Het eerste deel is onjuist. Er is inmiddels een andere video opgedoken waarbij hij duidelijk in beeld spreekt met een journaliste (MET microfoon).quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef TeutonicFury het volgende:
Na een nationaal tv-interview vertelde Medvedev gretig aan de presentatoren wat hij niet in het openbaar wilde zeggen, maar hij had niet in de gaten dat zijn microfoon nog werkte.
"Samen met de koffer met nucleaire codes, krijgt de president van dit land een speciale map. Deze map bevat ultrageheime informatie over de buitenaardse wezens die onze planeet bezochten," verklapte Medvedev.
De eerste minister verklaarde tot in detail hoe de overheid omgaat met de buitenwereldse gasten. "Je krijgt ook een rapport van de geheime speciale eenheden die de controle uitoefenen over de buitenaardse wezens in dit land."
Voor meer gegevens over de aliens verwijst Medvedev naar Hollywood. "Meer gedetailleerde informatie over dit onderwerp is te vinden in de bekende film 'Men in Black'. Er zijn verschillende films van. Ik zal niet vertellen hoeveel buitenaardse wezens er onder ons zijn want dat zou paniek kunnen veroorzaken.
Bron
Ga dit eens kijken:quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:36 schreef attila_de_hun het volgende:
het zal wel een grap zijn of zoiets. lijkt mij zeer sterk dat dit waar is...
thank you captain obvious!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Overheden weten meer dan ze ons laten weten...
Dit gaat over UFO's en aliens he?quote:
scherp! tuurlijk bestaan die, kijk hoe groot het universum is. tuurlijk zijn we niet de enige, dat is allang duidelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 04:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit gaat over UFO's en aliens he?
Op waarheden kun je ze dan ook zelden betrappen ...quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
<snip>
Waar het hier om gaat is vooral of bovenstaande video met Medvedev als echt en/of relevant beschouwd kan worden. Wat andere bronnen dan beweren over het eventuele bestaan van aliens lijkt me niet heel relevant.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
erg van belang, excusesquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je iemand quote, doe het dan goed..
Wow! Mooi betoog!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:48 schreef TomasR het volgende:
[..]
scherp! tuurlijk bestaan die, kijk hoe groot het universum is. tuurlijk zijn we niet de enige, dat is allang duidelijk
De lezing toont aan dat overheden zich serieuzer met het UFO fenomeen bezighouden dan wat ze ons vertellen. Is in mijn ogen daarom wel enigszins relevant.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar het hier om gaat is vooral of bovenstaande video met Medvedev als echt en/of relevant beschouwd kan worden. Wat andere bronnen dan beweren over het eventuele bestaan van aliens lijkt me niet heel relevant.
Vanuit een overheid gezien, ben je min of meer verplicht daar serieus onderzoek naar te doen. Theoretisch kan het namelijk altijd gebeuren. Bovendien zit je nog met de kans dat een andere overheid geavanceerde spionage middelen tegen je gebruikt (& die kans is groter)quote:Op woensdag 12 december 2012 23:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De lezing toont aan dat overheden zich serieuzer met het UFO fenomeen bezighouden dan wat ze ons vertellen. Is in mijn ogen daarom wel enigszins relevant.
Hoe groot is de mogelijkheid volgens jou dat ie s'nachts in bed bij z'n vrouw in een stuip ligt als hij de gezichten van de journalisten beschrijft.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De lezing toont aan dat overheden zich serieuzer met het UFO fenomeen bezighouden dan wat ze ons vertellen. Is in mijn ogen daarom wel enigszins relevant.
Die mogelijkheid staat los van het waarheidsgehalte.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef Beathoven het volgende:
Hoe groot is de mogelijkheid volgens jou dat ie s'nachts in bed bij z'n vrouw in een stuip ligt als hij de gezichten van de journalisten beschrijft.
Vrij groot. Door de opmerking op t einde van Men in Black acht ik de kans vrij groot dat ie gewoon iedereen de gek aansteekt.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoe groot is de mogelijkheid volgens jou dat ie s'nachts in bed bij z'n vrouw in een stuip ligt als hij de gezichten van de journalisten beschrijft.
Tja, dat sowieso.. maar dat is meer omdat ze met de tijd mee willen gaan. Maar jonge jonge.. overheden en onderzoek. Ze doen soms ook maar wat en huren soms maar vijfde rangs 'experts' in die ook weer een mooi baantje hebben. Als ik de verhalen soms hoor over dat P2000 systeem en hoe dat in mekaar geflanst is, dat er later een russische programmeur een amateurcode moet herprogrammeren en zoiets opmerkt dat er een aap heeft lopen programmeren. Hoe de overheden uberhaupt met IT omgaan. Hoe Maria van der Hoeven hier het Creationisme wilde laten onderwijzen..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:54 schreef schommelstoel het volgende:
Je kan het ook zo zien.
Door het juist te ridiculiseren, belachelijk te maken zouden mensen denken dat het een grapje is.
Terwijl er juist wel een kern van waarheid inzit.
Engeland heeft ook toegegeven dat zij dat in het verleden bewust hebben gedaan
Ik neem hem in ieder geval serieus, maar er zijn genoeg mensen die niet naar hem zullen luisteren omdat datgene wat hij zegt niet in hun straatje past.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:34 schreef Monomeism het volgende:
Ik heb nog nooit iets vreemds door de lucht zien zweven maar deze heb ik nooit begrepen. Of je bent helemaal schizofreen knots om dit te beweren en rijp voor een gesticht. Of je spreekt de waarheid.
Hoe sceptisch kan je nog blijven bij het horen van deze ex minister van defensie.
Hij lijkt me bloedserieus.
Het is de Disclosure Project geweest die mijn ogen heeft geopend voor de serieuze kant van het UFO fenomeenquote:Op vrijdag 14 december 2012 03:15 schreef Monomeism het volgende:
Ik word meestal niet zo warm van de meeste vage filmpjes die op YouTube te vinden zijn maar ben wel geneigd dit soort zaken zoals hieronder serieus te nemen.
De eerste 3 minuten hiervan zou de meeste mensen aan het denken moeten zetten. Heb het wel meer aan mensen laten zien maar het is net alsof het niet helemaal door dringt bij hen. Over het algemeen lijkt het erop dat de meesten "geen mening" hierover hebben. Dat vind ik eigenlijk nog vreemder dan de beweringen van deze mensen zelf.
http://www.ufohastings.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |