LOLOLOLOLquote:1. Sandra van Nieuwland - Venus
2. Leona Philippo - Could You Be Loved
3. Floortje Smit - Every Breath You Take
4. Sandra van Nieuwland - More
5. will.i.am - Scream & Shout
6. Passenger - Let Her Go
7. Rihanna - Diamonds
8. ADELE - Skyfall
9. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
10. Sandra van Nieuwland - New Age
-----------------------------------------------------------------------
11. Johannes Rypma - When the Lady Smiles
15. Sandra van Nieuwland - Beggin'
20. Ivar Oosterloo - Baby
hET IS PRIMA MUZIEK OP EEN BEGRAFENIS: GEGARANDEERD JANKEN.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom downloadt iedereen toch die singles van haar. Vooral Venus heeft ze flink verkracht.
quote:1. Leona - Could You Be Loved
3. Sandra van Nieuwland - New Age
4. Sandra van Nieuwland - More
5. Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
6. Sandra van Nieuwland - Beggin’
7. Floortje Smit - Every Breath You Take
11. Johannes Rypma - When The Lady Smiles
21. Ivar Oosterloo - Baby
met The Voice 1 stonden de 4 finalsten volgens mij tussen 1 en 5 m(et daartussen 1 andere)quote:
daar zie je de kracht van Sandra <3quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:49 schreef ranja het volgende:
[..]
met The Voice 1 stonden de 4 finalsten volgens mij tussen 1 en 5 m(et daartussen 1 andere)
nu op 1, 7, 11, 21?
quote:1. [100] Ben Saunders - Kill for a broken heart
2. [074] Jan Smit - Niemand zo trots als wij
3. [050] Leonie Meijer - Lost in yesterday
4. [049] Kim de Boer - Change
5. [039] Pearl Jozefzoon - You must really love me
quote:1. [100] Chris Hordijk - Time After Time
2. [074] Michel Teló - Ai se eu te pego!
3. [041]Iris Kroes - I Can't Make You Love Me
4. [038]Chris Hordijk - The A Team
5. [036]Erwin Nyhoff - Nights In White Satin
6. [029]Chris Hordijk - Poker Face
7. [028]Paul Turner - Don't Stop Me Now
Ook alarmschijfquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef HetBrabandertje het volgende:
Ondanks de verkrachting van Venus is het komende week wel de Alarmschijf op 538.
Goddank kan ik in de auto 538 niet ontvangenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef HetBrabandertje het volgende:
Ondanks de verkrachting van Venus is het komende week wel de Alarmschijf op 538.
Gelukkig duurt het jaar nog maar kortquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:12 schreef ranja het volgende:
die finale van vanavond is zo zinloos aangezien Sandra de rest van het jaar de hitparades blijft domineren
Je kunt ook gewoon een ander kanaal opzetten al ontvang je 538quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goddank kan ik in de auto 538 niet ontvangen
Jaja wie wil niet met een nr1 artiest werken hequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:30 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hoorde gisteren het nummer A night like this van Caro Emerald gezongen door Sandra, maar ik vond het echt niet zo mooi. Terwijl ik haar stem echt wel de moeite vind. Maar hey, vorige week dacht ik direct: ze is veel beter af door niet te winnen, indruk heeft ze toch al gemaakt, ws. allang een platencontract getekend ondertussen.
Alles wat Sandra aanraakt verkracht ze, moeten jij of ik eens doen...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef HetBrabandertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |