Ook wel een goed idee. Tenminste geen gezeik meer met die spanningssluisquote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Is het Wadloperverhaal dan helemaal uit? Misschien niet, want mogelijk wordt een deel van het spul dat naar Argentinië is vervoerd teruggehaald omdat er niet voor betaald is.
ik heel vaak.quote:
quote:3u Ramon Nijland Ramon Nijland @LITTLExMONNIE
@NS_online treindienstleiding heeft de wissel verkeert staan! We gaan nu Zwolle Den Haag via de veluwe ipv Hanzelijn!
2u NS online NS online @NS_online
@LITTLExMONNIE Die van .18 en .48 gaan via #Ut
Openen
2u Ramon Nijland Ramon Nijland @LITTLExMONNIE
@NS_online .15 we gaan terug naar Zwolle en trein word opgeheven :-)
@LITTLExMONNIE Dat is niet zo mooi. Hopelijk heb je snel de volgende trein!
Gelukkig dat die transatlantische boten gratis varen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
sinds vandaag zijn er geen wadlopers meer in Nederland. De 3115 en 3215 zijn op dit moment onderweg naar Polen
http://somda.nl/forum/127(...)+dingen+12+december/
Is het Wadloperverhaal dan helemaal uit? Misschien niet, want mogelijk wordt een deel van het spul dat naar Argentinië is vervoerd teruggehaald omdat er niet voor betaald is. Mogelijk worden die stellen ook aan Polen gesleten
quote:Die grafische Sitzplatzbuchung auf bahn.de ist da! Ab sofort können Sie bei der Sitzplatzreservierung auf bahn.de Ihren gewünschten Sitzplatz in der grafischen Darstellung eines Wagens auswählen - schnell, bequem und einfach! Gleich testen unter http://bit.ly/7mjTsd.
Dat kan met de Fyra ook. Als je op tijd bent is er meestal wel een bankje op het station te claimen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef Facepalm het volgende:
Je kan nu je zitplaats uitkiezen bij DB
[..]
Zat ik ook in, zie vorige paginaquote:
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef b2py het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken met de goederen dan! Wel tof, grote ombouw
Volgens mij kan je alleen voor de ICE een plaats uitkiezen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:10 schreef dennistd het volgende:
Maar voor een reis Berlijn-Amsterdam is ie niet verfügbar..
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijden
Strengelspoor komt als term het dichtst in de buurt imo.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."
Of wou je de linker metrorail laten dubbelen als rechter goederenrail? Creatief, net weer niet hetzelfde als strengelspoor, erg gevoelig voor differentiële slijtage, en dus duur in onderhoud. lijkt mij hoor
Dan liegt ie dat ie barst.quote:‘De NMBS doet er intussen alles aan om de treindienst optimaal te verzekeren en haar klanten op hun bestemming te krijgen'
Bestaat dat überhaupt in Nederland?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |