quote:- In de nieuwe commercial van Turkish Airline speelt, naast Kobe Bryant en Lionel Messi, een Nederlands jongetje van 8 jaar uit Haarlem. Hij, Ralph Moerman, is vanavond samen met Marco Grandia, de regisseur van de commercial, bij ons in de studio!
- Djurre de Haan, Marien Dorleijn en Roosmarijn Reijmer over het nieuwe album "Song Reader" van Beck dat enkel bladmuziek bevat. Aansluitend speelt Djurre (ondersteund door het Nederlands Blazers Ensemble) het nummer "Old Shanghai" van dit album.
- Michel van Erp over het tweede deel van zijn project 'Tijd van je Leven'. Hierin volgt hij 11 kinderen tot hun achttiende. Vanavond zit hij, samen met deze kinderen, bij ons aan tafel!
Muziek is er vandaag van Amsterdam Sinfonietta en tafeldame is Claudia de Breij.
Ik zie ook niet veel aansprekends in de line up.quote:
Wees verschillig.quote:VARA dumpt Van der Heyden wegens 'PVV-sympathie'
Schrijver Haye van der Heyden krijgt geen werk meer van de VARA, omdat hij zich in het verleden positief heeft uitgelaten over sommige standpunten van de PVV. Dat zegt Van der Heyden, die na 8 jaar bijdrages te hebben geleverd aan tv-series zoals 'Kinderen Geen Bezwaar' werd bedankt voor bewezen diensten.
In een 'open en eerlijk gesprek' met de VARA-leiding heeft Van der Heyden te horen gekregen dat het voor een omroep met een achterban zoals die van de VARA niet mogelijk is om samen te werken met een freelancer die openlijk sympathie toont voor bepaalde denkbeelden van de partij van Geert Wilders.
'Ik waardeer het dat de VARA zo dapper was om dit duidelijk te maken. Het is natuurlijk veel eenvoudiger om de samenwerking met iemand te verbreken zonder de ware reden te geven. Deze eerlijkheid waardeer ik,' aldus Van der Heyden aan het AD.
De maatregel van de VARA heeft volgens de scenarist direct te maken met zijn opmerking van een jaar geleden over de positieve bijdrage die Wilders en zijn partij aan de Nederlandse democratie hebben geleverd. 'Misschien niet handig, maar ik ga mijn mening niet verbergen. Ik wil mezelf wel elke ochtend in de spiegel kunnen aankijken. Bovendien is de PVV geen extreem rechtse partij. Bepaalde opvattingen van deze partij over bijvoorbeeld de economische verhoudingen zouden een omroep als de VARA moeten aanspreken.'
De VARA liet gisteren in een verklaring weten dat het schrappen van de serie Kinderen Geen Bezwaar niets heeft te maken met de opmerkingen van Van der Heyden over de PVV. Al veel eerder was besloten om met de comedy te stoppen.
Ik vrees dat dat niet Giel Beelen was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou, ik heb vandaag iemand zien overlijden, dus ben nu wel toe aan wat verschillige afleiding.. hopelijk geen kutaflevering vanavond
- In de nieuwe commercial van Turkish Airline speelt, naast Kobe Bryant en Lionel Messi, een Nederlands jongetje van 8 jaar uit Haarlem. Hij, Ralph Moerman, is vanavond samen met Marco Grandia, de regisseur van de commercial, bij ons in de studio!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Die reclame zal wel die met Messi en Coby Briant zijn
Edit even teruglezen wil wel eens helpen, ja dus
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet Giel Beelen was.
Nee, maar we hadden hier gister de stille hoop dat het zou gebeuren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]maar Giel staat niet op het programma vanavond?
De line up staat in de fipo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze bedoelen natuurlijk dat de meeste schade fake is en helemaal niet door inbraak ontstaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Specularium het volgende:
Vind die reclame met het anti-inbraakgordijn een beetje raar.
Alsof je zelf schade maakt als er bij je wordt ingebroken.
Dá's in ieder geval het góeie nieuws.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, heb gisteren niet gezien, zal maar niet terugkijken dan ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden hier gister de stille hoop dat het zou gebeuren.
Ik weet hetquote:
quote:
Vanmorgen speak de Vara dat tegen in de Volkskrant, klonk wel redelijk: die suffe series waren allang afgelopen was een van de argumenten doorrrrrrquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de Berufsverbote zijn terug. Sjappoo VARA.
Is dat die van 3FM? Wat lult dat mens veel op de radio.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef Martinello het volgende:
Mooi radiohoofd heeft die Roosmarijn.
Bij TokkieFM. Niet 3FM.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef Martinello het volgende:
Mooi radiohoofd heeft die Roosmarijn.
Zoek dan op Google images.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zal dat speciale aan een handtekening nooit begrijpen. Maak dan een foto ofzo.
quote:
Foto's kun je wel downloaden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zal dat speciale aan een handtekening nooit begrijpen. Maak dan een foto ofzo.
Ik moest bijna glimlachen.quote:
IJs, de oplossing tegen kinderlokkers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Kinderlokkers die tegen elkaar opbieden, smaakvol hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef iFok. het volgende:
En toen, en toen, en toen, toen, toen, en toen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:41 schreef alors het volgende:
Ik wil hem wel adopterendie uwwrr leer ik hem wel af.
Alleen omdat hij rijk wordt in de toekomst he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:41 schreef alors het volgende:
Ik wil hem wel adopterendie uwwrr leer ik hem wel af.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef iFok. het volgende:
Zouden Messi en Kobe geld hebben gekregen....
Ze betalen er voor om in zo'n filmpje mee te mogen doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef iFok. het volgende:
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef iFok. het volgende:
Doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef iFok. het volgende:
Ze sparen geld en dat heb je nooit genoeg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zal vast wel, maar ze verdienen als zoveel. 50.000 euro is niks voor hun...
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef iFok. het volgende:
Kobe Bryant
Team: Los Angelese Lakers
Loon: 18.038.285 euro![]()
quote:Het inkomen van Messi bestaat voor 12 miljoen euro uit salaris, stelt France Football, en voor 21 miljoen euro uit overige inkomsten, reclamegelden vooral.
Dat is geen 'buikie' meer hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef marcodej het volgende:
Straffen. Aanpakken. Aldus het onderbuikie van Sjek.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat is geen 'buikie' meer hoor
Ze mag een van de betere muziekprogramma's verneukenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef OProg het volgende:
Ik ken Rozemarijn niet van de radio geloof ik maar ze is nu al irritant.
En saai.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef OProg het volgende:
Ik ken Rozemarijn niet van de radio geloof ik maar ze is nu al irritant.
*persoon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wel, jammer dat Beck een zaadband is.
Nee joh, hij maakt hartstikke toffe muziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wel, jammer dat Beck een zaadband is.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Beck is ook een actief Scientology lid aldus Wikipedia.
Dat kunnen zoveel bekende muzikanten niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij is muzikant maar kan geen noten lezen?
Kan de meerderheid niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij is muzikant maar kan geen noten lezen?
Ik kan ze wel lezen, maar ik kan niet zo gitaar spelen als hij, dus wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
Ah, uitvoerende artiesten kiezen die geen noot kunnen lezen.
En die kan ook lezen met zijn noten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Specularium het volgende:
Alleen Gerard Joling kan het maken om deze toonhoogtes te halen.
Nou Moss is normaal goed, maar nu slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Nu weten we niet of Beck kut is, of Moss.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat kunnen zoveel bekende muzikanten niet.
quote:
De meesten leren het van tablatuur, daar staat vaak notenschrift bij.quote:
Jajaaa.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Dooorrrrr![]()
Zat wel te kijken maar ik moest nog even iets doen.
Wat kan er dan belangrijker zijn dan DWDD?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Dooorrrrr![]()
Zat wel te kijken maar ik moest nog even iets doen.
Beck brengt bladmuziek uit. Best handig dat je dat dan zelf kan interpreteren en niet iemand anders moet volgen die het voor je speelt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan ze wel lezen, maar ik kan niet zo gitaar spelen als hij, dus wat maakt het uit?
Ik keek hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat kan er dan belangrijker zijn dan DWDD?
Oeee, spannendquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]Postbode, pakje, uitpakken
Kon niet wachten.
quote:
Telefoon. Kadootje voor iemand, maar moest even kijken hoe het eruit zag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oeee, spannendWat zat er in dat pakje?!
Ik ga je even testen: Wat was de eerste item die aan bod kwam?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek hoorNaar een lange uitleg van een reclame.
Die reclame toch? Dacht ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ga je even testen: Wat was de eerste item die aan bod kwam?
Wie is 'iedereen'?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:58 schreef OProg het volgende:
Als ik Beck was zou het het als iedereen klaar is uitbrengen. Kunnen al die mensen hun eigen versie vergelijken.
Het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ga je even testen: Wat was de eerste item die aan bod kwam?
Al die mensen die nu hun best aan het doen zijn een versie op internet te zetten.quote:
Met dat soort honden wel ja.quote:
Komt van al dat spuiten en slikken.quote:
Ja in mijn hoofd weet ik dat, maar ik ben echt heel bang.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Extreem dom, als het echt agressieve honden waren zouden ze dit echt waarderen
hij ziet er eindelijk wat ouder uit nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef Specularium het volgende:
Ik denk al jaren dat Wouter Hamel 16 is.
bezuinigingen in cultuurquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Budgetoplossing, 1 mic voor 3 man.
iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Lekker kapsel dat ene jochZie je zijn oren zo goed.
En je typevaardigheid loopt ook terug.quote:
Moet gewoon een lange pony nemen om zijn hele gezicht te bedekken. Beste oplossingquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Die met die vierkante oren?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Logisch toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Speciaal voetbalroostergoed plan hoor
Dat krijg je, als je groeit. Dan wordt je bed te hardquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit last van heb gehadquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:13 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je groeit. Dan wordt je bed te hard
Om profvoetballer te worden?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Lindstrøm. het volgende:
ik ging hiervoor speciaal naar Fok! toe.
Hij had er de oren naar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Goh wel toevallig dat precies HIJ was uitgekozen.
Ja waarom niet? Alle jeugd die topsport doet heeft dat hoor. Zwemmers liggen ook om half 7 's ochtends in het zwembad.quote:
Neemt hij misschien een ander kapselquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
Meneer flapoor moet dit topic niet lezen.zou niet best zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Deze opmerkingen gaan bij hem het ene oor in en het andere weer uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
Meneer flapoor moet dit topic niet lezen.zou niet best zijn voor zijn zelfvertrouwen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze opmerkingen gaan bij hem het ene oor in en het andere weer uit
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pleonasme-alert.quote:
gehehequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet niemand.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het even gemist. Waarom zitten deze dingen hier?
Hij volgt hunnie 6 jaar lang. Cultuurding.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het even gemist. Waarom zitten deze dingen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |