quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Beck is ook een actief Scientology lid aldus Wikipedia.
Dat kunnen zoveel bekende muzikanten niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij is muzikant maar kan geen noten lezen?
Kan de meerderheid niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij is muzikant maar kan geen noten lezen?
Ik kan ze wel lezen, maar ik kan niet zo gitaar spelen als hij, dus wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
Ah, uitvoerende artiesten kiezen die geen noot kunnen lezen.
En die kan ook lezen met zijn noten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Specularium het volgende:
Alleen Gerard Joling kan het maken om deze toonhoogtes te halen.
Nou Moss is normaal goed, maar nu slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Nu weten we niet of Beck kut is, of Moss.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat kunnen zoveel bekende muzikanten niet.
quote:
De meesten leren het van tablatuur, daar staat vaak notenschrift bij.quote:
Jajaaa.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Dooorrrrr![]()
Zat wel te kijken maar ik moest nog even iets doen.
Wat kan er dan belangrijker zijn dan DWDD?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Dooorrrrr![]()
Zat wel te kijken maar ik moest nog even iets doen.
Beck brengt bladmuziek uit. Best handig dat je dat dan zelf kan interpreteren en niet iemand anders moet volgen die het voor je speelt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan ze wel lezen, maar ik kan niet zo gitaar spelen als hij, dus wat maakt het uit?
Ik keek hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat kan er dan belangrijker zijn dan DWDD?
Oeee, spannendquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]Postbode, pakje, uitpakken
Kon niet wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |