NEC heeft het geluk dat precies de as van het elftal de kar trekt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik moet als Foor-fan eerlijk bekennen dat dat misschien wel beter is ff. Eigenlijk is NEC vleugellam, want ook Rieks speelt al tijden matig, en George laat maar heel af en toe wat zien.
Van der Velden MotM, als-ie zo speelt zeker niet laten gaan.
Misschien het gevoel gehad dat het wel goed was zo? Groningen was waardeloos de 1e helft.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom moet NEC altijd terugzakken bij een voorsprong? pff gisteren zo onnodig spannend gemaakt.
Precies waar ik me aan irriteerde. De backs bijvoorbeeld, lieten de vleugelspelers van Groningen zomaar voorzetten geven. Die moet je juist eruit halen. Maar gelukkig liep het goed af!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom moet NEC altijd terugzakken bij een voorsprong? pff gisteren zo onnodig spannend gemaakt.
lees ook dat Conboy in de picture staat van Nederlandse en buitenlandse clubsquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nu ook Bovenberg erbij. Dan neem ik aan dat Van Eijden nog wordt verkocht aan een Duitse club ofzo. Anders snap ik er weinig van. En is-ie echt veel beter dan Will?
Sommige transferperiodes verlies je op de laatste dag je sterkhouders en grootste talenten. Aalbers wilde denk ik hoe dan ook een leegloop kunnen opvangen, vandaar die aankopen/huurafspraken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vreemde transferperiode. We zijn er sterker op geworden.
Bovenberg erbij is te begrijpen aangezien in de zomer wel wat backs zullen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |