Als er veel te snoepen is, heel gezellig! Anders is het ruk en is thee voor mietjes.quote:
bevrucht door een alienquote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef Tally het volgende:
Nou ja we hebben gezien dat het handjes en voetjes had. Maar het gezichtje hebben we nog niet kunnen zien
Dus misschien heeft het wel een hondenkopOf idd een alienhoofd dat niet meer weg trekt
Ja, das gezellig thee drinken, maar dit gaat over gezellige theequote:Op woensdag 12 december 2012 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er veel te snoepen is, heel gezellig! Anders is het ruk en is thee voor mietjes.
Als die op papa lijkt?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef Tally het volgende:
Dus misschien heeft het wel een hondenkop![]()
Gewoon negeren.. gewoon negerenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit is normaal voor ons allerQ
.
.
Ik kan me ook totaal niet herinneren dat ik seks had in de periode dat het verwekt isquote:
Aaah die noemde ik thuis nog wel eens bij mijn ouders als ik wilde neukenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das gezellig thee drinken, maar dit gaat over gezellige thee.
Dat moet wel. Ik ben niet preuts. En tot nu toe houdt het elke keer die beentjes stijf bij elkaar als we willen kijkenquote:
Stomp in de maag geven. Daar zal hij wel van open gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat moet wel. Ik ben niet preuts. En tot nu toe houdt het elke keer die beentjes stijf bij elkaar als we willen kijken
Het heeft al aardig wat duwen gehad. Ik heb staan springen. Schudden. Maar niets heeft geholpen.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stomp in de maag geven. Daar zal hij wel van open gaan.
Komop cuetje, je bent wel wat gewend hierquote:
Spannend! Wat gok je?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef Tally het volgende:
Het heeft al aardig wat duwen gehad. Ik heb staan springen. Schudden. Maar niets heeft geholpen.
Vrijdag een
Een baby!quote:
Een puppy! Altijd al willen hebbenquote:
Helaas welquote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Komop cuetje, je bent wel wat gewend hier.
het heeft je gevormd tot wie je nu bentquote:
Een labrador!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Een puppy! Altijd al willen hebben
Een meisje.
Ahwquote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een labrador!![]()
Veel te veel babies!Beste vriendin weer zwanger, beste vriend voor 2e keer vader sinds een week (kleine ligt al sinds donderdag in het ziekenhuis
)
Ik wist wel dat het beter was om lang geleden hier weg te blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
het heeft je gevormd tot wie je nu bent.
Ja een chocolade bruinequote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een labrador!![]()
Veel te veel babies!Beste vriendin weer zwanger, beste vriend voor 2e keer vader sinds een week (kleine ligt al sinds donderdag in het ziekenhuis
)
Ik ben Pro Giel Beelen sterftequote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets geven aan 3fm Serieus Request. Pro babysterfte zijn
Te laatquote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het beter was om lang geleden hier weg te blijven
Verhuizen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef Tally het volgende:
Ervaring in de buurt en kindjes van dezelfde leeftijd in de buurt
enge buurtgenotenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja een chocolade bruine
Ja bij ons in de straat zijn er op 100 m 3 vrouwen zwanger
De overbuurvrouw hoorde dat wij een kindje kregen en is aan de slag gegaan en 7 weken na mij uitgerekend. De vorige kwam er ook omdat ik zwanger wasWas makkelijker zei ze. Ervaring in de buurt en kindjes van dezelfde leeftijd in de buurt
En haar buurvrouw is ook zwanger en is een week na mij uitgerekend.
waar kan ik doneren?quote:
Godt zal je redden.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben nog niet langs geweest vandaar! Als dat kind mij ziet dan komt alles goed!!!
Erg aardig dat je dan nog niet bent langs geweestquote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef Godtje het volgende:
Zeker! Ik ben nog niet langs geweest vandaar! Als dat kind mij ziet dan komt alles goed!!!
HELP!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Te laat.
One of us, one of us, one of us!!!
Sneeuw? Welke sneeuw?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Reizen door de sneeuw, dacht het niet
Ik ben aan het rond kijkenquote:
Mja vind ik ook. Vooral omdat ZIJ nog riep dat HIJ zo graag nog een kind wil hebben en dat ZIJ nog wel even wilde wachtenquote:
hier geen vlok te zien. Wel regen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het grote sneeuwvlokken en der lag al een laagje
Kom maar hier dan!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier geen vlok te zien. Wel regen, dat dan weer wel..
Dus ik moet NAAR de sneeuw komen?quote:
Misschien stopt het dan wel heel magisch!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus ik moet NAAR de sneeuw komen?.
Hier ligt al 3 cmquote:
I know I'm hot, maar zo hot?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien stopt het dan wel heel magisch!
true, maar goed, eerst werkenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook nog aan, maar wie weet. Proberen waard lijkt me.
Schnee!quote:
Bonsai kittens!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:07 schreef Tally het volgende:
Wij zijn afgelopen weekend in Aachen geweest op een kerstmarkt.
Toen ben ik in zo'n kerstballentent geweest waar ze het merk verkochten: poesies im glas
Ik dacht weer eerst aan poesies im schneequote:
Het regent! Goede reden om thuis te blijven.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
ha goeiemorgen
ik heb enorme zin om te spijbelen
Maar je bent toch altijd thuis?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
ha goeiemorgen
ik heb enorme zin om te spijbelen
jij was vorige week ook al zo slecht!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Het regent! Goede reden om thuis te blijven.
het is geen loi thuis studie of zo ;')quote:
Dat dacht ikquote:Op woensdag 12 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen loi thuis studie of zo ;')
hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Vorige week sneeuwde hetquote:Op woensdag 12 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij was vorige week ook al zo slecht!!!
ja en dat heb ik ook overleefdquote:
Oprah, Dr. Phil, alles.quote:
oprah is al jaren niet meer op tv en ik kijk geen docter phil want dat is tegenwoordig net jerry springerquote:
oooh nog steeds ziek?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spijbelen is voor amateurs, ziek melden, dat is de shit!
Woont zij samen met Tegan?quote:
Ssst.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij ligt continue in de bosjes voor haar deur?
En zij maar denken dat het een slang is, met dat gequote geluidquote:
Kut is dat he?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi!
Ik heb ook zin om te spijbelen. Maar ooh wacht, ik ben volwassen, ik moet gewoon werken.
oh maar het begint pas over een paar uur dus ik heb nog even om te besluitenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef rubbereend het volgende:
rhu, hup naar college, niet spijbelen!
ja want naar 1 les niet gaan heeft automatisch mega gevolgenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
Gewoon thuisblijven rhu.... Toekomst? Who cares?
Hap! Ga eens ontbijten!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want naar 1 les niet gaan heeft automatisch mega gevolgen
ik mag van mezelf per periode altijd 1 keer spijbelen
werkt prima
dat heb ik voor je gedaan, hupquote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar het begint pas over een paar uur dus ik heb nog even om te besluiten
ow, tja daar zit wat inquote:Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
en als ik ga moeten jullie allemaal zonder mijdat vergeten jullie he!
quote:
Zo zonde he?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi!
Ik heb ook zin om te spijbelen. Maar ooh wacht, ik ben volwassen, ik moet gewoon werken.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd aan het werk of bij Mr.T. enzo
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
waar is mijn lamp trouwens spezza?
En klok?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
waar is mijn lamp trouwens spezza?
Ik wil hem van Spezza ook wel zien want het is een makkiequote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zou KT maken.
Maak er een wedstrijdje van! Soort Idols met technische mensen.
Ik zie hem al met de figuurzaag de konijntjes eruit zagenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wil hem van Spezza ook wel zien want het is een makkie
Maar dat doen we niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
he komt spezza nou weer een paar dagen niet meer terug tot dat we het vergeten?
nooit!!!!quote:
wat is het dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kerstkadotje is trouwens in huis en ik heb het al gevonden, het is niet ingepakt alleen in een deken gewikkeld (het is nogal groot...)
it's calling me!!!! Must resist....
ja dat weet ik dus niet!!quote:
"alleen gevoeld "quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt dus allang gekeken wat het is
nee! en ik weet al ruim 12 uur waar het is!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt dus allang gekeken wat het is
Nog iets minder dan twee weken wachtenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee! en ik weet al ruim 12 uur waar het is!
ook niet! ik heb er alleen een beetje omheen bewogen en het vanuit allerlei hoeken bekekenquote:
nee het is echt groooooootquote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Een boek! Een theekist! Een dvd-box! Een doos met een hond erin! Schudden!
ja en dan ben ik straks single zo vlak voor de kerstquote:
Je kunt toch wel kijken en het dan weer inwikkelen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan ben ik straks single zo vlak voor de kerst
gezellig toch.. met z'n allen singlequote:Op woensdag 12 december 2012 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze kan vast wel een verrast gezicht faken. Ze heeft nog 2 weken om te oefenen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kunt toch wel kijken en het dan weer inwikkelen.
ik ga hier verder geen grappen over faken na maken, dat is te makkelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze kan vast wel een verrast gezicht faken. Ze heeft nog 2 weken om te oefenen.
Dan heb je die verplichte dagen niet meer!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom kijk je mij boos aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga hier verder geen grappen over faken na maken, dat is te makkelijk
Dan moet ie het niet onder een dekentje in een hoekje zetten.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan niet liegen tegen mijn lief
die weet binnen 2 minuten dat ik heb gespiekt
als ik een koekje pas terwijl we op dieet zijn moet ik dat nog wel opbiechten
whahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet onder een dekentje in een hoekje zetten.
Ja zo stom ook!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet onder een dekentje in een hoekje zetten.
Ja toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahahaha
en als iemand chocola onbeheerd achter laat is het ook automatisch voor jou? die manier van denken?
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahahaha
en als iemand chocola onbeheerd achter laat is het ook automatisch voor jou? die manier van denken?
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien heeft'ie gewoon als prank een hele grote doos gehaald bij de supermarkt en die onder een dekentje gezet. En krijg je straks oorbellen ofzo.
nou valt best meequote:
Om het verhaal geloofwaardig te maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
ik denk het niet want het moest bezorgd worden en hij moest er voor thuis zijn
zou wel nasty zijn
maar dan heb je geen kerstverrassing!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef rival het volgende:
ik zou kijken!
niemand zou erachter komen
Ja wat wil je nou, je kunt niet wachten maar je wilt niet kijkenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan heb je geen kerstverrassing!
en zoals ik al zei kan ik dat niet 2 weken vol houden hoor!
nee!quote:
I knooooooooooooooowquote:Op woensdag 12 december 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou, je kunt niet wachten maar je wilt niet kijken
maar dan kan ik mij wel al 2 weken verheugen op dat leuke kado, moet het natuurlijk geen kutkado zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan heb je geen kerstverrassing!
en zoals ik al zei kan ik dat niet 2 weken vol houden hoor!
nee want dan weten jullie wie hij is op fok en laten jullie hem nooit meer met rustquote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je 'm anders niet even naar ons laten DM-en wat het is?
Zelf deze ellende opzoekenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee!
een beetje, maar dat mag als je maar niet spiekt
en vriendje weet dat want hij was er bij toen ik ging zoeken!
ik bedoel niet opbiechten dat ik gespiekt hebquote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan kan ik mij wel al 2 weken verheugen op dat leuke kado, moet het natuurlijk geen kutkado zijn
en als je van jezelf al weet dat je het niet gaat redden tot de kerst, dan kan je net zo goed nu gaan kijken!
Dan is het al in de fik gestoken en weg?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
met kerst zal ik zeggen wat het was
quote:
geen idee. Al jaren geen kerstkado gehad dat ik ergens zou kunnen vinden :quote:Op woensdag 12 december 2012 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]zou jij niet gaan zoeken als je wist dat het er was!
misschien kun je het wel eten en is het al op dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het al in de fik gestoken en weg?
Of een ring. Dat zou wat wezen!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk srsly dat het een prank is en dat je oorbellen krijgt.
wat een nare situatie dit.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel niet opbiechten dat ik gespiekt heb
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of een ring. Dat zou wat wezen! [ afbeelding ]
Nou jongen, als je meeleest, grijp die kans!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat zou zeker wat wezen!
maar dat is het zeker niet
Daarom heeft'ie die chipsdoos daar neergezet. Om het een verrassing te houden!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat zou zeker wat wezen!
maar dat is het zeker niet
Wat een knurft is ze ook dat ze is gaan zoekenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat een knurft ook dat ie het niet in de berging heeft verstopt
Ze zijn wel perfect voor elkaarquote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een knurft is ze ook dat ze is gaan zoeken
Two knurften sitting in a tree....quote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn wel perfect voor elkaar
chips is wel lekkerquote:Op woensdag 12 december 2012 11:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom heeft'ie die chipsdoos daar neergezet. Om het een verrassing te houden!
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat een knurft is ze ook dat ze is gaan zoeken
Ik vind het zo leuk voor je dat je gaat trouwen!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
chips is wel lekker
en in de berging had ik natuurlijk ook wel gekeken he
he bah neequote:Op woensdag 12 december 2012 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Gaan jullie dan ook kinderen maken, Rhu?
brrrr nee dat wil niemand op de wereld hoorquote:
uiteraard! maar hij gaat me nog niet vragenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar je gaat wel ja zeggen toch?
boos kijk ik heel andersquote:
tis maar hoe je hem interpreteertquote:
Geil hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 12:17 schreef L-E het volgende:
Ik lees steeds berberstengels in de TT. Gek genoeg krijg ik daar trek van.
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:26 schreef MisterTH het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid maar wat zijn berberbengels?
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ben jij toevallig T's mister T? maar met een H omdat misterT al bezet was?
Er zit verbetering in, koorts gezakt, minder pijn. Morgen eens kijken hoe het gaat, kan ik misschien nog net de zaterdag meepikken op het werkquote:
Nee ik ben hier nieuw en dit is mijn eerste account ooit.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ben jij toevallig T's mister T? maar met een H omdat misterT al bezet was?
nopequote:Op woensdag 12 december 2012 12:30 schreef MisterTH het volgende:
[..]
Nee ik ben hier nieuw en dit is mijn eerste account ooit.
Maar kun je me vertellen wat er met berberbengels wordt bedoeld?
Een nette vertaling van "kutmarokkanen".quote:Op woensdag 12 december 2012 12:26 schreef MisterTH het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid maar wat zijn berberbengels?
beterschapquote:Op woensdag 12 december 2012 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zit verbetering in, koorts gezakt, minder pijn. Morgen eens kijken hoe het gaat, kan ik misschien nog net de zaterdag meepikken op het werk
Misschien lurkt ie wel de hele tijdquote:Op woensdag 12 december 2012 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
die hoort je niet want die leest hier niet eens
neequote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien lurkt ie wel de hele tijd
Ah ok, dank voor het antwoord.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een nette vertaling van "kutmarokkanen".
maar vertel eens wat over jezelf meneer nieuw vleesch!quote:
Wat zou je willen weten ?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar vertel eens wat over jezelf meneer nieuw vleesch!
wie ben je, hoe oud ben je, waar woon je, foto, hobbies, werk/studie?quote:
En daar ook cadeaus onder een deken voor verstoppenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Gaan jullie dan ook kinderen maken, Rhu?
Je zoekt het wel op dan. Net als dat cadeautjequote:Op woensdag 12 december 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
hij mijdt R&P
wat ik zelf beter ook zou doen geloof ik
hij word agressief van het hoge gehalte 'de wereld is tegen mij, mijn problemen groeien over mijn hoofd' topics
ik ook trouwens
blijkbaar ben ik een echte masochistquote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daar ook cadeaus onder een deken voor verstoppen
[..]
Je zoekt het wel op dan. Net als dat cadeautje
Nou ben dus MisterTH, de TH staat voor The Hague..de mooiste stad van Nederland uiteraard maar dat wist je. Ben 26 en werk full time als facility manager bij 1 van de grotere hotelketens in Nederland. Sport graag in mijn vrije tijd en dan voornamelijk voetbal, heb op dit moment geen foto's tot mijn beschikking maar vind van mezelf dat ik een behoorlijk lekker ding benquote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie ben je, hoe oud ben je, waar woon je, foto, hobbies, werk/studie?
Dan moet je toegang tot KEL vragenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik een echte masochist
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:49 schreef MisterTH het volgende:
[..]
Nou ben dus MisterTH, de TH staat voor The Hague..de mooiste stad van Nederland uiteraard maar dat wist je.
Nou ik ben Rhubarbje, 27quote:Op woensdag 12 december 2012 12:49 schreef MisterTH het volgende:
[..]
Nou ben dus MisterTH, de TH staat voor The Hague..de mooiste stad van Nederland uiteraard maar dat wist je. Ben 26 en werk full time als facility manager bij 1 van de grotere hotelketens in Nederland. Sport graag in mijn vrije tijd en dan voornamelijk voetbal, heb op dit moment geen foto's tot mijn beschikking maar vind van mezelf dat ik een behoorlijk lekker ding ben
En oh ja, ben zo'n gekke 'Berberbengel' hahaha
Ik ben op dit forum gekomen omdat ik met een aantal vragen zat, voor meer info zie mijn onderwerp 'Nederlandse ouders'.
nou ben ik ook benieuwd naar jou dus kun jij wat over jezelf vertellen?
toevallig wel ja, en mij maakt het verder niks uit hoor... maar ik verwacht eigenlijk wel wat reacties eropquote:
haha humor! Wel een aparte combi trouwens, half Amerikaans en half Libanees. Spreek je ook Arabisch?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik ben Rhubarbje, 27
half amerikaans en half libanees maar opgevoed in nederland
Ik studeer en ben daarnaast parttime handmodel (je weet wel voor fotos als ze nagellak willen verkopen etc)
vandaar dat ik ook geen fotos in mijn fobo heb want ik wil niet herkend worden door fans
In deze SC? Nah.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig wel ja, en mij maakt het verder niks uit hoor... maar ik verwacht eigenlijk wel wat reacties erop
ik kom ook alleen maar in de SC, verder niet in R&Pquote:Op woensdag 12 december 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
hij mijdt R&P
wat ik zelf beter ook zou doen geloof ik
hij word agressief van het hoge gehalte 'de wereld is tegen mij, mijn problemen groeien over mijn hoofd' topics
ik ook trouwens
dat zou ik ook moeten lerenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kom ook alleen maar in de SC, verder niet in R&P
nee sorry want het is allemaal niet waarquote:Op woensdag 12 december 2012 12:54 schreef MisterTH het volgende:
[..]
haha humor! Wel een aparte combi trouwens, half Amerikaans en half Libanees. Spreek je ook Arabisch?
daar ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:49 schreef MisterTH het volgende:
[..]
Nou ben dus MisterTH, de TH staat voor The Hague..de mooiste stad van Nederland
Ik denk ook dat er hier meer Amsterdammers zitten jaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig wel ja, en mij maakt het verder niks uit hoor... maar ik verwacht eigenlijk wel wat reacties erop
wil je in de leer bij meester rubbereend?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zou ik ook moeten leren
[..]
jaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef MisterTH het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er hier meer Amsterdammers zitten ja
moet ik je dan ook meester noemen?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je in de leer bij meester rubbereend?
in deze sc zitten volgens mij juist veel mensen uit Den haagquote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef MisterTH het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er hier meer Amsterdammers zitten ja
meneer mag ookquote:Op woensdag 12 december 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet ik je dan ook meester noemen?
Alleen Air en Miss den Haag toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in deze sc zitten volgens mij juist veel mensen uit Den haag
en utrecht
Zo hebben we allemaal wel onvervulde wensen, met hard werken en handcreme moet het goed komen!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zou ik ook moeten leren
[..]
nee sorry want het is allemaal niet waar
ik wou altijd al eens een handmodel zijn
ik ben wel 27!
als je maar weet dat ik een heeeeel vervelende leerling was hoor!quote:
neee meer toch? plato! dat weet ik zekerquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen Air en Miss den Haag toch?
als je stout bent ga je over de kniequote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je maar weet dat ik een heeeeel vervelende leerling was hoor!
Er lopen hier meer Hagofielen rond overigens (not mequote:
hard werken? kun je me daar wat tips in geven?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef MisterTH het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel onvervulde wensen, met hard werken en handcreme moet het goed komen!
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je stout bent ga je over de knie
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
"Hij.. hij moet dit jaar de ezel zijn.. . Ik moet de ezel"
Ik zit er naast.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen Air en Miss den Haag toch?
Waar kom jij eigenlijk vandaan Eend?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar ben ik gestopt met lezen
Plato is weg van FOK!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
neee meer toch? plato! dat weet ik zeker
maar daarmee loop ik wel een stukje achter
Het land van Maas en Waalquote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk vandaan Eend?
Nectarientje ook maar die zie je hier nooit meerquote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neee meer toch? plato! dat weet ik zeker
maar daarmee loop ik wel een stukje achter
heeft antraxx daar ook niet gewoond? of dacht daar te gaan wonen of zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nectarientje ook maar die zie je hier nooit meer
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nectarientje ook maar die zie je hier nooit meer
wie is dat?quote:
oh maar die is niet van deze SCquote:
bij D_H moet ik vooral aan Dolle Hond denkenquote:
Hij kwam hier toch ook regelmatig? en dan bedoel ik ook 'deze' scquote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
oh maar die is niet van deze SC
(ja ik negeer dat we ooit zijn samengevoegd... die wond is nog te vers)
Er is niemand samengevoegd, de kansloze SC's zijn opgeheven.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar die is niet van deze SC
(ja ik negeer dat we ooit zijn samengevoegd... die wond is nog te vers)
wat ergquote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kwam hier toch ook regelmatig? en dan bedoel ik ook 'deze' sc
zie:
http://forum.fok.nl/user/history/68866/65
Schandalig.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ergkan me de hele kerel niet herinneren
ooh tuurlijk wel!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schandalig.
Straks herinner je mij ook niet meer
Ik heb de bakker 9 maanden geleden gedumpt, liever niet dusquote:
Mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
R&P / [Singles & De Feestdagen] Deel 1: een nieuwe start
zow dat is lang geleden
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ergkan me de hele kerel niet herinneren
En ja, lekker! Eetlust begint terug te komen.quote:
Het fundament is half weg!quote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zijn het fundament van dit soort reeksen.
mooi, dan kun jij voor mij een brood mee nemenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
En ja, lekker! Eetlust begint terug te komen.
Nope, ziek, ga de deur niet uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi, dan kun jij voor mij een brood mee nemen
Daar staan we om bekend toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
mooi trouwens, hoe jullie die nieuwe vakkundig hebben weg gejaagd
kliekje!!
Eeuwig zonde, ook één van de weinige fokkers die nog wel eens iets zinnigs over voetbal te melden had.quote:
Nou ja, om Roda nu meteen voetbal te noemen...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde, ook één van de weinige fokkers die nog wel eens iets zinnigs over voetbal te melden had.
Natuurlijk wel! Genoeg mensen die dat doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
Kan me moeilijk ziek melden en als nog vanavond naar het theater gaan denk ik
Ga er met een collega heenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Q. het volgende:
Natuurlijk wel! Genoeg mensen die dat doen.
was?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je maar weet dat ik een heeeeel vervelende leerling was hoor!
quote:Op zondag 2 november 2008 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoi, ik ben CL en ik ben verslaafd aan het singlezijn.
na je 25ste verandert er niets meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Q. het volgende:
Mooi om te zien dat er in vier jaar zo weinig kan veranderen:
[..].
Je wordt dikker.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
na je 25ste verandert er niets meer.
uitzonderingenquote:
ik ben niet traagquote:
ja nu ben ik een stuudjequote:
omfgquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Q. het volgende:
Mooi om te zien dat er in vier jaar zo weinig kan veranderen:
[..].
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
2008.
Toen was ik heul niet single!![]()
Ik jou ook niet, dat een mens zo snel kan aftakelenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou je nu niet meer terug willen hoor, schat
Ik las iets met handjob.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik ben Rhubarbje, 27
half amerikaans en half libanees maar opgevoed in nederland
Ik studeer en ben daarnaast parttime handmodel (je weet wel voor fotos als ze nagellak willen verkopen etc)
vandaar dat ik ook geen fotos in mijn fobo heb want ik wil niet herkend worden door fans
nee ik ben een likkert waren we toch al achter?quote:
Je date maakt ons in de war. Eerst was je van de vrouwen en ineens ook van de mannen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben een likkert waren we toch al achter?
ik welquote:Op woensdag 12 december 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
2008.
Toen was ik heul niet single!![]()
oh maar ik lik allebei, vraag maar aan KTquote:Op woensdag 12 december 2012 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je date maakt ons in de war. Eerst was je van de vrouwen en ineens ook van de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |