Allebei vervangen, het is de goden verzoeken om met een gladde voorband sneeuw te gaan rijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
Jeeeehhh!!1!EINZWEIPOLIZEI!!1! eindelijk weer effe een rondje kunnen doen op de brommert; zit een beetje te twijfelen; vrijdag voorspellen ze een pak witte troep, en mijn Heidenautje achter is 30% en de Anakee voor is eigenlijk op sterven na deaud.. ik heb een setje nieuwe Anakee's liggen, wat is wijsheid?![]()
Zal ik alleen de voorband vervangen en nog effe profiteren van het lekkere grove Heidenau profiel achter, of meteen allebei? Anakee's doen het niet echt héél geweldig in sneeuw![]()
Dilemma's dilemma's
Duhquote:
Lul!quote:
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duh
[..]
Lul!nou postte ik door het slotje heen man
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:17 schreef lipjes het volgende:
Nou ikg a het er vrijdag maar niet op wagen op de motor.
Om nou met sport/tour banden op een sport/tour motor door de sneeuw te baggeren, dat zie ik niet zo zitten
Ja, die voorband zit me ook het meeste dwars, achter bennik niet zo bang aangelegd, maar die Heidenau kan nog best wel wat kilometertjes mee, en nu erafhalen vinnik eigenlijk wel een beetje zondequote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Allebei vervangen, het is de goden verzoeken om met een gladde voorband sneeuw te gaan rijden.
Je kan m altijd nog bewaren, of zeg ik nou iets heel geks.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, die voorband zit me ook het meeste dwars, achter bennik niet zo bang aangelegd, maar die Heidenau kan nog best wel wat kilometertjes mee, en nu erafhalen vinnik eigenlijk wel een beetje zonde
Voor straf heb ik jou er eentje gegeven nu, lambalquote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik zal welff een tr zetten dan kan Anne de post verwijderen en een note zetten bij je
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor straf heb ik jou er eentje gegeven nu, lambal
Toch wel een PEPERNOTE hmmm?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor straf heb ik jou er eentje gegeven nu, lambal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik al zat gezienquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Salatrel het volgende:
I bekijk het gewoon van dag tot dag tot ik pekelwagens zie
Ja, gékquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan m altijd nog bewaren, of zeg ik nou iets heel geks.
Vorige keer dat ik dacht dat het ging sneeuwen viel er t/m oud en nieuw geen vlokjequote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat ik alleen effe voor laat doen.. we zullen toch niet meteen weeeekenlang in de sneeuw terecht gaan komen zeker?
Grondtemperatuur is wat anders dan gewone temperatuur natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef Salatrel het volgende:
Maarja mijn weerapp heeft ook ng geen temperaturen onder 0 laten zien
Ik neem gewoon de voorspelling van de daaropvolgende week samen met de rij-ervaring zelf. Voor deze week vorst voorspeld + afgelopen vrijdagochtend geluiden van gladheid 's ochtends -> Alp gaat op stal.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef Salatrel het volgende:
Weersvoorspellingen zijn zo betrouwbaar als peilingen van maurice de hond
dan nog zit zn kinbandje niet vast. Gebeurde mij van de week ook. Kwam er gelukkig bij het stoplicht nog achterquote:Op woensdag 5 december 2012 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die mijter is zeker weten gekeurd
quote:Beste MOTORbeurs Utrecht-bezoeker,
Sint weet: jij bent een stoere.
Je gaat graag met de motor toeren.
Lekker met je kop in de wind.
Dan ben je tevreden als een kind.
Na al zijn vermoeiende taken,
mag Sint ook graag een ritje maken.
Hij zet dan, in plaats van de mijter,
een stevige helm op z'n knijter.
Hij gaat er vandoor met een flinke vaart.
Het gaat nog sneller dan te paard!
Hoiquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Mark-J het volgende:
Hallo allemaal!Mijn naam is Mark en sinds april 2009 in het bezit van mijn A'tje. Ooit begonnen op een ZX6R en nu met een paar tussenstappen weer een ZX6R!
Nog even een fotootje:
[ afbeelding ]
Hoi! Mooi ding manquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Mark-J het volgende:
Hallo allemaal!Mijn naam is Mark en sinds april 2009 in het bezit van mijn A'tje. Ooit begonnen op een ZX6R en nu met een paar tussenstappen weer een ZX6R!
Nog even een fotootje:
[ afbeelding ]
De stalmeester (werknemer) van Motorplanet zei me ook doodleuk: "zie je in maart!", waarop ik half begon te huilen. Laat het begin februari maar weer heerlijk weer zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag toch hopen dat we niet tot half maart in die troep gaan zitten zeg
En daarom staat ie nu dus permanent binnen. Bah.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef BlackLining het volgende:
En ik zie het al gebeuren dat er hier zo'n pekelwagen door de straat komt die even mijn hele motor onderspuit.
Ik zit straks op een kwartiertje fietsen van mijn afstudeerplek, dus puur voor de fun.quote:
Vorig jaar was het ten tijde van de motorbeurs allang prima rijweer. Begint de winter (als in: vorst, sneeuw en al die meuk) half November, dan eindigt'ie begin Januari.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef MarchingHome het volgende:
De stalmeester (werknemer) van Motorplanet zei me ook doodleuk: "zie je in maart!", waarop ik half begon te huilen. Laat het begin februari maar weer heerlijk weer zijn
Dat kan ook op de motor heahquote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Ik zit straks op een kwartiertje fietsen van mijn afstudeerplek, dus puur voor de fun.
Beetje zonde om 10 minuutjes te rijdenquote:
ik ga met ovquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, Motorbeurs is leuker om op de motor naar toe te gaan
voor de sfeer wel, voor de koopjes wat minderquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef Mirgeam het volgende:
voor de sfeer wel, voor de koopjes wat minder
Ga naar Amsterdam verhuizen dus ben er nog niet echt over uit of het handig is om hem buiten neer te zettenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Als je hem elke dag gebruikt ga je hem natuurlijk niet een berging verstoppen he, da's een soort van zelfpijniging
Die 800 meter ga ik niet op de motor doenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom ga je daar dan wonen? waarom wil er überhaupt iemand wonen in die kutstad?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Ga naar Amsterdam verhuizen dus ben er nog niet echt over uit of het handig is om hem buiten neer te zetten
Vage shit.. ws/ lam of gepikt, bestuurder de pleitvaart genomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:17 schreef lipjes het volgende:
Wat ik vandaag toch weer meemaakte.
Kwam van een klantje af, stond voor het stoplicht te wachten op groen.
Zie ik een vrachtwagen stoppen, kijk even verder, auto tegen de paal aan.
Denk even stoppen, toch even assistentie verlenen.
Ondertussen loopt de vrachtwagenchauffeur weer terug, stapt in, en rijd weg.
Naja, ik ben de moeilijkste niet, hup hesje aan en even checken.
Loop naar de auto toe, hmm geen bestuurder.
Dan maar de politie bellen.
Met de politie aan de lijn komt er een ambulance aanrijden, dus deze wuif ik maar even naar de kant toe.
Rond het gesprek met de politie even vlug af en spreek af om eventueel nog terug te bellen.
Ambulancepersoneel gesproken, die controleert de auto ook nog even, konden ook niks vinden.
Naja, Ambulancepersoneel licht de politie in, ik wacht nog even om een verklaring af te geven en kon daarna weer mijn weg vervolgen.
Maar waar de fuck is die bestuurder in godsnaam
In de Randstad gaan wonen is inderdaad sowieso een bar slecht idee.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom ga je daar dan wonen? waarom wil er überhaupt iemand wonen in die kutstad?![]()
Als je daar je business hebt of wat de p0rn je daar zou willen zoeken, ga je er toch 20 km vanaf wonen? zit je niet te wachten tot je brommer gesnaaid of gesloopt wordt, én je kunt elke dag motorrijden. Win-win zeg ik
Ik blijf ook liever in het noorden, maar m'n werk is in de randstadquote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de Randstad gaan wonen is inderdaad sowieso een bar slecht idee.
* BlackLining uit ervaring spreekt![]()
IN een grote stad gaan wonen vinnik een slecht idee, en 020 helemáál natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de Randstad gaan wonen is inderdaad sowieso een bar slecht idee.
* BlackLining uit ervaring spreekt![]()
Ik vind het niks. Mijn mening over Rotterdam zal ik sowieso maar voor me houden, maar ik woon nu in Leiden en het is maar nauwelijks uit te houden. Teveel tuig, rondasociaal volk en die vreselijke harde G.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
IN een grote stad gaan wonen vinnik een slecht idee, en 020 helemáál natuurlijk; de randstad am sich is niks mis mee; ik ben geboren en getogen Rotterdammer, maar ik zou er nu denk ik niet gaan wonen
En dit natuurlijkquote:
Heeft een woning in Utrecht en meteen praatjes hoor, tsktsk.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die 800 meter ga ik niet op de motor doen
Zal volgend jaar wel eens kijken of ik hier een motorritje kan organiserenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[..]
En dit natuurlijkVeel mooie motorweggetjes ook.
5e rit?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal volgend jaar wel eens kijken of ik hier een motorritje kan organiseren
Ik weet hier ook nog wel wat leuke weggetjes in omgeving Den Boschquote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal volgend jaar wel eens kijken of ik hier een motorritje kan organiseren
Ik wil er ook wel op de motor heen hoor, is alleen wat nutteloos voor dat kleine stukje. Al zal mn motor nog wel bij mn ouders in de garage staan dan, dus dan is het gelijk weer 220kmquote:Op woensdag 5 december 2012 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heeft een woning in Utrecht en meteen praatjes hoor, tsktsk.
Blanke tectyl, of even een lapje met wat olie erop de zwakke dingen insmerenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Hier is het ondertussen dus ook helemaal wit
Mag hopen dat er niet teveel met pekel geklooid gaat worden, morgen nog zo'n 170km te rijden
Gewoon goed aan de kant schuiven, doet dat maar. Winterse landschappen naast de weg
juh, maar wel vóórdat hij nat wordt, en thuis goed afspoelen met koud waterquote:Op donderdag 6 december 2012 02:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blanke tectyl, of even een lapje met wat olie erop de zwakke dingen insmeren
Hehe ja idd, en als je hem echt elke dag netjes afspoelt hoef je er verder weinig aan te doen volgens mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
juh, maar wel vóórdat hij nat wordt, en thuis goed afspoelen met koud water
Als ik van de motor af stap wil ik op de bank ploffen met een biertje. Dat schoonmaken van zo'n ding heb ik absoluut geen zin inquote:Op donderdag 6 december 2012 02:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
juh, maar wel vóórdat hij nat wordt, en thuis goed afspoelen met koud water
Dan is tectyl wel een oplossing, maar voor dat je die zooi eraf hebtquote:Op donderdag 6 december 2012 02:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik van de motor af stap wil ik op de bank ploffen met een biertje. Dat schoonmaken van zo'n ding heb ik absoluut geen zin inHeb er daarbij niet echt mogelijkheden voor hier of ik moet met emmers water aan de haal en daar begin ik al helemaal niet aan.
Zal eens kijkenquote:
Voordeel, we zitten vlak bij de biesbos en zeeland e.d.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet hier ook nog wel wat leuke weggetjes in omgeving Den Bosch
Lekker glibberen in de drapquote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Salatrel het volgende:
nog even een fotootje van vorig jaar ter inspiratie
[ afbeelding ]
Ow, zou je niet eens naar de doc gaan dan? we hebben er een beetje last vanquote:
Ik ga zo effe rijden in de troep, al valt het hier wonder boven wonder nog wel meequote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dan op de motor jonguhquote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
Ja gaat morgen feest worden op weg naar kantoor.
Zomerbanden onder een 800kg autotje.
toch blij dat ik iemand heb kunnen inspirerenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga zo effe rijden in de troep, al valt het hier wonder boven wonder nog wel mee
Volgens de berichten komt er een lekker pak aan voor vannacht
Er ligt hier bijna helemaal niks.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch blij dat ik iemand heb kunnen inspireren
Blokkerende banden nog welquote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja slim op een 600F met blokkende banden
Zou ook zomaar vandaag kunnen zijn. Hier is +/- 8 cm gevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan je rechterhand en -voet, moet je niet die brommer de schuld gaan geven hequote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja slim op een 600F met blokkende banden
Sinds wanneer heb ik inspiratie nodig om effe een stukkie te gaan rijden?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch blij dat ik iemand heb kunnen inspireren
Hey -XX-quote:
Heb nu een maandje het rijbewijs en rem netjes met de voetrem, is er wel ingeramd tijden de lessenquote:
dan is je remtechniek gewoon kutquote:Op donderdag 6 december 2012 14:54 schreef lipjes het volgende:
Na 2-3 slippartijen leer je het wel af om de achterrem veel te gebruiken
Exactamundo, dan wordt het tijd dat je je rechterpoot eens een beetje manieren gaat leren; ik heb niet voor de mooi een nieuwe achterremschijf op de Twin geknutseld een maandje of 2 geleden, was gewoon 'op'. Motorrijders die 90% met hun voorrem remmen, lezen te veel bullshit op MF en rijden te weinig in de praktijk imho.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan is je remtechniek gewoon kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Da's echt zo'n ongelofelijke BS hequote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef lipjes het volgende:
Mwa, als ik van de 130 afkom en mijn gas loslaat, dan pak ik mijn achterrem er niet bij.
kans is vrij groot dat die dan blokkeert
je schakelt ook pas terug als je stilstaat?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef lipjes het volgende:
Mwa, als ik van de 130 afkom en mijn gas loslaat, dan pak ik mijn achterrem er niet bij.
kans is vrij groot dat die dan blokkeert
Ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 20:16 schreef Mark-J het volgende:
Rem eigenlijk überhaupt weinig, meestal gewoon terugschakelen alleen.
Op de fiets?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
Fuck die klotesneeuw. Morgen al naar Sittard karren, ben benieuwd of ik er al kom.
In blik, voor sollicitatie. Trek er twee uur voor uit.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op de fiets?Of in blik?
Ik mag morgen naar Tiel. Ook weer een uur rijden verdomme. In blik in de sneeuw
Thermoskan koffie maar mee.
je kan ook met de treinquote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op de fiets?Of in blik?
Ik mag morgen naar Tiel. Ook weer een uur rijden verdomme. In blik in de sneeuw
Thermoskan koffie maar mee.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef BlackLining het volgende:
Krijg ik dit jaar geen gratis 'koffie' van de Kiosk dan?
Daarnaast moet ik in Tiel mijn kat op gaan halen die een bestraling heeft gehad. Iets zegt me dat het niet op prijs gesteld gaat worden als ik met een radioactieve kat in een overvolle trein ga zitten
Jazeker, net bevestigd op de radio door een NS woordvoerder. Ze maken er alleen niet meer zo graag reclame voor.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef BlackLining het volgende:
Krijg ik dit jaar geen gratis 'koffie' van de Kiosk dan?
quote:Europese Raad: 'Geen APK voor motoren'
Goed nieuws uit Brussel: de Raad van de Europese Unie heeft het APK-voorstel van de Europese Commissie aangepast en (onder andere) de eis geschrapt om ook motorfietsen te onderwerpen aan een periodieke technische keuring.
Vanuit verschillende lidstaten is forse kritiek gekomen op het oorspronkelijk voorstel van de Commissie, waaronder uit Nederland. Op 22 september jl. trokken duizenden motorrijders nog naar Brussel tijdens de MAG-protestrit tegen een Europese APK. Daarnaast voerde de MAG in samenwerking met de FEMA een uitgebreide politieke lobby die nu zijn vruchten lijkt af te werpen.
MAG-secretaris Dolf Willigers is opgetogen: "De discussie is hiermee nog niet volledig van tafel want we verwachten niet dat de Europese Commissie hiermee akkoord zal gaan, maar de kans dat landen zonder APK voor motoren (zoals Nederland) mogen vasthouden aan hun eigen wet- en regelgeving en niet door Europa zullen worden verplicht een volstrekt zinloze en geldverslindende motorkeuring in te voeren is nu groter dan ooit."
Yup, heb op de snelwegen ook gewoon normaal kunnen rijden. Viel me echt mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef stinkie het volgende:
Josti's op de weg. Wegdek zo goed als sneeuwvrij en dan met mistlichten aan 60 gaan rijden
Ik ook niet, viel me 100% mee. Tuurlijk, er waren hier en daar wel wat gladde stukken, maar in de middag kon je vlot doorrijden. In het zuiden dan in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:33 schreef weerstandje het volgende:
stond ik dan om 6 uur uit mn bed ipv half 7
ik hoefde niet eens te krabben
tnxs moppiequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedemorgenmiddag en van harte gefeliciteerd!
Niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:03 schreef Salatrel het volgende:
die is vanaf hoek van holland voor zover ik weet gevaren en dat is stena line. overigens had ik best op de motor gekund vandaag. toen ik om 01:30 in het blik stapte vroor het nog niet eens in rotterdam
Correct tevens juist.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:03 schreef Salatrel het volgende:
die is vanaf hoek van holland voor zover ik weet gevaren en dat is stena line
sterker nog toen ik op de snelweg reed sprong ie zelfs van 0,0 naar 0,5quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Niet?
Hier was het al -8 toen ik om kwart voor 1 thuis kwam vannacht
BODWquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:43 schreef Geerd het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1309537
Jazekerquote:
Dan leer je hem toch marokkaans of swahili?quote:
Kon vanochtend prima hoorquote:Op maandag 10 december 2012 09:27 schreef Vrieskist het volgende:
Ellende weer met de trein vanochtend
Als deze dienstregeling blijft, dan ga ik mij maar eens verdiepen in mezelf vervoeren per motor.
Ja inderdaad, maar voor zoiets zou ik dan een aparte motor willen aanschaffen, eentje die vies mag wordenquote:
Gister in de auto gereden in de regen, voorruit was wit van de pekel. Dus ze hebben flink wat gestrooidquote:Op maandag 10 december 2012 09:35 schreef lipjes het volgende:
Mwa, de pekel is aardig weggeregend vannacht.
Weet niet of je het hebt meegekregen
I feel your pain, almere buiten is geen intercity station meer dus ik mag nu lekker 10 minuten langer per reis in een volgepropte trein staan (hoezo zitten?).quote:Op maandag 10 december 2012 10:08 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb de motor ook maar laten staan..
Dan maar met de treinmeer geld kwijt zijn om een half uur langer onderweg te zijn tussen zwetend klootjesvolk
Ja, waarschijnlijk wel ja, maar bandits staan helaas niet bekend om hun pekel-bestendigheid.quote:Op maandag 10 december 2012 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
Pekel heeft doorgaans minimaal een week regen nodig om fatsoenlijk weg te spoelen, dus als je hem daarvoor laat staan; CU in het voorjaar
Dan koop je er toch een pekelbrommertje bij? Beats in een stinkforenzentrein hangen any dayquote:Op maandag 10 december 2012 10:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
I feel your pain, almere buiten is geen intercity station meer dus ik mag nu lekker 10 minuten langer per reis in een volgepropte trein staan (hoezo zitten?).
[..]
Ja, waarschijnlijk wel ja, maar bandits staan helaas niet bekend om hun pekel-bestendigheid.
Helemaal mee eens, maar ik wacht eerst even af of ze de dienstregeling weer gaan terugdraaien. Dat doet de NS ook nog wel eens. En anders ga ik gewoon een leuke forenzenbrommer zoekenquote:Op maandag 10 december 2012 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan koop je er toch een pekelbrommertje bij? Beats in een stinkforenzentrein hangen any day
Over het algemeen was ik wel tevreden over het OV zoals het was, deur tot deur in een uur. Soms vertraging, maar dat heb je op de weg ook. En de Intercity was prima te doen, geen stinkhok zoals die overvolle sprinters. Helaas is die pret nu voorbijquote:Op maandag 10 december 2012 10:35 schreef Sounddragon het volgende:
Als ze de dienstregeling aanpassen zit je nog steeds in dat zweethok, moet je nog steeds wachten, heb je nog steeds vertragingen en ellende, en het ding brengt je nog steeds niet tot voor de deur van waar je moet zijn.
"vervoer op een tijd die je niet wilt naar een plaats waar je niet moet zijn" -> OV zuigt![]()
Motorfietsen zijn er niet om in de schuur te zetten, daar moet je mee rijden
Trein: 0 plezierquote:Op maandag 10 december 2012 10:43 schreef BlackLining het volgende:
Trein: ¤14,80
Motor: ¤10,15
Trein: 1:58 reistijd
Motor: 1:15 reistijd
Vertraging? met de motor? Ok, file gaat wat minder vlot als zonder, maar gewoon het gevoel dat je niet voor JL staat te wachten tot je voorganger weer 10 meter oprijdt is al onbetaalbaar, en die anderhalve keer regen dik en dwars waard.quote:Op maandag 10 december 2012 10:42 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Over het algemeen was ik wel tevreden over het OV zoals het was, deur tot deur in een uur. Soms vertraging, maar dat heb je op de weg ook. En de Intercity was prima te doen, geen stinkhok zoals die overvolle sprinters. Helaas is die pret nu voorbij
Hoe loop je in godsnaam tegen een bril aan.quote:Op maandag 10 december 2012 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga zo voor de leut gewoon lekker een rondje rijden, nog geen idee waarheen, maar ik verzin wel wat![]()
Effe mijn nieuwe motorbril goed testen, ik liep hier tegenaan pas geleden;
[ afbeelding ]
icm dit ding; héél erg geweldig![]()
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je achterlijk lang op een vliegveld moet rondhangen, daarbij ben ik niet zo groot, en hij hing onderaan het rekquote:Op maandag 10 december 2012 11:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoe loop je in godsnaam tegen een bril aan.
Terwijl die in het rek hing of ben je gewoon erg klein
quote:Op maandag 10 december 2012 11:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat krijg je als je achterlijk lang op een vliegveld moet rondhangen, daarbij ben ik niet zo groot, en hij hing onderaan het rek
Ssssstt!quote:
Kan ik op de motor ook Als ik een goldwing rijdquote:Op maandag 10 december 2012 11:53 schreef Vrieskist het volgende:
Voor mij is trein / motor misschien even duur (heb een jaartrajectkaart).
Daarbij is er nog de vraag of de kilometers worden vergoed (de trajectkaart nu wel namelijk).
Mocht dat lukken, dan wint de motor heb op basis van gemak, plezier en flexibiliteit. Het comfort in de trein was wel aanwezig omdat ik daar rustig kon zitten en kon lezen/gamen.
Zou ik niet doen, kost spiegelsquote:Op maandag 10 december 2012 12:06 schreef Vrieskist het volgende:
lol, lekker boekje lezen in de file ?
Hoezo, zit er op een goldwing nog geen automatische file-piloot?quote:Op maandag 10 december 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, kost spiegels
Welkom. Een brommer had je al toch?quote:Op maandag 10 december 2012 12:37 schreef einschtein het volgende:
Geslaagd
Rijbewijs binnen, YAY. Kan morgen pas aanvragen.![]()
Nais, en net op tijd.quote:Op maandag 10 december 2012 12:37 schreef einschtein het volgende:
Geslaagd
Succesquote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef lipjes het volgende:
Vriendinlief moet morgen, hoop dat ze het haalt.
Nee, want die hebben blikken ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 12:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoezo, zit er op een goldwing nog geen automatische file-piloot?
Feli's, kan je meteen het zout inquote:Op maandag 10 december 2012 12:37 schreef einschtein het volgende:
Geslaagd
Congrats!quote:Op maandag 10 december 2012 12:37 schreef einschtein het volgende:
Geslaagd
dankjequote:
Nee, maar een goldwing, komop, zit nog net geen koel/vries combinatie opquote:Op maandag 10 december 2012 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, want die hebben blikken ook niet
quote:Op maandag 10 december 2012 12:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welkom. Een brommer had je al toch?
En terecht ook.quote:Vandaag heeft de rechtbank Utrecht uitspreek gedaan in de zaak tegen de gemeente Stichtse Vecht, die zich moest verantwoorden voor een ongeval waarbij twee motorrijdsters om het leven kwamen.
Op 31 maart 2009 kwamen twee motorrijdsters, Mounia Pravisani en Andjenie Sadhoe, om het leven nadat zij door slecht wegdek op de Nieuweweg in Maarssen de macht over het stuur van hun motorfiets verloren. Hierdoor kwamen zij ten val en werden vervolgens overreden door een tegemoetkomende trekker met oplegger.
In de visie van het Openbaar Ministerie was de toenmalige gemeente Maarssen (nu gemeente Stichtse Vecht) schuldig aan dit ongeval. Het wegdek was slecht doordat het als gevolg van wortelvorming van langszij staande bomen op sommige plaatsen omhoog was gekomen en beschadigd. De gemeente had verzuimd maatregelen te nemen ter voorkoming van ongelukken.
Maandag 26 november 2012 moest de gemeente Stichtse Vecht zich verantwoorden voor de rechtbank in Utrecht, waarbij het Openbaar Ministerie een geldboete van ¤22.500. De gemeente staat terecht wegens dood door schuld als gevolg van slecht wegonderhoud.
Maandag 10 december heeft de rechtbank Utrecht uitspraak gedaan. MAG-secretaris Dolf Willigers en MAG-beleidsmedewerker verkeer Dirk de Jong waren bij de uitspraak aanwezig.
De rechtbank heeft de gemeente Stichtse Vecht schuldig bevonden en - conform de eis - veroordeeld tot een boete van ¤22.500, waarvan ¤7.500 voorwaardelijk.
130 is natuurlijk ook dikke bullshitquote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Salatrel het volgende:
Stichtse Vecht... is dat niet die gemeente van wegenhatende hippies die ook bezwaar hebben aangetekend tegen 130 op de a2?
Zeer terecht. Hopelijk een trigger voor andere gemeenten (*kuch* Haaren NB *hoest*!) om ook eens iets aan de belabberde wegen te gaan doen.quote:
Mij ook, helaas rijdt er bijna geen hond op een off- of allroad daar, mijn AT'tje zou het daar helemaal naar zijn zin hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 19:38 schreef Geerd het volgende:
Lijkt me geweldig daar beetje te raggen met een ouwe crossmotor ofzo
Feli'squote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
En vriendinlief is geslaagd
2 jaar 25KW uitzingen en dan mag ze onbeperkt
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
35kw volgende maandquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)bewijsrichtlijn1.pdf vraag 6quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:09 schreef lipjes het volgende:
Danku danku.
Maar over dat 25>35 ben ik nog steeds niet 100% zeker
leuk !quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef lipjes het volgende:
Leuk begin motortje voor vriendin trouwens
[ afbeelding ]
http://www.autoscout24.nl(...)d=634893716080000000
niet dat het met een gs500 uitmaakt, maar je mag dus niet begrenzen vanaf een motor met meer dan het dubbele vermogen. Al zit daar natuurlijk een kronkel. Bij beperking op kenteken is er namelijk geen spraken meer van een motor met dubbel vermogen.. maar goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:25 schreef lipjes het volgende:
Ja vond ik ook wel een leuk ding.
En valbeugels, voor het geval dat
Plus zo een oude GS500 zit aardig hetzelfde in elkaar als mijn oude GS400E, dus qua onderhoud zit dat ook wel snor
en thanks voor die PDf, vriendin vind het helemaal leuk
1800, mag je mijne kopen, met 25kw op kentekenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef lipjes het volgende:
Verwacht niet dat zij op een 900CC gaat stappen binnen aanzienbare tijd.
Ik heb een 600CC en dat vind zij al hard zat gaan.
Dus denk eerder dat zij in het 500-600CC segment zal gaan zitten, waarbij dus een GS500 een prima opstapper is.
Daarna verwacht ik eigenlijk dat ze een overstap zal maken naar een Fazer
nog net niet op de valreep maar scheelt niet veelquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
Beetje duur voor haarquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
1800, mag je mijne kopen, met 25kw op kenteken
Nee maar geluk had ze ook wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog net niet op de valreep maar scheelt niet veelfeli
fazer mag ook 35kwquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Beetje duur voor haar
plus ze mag straks 35KW rijden dus,.....
[..]
Nee maar geluk had ze ook wel.
Nog steeds problemen met putdeskels en een fietser bijna geraakt.
Die had echt een verdomd aardige examinator....
mijne nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Fazer is alleen een tikkeltje duurder als een GS500
Vind al GS500's vanaf 600 euroquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
mijne niet1800. Hyperpro vering, art4 slot, alles.
Cool, nog mooi op tijd voor januari!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
Nice, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef lipjes het volgende:
Ja volgend jaar gaat er zeker voor haar een motor komen
Of ze hem nou zelf koopt of kado krijgt van mij, wij gaan rijden....
en VRO doen
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef lipjes het volgende:
Hoor ik een meet aankomen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef lipjes het volgende:
We gaan het met een groep doen, dus boeken een prive les dan.
Even kijken hoeveel man er mee gaat.
dat meissie had ie al hoor... alleen het rijbewijs is nieuwquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoor ik een meet aankomen?
Proficiat met je meissie trouwens
Krijg je die niet meer bij je rijbewijs?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:42 schreef Salatrel het volgende:
dat meissie had ie al hoor... alleen het rijbewijs is nieuw
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Krijg je die niet meer bij je rijbewijs?
Maken verlies he, krijg je datquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het wordt wel een erbarmelijke zooi bij het CBR zeg..
we gaan wel in rosmalen, is het dichtste bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoor ik een meet aankomen?
Proficiat met je meissie trouwens
Bij het Autotron? Daar heb ik mijn AVB gehaaldquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
we gaan wel in rosmalen, is het dichtste bij
Maar danku nogmaals
Geen idee, het is hier:quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij het Autotron? Daar heb ik mijn AVB gehaald
quote:Vanaf acht deelnemers geven wij groepskorting
Kleingeld altijd weggeven aan straatmuzikanten, anders hebbie 2 kilo muntjes in je jasquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:40 schreef Salatrel het volgende:
zit ik geld te tellen hoeveel brits geld ik nog had van mijn vorige trip naar UKkom uit op 3 pond 82
niet echt een vetpot dus
Zolang het maar naar die gozer van Telfort gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:50 schreef lipjes het volgende:
Qmusic cadeau inzamelactie 2012!
Wie doet er mee?
Ja, mijn laatste jaartje!quote:Op zondag 9 december 2012 18:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
JazekerJij nog druk aan de studie
Stond er een naakte krokodil langs de kant ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja, mijn laatste jaartje!
Spannend hoor!
Woot, gister weer (na een jaar niet gereden te hebben op mijn Husqie..) voor de 2e keer in mijn leven 'onverhard' gereden! Buaaaaaaaaaaap! Vet hooor
[ afbeelding ]
Houd die eindelijk eens op met die vervelende reclames?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zolang het maar naar die gozer van Telfort gaat.
Glad? Waar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
Jammer dat het zo glad is continue.. Nouwja, zolang de trein maar rijdt.
Ben maar gewoon met de trein naar college gegaan, maar ben toen ik net naar huis fietste toch nog wel flink wat wit tegen gekomenquote:
Kun je na college tenminste beetje zuipen, heb je goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ben maar gewoon met de trein naar college gegaan, maar ben toen ik net naar huis fietste toch nog wel flink wat wit tegen gekomen
Al is het na 10e lastig om in amterdam nog een kroeg te vinden op dinsdag. Stelt erg teleur altijd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je na college tenminste beetje zuipen, heb je goed.
Dat gezellig is? Of door de drukte?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al is het na 10e lastig om in amterdam nog een kroeg te vinden op dinsdag. Stelt erg teleur altijd.
Beetje jammer inderdaad, in het weekend alquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:31 schreef lipjes het volgende:
Zeker de weersverwachting van na het weekend niet gezien ?
Hier is het ook schoon en droog hoor, vriest wel, maar geen nat = niet gladquote:
Jup hier ook heerlijk zon! Liever -2/-5 dan die bedroevende wolken partijen bij +3/+6quote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier is het ook schoon en droog hoor, vriest wel, maar geen nat = niet glad![]()
Was vandaag prachtig mooi weer hier, zon, alles
Alles gaat Buiten de wallen om een zo'n beetje dicht rond die tijd. En als je tot 22 college hebt wil je niet echt naar de kroegquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat gezellig is? Of door de drukte?
Als de weg maar droog is, dan is er niks aan het handjequote:Op woensdag 12 december 2012 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup hier ook heerlijk zon! Liever -2/-5 dan die bedroevende wolken partijen bij +3/+6
Op de fiets.. dus de motor is nog heel, jij post nog zelf, dus niks aan de handquote:Op woensdag 12 december 2012 00:37 schreef einschtein het volgende:
Hier was 't wel glad. Ben nog onderuit gegaan
Precies op de fietsrit waar ik net mijn GoPro bij aan had staan en lekker aan het filmen was.
Serieus? Lol nu weet ik waarom het zo druk is op al die AH to go's overalquote:Op woensdag 12 december 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles gaat Buiten de wallen om een zo'n beetje dicht rond die tijd. En als je tot 22 college hebt wil je niet echt naar de kroeg
Zomerhandschoenen is wel erg positief idd, maar jij hebt handkappen toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de weg maar droog is, dan is er niks aan het handje![]()
Gisteren een rondje wezen doen, alleen was ik wat te positief met mijn zomerhandschoenen, moet weer effe wennen aan de kou geloof ik![]()
Die nieuwe bril werkt wel heel geweldig trouwens, geen traantje niks.. zelfs in de regen issie gewoon helemaal dicht, en niet beslaan ooknie
Jeh, maar die gingen niet helpen; niet genoeg in ieder gevalquote:Op woensdag 12 december 2012 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zomerhandschoenen is wel erg positief idd, maar jij hebt handkappen toch?
Jup dat dan wel weer, maar volgens mij helpen handkappen beter dan handvat verwarming ondanks dat die ook wel lekker aanvoelenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, maar die gingen niet helpen; niet genoeg in ieder geval![]()
Handkappen houden wind en water redelijk goed tegen, maar temperatuur is temperatuur
Ik heb nog nooit met hvv gereden to be honest, dus ik zou het niet weten. Is dat maar zo matig dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup dat dan wel weer, maar volgens mij helpen handkappen beter dan handvat verwarming ondanks dat die ook wel lekker aanvoelen
Vorige waren wel beter trouwens(met blote hand kon je ze niet echt vast pakken), maar met -2/-4 Heb je geen zin om te koppelen/remmenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met hvv gereden to be honest, dus ik zou het niet weten. Is dat maar zo matig dan?
Zoiets heb ik ook, met een binnenwand. Als je dan druk aan het aankleden bent oordoppen in, colletjes om jas aan, helm op brommer buiten zetten, heb ik het al vrij warmquote:Op woensdag 12 december 2012 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met hvv gereden to be honest, dus ik zou het niet weten. Is dat maar zo matig dan?
Het probleem lijkt me eigenlijk een beetje, dat je vingertoppen niet altijd en allemaal contact maken met je greep, en die worden bij mij meestal koud, de rest valt wel mee.
Die 2+2 handschoenen schijnen goed te werken, die wil ik wel eens proberen![]()
edit
deze :
[ afbeelding ]
Jeh, maar ik heb óók nog handkappenquote:Op woensdag 12 december 2012 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, met een binnenwand. Als je dan druk aan het aankleden bent oordoppen in, colletjes om jas aan, helm op brommer buiten zetten, heb ik het al vrij warmmaar naar 25km valt het vies tegen
Klopt voelt wel vrij oncontroleerbaar aan, met het perspectief op de standaart handvatten, dan wel in combinatie met binnen wanten.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, maar ik heb óók nog handkappen![]()
Heb ook nog nooit met binnenhandschoenen gereden, zou ook best eens kunnen werken, alleen lijkt me dat en beetje dik, kost dat je niet heel veel gevoel in je motor?
Dat motorgevoel ben ik al kwijt met winterhandschoenenquote:Op woensdag 12 december 2012 01:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, maar ik heb óók nog handkappen![]()
Heb ook nog nooit met binnenhandschoenen gereden, zou ook best eens kunnen werken, alleen lijkt me dat en beetje dik, kost dat je niet heel veel gevoel in je motor?
Ik heb er maar 63, is mij vlot zat, alleen op de snelweg kom ik een beetje te kort naar mijn zin; niks geks, maar dan mag er wel wat bijquote:Op woensdag 12 december 2012 01:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt voelt wel vrij oncontroleerbaar aan, met het perspectief op de standaart handvatten, dan wel in combinatie met binnen wanten.
Maja 132pk voor in de kroeg, 80 voor op de weg en 50 in de bochtAnders ben ik dat roze flapje allang kwijt.
Foam is idd net zo breed als hvv, maare nu ff plat heerlijk 11 uurtjes ronkenquote:Op woensdag 12 december 2012 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er maar 63, is mij vlot zat, alleen op de snelweg kom ik een beetje te kort naar mijn zin; niks geks, maar dan mag er wel wat bij![]()
Ik heb ook al foamgrips, dus mijn grepen zijn ook nog eens een maatje dikker. Tevens ook de reden dat ik geen hvv wil, want dan moet ik met rubber gaan rijden, en dan krijg je slapende jatten op een twin bij een constante snelheid op de snelweg, dat zuigt.
@ BL; ja ik ook, ik vind winterhandschoenen helemaal k#t, het is gewoon meestal effe wennen weer, maar zodra ik met zomerhandschoenen wegkom verdwijnen ze weer in de koffer
Zo te zien stap ik strakkies weer op; zo hard sneeuwt het nou ook weer nietquote:
Ja ik ga het er met de sneeuw maar neit op wagenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo te zien stap ik strakkies weer op; zo hard sneeuwt het nou ook weer niet
Beetje zelfverzekerdheid kan geen kwaadquote:Op woensdag 12 december 2012 10:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga het er met de sneeuw maar neit op wagen
Jeh, maar die dingen zijn zo debiel duur joh, en het is toch iets wat slijt, dus je blijft dan elke keer nieuwe kopenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef Yreal het volgende:
wat je moet hebben, zijn verwarmde handschoenen.
Het is namelijk de bovenkant van je hand die koud wordt. De onderkant loopt wel los omdat je daar je stuur mee vast hebt. En precies tegen die bovenkant helpen verwarmde handvatten niet heel veel.
ik heb geen van 3e. Gewoon thermo ondergoed aan en gaan. Nergens last van tbhquote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, maar die dingen zijn zo debiel duur joh, en het is toch iets wat slijt, dus je blijft dan elke keer nieuwe kopen
En dan stop je je handen onderweg in je onderbroek of wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb geen van 3e. Gewoon thermo ondergoed aan en gaan. Nergens last van tbh
je weetquote:Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan stop je je handen onderweg in je onderbroek of wat?
Handje aan het stuur, handje in broek, prima toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan stop je je handen onderweg in je onderbroek of wat?
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
je weet![]()
Nee van sokken tot nek tot pols in het thermo. Dun laagje, maar je blijft warm ongeacht alles.
Mjah, maar met links gasgeven gaat wel, maar blijft toch een beetje behelpenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Handje aan het stuur, handje in broek, prima toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |