke temperatuur. I like
Wat is de actieradius van die elektrische motor vraag ik me dan af? Zal toch niet meer zijn dan zo'n 100 - 150km? Dat reed ik altijd al in 1 les (2 uur)quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Si! Afgelopen maandag gehaaldquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al je rijbewijs?
Gefeliciteerd in dat geval!quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Si! Afgelopen maandag gehaald
Dankudankuquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd in dat geval!![]()
Al iets op het oog/al thuis staan?
Doe je het beter dan ik, al 5 maanden geen motor meer geredenquote:
Why not?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Doe je het beter dan ik, al 5 maanden geen motor meer gereden
Uit welk jaar komt 'ie?
Why not? Geen goede motor kunnen vinden. Fucking perfectionist die ik benquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Why not?![]()
'99. Ik dacht eerst '96, maar kwam er laatst achter dat ik verkeerd dacht.
Kopeh kopeh kopeh!quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Why not? Geen goede motor kunnen vinden. Fucking perfectionist die ik benTe veel aan het zoeken naar die éne fiets die nooit kwam of mocht ik er een gevonden hebben was 'ie verkocht voordat ik met m'n ogen kon knipperen.
Nu een pareltje gevonden die ik hopelijk in de garage kan zetten
Sja is niet zo boeiend nuquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:38 schreef whY... het volgende:
Ik mis een beetje de plaatjes de laatste tijd hierHeeft er nog iemand een uppie van zijn/haar bike ofzo?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:38 schreef whY... het volgende:
Ik mis een beetje de plaatjes de laatste tijd hierHeeft er nog iemand een uppie van zijn/haar bike ofzo?
Perfecte Facebook cover-photo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet alleen nog hoognodig de horizon recht trekken en kijken of ik de handel toch iets scherper kan krijgen. Kut telefoonMaar dan moet ik dus eerst even Photoshop gaan kopen op Usenet..
Dat is ie dan ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Perfecte Facebook cover-photo.
Waar haal jij een V-twin Bandit vandaan dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:23 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje als mijn bandit
lightroom kan ik je aanraden, wat gerichter en makkelijker in gebruik. Tenzij je goed bent met Photoshop natuurlijk. En raw schieten wordt ook meteen beloond!quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet alleen nog hoognodig de horizon recht trekken en kijken of ik de handel toch iets scherper kan krijgen. Kut telefoonMaar dan moet ik dus eerst even Photoshop gaan kopen op Usenet..
Briljant ideequote:Op zaterdag 15 december 2012 01:50 schreef BlackLining het volgende:
Als je nou echt een baas bent maak je zo'n cover photo samen met je profielfoto. En dan zo dat je op de cover een kneedown maakt, en met je kop in je profielfoto terecht komt
Lightroom is mij wat te simpel, ik ken inderdaad zo'n beetje elke vierkante pixel in Photoshopquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lightroom kan ik je aanraden, wat gerichter en makkelijker in gebruik. Tenzij je goed bent met Photoshop natuurlijk. En raw schieten wordt ook meteen beloond!
Tel uit je winstquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:06 schreef Salatrel het volgende:
best logisch natuurlijk.... een single room 75 pond per nacht en single occupancy van een 2 persoonskamer 55 pond
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef Salatrel het volgende:
zo op 1 locatie na is alles geboekt
In raw schieten met een telefoon? Zijn er telefoons die dat kunnen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lightroom kan ik je aanraden, wat gerichter en makkelijker in gebruik. Tenzij je goed bent met Photoshop natuurlijk. En raw schieten wordt ook meteen beloond!
Ik ben ook maar een ritje gaan makenquote:
Heerlijk bak bier besteld,quote:
Ik ken ook elke pixel van PS, maar vind LR toch echt wel ideaal. Ben ook niet zo'n fan van teveel bewerking, bij enkele foto's wordt het er beter van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lightroom is mij wat te simpel, ik ken inderdaad zo'n beetje elke vierkante pixel in PhotoshopMaar bedankt voor de tip
Is voor mij een zeer interessante motorfiets. Althans, ik kom er na een YZF750R en een R6 gereden te hebben, achter dat het supersportsegment voor mij niet zo zinvol is.quote:
oud model black rhino is wel heeeeeel mooi. mooi is misschien niet het correcte woord, maar ik zou er heel graag eentje hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:22 schreef Q.C.Passed het volgende:
Rijdt er hier iemand een V-Strom 1000 of 650?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef BlackLining het volgende:
Heb er ook nog nooit op gereden, maar ik vind het mooie fietsen. Eigenlijk de enige tourmotor waar ik mezelf nog wel op zie rijden, eigenlijk. Als ik het wat sportievere van de Bandit zat ben.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heerlijk bak bier besteld,
Budweiser Budvar 24*33cl.
Weihenstephaner Original 20*50cl.
ik ga in de winter niet voor mijn lol rijden met 2 auto's voor de deurquote:
Sorry, daar kan ik me niet in vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ga in de winter niet voor mijn lol rijden met 2 auto's voor de deur
Dus hij staat in garage bij mijn ouders nu.
nee, mongool.quote:Op zondag 16 december 2012 02:21 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/goedemorgen._zin_in_een_ritje
Ziek
Heerlijk toch, geen flitspalen geen camerawagens van de belastingdienst gewoon ff lekker roppen.quote:Op zondag 16 december 2012 03:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, mongool.
Ik zou het wel eens ondertiteld willen zien; wat een tering gek man
"You've got old riders and bold riders, but no old bold riders"quote:Op zondag 16 december 2012 02:21 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/goedemorgen._zin_in_een_ritje
Ziek
Gezelligquote:Op zondag 16 december 2012 09:58 schreef Salatrel het volgende:
joepie Feyenoord - ADO. blij dat ik mag werken vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voetbalsupporters hoef je niet te controleren. Zonder treinkaartje komen ze het stadion niet in. Meestal hebben ze ingangscontrole op dat station voor zover ik weetquote:Op zondag 16 december 2012 11:13 schreef weerstandje het volgende:
Loopt er dan ook een juut mee om de kaartjes te contoleren ?
Of plannen ze dan sowiezo geen kleine vrouwelijke conducteurs in
Het ergste tuig moet toch verplicht met de bus toch?quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voetbalsupporters hoef je niet te controleren. Zonder treinkaartje komen ze het stadion niet in. Meestal hebben ze ingangscontrole op dat station voor zover ik weet
Ik heb de ketting even gesmeerd, en daarna een biertje gepakt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef Vrieskist het volgende:
Vandaag toch de bandit uitgelaten. Lekker ritje naar Friesland gedaan en zojuist weer afgespoeld en schoongemaakt in de schuur gezet.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb de ketting even gesmeerd, en daarna een biertje gepakt.
Heb je geen troep in de carburateurs zitten ofzo dat die slecht loopt?quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet nog even ketting smeren, olie verwisselen, carbs syncen, nieuwe pitten erin en wellicht even kleppen stellen.. Laat hem deze week ook maar weer thuis staan, hij is er motorisch niet echt helemaal goed aan toe, dus ik ga het hem niet aandoen om naar Leiden te rijden. Volgend weekend maar eens sleutelen
Carbs stellen is alleen voor stationair, gaat tie niet beter van lopen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef BlackLining het volgende:
Zou ook goed eens kunnen. Hij loopt niet bijzonder slecht, maar trekt net wat minder op en bokt wat meer dan normaal op lage toeren. Maar de laatste keer dat ik de carbs gesteld heb is zo'n 20.000 km terug, dus ik denk dat het daar zit
Dacht het niet, eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef BlackLining het volgende:
Dat is toch van invloed tot zo'n 4000 rpm? Daarboven met name de kleppen.
Dat doe je met synchroniserenquote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef BlackLining het volgende:
Dat is toch van invloed tot zo'n 4000 rpm? Daarboven met name de kleppen.
Edit: * Carbs synchroniseren natuurlijk
Stationair is ook een beetje rommelig trouwens.
Maar er zijn geen grote problemen mee, alleen wil ik hem zeker als de weersomstandigheden wat minder zijn gewoon in topconditie hebben voor ik ermee de weg op ga. En ik heb deze week in Leiden toch geen tijd om nog motor te rijden.
filmpjequote:Op zondag 16 december 2012 19:12 schreef einschtein het volgende:
En weer 2 lekkere ritjes gemaakt vandaag.Kan er geen genoeg van krijgen.
De laatste keer de GoPro maar ff meegenomen.![]()
Ik hou van die automobilisten die ff ruimte voor je maken zodat je er langs kan.
ik zie het al. Hij gebruikte apple maps als navigatiequote:
Ik hoorde het al. Het is een Fransman.quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zie het al. Hij gebruikte apple maps als navigatie
1+1=3quote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoorde het al. Het is een Fransman.
dat zijn uit supporters toch?quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het ergste tuig moet toch verplicht met de bus toch?
quote:
tofquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Meh, ik aimde voor HD. Maar wil volgens mij nog niet echt werken. Moet nog ff de goeie settings voor Adobe Premiere vinden.
new project en dan bij Sequence settings HDV 720p25/720p30 of 1080p25/1080p30 afhankelijk van de resolutie/fps waarin je hebt opgenomenquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Meh, ik aimde voor HD. Maar wil volgens mij nog niet echt werken. Moet nog ff de goeie settings voor Adobe Premiere vinden.
Thanks!quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
new project en dan bij Sequence settings HDV 720p25/720p30 of 1080p25/1080p30 afhankelijk van de resolutie/fps waarin je hebt opgenomen
ligt eraan wat je als codec gebruiktquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Thanks!
Eeeeen de export settingsZal straks ff het een en ander testen, of jij moet het zo uit je hoofd weten.
Zit er dit jaar wel weer bier bij?quote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Salatrel het volgende:
multitool swiss zakmes vond ik wel een toepasselijk kerstkado om te bestellen van het werkhandig voor op vakantie je weet maar nooit
wel een top gear pakket zat volgens mij ook een fles rum bijquote:
Lekker boeiend weer dus, zal woensdag maar even langsgaan als ik het niet vergeetquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel een top gear pakket zat volgens mij ook een fles rum bijgeen idee wat dat met elkaar te maken heeft maar goed
er zit ook een theezakje bijquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker boeiend weer dus, zal woensdag maar even langsgaan als ik het niet vergeet
Huh, ik wist niet dat je een trip naar Hongarije ging maken?quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Salatrel het volgende:
oh en ook de laatste accomodatie is geboekt voor schotland tripdie ik eerst had uitgezocht wilde en een cc nummer, de expiration date EN de 3 cijferige code op de achterkant
_! ja ammehoela dan ga ik wel ergens anders naartoe
en dan nog in een mail zetten dat als ik ze niet vertrouwde met die gegevens ik dan misschien maar beter ergens anders kon boekenquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Huh, ik wist niet dat je een trip naar Hongarije ging maken?
Er zijn helaas genoeg idioten die zonder twijfelen dat gewoon zouden doormailenquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan nog in een mail zetten dat als ik ze niet vertrouwde met die gegevens ik dan misschien maar beter ergens anders kon boekennou als je zoiets in een mail zet dan wil ik niet eens meer boeken daarzo
Levensmoequote:
En +_ 1 min nog even bijna een andere motorrijder meepakken.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 00:01 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Zo één rijdt zichzelf nou kapot.
Ik ben dan ook maar gewoon blijven liggenquote:
Waardeert mn baas niet echt denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar gewoon blijven liggen
Ik waardeer het ook niet dat mijn baas mij voor 12 uur uit bed laat komen. Tough luck.quote:Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waardeert mn baas niet echt denk ik
Mwa, slipte gisteravond ook nog even weg op de A27.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:37 schreef Geerd het volgende:
Nou was toch beetje glijden weer aan de voorkant, of het nou toch combinatie regen/"kou" is of motor/band.
Ik weet het niet maar zwaar irritant, volgende keer eens paar keer heen en weer rijden.
Geerd rijd als een malle op deze jongens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:42 schreef Salatrel het volgende:
wat voor band? ik heb zelf echt 0,0 last van gladheid gehad afgelopen dagen?
Kan je je eigen onderdelen een beetje smerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |