+61 is toch niet zo heel ongebruikelijk voor die spaghettiboemelquote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga heen spuit elf, met je planmatige vertragingen
geen idee, maar FYRA en opgeheven/afgeschaft zullen nog wel even aan elkaar gekoppeld blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef bork het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de woorden "Fyra" en "storing" binnenkort niet meer in een zin voorkomen - aldus een woordvoerder van de NS vanmorgen in de Volkskrant, vandaar die vacature?
Hier het interview op een Vlaams medium.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)lheidstrein_van.html
Hoe kan hij dat weten? Het is geen standaard-model.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:15 schreef James1988 het volgende:
De onbetrouwbaarheid van de V250 komt niet uit de lucht vallen. Langs alle kanten wordt er al jaren voor gewaarschuwd. Onder andere door Phil Pacey, één van de topmannen van Virgin Trains - volgens hem (en zijn engineers) is de V250 zeer onbetrouwbaar. Wat blijkt.
Niet. Behalve dat er eerder slechte ervaringen zijn geweest met Ansaldo.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat weten? Het is geen standaard-model.
Waarom blijven ze doorgaan met deze flauwekul? Er is allang niemand meer die er nog in trapt hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef bork het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de woorden "Fyra" en "storing" binnenkort niet meer in een zin voorkomen - aldus een woordvoerder van de NS vanmorgen in de Volkskrant, vandaar die vacature?
Het klinkt misschien retorisch, maar is er ooit een succesvol product daarvandaan gekomen? Daar hoor je nooit wat over namelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 14:19 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Niet. Behalve dat er eerder slechte ervaringen zijn geweest met Ansaldo.
Dit zegt veel:quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het klinkt misschien retorisch, maar is er ooit een succesvol product daarvandaan gekomen? Daar hoor je nooit wat over namelijk
quote:Volgens de Vlaamse krant De Morgen heeft de producent van de treinen een zeer slechte reputatie. Maar ja, bij de aanbesteding bleek AnsaldoBreda goedkoper te kunnen leveren dan de drie grote treinenbouwers Siemens, Alstom en Bombardier. "We hebben toen bewust voor een uitdager gekozen", aldus Michel Jadot, topman van de internationale tak van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS, die samen met NS Hispeed de Fyra exploiteert.
de metro van Kopenhagen die na wat vertraging nu prima rijdt?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het klinkt misschien retorisch, maar is er ooit een succesvol product daarvandaan gekomen? Daar hoor je nooit wat over namelijk
Benieuwd of die onverantwoordelijke debiel ook met zo'n insteek zijn hypotheek afsluit. Als het om zijn EIGEN geld gaat.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef James1988 het volgende:
"We hebben toen bewust voor een uitdager gekozen"
Ach welnee, die man werkt pas sinds 2007 bij de NMBS. De echte schuldigen zijn allang gevlogen. De mensen die er nu zitten moeten het ook maar doen met de poep die ze in hun schoot geworpen hebben gekregenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benieuwd of die onverantwoordelijke debiel ook met zo'n insteek zijn hypotheek afsluit. Als het om zijn EIGEN geld gaat.
Ook wel een goed idee. Tenminste geen gezeik meer met die spanningssluisquote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Is het Wadloperverhaal dan helemaal uit? Misschien niet, want mogelijk wordt een deel van het spul dat naar Argentinië is vervoerd teruggehaald omdat er niet voor betaald is.
ik heel vaak.quote:
quote:3u Ramon Nijland Ramon Nijland @LITTLExMONNIE
@NS_online treindienstleiding heeft de wissel verkeert staan! We gaan nu Zwolle Den Haag via de veluwe ipv Hanzelijn!
2u NS online NS online @NS_online
@LITTLExMONNIE Die van .18 en .48 gaan via #Ut
Openen
2u Ramon Nijland Ramon Nijland @LITTLExMONNIE
@NS_online .15 we gaan terug naar Zwolle en trein word opgeheven :-)
@LITTLExMONNIE Dat is niet zo mooi. Hopelijk heb je snel de volgende trein!
Gelukkig dat die transatlantische boten gratis varen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
sinds vandaag zijn er geen wadlopers meer in Nederland. De 3115 en 3215 zijn op dit moment onderweg naar Polen
http://somda.nl/forum/127(...)+dingen+12+december/
Is het Wadloperverhaal dan helemaal uit? Misschien niet, want mogelijk wordt een deel van het spul dat naar Argentinië is vervoerd teruggehaald omdat er niet voor betaald is. Mogelijk worden die stellen ook aan Polen gesleten
quote:Die grafische Sitzplatzbuchung auf bahn.de ist da! Ab sofort können Sie bei der Sitzplatzreservierung auf bahn.de Ihren gewünschten Sitzplatz in der grafischen Darstellung eines Wagens auswählen - schnell, bequem und einfach! Gleich testen unter http://bit.ly/7mjTsd.
Dat kan met de Fyra ook. Als je op tijd bent is er meestal wel een bankje op het station te claimen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef Facepalm het volgende:
Je kan nu je zitplaats uitkiezen bij DB
[..]
Zat ik ook in, zie vorige paginaquote:
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef b2py het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken met de goederen dan! Wel tof, grote ombouw
Volgens mij kan je alleen voor de ICE een plaats uitkiezen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:10 schreef dennistd het volgende:
Maar voor een reis Berlijn-Amsterdam is ie niet verfügbar..
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijden
Strengelspoor komt als term het dichtst in de buurt imo.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."
Of wou je de linker metrorail laten dubbelen als rechter goederenrail? Creatief, net weer niet hetzelfde als strengelspoor, erg gevoelig voor differentiële slijtage, en dus duur in onderhoud. lijkt mij hoor
Dan liegt ie dat ie barst.quote:‘De NMBS doet er intussen alles aan om de treindienst optimaal te verzekeren en haar klanten op hun bestemming te krijgen'
Bestaat dat überhaupt in Nederland?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijden
Oh zo. Leuk. Lekker veel wissels bouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Strengelspoor komt als term het dichtst in de buurt imo.
Wat ik bedoel is dat de metro's dichterbij de perrons komen te rijden dan de huidige treinen. Dan gaan goederentreinen niet passen. Daarom kan ik me voorstellen dat ze bij de stations een voorziening maken dat een klein stukje naast de metrorails nog twee rails komen te lopen waar goederentreinen over komen te rijden. Na het station gaat het weer verder als één spoor.
niet in deze vorm. Strengelspoor hebben we wel in Nederland. Voorbeeld zijn de trams in Amsterdam die in sommige straten er gebruik van makenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bestaat dat überhaupt in Nederland?
Zoek eens bij Google Afbeeldingen op Lossetalbahn.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."
Of wou je de linker metrorail laten dubbelen als rechter goederenrail? Creatief, net weer niet hetzelfde als strengelspoor, erg gevoelig voor differentiële slijtage, en dus duur in onderhoud. lijkt mij hoor
uiteindelijk met +26 aangekomen..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:55 schreef dennistd het volgende:
Nog 7 minuten erbij sparen en je hebt weer een GtbV'tje erbij
Zeker wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef Igen het volgende:
Zo veel wissels
Met winterweer hoeven die hopelijk toch niet gebruikt te worden... Alhoewel, afgelopen zaterdag, toen de aangepaste dienstregeling gold, besloot iemand ook dat de stoptrein Zwolle-Amersfoort waar ik in zat eens moest gaan roestrijden over een spoor dat in de gewone dienstregeling überhaupt niet gebruikt wordt. Onnodige wissels bij winterweer niet bedienen is blijkbaar geen richtlijn bij ProRail?
Ben benieuwd. Zal wel een speciaal contract zijn waarbij een ingenieursbureau samen met een aannemer iets gaat ontwerpen en bouwen. Lijkt me wel tof!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat station was er waarschijnlijk sowieso niet gekomen. Zonder spoorverdubbeling past het nauwelijks in de dienstregelingquote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef b2py het volgende:
- knip -
Zal ongetwijfeld gevolgen hebben voor de bouw van mogelijk treinstation BleiZo wat daar bij had moeten komen..
toch zal het zoiets gaan worden jaquote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg je dit dus.
[ afbeelding ]
Is toch helemaal niet handig man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |