dan wordt het 6-0quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef Mark het volgende:
De Leeuw is geschorst, da's wel gunstig iig
De koppies zullen al wel bij volgende week zijn denk ik. Thuis winnen van Fietstas en alle overige thuispotjes uit het verleden zijn vergeven en die nog volgen doen er niet meer toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maakt dat uit dan? Ik denk dat het sowieso een zaadpot wordt. Twee aanvallend labiele teams..
quote:NEC Nijmegen-aanvaller Danny van den Meiracker mag zich in de belangstelling weten van FC Dordrecht. RTV Utrecht meldt dat de Jupiler League-club de spits graag aan zijn selectie wil toevoegen.
De 23-jarige aanvaller zou op huurbasis de stap naar Dordrecht kunnen maken. In Nijmegen komt Van den Meiracker niet in het stuk voor. De oud-spits van Spakenburg, die afgelopen seizoen een contract tekende bij NEC, keerde onlangs terug van een blessure.
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC huurt AZ-middenvelder Erik Falkenburg tot einde van het seizoen en hoopt op spits Ruud Boymans
Van VI.
NEC heeft het geluk dat precies de as van het elftal de kar trekt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik moet als Foor-fan eerlijk bekennen dat dat misschien wel beter is ff. Eigenlijk is NEC vleugellam, want ook Rieks speelt al tijden matig, en George laat maar heel af en toe wat zien.
Van der Velden MotM, als-ie zo speelt zeker niet laten gaan.
Misschien het gevoel gehad dat het wel goed was zo? Groningen was waardeloos de 1e helft.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom moet NEC altijd terugzakken bij een voorsprong? pff gisteren zo onnodig spannend gemaakt.
Precies waar ik me aan irriteerde. De backs bijvoorbeeld, lieten de vleugelspelers van Groningen zomaar voorzetten geven. Die moet je juist eruit halen. Maar gelukkig liep het goed af!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom moet NEC altijd terugzakken bij een voorsprong? pff gisteren zo onnodig spannend gemaakt.
lees ook dat Conboy in de picture staat van Nederlandse en buitenlandse clubsquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nu ook Bovenberg erbij. Dan neem ik aan dat Van Eijden nog wordt verkocht aan een Duitse club ofzo. Anders snap ik er weinig van. En is-ie echt veel beter dan Will?
Sommige transferperiodes verlies je op de laatste dag je sterkhouders en grootste talenten. Aalbers wilde denk ik hoe dan ook een leegloop kunnen opvangen, vandaar die aankopen/huurafspraken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vreemde transferperiode. We zijn er sterker op geworden.
Bovenberg erbij is te begrijpen aangezien in de zomer wel wat backs zullen gaan.
Dat is toch niet zo bijzonder, zoiets doe je als miljardair voor je schoonzoonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Boekhoorn heeft voor 10 miljoen dollar eigen geld een stoeltje in de F1 voor vd Garde gekocht.
Hij zou iets meer aan z'n elf andere schoonzonen kunnen denken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo bijzonder, zoiets doe je als miljardair voor je schoonzoon.
Er lopen ook wat meer mooie vrouwen rond daar..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij zou iets meer aan z'n elf andere schoonzonen kunnen denken.
Maar ja, door de pit lane van Monaco paraderen zal wel harder trekken dan een winderige vrijdagavond in de Goffert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |