SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Muziek en stemmen lijken inderdaad hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had namelijk gelezen dat ze de stemmen en muziek van de film hadden gevraagd. vandaar dat ik het vroeg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jongenom wie gaat het eigenlijk?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja uiteraardquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Lego Kamasutra.....
Krijg je toch wel een handleiding bij he?ze zoeken nog mensen die mee willen schrijven aan de handleiding
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik zou het uiteraard aannemen, puur uit egoistisch eigenbelang.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.
Uiteraard geef ik andere mensen gelijk dat het wel idioot is om zoveel betaald te krijgen.Rustig aan.![]()
Nou succes, ik heb zulk technisch inzicht nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja uiteraardze zoeken nog mensen die mee willen schrijven aan de handleiding
![]()
Oh voetbalquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.Sneijder
14 SHADES OF GREY
Ik maak de foto's welquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou succes, ik heb zulk technisch inzicht niet2 lego poppetjes
14 SHADES OF GREY
stukje touwquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak de foto's wel2 lego poppetjes
![]()
![]()
De BDSM sectie komt in een ander deelquote:
14 SHADES OF GREY
Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het uiteraard aannemen, puur uit egoistisch eigenbelang.
Uiteraard geef ik andere mensen gelijk dat het wel idioot is om zoveel betaald te krijgen.
Bijvoorbeeld in Amerika waar voetbal amper interesse wekt krijgen de spelers een modaal salaris de sterren buiten beschouwing gelaten.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.C'est la vie
Inderdaad hier krijgt een basketballer totaal niets en daar zijn het miljonairsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.
Bijvoorbeeld in Amerika waar voetbal amper interesse wekt krijgen de spelers een modaal salaris de sterren buiten beschouwing gelaten.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.14 SHADES OF GREY
Ik ben echt heel goed in het om zeep helpen van actieve topics.C'est la vie
Stommerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt heel goed in het om zeep helpen van actieve topics.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Iedereen is batsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt heel goed in het om zeep helpen van actieve topics.
14 SHADES OF GREY
Ik ben best trots op mezelf, geniet van de rust.quote:C'est la vie
Vraag en aanbod...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.
Er zijn gewoon wat rijke gasten die het een leuk spelletje vinden allemaal, die maken de benzine 0.1 cent duurder oid zodat ze hun speeltje bezig kunnen zien.Rustig aan.![]()
Je wou mij gewoon nog knuffelen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik ging afsluiten
en stiekem was dat niet zoRustig aan.![]()
Is het? Heb ik ontwikkelingen gemist?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ook knuffelen maar daar komt altijd sex van.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vervelend zeg, dat ze altijd seks willen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ook knuffelen maar daar komt altijd sex van.
Rustig aan.![]()
Ahum nee niksquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Heb ik ontwikkelingen gemist?![]()
Soms is gewoon even knuffelen ook fijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend zeg, dat ze altijd seks willen.![]()
Wat? Nee manquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je seks met SiIk dan?
Of met C_M?![]()
![]()
Ja daarom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms is gewoon even knuffelen ook fijn.
Ik wil ook gewoon een keer gewoon even knuffelen
Rustig aan.![]()
Kom maar langs dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja daarom.
Ik wil ook gewoon een keer gewoon even knuffelen![]()
![]()
Toen we samen in bed lagen, heeft hij geen move gemaakt.quote:
Jij lag op het randje, dat voelde al als een bittere afwijzing voor me en ik weende mezelf in slaap. Zelfs JIJ wil me nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen we samen in bed lagen, heeft hij geen move gemaakt..
![]()
![]()
![]()
Kaneel is wel het meisje in dit verhaal vind ik, die voelt zich nu afgewezen omdat er geen move gemaakt werd.
Muahaha, is de onzekere jongen die denkt dat alles een afwijzing is terwijl kaneel gewoon een onzeker meisje is.
Rustig aan.![]()
Ik wilde fappen zonder dat jij het zou merken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lag op het randje, dat voelde al als een bittere afwijzing voor me en ik weende mezelf in slaap. Zelfs JIJ wil me niet.
En ik heb een keihoge standaard. Wat bedoel je met: "zelfs JIJ" ?
Dat was een trap onder de gordelquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde fappen zonder dat jij het zou merken.
En ik heb een keihoge standaard. Wat bedoel je met: "zelfs JIJ" ?.
En een grapje want ik val alleen op vrouwen.
![]()
Yippie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Voor iedereen een knuffel die dat wil. [ afbeelding ]![]()
![]()
*vangt knuffel*quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Voor iedereen een knuffel die dat wil. [ afbeelding ]Rustig aan.![]()
Speel niet zo met mijn hartjequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was een trap onder de gordel.
En een grapje want ik val alleen op vrouwen.
Dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Voor iedereen een knuffel die dat wil. [ afbeelding ]
GoedenavondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als ik niet meer zeur, dan gaat het goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
Voor jou altijd en dan niet meer zeuren hier he.
Rustig aan.![]()
Als je positief denkt, de shit loslaat, je leven leid en een beetje ballen hebt gaat alles beterquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik niet meer zeur, dan gaat het goed..
![]()
Komt misschien wel een keer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je positief denkt, de shit loslaat, je leven leid en een beetje ballen hebt gaat alles beter.
Rustig aan.![]()
Truste lola!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ok... Knuffelquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee .. douchen en naar bedje toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik kwam nog even spieken en ik zie ditquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Voor iedereen een knuffel die dat wil. [ afbeelding ]![]()
![]()
Kost moeite, kost moeite...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kost moeite bro.
Komt niet voor niets aanwaaien iig.
Ik ga wel minder negatief proberen te gallen.Rustig aan.![]()
Het ehm, is de instelling die je moet proberen te veranderen, niet het gevolg namelijk het gallen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kost moeite, kost moeite...
Ik ga wel minder negatief proberen te gallen.
Als je namelijk positiever word vergaat de lust om te gallen, serieus. Hoevaak zie je mij hier gallen
. Ik ben echt geen versierkoning, ben al bijna een jaar alleen
.
![]()
Truste?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn gevoel kan omslaan, dan voel ik me eenzaam oid en vind in niks voldoening die ik zou willen hebben zodat ik iets heb waar ik voor leef zogezegd, heb er dan helemaal geen zin meer in uit het niets en dan voelt het alsof het alleen maar moeite kost allemaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het ehm, is de instelling die je moet proberen te veranderen, niet het gevolg namelijk het gallen.
Als je namelijk positiever word vergaat de lust om te gallen, serieus. Hoevaak zie je mij hier gallen
. Ik ben echt geen versierkoning, ben al bijna een jaar alleen
.
Maar de instelling is wel prima eigenlijk als ik me goed voel...
Maar ''mijn instelling'' wordt dus wel geleidt door mijn gevoel op het moment misschien moet ik daar wat meer tegengas op drukken.Rustig aan.![]()
Sow, rum-colaatje erbijProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herken ik wel, had zelf ook het idee niks waard te zijn, dat niemand me zag staan. Dit is een spiraal waar je je bewust van moet worden. Ik kan vanaf hier moeilijk inschatten hoe het bij jou precies gaat. Ik heb zelf een paar maanden bij maatschappelijk werk gelopen en dat heeft wel wat kleine handvaten gegeven maar ben zelf in 2009 pas echt het roer gaan omgooien. Ik vond het gewoon niet leuk meer om constant die gedachtes te hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn gevoel kan omslaan, dan voel ik me eenzaam oid en vind in niks voldoening die ik zou willen hebben zodat ik iets heb waar ik voor leef zogezegd, heb er dan helemaal geen zin meer in uit het niets en dan voelt het alsof het alleen maar moeite kost allemaal.Ja, eigenlijk wil je die instelling het liefst altijd welquote:Maar de instelling is wel prima eigenlijk als ik me goed voel....
Wat ik eerder zei, bewustwording en allicht met hulp? Ik kan je situatie niet goed beoordelen van mijn toetsenbord...quote:Maar ''mijn instelling'' wordt dus wel geleidt door mijn gevoel op het moment misschien moet ik daar wat meer tegengas op drukken.![]()
Bewustwording ik ben me wel bewust als ik zit te gallen hoor, het is alleen lekker om je frustraties weg te gallen ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
bewustwording en allicht met hulp? Ik kan je situatie niet goed beoordelen van mijn toetsenbord...
Ik ga dat wel minder doen
Rustig aan.![]()
Gallen is het gevolg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bewustwording ik ben me wel bewust als ik zit te gallen hoor, het is alleen lekker om je frustraties weg te gallen ofzo.
Ik ga dat wel minder doen![]()
Ik heb het over de oorzaak en dat zijn die gedachtes die je dan hebt, dat je niks waard bent oa. DIE moet je aanpakken. Dat gallen vermindert zodra jij een stuk lekkerder in je vel zit.
![]()
Jawelquote:. Beetje... Ik weet niet hoe ik het moet noemen, niet verdrietig, maar ook niet happy
.
Oh, dat was geheel onbewust, ik zet altijd een punt achter mijn smileysquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow een punt achter jezetten, dacht dat het ook een knipoog naar mijn puntloze post was
.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tis dat niet echt, tis meer dat ik het leven totaal niet bijzonder vind..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herken ik wel, had zelf ook het idee niks waard te zijn, dat niemand me zag staan. Dit is een spiraal waar je je bewust van moet worden.
En dan voel ik me wel een beetje die saaie gedeprimeerde vriend zogezegd, die eigenlijk niet leuk is op die momenten en dan voel ik me geen goede vriend.Rustig aan.![]()
Ow nouja, ergens had ik het wel moeten wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat was geheel onbewust, ik zet altijd een punt achter mijn smileys.
.
Het idee dat het leven nergens toe dient? Dat al je inzet zinloos is omdat je uiteindelijk toch doodgaat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis dat niet echt, tis meer dat ik het leven totaal niet bijzonder vind..
En dan voel ik me wel een beetje die saaie gedeprimeerde vriend zogezegd, die eigenlijk niet leuk is op die momenten en dan voel ik me geen goede vriend.
Zoiets?![]()
Gallen is het gevolg, maar gallen is ook er in blijven hangen, en er niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gallen is het gevolg.
Ik heb het over de oorzaak en dat zijn die gedachtes die je dan hebt, dat je niks waard bent oa. DIE moet je aanpakken. Dat gallen vermindert zodra jij een stuk lekkerder in je vel zit.
Die gedachtes aanpakken is eigenlijk hetzelfde in zekere zin.Rustig aan.![]()
Mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Beetje... Ik weet niet hoe ik het moet noemen, niet verdrietig, maar ook niet happy
.
. Hehe, ik snap wel wat je bedoeld
![]()
![]()
Doodgaan etc boeit me eigenlijk niet, en of het ergens toe dient ook niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
Het idee dat het leven nergens toe dient? Dat al je inzet zinloos is omdat je uiteindelijk toch doodgaat?
Zoiets?
Mijn inzet heeft op die momenten nooit iets opgeleverd waar ik blij om kan zijn.
Dusja als ik toch niet blij word van niks dan kost alles alleen maar moeite en dat is kut / deprimerend.Rustig aan.![]()
Dit begrijp ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doodgaan etc boeit me eigenlijk niet, en of het ergens toe dient ook niet.
Mijn inzet heeft op die momenten nooit iets opgeleverd waar ik blij om kan zijn.
Dusja als ik toch niet blij word van niks dan kost alles alleen maar moeite en dat is kut / deprimerend.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik bedoel meer dat al je inzet waardeloos is zodra je in je kist ligtquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doodgaan etc boeit me eigenlijk niet, en of het ergens toe dient ook niet.
Dusja als ik toch niet blij word van niks dan kost alles alleen maar moeite en dat is kut / deprimerend.. Je eindigt daar toch, of je nou 5 miljoen hebt of 5 euro
.
![]()
Snap ik, maar daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat al je inzet waardeloos is zodra je in je kist ligt. Je eindigt daar toch, of je nou 5 miljoen hebt of 5 euro
.
Ik heb er last van dat ik van niks blij kan worden en alles me lekker gestolen kan worden, en alles wat ik wel zou doen zou alleen maar moeite kosten en niks opleveren.Rustig aan.![]()
Ik denk dat het door het weer komt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Hehe, ik snap wel wat je bedoeld
Hm dan verschillen we daarinquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar heb ik geen last van.
Ik heb er last van dat ik van niks blij kan worden en alles me lekker gestolen kan worden, en alles wat ik wel zou doen zou alleen maar moeite kosten en niks opleveren..
![]()
Dat ontken ik niet. Daar heb ik zelf ook een beetje last van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het door het weer komt.![]()
Ik noem mezelf een nihilist op dat soort momenten. Alles is waardeloos en kost alleen maar moeite.quote:
Tzou super tof zijn zou ik opeens alles super tof vinden en energie krijgen van wat ik doe zogezegd
Rustig aan.![]()
Oh, het was meer een algemene opmerking van mij, hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Daar heb ik zelf ook een beetje last van..
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok... KnuffelOk vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lastig dit, enige waar ik nog mee zit is mijn werk. Ben daar momenteel niet zo happy meequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik noem mezelf een nihilist op dat soort momenten. Alles is waardeloos en kost alleen maar moeite.
Tzou super tof zijn zou ik opeens alles super tof vinden en energie krijgen van wat ik doe zogezegd.
![]()
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik kom net onder de douche vandaan ... Ik ben meestal zo pleite als mijn hoofd het kussen raaktquote:![]()
Jij sekst overal behalve in bed?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan ... Ik ben meestal zo pleite als mijn hoofd het kussen raakt
Of haal je je kussens weg.
![]()
Oooooooooow zalig is dat. En helemaal als het bed dan helemaal schoon en vers opgemaakt is!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan ... Ik ben meestal zo pleite als mijn hoofd het kussen raaktProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja tis heel lastig,quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
Lastig dit, enige waar ik nog mee zit is mijn werk. Ben daar momenteel niet zo happy mee.
Die psychiatert zei ook ''je moet nu bedenken wat je wilt''
En dat is dan alweer bijna een jaar geleden, ik weet het niet en ik ga er zeker niet op een bepaalde manier achterkomen, daar moet maar een stukje geluk bij komen kijken / een ander gevoel bij de dingen die ik doe.
Voel ik me kut dan denk ik: ''Ik wil iets willen''
Voelt machteloos als je dat niet lukt.![]()
Maarja als je je er niet mee bezighoudt dan voelt het ook niet machteloos, ik denk dus dat een relaxte houding meer helpt gewoon. Niks boeit, je hoeft niks te willen, leef gewoon je leven.. Luister een muziekje en drink een biertje.Rustig aan.![]()
Of ze legt haar hoofd niet op het kussenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij sekst overal behalve in bed?
Rustig aan.![]()
Dat laatste denk ik ook maar ik heb er niet voor geleerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja tis heel lastig,
Die psychiatert zei ook ''je moet nu bedenken wat je wilt''
En dat is dan alweer bijna een jaar geleden, ik weet het niet en ik ga er zeker niet op een bepaalde manier achterkomen, daar moet maar een stukje geluk bij komen kijken / een ander gevoel bij de dingen die ik doe.
Voelt machteloos als je dat niet lukt.![]()
Maarja als je je er niet mee bezighoudt dan voelt het ook niet machteloos, ik denk dus dat een relaxte houding meer helpt gewoon. Niks boeit, je hoeft niks te willen, leef gewoon je leven.. Luister een muziekje en drink een biertje.. Sowieso wel een vreemde vraag van die man want je zit daar omdat je het zelf niet weet.
![]()
Je begrijpt me verkeerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij sekst overal behalve in bed?
![]()
![]()
Ja, dat kanquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het was meer een algemene opmerking van mij, hoor.
.
![]()
Nouja, om je leven inhoud te geven moet je wel iets willen uiteraardquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
Voelt machteloos als je dat niet lukt.
Maarja als je je er niet mee bezighoudt dan voelt het ook niet machteloos, ik denk dus dat een relaxte houding meer helpt gewoon. Niks boeit, je hoeft niks te willen, leef gewoon je leven.. Luister een muziekje en drink een biertje.
Rustig aan.![]()
Gewoon lekker gaan genieten van dat bedje!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
True alleen de weg daarnaartoe is niet altijd even duidelijk, daarom zit je daarquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, om je leven inhoud te geven moet je wel iets willen uiteraard.
![]()
Daar kunnen ze me niet mee helpen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True alleen de weg daarnaartoe is niet altijd even duidelijk, daarom zit je daar.
Vraag me af of er uberhaupt een psycholoog is die dat wel kan.Rustig aan.![]()
Jawel, juist wel. Ze zullen de weg niet aanwijzen maar wel aanwijzingen gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze me niet mee helpen.
Vraag me af of er uberhaupt een psycholoog is die dat wel kan..
![]()
Liefquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik breng je in mijn armen naar bedje toe en dek het dekentje toe.
Ik wacht tot wederhelft zijn missie af heeft en kan saven![]()
![]()
Ben er een jaar geweest, schiet er niks mee op, misschien over een half jaar weer als het niet beter gaat ok?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, juist wel. Ze zullen de weg niet aanwijzen maar wel aanwijzingen geven.
Maar ehm ik ben weg toedels.Rustig aan.![]()
Stoppenkast, groep omdraaienquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief
Ik wacht tot wederhelft zijn missie af heeft en kan saven.
![]()
Het klikt helaas niet met elke psychiaterquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben er een jaar geweest, schiet er niks mee op, misschien over een half jaar weer als het niet beter gaat ok?
Maar ehm ik ben weg toedels..
Later![]()
![]()
Omdat je je bed zag en dacht: nee, dit kan écht niet meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om kwart voor 11 besluiten je bed te verschonen, waaromBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ow, dan gewoon zo de stekker eruitquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet ik de wekkers instellen en zo...![]()
![]()
Hij is bijna klaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dan gewoon zo de stekker eruit![]()
Deels.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je je bed zag en dacht: nee, dit kan écht niet meer.
Ander deel is dat ik donkerpaarse overtrek ga gebruiken met best fel groene kleur aan kussens en dekbedovertrek
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb net het satijnen dekbedovertrek gekregen zag ik net... *heerlijk*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mja, dat is andersquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo een zwart dekbed met een grote witte roos erop![]()
.
Zo mooi vind ik die.
.
![]()
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst maar eens een 2 persoons bed.
![]()
Ik had toen ik studeerde een 2 persoons waterbed....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jou lijkt het fijn dat ik een 2 persoons bed, wut ? Maar ja, klopt. Met 2 personen slapen in een 1 persoonsbed is kut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn, (en ook voor je bedpartner(s)).
Mja, dat is ook moeilijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of toch maar wachten totdat je iets voor jezelf hebt?.
![]()
Waterbed lijkt me kut. En is denk ik ook niet handig ivm mijn rug..quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had toen ik studeerde een 2 persoons waterbed....![]()
Zo, klaar, nu snel mandarijntje opeten en dan slapen, half 6 opstaan enzo..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik had het juist -vanwege- mijn rugquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waterbed lijkt me kut. En is denk ik ook niet handig ivm mijn rug..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had het juist -vanwege- mijn rug. Sowieso lijkt het me ruk slapen. En seks erop lijkt me al helemaal kut
.
![]()
Waterbed.
Een zandbed uit het ziekenhuis jattenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waterbed lijkt me kut. En is denk ik ook niet handig ivm mijn rug..!
Een keer aanzetten en het geklots doet de restquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Sowieso lijkt het me ruk slapen. En seks erop lijkt me al helemaal kut
.
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Gestabiliseerd waterbed is best aardig, maar je kan moeilijk goed op je knieen zitten als man, bij op zijn hondjes, wordt je steeds uit balans gehaaldquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Sowieso lijkt het me ruk slapen. En seks erop lijkt me al helemaal kut
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom zet jij zo vaak gedachtenstreepjes in je posts?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had het juist -vanwege- mijn rug“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een zandbedquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Waterbed.
[..]
Een zandbed uit het ziekenhuis jatten!
?!
Wutquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een keer aanzetten en het geklots doet de rest.
?
![]()
Doet magnetronkoffie ook vaak. Om er extra nadruk op te leggen volgens mij, maar dat doet je toch met trema's ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zet jij zo vaak gedachtenstreepjes in je posts?![]()
Ja. Ziekenhuizen hebben vaak bedden gevuld met heel fijn zand voor patiënten met zware rugproblemen. Zand vormt zich helemaal naar je skelet en ondersteunt dan allesquote:.
Je weet wel wat ik bedoelquote:.
Iig niet met gedachtenstreepjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doet magnetronkoffie ook vaak. Om er extra nadruk op te leggen volgens mij, maar dat doet je toch met trema's ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wordt 'm niet voor mij, ik hou van doggystylequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gestabiliseerd waterbed is best aardig, maar je kan moeilijk goed op je knieen zitten als man, bij op zijn hondjes, wordt je steeds uit balans gehaald![]()
![]()
Ik houd ook van het gebruik van gedachtenstreepjes, maar je weet mijn voorkeur wat betreft uitvoeringsvorm. Ik zal nooit en te nimmer de divisie misbruiken als gedachtestreepje.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Weet je, als je op het strand ligt en je wiebelt een beetje zodat je zand zich naar je vormt ligt dat echt lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ziekenhuizen hebben vaak bedden gevuld met heel fijn zand voor patiënten met zware rugproblemen. Zand vormt zich helemaal naar je skelet en ondersteunt dan alles.
.
![]()
Oh. Grappig, wist ik niet. Maar wordt moeilijk om aan te komen denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ziekenhuizen hebben vaak bedden gevuld met heel fijn zand voor patiënten met zware rugproblemen. Zand vormt zich helemaal naar je skelet en ondersteunt dan alles.
Nee, ik snap het niet. Het is geen golfslagbad ofzoquote:Wat ik dachtquote:![]()
![]()
Ja, maar dan wel op de correcte manier, idd. Niet midden in een zin bij een woord dat helemaal geen gedachtenstreepje behoeft en waar het zelfs foutief is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd ook van het gebruik van gedachtenstreepjes, maar je weet mijn voorkeur wat betreft uitvoeringsvorm. Ik zal nooit en te nimmer de divisie misbruiken als gedachtestreepje.Exact. Zandbed net zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je, als je op het strand ligt en je wiebelt een beetje zodat je zand zich naar je vormt ligt dat echt lekker.
klemtoon. Nederlands heeft daar waardeloze oplossing voor, -streepjes- snapt bijna iedere digitale lezer....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moeilijk niet. Kostbaar denk ik welquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Grappig, wist ik niet. Maar wordt moeilijk om aan te komen denk ik.
[..]
Nee, ik snap het niet. Het is geen golfslagbad ofzo
[..]
Wat ik dacht.
Naast t bed staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt 'm niet voor mij, ik hou van doggystyleDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zandbed vreet stroom en is heul zwaar (vereist vloer die dat aankan).
Verder redelijk noisy, en heb ze nog nooit in 2 persoons gezien
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gratis tip: gebruik als je iets wil benadrukken je bent te lui om het cursief te zetten (want dat is daarvoor ontworpen min of meer, zet het dan _zo_, dus met underscores. Dat is digitaal veel wijder geaccepteerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef fietsie het volgende:
klemtoon. Nederlands heeft daar waardeloze oplossing voor, -streepjes- snapt bijna iedere digitale lezer....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat vind ik alsnog achterlijk staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gratis tip: gebruik als je iets wil benadrukken je bent te lui om het cursief te zetten (want dat is daarvoor ontworpen min of meer, zet het dan _zo_, dus met underscores. Dat is digitaal veel wijder geaccepteerd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga zelf wel een matras vullen met zandquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeilijk niet. Kostbaar denk ik wel.
Ik ga nog een beetje inleveren op mijn eigen comfort ook, die is gekquote:![]()
![]()
In platte tekst waar geen opmaak in mogelijk was, was dat de de facto standaard om dingen te benadrukken. Maar hier op FOK! is dat niet nodig omdat er wel opmaakmogelijkheden zijn. Maar ik ben wel gewend aan de underscorres aan weerszijden van de woorden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik alsnog achterlijk staan.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Maar als je een bepaald woord wil benadrukken, gebruik je toch trema's (of in ieder geval die streepjes bovenop de letters, trema's toch?) ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In platte tekst waar geen opmaak in mogelijk was, was dat de de facto standaard om dingen te benadrukken. Maar hier op FOK! is dat niet nodig omdat er wel opmaakmogelijkheden zijn. Maar ik ben wel gewend aan de underscorres aan weerszijden van de woorden.
Dìt dus. Of dít ? Of is dat fout?![]()
Dan snap ik het. Maar gedachtenstreepjes zijn voor het benadrukken nogal raar, vooral inderdaad omdat je mogelijkheden hebt tot benadrukken via de opmaak.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In platte tekst waar geen opmaak in mogelijk was, was dat de de facto standaard om dingen te benadrukken. Maar hier op FOK! is dat niet nodig omdat er wel opmaakmogelijkheden zijn. Maar ik ben wel gewend aan de underscorres aan weerszijden van de woorden.
Zelf zou ik overigens voor een trema kiezen: Júist omdat ik... Zeg maar. Dat komt op iedereen over als zijnde een benadrukking.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou, dat is meer het "fixeren" van de uitspraak, en daarmee benadruk je klemtonen. Maar geen woorden, of zelfs woordgroepen. Die dingen heten overigens geen trema's maar accenten. Daarbij moet vermeld worden dat de accent aigu áltijd (hear hear) goed is om een lettergreep te benadrukken, maar als je wil kun je voor een korte toon de grave gebruiken om het onderscheid te maken (hè/hé of àltijd omdat je dat zinvoller vindt bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar als je een bepaald woord wil benadrukken, gebruik je toch trema's (of in ieder geval die streepjes bovenop de letters, trema's toch?) ?
Dìt dus. Of dít ? Of is dat fout?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, en die andere klank is de benadrukkingquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarmee creeer je een andere klank. Een woord benadrukken kan ook met aanhalingstekens zoals 'dit'..
Wat ik net hoor:
'Geweld tegen grensrechters moet net zo zwaar bestraft worden als tegen hulpverleners.'
Wat dacht je van: Alle geweld moet even zwaar bestraft worden?
Thanksquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dat is meer het "fixeren" van de uitspraak, en daarmee benadruk je klemtonen. Maar geen woorden, of zelfs woordgroepen. Die dingen heten overigens geen trema's maar accenten. Daarbij moet vermeld worden dat de accent aigu áltijd (here here) goed is om een lettergreep te benadrukken, maar als je wil kun je voor een korte toon de grave gebruiken om het onderscheid te maken (hè/hé of àltijd omdat je dat zinvoller vindt bijvoorbeeld).. Dat is wat ik wilde weten
.
![]()
Media hype sowieso. Ook dat mensen roepen dat de dader extra zwaar gestraft moet worden. Dit klinkt misschien hard maar daar hebben we de rechtspraak al voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
'Geweld tegen grensrechters moet net zo zwaar bestraft worden als tegen hulpverleners.'
Wat dacht je van: Alle geweld moet even zwaar bestraft worden?
.
![]()
Ik vind het een domme uitspraak. Net alsof een grensrechter of een hulpverlener meer mens is of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Media hype sowieso. Ook dat mensen roepen dat de dader extra zwaar gestraft moet worden. Dit klinkt misschien hard maar daar hebben we de rechtspraak al voor.
Alsof de 1 belangrijker is dan de ander. Sowieso is het niet aan de burger om de strafmaat te bepalen maar aan de rechter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een domme uitspraak. Net alsof een grensrechter of een hulpverlener meer mens is of zo.![]()
Nou, de opmerking kwam voorbij in een voorstukje van het nieuws van straks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof de 1 belangrijker is dan de ander. Sowieso is het niet aan de burger om de strafmaat te bepalen maar aan de rechter.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een ongestabilliseerd waterbed is dat welquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet. Het is geen golfslagbad ofzo.
En het is maar goed dat we een strafrechter hebben daarvoor, de gemiddelde burger is echt te dom om uitspraak te doen in dat soort zaken.
Ik ga geen waterbed kopen. Het lijkt me gigantisch kut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een ongestabilliseerd waterbed is dat wel.
![]()
Die cholera plaatjes komen al dagelijks voorbij, dat de dader te weinig straf gaat krijgen want hij heeft een volwassen daad begaan. Ja leuk maar de rechtspraak is niet op die manier ingericht, ga er dan voor zorgen dat dat wel zo word ipv huillie huillie plaatjes sharen op fb.
![]()
Bij mij zouden ze allemaal de doodstraf krijgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
En het is maar goed dat we een strafrechter hebben daarvoor, de gemiddelde burger is echt te dom om uitspraak te doen in dat soort zaken.
. Ook dat gastje dat op twitter nu zo popi loopt te doen
. Al zou ik die laten doodmartelen zoals zijn (waarschijnlijke) godsdienst graag ziet
.
Grappig want het gaat niet zozeer over de grensrechter maar over het strafrecht in zijn algemeenheid en het roeptoeteren over de strafmaat jegens mensen in een bepaalde functiequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
Och, weer dat gehuil over die grensrechter.
.
![]()
Ik vind het enorm kut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen waterbed kopen. Het lijkt me gigantisch kut.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Overigens zit hier nog wel een ding, dat ik dus ook kan benadrukken in tekst zonder dat je het anders zou moeten uitspreken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Dat is wat ik wilde weten
.
Vergelijk:
Het is belangrijk bij de test dat we 5 góede monsters uit de rivier nemen.
en:
Het is belangrijk bij de test dat we 5goede
monsters uit de rivier nemen.
Ik wil benadrukken dat de monsters echt goed moeten zijn in de tekst. Dat kan ik doen door de onderstrepen, maar dit is lelijk, zeker als je staartletters hebt, dan moet de streep weer lager komen te liggen en naja. Het is gewoon lelijk. De meest heftige methode is het vetmaken. Dit springt alleen echt van een grote afstand eruit en is dus in een lopende tekst een veel te groot paardenmiddel. Bovendien straalt vet een bepaalde hierarchie uit (kopjes zijn meestal vet) die er niet hoort te zijn. Denk twee keer voordat je dit toepast.
De beste manier is om het cursief te zetten. Helaas kan FOK! alleen dingen schuin zetten, maar een cursieve tekst is moeilijker te lezen en daardoor zal het oog er meer aandacht aan besteden. Zo benadruk je het woord door de leessnelheid af te remmen. Bovendien verneukt het de layout niet. Door het benadrukte woord iets meer wit te geven aan beide zijden is het feestje compleet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh, ik weet wel zeker dat de 16 en 17 jarigen volgens het volwassenenstrafrecht berecht gaan worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Die cholera plaatjes komen al dagelijks voorbij, dat de dader te weinig straf gaat krijgen want hij heeft een volwassen daad begaan. Ja leuk maar de rechtspraak is niet op die manier ingericht, ga er dan voor zorgen dat dat wel zo word ipv huillie huillie plaatjes sharen op fb.
En dan nog komen er sociaal werkers en psychologen die gaan benadrukken hoe zielig ze wel niet zijn en hoe ze er niets aan kunnen doen om een vreemd wereldbeeld te hebben... mensen die opgeleid zijn van onze belastingcenten... en komen ze weg met een opgeheven vingertje....quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel zeker dat de 16 en 17 jarigen volgens het volwassenenstrafrecht berecht gaan worden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee, ik heb het eerlijk gezegd niet zo gevolgd mbt het aanhoudingsproces en alles daaromheen. Wat mij betreft gaat ie voorlopig achter de tralies, voorbeeld stellen dat dit soort gedrag niet getolereerd word. Ook niet jegens andere mensen overigens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel zeker dat de 16 en 17 jarigen volgens het volwassenenstrafrecht berecht gaan worden.![]()
Dat weet ik, maar die grensrechter is wel de aanleiding.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig want het gaat niet zozeer over de grensrechter maar over het strafrecht in zijn algemeenheid en het roeptoeteren over de strafmaat jegens mensen in een bepaalde functie.
Okequote:Klopt, zo lees ik het ook met meer nadruk. Interessant om te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens zit hier nog wel een ding, dat ik dus ook kan benadrukken in tekst zonder dat je het anders zou moeten uitspreken.
Vergelijk:
Het is belangrijk bij de test dat we 5 góede monsters uit de rivier nemen.
en:
Het is belangrijk bij de test dat we 5goede
monsters uit de rivier nemen.
Ik wil benadrukken dat de monsters echt goed moeten zijn in de tekst. Dat kan ik doen door de onderstrepen, maar dit is lelijk, zeker als je staartletters hebt, dan moet de streep weer lager komen te liggen en naja. Het is gewoon lelijk. De meest heftige methode is het vetmaken. Dit springt alleen echt van een grote afstand eruit en is dus in een lopende tekst een veel te groot paardenmiddel. Bovendien straalt vet een bepaalde hierarchie uit (kopjes zijn meestal vet) die er niet hoort te zijn. Denk twee keer voordat je dit toepast.
De beste manier is om het cursief te zetten. Helaas kan FOK! alleen dingen schuin zetten, maar een cursieve tekst is moeilijker te lezen en daardoor zal het oog er meer aandacht aan besteden. Zo benadruk je het woord door de leessnelheid af te remmen. Bovendien verneukt het de layout niet. Door het benadrukte woord iets meer wit te geven aan beide zijden is het feestje compleet..
![]()
Wat een volkomen en complete bullshit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan nog komen er sociaal werkers en psychologen die gaan benadrukken hoe zielig ze wel niet zijn en hoe ze er niets aan kunnen doen om een vreemd wereldbeeld te hebben... mensen die opgeleid zijn van onze belastingcenten... en komen ze weg met een opgeheven vingertje....
Geen enkele psycholoog kan dit goedpraten tenzij bij de verdachten daadwerkelijk een psychische stoornis is geconstateerd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze zitten achter tralies in afwachting van het proces.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het eerlijk gezegd niet zo gevolgd mbt het aanhoudingsproces en alles daaromheen. Wat mij betreft gaat ie voorlopig achter de tralies, voorbeeld stellen dat dit soort gedrag niet getolereerd word. Ook niet jegens andere mensen overigens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
soms is het ook wel eens onverwacht doodquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom zou het hier niet leven.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In gevallen als dit geef ik Wilders gelijk, eruit met die gastjes
. Maar verder heb ik eigenlijk niets tegen buitenlanders, paar collega's uit verschillende landen zijn erg fijne collega's.
Ja, zo rond een uur of 4 in de nachtquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens onverwacht dood.
![]()
volgens mij was het zaterdagnacht erg vroeg rustigquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo rond een uur of 4 in de nacht.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
in dit soort gevallen zouden ze een uitleveringsverdrag moeten hebben met Marokko.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef DaMook het volgende:
In gevallen als dit geef ik Wilders gelijk, eruit met die gastjes
. Maar verder heb ik eigenlijk niets tegen buitenlanders, paar collega's uit verschillende landen zijn erg fijne collega's.
Hier crimineeltje/moordernaartje, daar brommen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik dacht dat we het over de doordeweekse nacht hadden, zaterdag is het sowieso rustiger want dan word er gestapt en gebatstquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij was het zaterdagnacht erg vroeg rustig.
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de doordeweekse nacht hadden, zaterdag is het sowieso rustiger want dan word er gestapt en gebatst.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee maar er worden wel allerlei "omstandigheden" meegewogen, en we leiden in NL mensen op die daders "verzieligen". En dat (het beschikbaar maken van die mensen) keer ik me steeds meer tegen...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een volkomen en complete bullshit.
Geen enkele psycholoog kan dit goedpraten tenzij bij de verdachten daadwerkelijk een psychische stoornis is geconstateerd.
Dat een advokaat nodig is conform strafrecht ok.Maar krompraters en andere sociaal pedagogische onzin moet je gewoon niet faciliteren....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een plaatje van facebook die jullie allemaal vast wel kennen.
klik
En dat is maar 1 van zijn uitspraken....
@DentaJunior_
Hij is mogelijk nog erger dan de dader.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
@DentaJunior_
doet het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
@DentaJunior_
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Link gemaakt, die doet het misschien welquote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik ga mijn eega naar bed slepen als een holbewoner en dan 2 minuten later slapen
Bannen van twitter, facebook, alles. Gewoon eraf kiepen. Dit soort gastjes weten gewoon niet wat ze zeggen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef DaMook het volgende:
klik
@DentaJunior_
![]()
yep, dan welquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Link gemaakt, die doet het misschien wel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar zoek maar eens naar die user op twitter![]()
![]()
![]()
.
Echt waar, die moet gestenigd worden ofzo.
Nah, die staat automatisch op ignore stand. Geen aandacht geven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
.
![]()
Ik hoop toch echt dat justitie hem wel aandacht geeft, een jaar of 80 aandacht graagquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, die staat automatisch op ignore stand. Geen aandacht geven..
Natuurlijk worden er omstandigheden meegewogen. Terecht ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee maar er worden wel allerlei "omstandigheden" meegewogen, en we leiden in NL mensen op die daders "verzieligen". En dat (het beschikbaar maken van die mensen) keer ik me steeds meer tegen...
Dat een advokaat nodig is conform strafrecht ok.Maar krompraters en andere sociaal pedagogische onzin moet je gewoon niet faciliteren....
En ja, psychologen en andere onderzoekers moet je ook faciliteren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat justitie hem wel aandacht geeft, een jaar of 80 aandacht graag.
![]()
Maar wat hij roept gaat te verquote:.
Dit krijg ik net op facebook:
# • 1 "Like" = 1 Support to this baby.. : '(
[IGNORE if you are a jerk..]
Serieus
En dan zo een baby met een flink litteken.![]()
Vind jij. Moslims vinden dat wat Wilders zegt te ver gaat.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is vaak ook zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij. Moslims vinden dat wat Wilders zegt te ver gaat.. Daarom mag ik hem nog steeds niet
.
Ik vind vrijheid van mening erg kostbaar, dat het misbruikt word in deze context is vervelend maar om het strafbaar te gaan stellen... de grens word dan erg vaag.![]()
Ik heb ook een litteken, wie gaat mij supporteren?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
Dit krijg ik net op facebook:
# • 1 "Like" = 1 Support to this baby.. : '(
[IGNORE if you are a jerk..]
Serieus
En dan zo een baby met een flink litteken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil er wel een kusje op komen gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een litteken, wie gaat mij supporteren?.
![]()
Je snapt hoop ik wel welk punt ik wil maken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is vaak ook zo. Daarom mag ik hem nog steeds niet
.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een litteken, wie gaat mij supporteren?, supporten jullie mij ?
Ik vind hem wel grappigquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
.
Echt waar, die moet gestenigd worden ofzo.
![]()
![]()
Uhmm ja, heel erg waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel welk punt ik wil maken?, wilders is een lul die ongefundeerde uitspraken doet..
Maar in dit geval heeft ie toevallig een keer gelijk, vandaar dat ik hem nu aanhaal. Verder heb ik niets met hem.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik wil op zijn minst een facebookpaginaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil er wel een kusje op komen geven.
.
Yeah... Dat is dus niet mijn punt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm ja, heel erg waarschijnlijk wel, wilders is een lul die ongefundeerde uitspraken doet..
Maar in dit geval heeft ie toevallig een keer gelijk, vandaar dat ik hem nu aanhaal. Verder heb ik niets met hem.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die moet je dan maken zodat ik hem kan liken en kusjekroelen in de commentsquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil op zijn minst een facebookpagina.
.
![]()
Ik nietquote:.
Ok dan krijg ik je punt nietquote:.
Het gaat hier om de vrijheid van meningsuiting. Jij vind dat hij te ver gaat. Een ander lacht erom.quote:
Genoeg mensen met blasfemistische uitspraken waar wij om lachen maar die gelovigen te ver vinden gaan.
Snap je wat ik wil zeggen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als je mazzel hebt verbranden ze weer een Amerikaanse vlagquote:Op woensdag 12 december 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat hier om de vrijheid van meningsuiting. Jij vind dat hij te ver gaat. Een ander lacht erom.
Genoeg mensen met blasfemistische uitspraken waar wij om lachen maar die gelovigen te ver vinden gaan.
Snap je wat ik wil zeggen?.
![]()
Ik ben niet gelovig maar vind ze te ver gaan..quote:Op woensdag 12 december 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat hier om de vrijheid van meningsuiting. Jij vind dat hij te ver gaat. Een ander lacht erom.
Snap je wat ik wil zeggen?
En ja ik snap wat je wil zeggen, maar dit kan niet..The only easy day, was yesterday. (USMC)
Overigens vind ik dat knulletje ook veel te ver gaan. Maar daar heeft hij alleen zichzelf mee.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En wederom, dat vind jij. En dat mag. Maar wat hij doet is niet verboden.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig maar vind ze te ver gaan..
En ja ik snap wat je wil zeggen, maar dit kan niet..
Achterlijk, dom en walgelijk? Ja, dat vind ik ook. Strafbaar? Nee, dat moet het niet zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan zijn we het eensquote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wederom, dat vind jij. En dat mag. Maar wat hij doet is niet verboden.
Achterlijk, dom en walgelijk? Ja, dat vind ik ook. Strafbaar? Nee, dat moet het niet zijn..
Strafbaar misschien niet, maar hoop dat ze hem wel heel erg scherp in de gaten gaan houden.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Het was natuurlijk een test, twi. Dat snap je toch wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Teleurstellend hoor...
Tsja, wie de bal kaatst.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig, dan stalk ik je niet voor niets al de hele dag.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een test, twi. Dat snap je toch wel.![]()
Ik houd graag rekening met jequote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, dan stalk ik je niet voor niets al de hele dag..
Ik ga nog een ep ncis:la kijken.
Goddomme, m'n knie gaat meer en meer pijn doen van de oefeningen die ik van de fysiotherapeut moet doen.
Hij mag van mij ook achter slot en grendel! Zal hem leren!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, m'n knie gaat meer en meer pijn doen van de oefeningen die ik van de fysiotherapeut moet doen.
![]()
Arme fysioquote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij mag van mij ook achter slot en grendel! Zal hem leren!!!.
Morgen een vervolg gesprek met de decaan, moest een planning maken omdat ik maar niets gedaan kreeg. Nu heb ik geen eens een planning gemaakt.
Is het raar als ik daar binnenloop en zeg van "ZIET U NU WAT IK BEDOEL!?"![]()
m'n laptop was weer eens vastgelopen, ik ga slapen![]()
![]()
Ook aan de TC chatters
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Euuuuuh byna tt nick overeenkomsten!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oke, eigenlijk niet.
Ver vd wereld zooi.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jup vanaf 2 uur niet geslapen, vanaf 5 uur beneden. Koen ziek.quote:Op woensdag 12 december 2012 06:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lola![]()
Jij was ook wel erg vroeg![]()
Hier alleen maar regenquote:Op woensdag 12 december 2012 06:43 schreef Vinniiee het volgende:
Waaaaaaaaat?! Er is sneeuw gevallen
En sneeuw was voorspeld Vin
Regen in het westen, sneeuw int oooosten![]()
Aww bah, knuffel voor Koen!quote:Op woensdag 12 december 2012 06:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup vanaf 2 uur niet geslapen, vanaf 5 uur beneden. Koen ziek.Geen sneeuw hier, maar ik ga de kou trotseren en werkenquote:Op woensdag 12 december 2012 06:43 schreef Vinniiee het volgende:
Waaaaaaaaat?! Er is sneeuw gevallen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Weet ik toch nietquote:Op woensdag 12 december 2012 06:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier alleen maar regen
En sneeuw was voorspeld Vin
Regen in het westen, sneeuw int oooostenHet is wel van die flut sneeuw
![]()
![]()
Meh, dat is kak. Beterschap voor Koen.quote:Op woensdag 12 december 2012 06:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup vanaf 2 uur niet geslapen, vanaf 5 uur beneden. Koen ziek.![]()
Niet kak, wel kotsquote:Op woensdag 12 december 2012 07:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is kak. Beterschap voor Koen.
Thnx![]()
![]()
Het is ook verschrikkelijk (en) sneuquote:Op woensdag 12 december 2012 07:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik vind kots echt verschrikkelijk.
Tis wel sneu hoor![]()
![]()
Lees het net jaquote:![]()
Beterschap aan je zoontje
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zo ver kan ik niet gooienquote:Op woensdag 12 december 2012 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gooi maar naar Amersfoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnxquote:Op woensdag 12 december 2012 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees het net ja![]()
Beterschap aan je zoontjekomt wel goed.
Slaap haal ik wel weer eens in..... Ooit![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ver kan ik niet gooienPwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnxkomt wel goed.
Slaap haal ik wel weer eens in..... Ooit![]()
![]()
Nu kan ik in de trein niet meer slapenquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dan mis je in ieder geval je eindbestemming nietquote:Op woensdag 12 december 2012 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu kan ik in de trein niet meer slapen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: