SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Muziek en stemmen lijken inderdaad hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik had namelijk gelezen dat ze de stemmen en muziek van de film hadden gevraagd. vandaar dat ik het vroeg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jongenom wie gaat het eigenlijk?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja uiteraardquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Lego Kamasutra.....
Krijg je toch wel een handleiding bij he?ze zoeken nog mensen die mee willen schrijven aan de handleiding
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik zou het uiteraard aannemen, puur uit egoistisch eigenbelang.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.
Uiteraard geef ik andere mensen gelijk dat het wel idioot is om zoveel betaald te krijgen.Rustig aan.![]()
Nou succes, ik heb zulk technisch inzicht nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja uiteraardze zoeken nog mensen die mee willen schrijven aan de handleiding
![]()
Oh voetbalquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee rijke jongen. Wesley Sneijder, of je nou 12 miljoen verdient of 12.000 niemand verdient het om weggepest te worden en buitengesloten. Als voetbal je leven is en je mag niet meer voetballen nou dan mag je best klagen. Maar dat ben ik. Alsof er iemand is die geen 12 miljoen zou pakken als hij die krijgt aangeboden.Sneijder
14 SHADES OF GREY
Ik maak de foto's welquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou succes, ik heb zulk technisch inzicht niet2 lego poppetjes
14 SHADES OF GREY
stukje touwquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik maak de foto's wel2 lego poppetjes
![]()
![]()
De BDSM sectie komt in een ander deelquote:
14 SHADES OF GREY
Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het uiteraard aannemen, puur uit egoistisch eigenbelang.
Uiteraard geef ik andere mensen gelijk dat het wel idioot is om zoveel betaald te krijgen.
Bijvoorbeeld in Amerika waar voetbal amper interesse wekt krijgen de spelers een modaal salaris de sterren buiten beschouwing gelaten.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.C'est la vie
Inderdaad hier krijgt een basketballer totaal niets en daar zijn het miljonairsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.
Bijvoorbeeld in Amerika waar voetbal amper interesse wekt krijgen de spelers een modaal salaris de sterren buiten beschouwing gelaten.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.14 SHADES OF GREY
Ik ben echt heel goed in het om zeep helpen van actieve topics.C'est la vie
Stommerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt heel goed in het om zeep helpen van actieve topics.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Iedereen is batsenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt heel goed in het om zeep helpen van actieve topics.
14 SHADES OF GREY
Ik ben best trots op mezelf, geniet van de rust.quote:C'est la vie
Vraag en aanbod...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Mwah het is hoe je het bekijkt, aangezien de interesse voor voetbal zo hoog is. En er zoveel in omgaat.
Het blijft een gevalletje vraag en aanbod.
Er zijn gewoon wat rijke gasten die het een leuk spelletje vinden allemaal, die maken de benzine 0.1 cent duurder oid zodat ze hun speeltje bezig kunnen zien.Rustig aan.![]()
Je wou mij gewoon nog knuffelen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik ging afsluiten
en stiekem was dat niet zoRustig aan.![]()
Is het? Heb ik ontwikkelingen gemist?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ook knuffelen maar daar komt altijd sex van.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vervelend zeg, dat ze altijd seks willen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ook knuffelen maar daar komt altijd sex van.
Rustig aan.![]()
Ahum nee niksquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Heb ik ontwikkelingen gemist?![]()
Soms is gewoon even knuffelen ook fijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend zeg, dat ze altijd seks willen.![]()
Wat? Nee manquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je seks met SiIk dan?
Of met C_M?![]()
![]()
Ja daarom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms is gewoon even knuffelen ook fijn.
Ik wil ook gewoon een keer gewoon even knuffelen
Rustig aan.![]()
Kom maar langs dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja daarom.
Ik wil ook gewoon een keer gewoon even knuffelen![]()
![]()
Toen we samen in bed lagen, heeft hij geen move gemaakt.quote:
Jij lag op het randje, dat voelde al als een bittere afwijzing voor me en ik weende mezelf in slaap. Zelfs JIJ wil me nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen we samen in bed lagen, heeft hij geen move gemaakt..
![]()
![]()
![]()
Kaneel is wel het meisje in dit verhaal vind ik, die voelt zich nu afgewezen omdat er geen move gemaakt werd.
Muahaha, is de onzekere jongen die denkt dat alles een afwijzing is terwijl kaneel gewoon een onzeker meisje is.
Rustig aan.![]()
Ik wilde fappen zonder dat jij het zou merken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lag op het randje, dat voelde al als een bittere afwijzing voor me en ik weende mezelf in slaap. Zelfs JIJ wil me niet.
En ik heb een keihoge standaard. Wat bedoel je met: "zelfs JIJ" ?
Dat was een trap onder de gordelquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde fappen zonder dat jij het zou merken.
En ik heb een keihoge standaard. Wat bedoel je met: "zelfs JIJ" ?.
En een grapje want ik val alleen op vrouwen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: