abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120194559

© donroyco

DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.

De presentator van DWDD is:
- Matthijs van Nieuwkerk
Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van Het Parool en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbal-tijdschrift Hard Gras op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma De Gids en voor de NPS het vooravond-programma TV3 en de Popquiz à gogo. Voor de VPRO presenteerde hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma Holland Sport. Jaarlijks is hij te zien als presentator van de Top 2000.

Vaste tafelgasten zijn:
Giel Beelen, radio-dj
Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
Jort Kelder, columnist en presentator
Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist

De Wereld Draait Door-site
Wikipedia over DWDD
Uitzending DWDD gemist?

Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan door een nieuw deel te openen in de reeks.

:P
pi_120194579
quote:
- In de nieuwe commercial van Turkish Airline speelt, naast Kobe Bryant en Lionel Messi, een Nederlands jongetje van 8 jaar uit Haarlem. Hij, Ralph Moerman, is vanavond samen met Marco Grandia, de regisseur van de commercial, bij ons in de studio!

- Djurre de Haan, Marien Dorleijn en Roosmarijn Reijmer over het nieuwe album "Song Reader" van Beck dat enkel bladmuziek bevat. Aansluitend speelt Djurre (ondersteund door het Nederlands Blazers Ensemble) het nummer "Old Shanghai" van dit album.

- Michel van Erp over het tweede deel van zijn project 'Tijd van je Leven'. Hierin volgt hij 11 kinderen tot hun achttiende. Vanavond zit hij, samen met deze kinderen, bij ons aan tafel!

Muziek is er vandaag van Amsterdam Sinfonietta en tafeldame is Claudia de Breij.
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 16:19:18 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_120194594
:D Kleuter, ik kijk in het topic en zie staan 4 en zat al zo van :? Maar nu begrijp ik het.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120195460
Anders gebeurt er weer wat er vorige week ook al gebeurde, en daar heeft deze jongen even geen zin in.
pi_120195695
Wie zijn al die mensen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:00:27 #6
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_120196156
Ik sla vandaag weer over.
pi_120196875
Ik zie je om half acht wel in het topic verschijnen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 17:22:36 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120196878
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:00 schreef hexje het volgende:
Ik sla vandaag weer over.
Ik zie ook niet veel aansprekends in de line up. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 17:25:57 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_120196986
Jullie kunnen toch niet wegblijven ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120197107
quote:
VARA dumpt Van der Heyden wegens 'PVV-sympathie'

Schrijver Haye van der Heyden krijgt geen werk meer van de VARA, omdat hij zich in het verleden positief heeft uitgelaten over sommige standpunten van de PVV. Dat zegt Van der Heyden, die na 8 jaar bijdrages te hebben geleverd aan tv-series zoals 'Kinderen Geen Bezwaar' werd bedankt voor bewezen diensten.

In een 'open en eerlijk gesprek' met de VARA-leiding heeft Van der Heyden te horen gekregen dat het voor een omroep met een achterban zoals die van de VARA niet mogelijk is om samen te werken met een freelancer die openlijk sympathie toont voor bepaalde denkbeelden van de partij van Geert Wilders.

'Ik waardeer het dat de VARA zo dapper was om dit duidelijk te maken. Het is natuurlijk veel eenvoudiger om de samenwerking met iemand te verbreken zonder de ware reden te geven. Deze eerlijkheid waardeer ik,' aldus Van der Heyden aan het AD.

De maatregel van de VARA heeft volgens de scenarist direct te maken met zijn opmerking van een jaar geleden over de positieve bijdrage die Wilders en zijn partij aan de Nederlandse democratie hebben geleverd. 'Misschien niet handig, maar ik ga mijn mening niet verbergen. Ik wil mezelf wel elke ochtend in de spiegel kunnen aankijken. Bovendien is de PVV geen extreem rechtse partij. Bepaalde opvattingen van deze partij over bijvoorbeeld de economische verhoudingen zouden een omroep als de VARA moeten aanspreken.'

De VARA liet gisteren in een verklaring weten dat het schrappen van de serie Kinderen Geen Bezwaar niets heeft te maken met de opmerkingen van Van der Heyden over de PVV. Al veel eerder was besloten om met de comedy te stoppen.
Wees verschillig.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 17:42:57 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120197464
Ah, de Berufsverbote zijn terug. Sjappoo VARA. w/
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:13:07 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_120198936
Nou, ik heb vandaag iemand zien overlijden, dus ben nu wel toe aan wat verschillige afleiding.. hopelijk geen kutaflevering vanavond :s)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120200982
:'), wat is deze?
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:21:36 #15
14505 OProg
A Life in Music
pi_120201052
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou, ik heb vandaag iemand zien overlijden, dus ben nu wel toe aan wat verschillige afleiding.. hopelijk geen kutaflevering vanavond :s)
Ik vrees dat dat niet Giel Beelen was. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_120201121
Die reclame zal wel die met Messi en Coby Briant zijn

Edit even teruglezen wil wel eens helpen, ja dus
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:24:37 #17
14505 OProg
A Life in Music
pi_120201178
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Die reclame zal wel die met Messi en Coby Briant zijn

Edit even teruglezen wil wel eens helpen, ja dus
- In de nieuwe commercial van Turkish Airline speelt, naast Kobe Bryant en Lionel Messi, een Nederlands jongetje van 8 jaar uit Haarlem. Hij, Ralph Moerman, is vanavond samen met Marco Grandia, de regisseur van de commercial, bij ons in de studio!

Het is een heel goed verstopte hint, maar ik denk idd dat het hem is.

:P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 19:26:27 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120201252
Ondanks de hint toch nog 3 fouten in één naam. :7
pi_120201260
Vind die reclame met het anti-inbraakgordijn een beetje raar.

Alsof je zelf schade maakt als er bij je wordt ingebroken.
pi_120201291
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet Giel Beelen was. ;(
:P maar Giel staat niet op het programma vanavond?
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:27:45 #21
14505 OProg
A Life in Music
pi_120201304
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee, maar we hadden hier gister de stille hoop dat het zou gebeuren. ;(
pi_120201308
quote:

[..]

De line up staat in de fipo.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 19:27:53 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120201311
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Specularium het volgende:
Vind die reclame met het anti-inbraakgordijn een beetje raar.

Alsof je zelf schade maakt als er bij je wordt ingebroken.
Ze bedoelen natuurlijk dat de meeste schade fake is en helemaal niet door inbraak ontstaat. :')
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 19:28:23 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120201336
quote:

[..]

Dá's in ieder geval het góeie nieuws. :Y
pi_120201360
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef OProg het volgende:

[..]

Nee, maar we hadden hier gister de stille hoop dat het zou gebeuren. ;(
Oh, heb gisteren niet gezien, zal maar niet terugkijken dan ook.
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

De line up staat in de fipo.
Ik weet het :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')