Natuurlijk.quote:
Met een hoop hypetrain van John, klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Er kan gerelativeerd worden maar zij heeft iets geflikt wat nog geen een NL artiest heeft gedaan
Ik zie (hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Sandra helemaal niet zo uniek. Ja, uniek irritant, omdat ik de neiging krijg m'n radio een klap te geven omdat ik steeds denk dat de plaat blijft hangen, maar buiten dat... Laat haar eens een liedje op een normaal tempo zingen zonder de melodielijn aan te tasten en er blijft volgens mij weinig meer over van dat 'unieke talent'...
Ja, maar uniek en goed is iets anders toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie (hoor) het ook niet. Ze heeft een hees geluid, bij een goeie zangeres denk ik aan bijzondere techniek, niet enkel 'hey hees, wat apart'
Ik zie het ook gewoon als een prima zangeres, maar uniek niet nee. Wel haar verkoopcijfers, maar dat is ook iets andersquote:Op donderdag 20 december 2012 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar uniek en goed is iets anders toch?
Ze kan misschien best goed zingen, misschien ook niet, maar uniek lijkt het me niet...
Pertinent niet waar. Maar goed, jij hebt nogal een hoge dunk van jezelf en dat is vrij irritant.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Fanboy of iemand die verstand heeft van muziek? Het is waar dat Sandra een unieker talent is dan de andere talenten van de eerste drie edities van deze talentenshow. Er zijn er meer die goed kunnen zingen, er zijn er niet zoveel die zo goed kunnen zingen en die ook een uniek stemgeluid en een unieke stijl hebben. Daarom heeft Sandra de kans om het verder te schoppen dan bijv. een Ben die dit niet had (nee, die tattoo's zijn in dat opzicht niet zo belangrijk, enkel voor een hype).
Om dezelfde reden geef ik Tessa ook een goede kans om het ver te schoppen.
Als iemand dezelfde mening heeft als jij heeft ie verstand?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Fanboy of iemand die verstand heeft van muziek?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef BzP het volgende:
Sandra is van wereld talent, als je dat niet inziet heb je geen oor voor muziek.
Kan je beter weer je captain jack CD aanzetten want je hebt geen verstand van wat echt mooi is.
Zij lacht jou uit met haar behalingenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stiekem moest ik een beetje lachen.
En als je het bandje versneld afspeelt?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:10 schreef iBenny het volgende:
Ik zou zo een, twee, drie niet een vergelijkbare artiest kunnen noemen
ff proberen...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En als je het bandje versneld afspeelt?
Bandjequote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En als je het bandje versneld afspeelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |