Allebei vervangen, het is de goden verzoeken om met een gladde voorband sneeuw te gaan rijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
Jeeeehhh!!1!EINZWEIPOLIZEI!!1! eindelijk weer effe een rondje kunnen doen op de brommert; zit een beetje te twijfelen; vrijdag voorspellen ze een pak witte troep, en mijn Heidenautje achter is 30% en de Anakee voor is eigenlijk op sterven na deaud.. ik heb een setje nieuwe Anakee's liggen, wat is wijsheid?![]()
Zal ik alleen de voorband vervangen en nog effe profiteren van het lekkere grove Heidenau profiel achter, of meteen allebei? Anakee's doen het niet echt héél geweldig in sneeuw![]()
Dilemma's dilemma's
Duhquote:
Lul!quote:
Moet je ook niet doenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duh
[..]
Lul!nou postte ik door het slotje heen man
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:17 schreef lipjes het volgende:
Nou ikg a het er vrijdag maar niet op wagen op de motor.
Om nou met sport/tour banden op een sport/tour motor door de sneeuw te baggeren, dat zie ik niet zo zitten
Ja, die voorband zit me ook het meeste dwars, achter bennik niet zo bang aangelegd, maar die Heidenau kan nog best wel wat kilometertjes mee, en nu erafhalen vinnik eigenlijk wel een beetje zondequote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Allebei vervangen, het is de goden verzoeken om met een gladde voorband sneeuw te gaan rijden.
Je kan m altijd nog bewaren, of zeg ik nou iets heel geks.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, die voorband zit me ook het meeste dwars, achter bennik niet zo bang aangelegd, maar die Heidenau kan nog best wel wat kilometertjes mee, en nu erafhalen vinnik eigenlijk wel een beetje zonde
Voor straf heb ik jou er eentje gegeven nu, lambalquote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik zal welff een tr zetten dan kan Anne de post verwijderen en een note zetten bij je
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor straf heb ik jou er eentje gegeven nu, lambal
Toch wel een PEPERNOTE hmmm?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor straf heb ik jou er eentje gegeven nu, lambal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik al zat gezienquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Salatrel het volgende:
I bekijk het gewoon van dag tot dag tot ik pekelwagens zie
Ja, gékquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan m altijd nog bewaren, of zeg ik nou iets heel geks.
Vorige keer dat ik dacht dat het ging sneeuwen viel er t/m oud en nieuw geen vlokjequote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat ik alleen effe voor laat doen.. we zullen toch niet meteen weeeekenlang in de sneeuw terecht gaan komen zeker?
Grondtemperatuur is wat anders dan gewone temperatuur natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:27 schreef Salatrel het volgende:
Maarja mijn weerapp heeft ook ng geen temperaturen onder 0 laten zien
Ik neem gewoon de voorspelling van de daaropvolgende week samen met de rij-ervaring zelf. Voor deze week vorst voorspeld + afgelopen vrijdagochtend geluiden van gladheid 's ochtends -> Alp gaat op stal.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef Salatrel het volgende:
Weersvoorspellingen zijn zo betrouwbaar als peilingen van maurice de hond
dan nog zit zn kinbandje niet vast. Gebeurde mij van de week ook. Kwam er gelukkig bij het stoplicht nog achterquote:Op woensdag 5 december 2012 16:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die mijter is zeker weten gekeurd
quote:Beste MOTORbeurs Utrecht-bezoeker,
Sint weet: jij bent een stoere.
Je gaat graag met de motor toeren.
Lekker met je kop in de wind.
Dan ben je tevreden als een kind.
Na al zijn vermoeiende taken,
mag Sint ook graag een ritje maken.
Hij zet dan, in plaats van de mijter,
een stevige helm op z'n knijter.
Hij gaat er vandoor met een flinke vaart.
Het gaat nog sneller dan te paard!
Hoiquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Mark-J het volgende:
Hallo allemaal!Mijn naam is Mark en sinds april 2009 in het bezit van mijn A'tje. Ooit begonnen op een ZX6R en nu met een paar tussenstappen weer een ZX6R!
Nog even een fotootje:
[ afbeelding ]
Hoi! Mooi ding manquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Mark-J het volgende:
Hallo allemaal!Mijn naam is Mark en sinds april 2009 in het bezit van mijn A'tje. Ooit begonnen op een ZX6R en nu met een paar tussenstappen weer een ZX6R!
Nog even een fotootje:
[ afbeelding ]
De stalmeester (werknemer) van Motorplanet zei me ook doodleuk: "zie je in maart!", waarop ik half begon te huilen. Laat het begin februari maar weer heerlijk weer zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag toch hopen dat we niet tot half maart in die troep gaan zitten zeg
En daarom staat ie nu dus permanent binnen. Bah.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef BlackLining het volgende:
En ik zie het al gebeuren dat er hier zo'n pekelwagen door de straat komt die even mijn hele motor onderspuit.
Ik zit straks op een kwartiertje fietsen van mijn afstudeerplek, dus puur voor de fun.quote:
Vorig jaar was het ten tijde van de motorbeurs allang prima rijweer. Begint de winter (als in: vorst, sneeuw en al die meuk) half November, dan eindigt'ie begin Januari.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef MarchingHome het volgende:
De stalmeester (werknemer) van Motorplanet zei me ook doodleuk: "zie je in maart!", waarop ik half begon te huilen. Laat het begin februari maar weer heerlijk weer zijn
Dat kan ook op de motor heahquote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Ik zit straks op een kwartiertje fietsen van mijn afstudeerplek, dus puur voor de fun.
Beetje zonde om 10 minuutjes te rijdenquote:
ik ga met ovquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, Motorbeurs is leuker om op de motor naar toe te gaan
voor de sfeer wel, voor de koopjes wat minderquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 5 december 2012 19:51 schreef Mirgeam het volgende:
voor de sfeer wel, voor de koopjes wat minder
Ga naar Amsterdam verhuizen dus ben er nog niet echt over uit of het handig is om hem buiten neer te zettenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Als je hem elke dag gebruikt ga je hem natuurlijk niet een berging verstoppen he, da's een soort van zelfpijniging
Die 800 meter ga ik niet op de motor doenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom ga je daar dan wonen? waarom wil er überhaupt iemand wonen in die kutstad?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Ga naar Amsterdam verhuizen dus ben er nog niet echt over uit of het handig is om hem buiten neer te zetten
Vage shit.. ws/ lam of gepikt, bestuurder de pleitvaart genomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:17 schreef lipjes het volgende:
Wat ik vandaag toch weer meemaakte.
Kwam van een klantje af, stond voor het stoplicht te wachten op groen.
Zie ik een vrachtwagen stoppen, kijk even verder, auto tegen de paal aan.
Denk even stoppen, toch even assistentie verlenen.
Ondertussen loopt de vrachtwagenchauffeur weer terug, stapt in, en rijd weg.
Naja, ik ben de moeilijkste niet, hup hesje aan en even checken.
Loop naar de auto toe, hmm geen bestuurder.
Dan maar de politie bellen.
Met de politie aan de lijn komt er een ambulance aanrijden, dus deze wuif ik maar even naar de kant toe.
Rond het gesprek met de politie even vlug af en spreek af om eventueel nog terug te bellen.
Ambulancepersoneel gesproken, die controleert de auto ook nog even, konden ook niks vinden.
Naja, Ambulancepersoneel licht de politie in, ik wacht nog even om een verklaring af te geven en kon daarna weer mijn weg vervolgen.
Maar waar de fuck is die bestuurder in godsnaam
In de Randstad gaan wonen is inderdaad sowieso een bar slecht idee.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom ga je daar dan wonen? waarom wil er überhaupt iemand wonen in die kutstad?![]()
Als je daar je business hebt of wat de p0rn je daar zou willen zoeken, ga je er toch 20 km vanaf wonen? zit je niet te wachten tot je brommer gesnaaid of gesloopt wordt, én je kunt elke dag motorrijden. Win-win zeg ik
Ik blijf ook liever in het noorden, maar m'n werk is in de randstadquote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de Randstad gaan wonen is inderdaad sowieso een bar slecht idee.
* BlackLining uit ervaring spreekt![]()
IN een grote stad gaan wonen vinnik een slecht idee, en 020 helemáál natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de Randstad gaan wonen is inderdaad sowieso een bar slecht idee.
* BlackLining uit ervaring spreekt![]()
Ik vind het niks. Mijn mening over Rotterdam zal ik sowieso maar voor me houden, maar ik woon nu in Leiden en het is maar nauwelijks uit te houden. Teveel tuig, rondasociaal volk en die vreselijke harde G.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
IN een grote stad gaan wonen vinnik een slecht idee, en 020 helemáál natuurlijk; de randstad am sich is niks mis mee; ik ben geboren en getogen Rotterdammer, maar ik zou er nu denk ik niet gaan wonen
En dit natuurlijkquote:
Heeft een woning in Utrecht en meteen praatjes hoor, tsktsk.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die 800 meter ga ik niet op de motor doen
Zal volgend jaar wel eens kijken of ik hier een motorritje kan organiserenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[..]
En dit natuurlijkVeel mooie motorweggetjes ook.
5e rit?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal volgend jaar wel eens kijken of ik hier een motorritje kan organiseren
Ik weet hier ook nog wel wat leuke weggetjes in omgeving Den Boschquote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal volgend jaar wel eens kijken of ik hier een motorritje kan organiseren
Ik wil er ook wel op de motor heen hoor, is alleen wat nutteloos voor dat kleine stukje. Al zal mn motor nog wel bij mn ouders in de garage staan dan, dus dan is het gelijk weer 220kmquote:Op woensdag 5 december 2012 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heeft een woning in Utrecht en meteen praatjes hoor, tsktsk.
Blanke tectyl, of even een lapje met wat olie erop de zwakke dingen insmerenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Hier is het ondertussen dus ook helemaal wit
Mag hopen dat er niet teveel met pekel geklooid gaat worden, morgen nog zo'n 170km te rijden
Gewoon goed aan de kant schuiven, doet dat maar. Winterse landschappen naast de weg
juh, maar wel vóórdat hij nat wordt, en thuis goed afspoelen met koud waterquote:Op donderdag 6 december 2012 02:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blanke tectyl, of even een lapje met wat olie erop de zwakke dingen insmeren
Hehe ja idd, en als je hem echt elke dag netjes afspoelt hoef je er verder weinig aan te doen volgens mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
juh, maar wel vóórdat hij nat wordt, en thuis goed afspoelen met koud water
Als ik van de motor af stap wil ik op de bank ploffen met een biertje. Dat schoonmaken van zo'n ding heb ik absoluut geen zin inquote:Op donderdag 6 december 2012 02:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
juh, maar wel vóórdat hij nat wordt, en thuis goed afspoelen met koud water
Dan is tectyl wel een oplossing, maar voor dat je die zooi eraf hebtquote:Op donderdag 6 december 2012 02:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik van de motor af stap wil ik op de bank ploffen met een biertje. Dat schoonmaken van zo'n ding heb ik absoluut geen zin inHeb er daarbij niet echt mogelijkheden voor hier of ik moet met emmers water aan de haal en daar begin ik al helemaal niet aan.
Zal eens kijkenquote:
Voordeel, we zitten vlak bij de biesbos en zeeland e.d.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet hier ook nog wel wat leuke weggetjes in omgeving Den Bosch
Lekker glibberen in de drapquote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Salatrel het volgende:
nog even een fotootje van vorig jaar ter inspiratie
[ afbeelding ]
Ow, zou je niet eens naar de doc gaan dan? we hebben er een beetje last vanquote:
Ik ga zo effe rijden in de troep, al valt het hier wonder boven wonder nog wel meequote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dan op de motor jonguhquote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
Ja gaat morgen feest worden op weg naar kantoor.
Zomerbanden onder een 800kg autotje.
toch blij dat ik iemand heb kunnen inspirerenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga zo effe rijden in de troep, al valt het hier wonder boven wonder nog wel mee
Volgens de berichten komt er een lekker pak aan voor vannacht
Er ligt hier bijna helemaal niks.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch blij dat ik iemand heb kunnen inspireren
Blokkerende banden nog welquote:Op donderdag 6 december 2012 11:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja slim op een 600F met blokkende banden
Zou ook zomaar vandaag kunnen zijn. Hier is +/- 8 cm gevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |