Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.
C'est la vie Verliefdheid is voor de dommen A lion does not lose sleep over the opinion of sheep Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.
Ik zou het uiteraard aannemen, puur uit egoistisch eigenbelang. Uiteraard geef ik andere mensen gelijk dat het wel idioot is om zoveel betaald te krijgen.
Oh voetbal Sneijder
14 SHADES OF GREY Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zou het uiteraard aannemen, puur uit egoistisch eigenbelang. Uiteraard geef ik andere mensen gelijk dat het wel idioot is om zoveel betaald te krijgen.
Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.
Bijvoorbeeld in Amerika waar voetbal amper interesse wekt krijgen de spelers een modaal salaris de sterren buiten beschouwing gelaten.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.
C'est la vie Verliefdheid is voor de dommen A lion does not lose sleep over the opinion of sheep Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef heloef het volgende: Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.
Bijvoorbeeld in Amerika waar voetbal amper interesse wekt krijgen de spelers een modaal salaris de sterren buiten beschouwing gelaten.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.
Vraag en aanbod...
Er zijn gewoon wat rijke gasten die het een leuk spelletje vinden allemaal, die maken de benzine 0.1 cent duurder oid zodat ze hun speeltje bezig kunnen zien.