Dat zou ik wel eens uitgezocht willen zien, hoeveel procent van zijn stemmen echt uit Friesland komt. Zal allicht wat meer zijn aangezien het logisch is dat vrienden en familie op hem stemt, maar ik heb geen idee waarom 'iedereen' denkt dat heel friesland fanatiek aan het voice kijken en stemmen is geslagen. En dat percentage zegt niks, is alleen maar van zijn groepje. 80% van 10.000 stemmen is minder dan 33% van 25.000 stemmen...quote:Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef Karina het volgende:
Friesland is wat fanatiekerJe zag toch met hoeveel voorsprong hij elke keer doorging?
Zijn poster en het bijbehorende telefoonnummer hangt zo ongeveer overal, alleen nog net in niet in bushokjes, want daar is Johannes doorheen getieftquote:Op donderdag 13 december 2012 08:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens uitgezocht willen zien, hoeveel procent van zijn stemmen echt uit Friesland komt. Zal allicht wat meer zijn aangezien het logisch is dat vrienden en familie op hem stemt, maar ik heb geen idee waarom 'iedereen' denkt dat heel friesland fanatiek aan het voice kijken en stemmen is geslagen. En dat percentage zegt niks, is alleen maar van zijn groepje. 80% van 10.000 stemmen is minder dan 33% van 25.000 stemmen...
All credits go to Johnquote:Op donderdag 13 december 2012 08:43 schreef Karina het volgende:
Jullie hebben het beter uitgedacht dan ik zie ik
Ik zie in Noord-Brabant nergens posters hangen van deelnemers van TVoH dus qua reclame heeft Johannes duidelijk een voordeel dankzij het provinciaalse chauvinisme van de Friezen.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn poster en het bijbehorende telefoonnummer hangt zo ongeveer overal, alleen nog net in niet in bushokjes, want daar is Johannes doorheen getieft
Geen favoriet terwijl bepaalde kandidaten duidelijk veel beter waren dan andere kandidaten?quote:Op donderdag 13 december 2012 08:43 schreef Karina het volgende:
Jullie hebben het beter uitgedacht dan ik zie iklaten we hopen dat volgend jaar het programma wordt omgegooid en het er ongeveer uit gaat zien zoals de US versie.
Oh en verder maakt het mij eigenlijk niet uit wie er wint, ik had geen favoriet, wat best jammer is, want dan is het wel leuker om te volgen.
Jawel. De achterliggende oorzaak dat Sandra niet meer meedoet is dezelfde, althans als er niet gesjoemeld is met de cijfers, als de achterliggende oorzaak dat Johannes wel nog meedoet. Het systeem zorgt er nu voor dat niet de beste kandidaten doorgaan, dat haalt flink wat glans van deze veronderstelde talentenjacht en het haalt flink wat glans van de overwinning.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:53 schreef Karina het volgende:
Jullie hebben hem door in ieder gevalIk kijk er misschien wat anders tegenaan, ik denk: oh Johannes gaat door, die zal wel veel fans hebben, beetje naïef waarschijnlijk
![]()
Maar goed, dat heeft verder niks met Sandra te maken
ik zie ze in Friesland ook nergens. Niet waar ik kom. Dus zal wel iets plaatselijks zijn dan. Leeuwarden en Dokkum nergens gezien in ieder geval. Je lijkt wel iemand van PSV netwerk. Constant proberen je gelijk te bewijzen door naar anderen te wijzen. Zal wel een zuidelijk iets zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zie in Noord-Brabant nergens posters hangen van deelnemers van TVoH dus qua reclame heeft Johannes duidelijk een voordeel dankzij het provinciaalse chauvinisme van de Friezen.
[..]
Geen favoriet terwijl bepaalde kandidaten duidelijk veel beter waren dan andere kandidaten?
Ik vind het niveauverschil dit jaar veel groter dan tijdens de vorige twee edities, het is alleen jammer dat de beste kandidaten al niet meer meedoen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik zie ze in Friesland ook nergens. Niet waar ik kom. Dus zal wel iets plaatselijks zijn dan. Leeuwarden en Dokkum nergens gezien in ieder geval. Je lijkt wel iemand van PSV netwerk. Constant proberen je gelijk te bewijzen door naar anderen te wijzen. Zal wel een zuidelijk iets zijn.
waar heb jij het over?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
jij ook al? Onder welke naam?
Zegt iemand wat haha. Het is half landquote:Op donderdag 13 december 2012 18:54 schreef BzP het volgende:
[..]
waar heb jij het over?
Je scheert ff een halve land over een kam
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik kan het enigszins begrijpen dat er mensen bestaan die niet doorhebben over hoe weinig zangtalent Johannes Rijpma beschikt maar als heel Nederland zegt dat dat knulletje niet kan zingen dan moet er toch een lampje gaan branden dat het niet aan heel Nederland ligt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zegt iemand wat haha. Het is half land
quote:John de Mol gaat Henkjan Smits aanklagen
John de Mol dreigt Henkjan Smits aan te klagen naar aanleiding van zijn uitspraken over The Voice of Holland. Smits suggereerde eerder op Radio 1 dat John de Mol ervoor zou hebben gezorgd dat Sandra van Nieuwland uit de talentenjacht werd gezet omdat anders de finale niet spannend zou zijn.
"Ik heb mijn advocaat de opdracht gegeven om heel goed te luisteren naar wat hij gezegd heeft", zei De Mol donderdag in de Coen en Sander Show. "Als het inderdaad zo is dat hij letterlijk zegt dat ik de boel manipuleer, heeft hij morgen een brief van de advocaat in zijn bus."
De Mol is behoorlijk boos over de uitspraken van Smits. "Ik vind het zonde van de zendtijd om te reageren op dit soort domme, zielige uitspraken van mensen die zelf een beetje uitgerangeerd zijn en proberen op deze manier nog een beetje in de publiciteit te komen."
Henkjan Smits zei in het gesprek dat hij suggereert 'dat John de Mol er niet heel veel minder van wordt' als de populaire Van Nieuwland vrijdag niet in de finale zou staan. Het jurylid twitterde later dat het volgens hem geen doorgestoken kaart is. "Ik zei dat het de finale spannender maakt dus tv-matig komt het niet slecht uit."
Dan luister je maar even niet, andere mensen horen haar wel graag terugquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik geef niks om wie gelijk heeft, Sandra ligt eruit en blijft hopelijk weg van de radio.
We weten het nu wel chefquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik geef niks om wie gelijk heeft, Sandra ligt eruit en blijft hopelijk weg van de radio.
Je kan ook gewoon niet reagerenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef iBenny het volgende:
Venus is nu uitgebracht als 'officiele' single. Nog maar anderhalf uur uit en staat nu al op #2 in de iTunes charts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |