De kans is groot dat in ieder geval dit nummer er op staat: "Love Revives Your Heart."quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef JRRY het volgende:
Ben wel benieuwd naar het nieuwe album, staan er alleen covers op of ook 'originele' songs?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:26 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat sowieso haar 6 Voice liedjes er op staan.... ze kunnen het album meteen Greatest Slowest Hits noemen
Haha, de andere kandidaten komen ook nog van pasquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:20 schreef jcdragon het volgende:
Dit heeft ze wel terecht verdiend.
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:27 schreef ranja het volgende:
Sandra: echt? ik?
Tessa: gaaf!!
Laurrhie: waarom zij wel...
Nee, de mega top 50 gaat vooral over downloads... als iedereen een liedje in de 1e week downloadt gaat het dus snel omhoog en dan vrij snel omlaag.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:50 schreef MaLo het volgende:
Sandra op positie 13, 14, 15 en 16 in de Mega Top 50. Eén plaat op dezelfde positie als vorige week, de anderen zijn dalers. Hype alweer een beetje voorbij?
Zou het? Ik heb niet de indruk dat de kopers per se ook stemmers zijn. In the voice deed ze het qua populariteit veel slechter dan de verkopen zouden doen vermoeden...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Natuurlijk gaat er minder verkocht worden nu het programma is afgelopen, dat doet er weinig toe. De vraag is of dat ze bij voldoende mensen voldoende populair blijft dat ze een CD van haar willen uitproberen.
Hoor nu Venus op de radio.quote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef UltraR het volgende:
1, 3, 4, 5 en 7 in de I-tunes charts. Venus uiteraard gewoon boven de winnaars-single van Leona.
Als het puur om het liedje was dan is het wel triestquote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik hoorde het gisteren in een winkel. Ik ben naar buiten gelopen.
Mijn vriend dacht dat de plaat bleef hangenquote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik hoorde het gisteren in een winkel. Ik ben naar buiten gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |