Het eerste deel is onjuist. Er is inmiddels een andere video opgedoken waarbij hij duidelijk in beeld spreekt met een journaliste (MET microfoon).quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:52 schreef TeutonicFury het volgende:
Na een nationaal tv-interview vertelde Medvedev gretig aan de presentatoren wat hij niet in het openbaar wilde zeggen, maar hij had niet in de gaten dat zijn microfoon nog werkte.
"Samen met de koffer met nucleaire codes, krijgt de president van dit land een speciale map. Deze map bevat ultrageheime informatie over de buitenaardse wezens die onze planeet bezochten," verklapte Medvedev.
De eerste minister verklaarde tot in detail hoe de overheid omgaat met de buitenwereldse gasten. "Je krijgt ook een rapport van de geheime speciale eenheden die de controle uitoefenen over de buitenaardse wezens in dit land."
Voor meer gegevens over de aliens verwijst Medvedev naar Hollywood. "Meer gedetailleerde informatie over dit onderwerp is te vinden in de bekende film 'Men in Black'. Er zijn verschillende films van. Ik zal niet vertellen hoeveel buitenaardse wezens er onder ons zijn want dat zou paniek kunnen veroorzaken.
Bron
Ga dit eens kijken:quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:36 schreef attila_de_hun het volgende:
het zal wel een grap zijn of zoiets. lijkt mij zeer sterk dat dit waar is...
thank you captain obvious!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Overheden weten meer dan ze ons laten weten...
Dit gaat over UFO's en aliens he?quote:
scherp! tuurlijk bestaan die, kijk hoe groot het universum is. tuurlijk zijn we niet de enige, dat is allang duidelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 04:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit gaat over UFO's en aliens he?
Op waarheden kun je ze dan ook zelden betrappen ...quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
<snip>
Waar het hier om gaat is vooral of bovenstaande video met Medvedev als echt en/of relevant beschouwd kan worden. Wat andere bronnen dan beweren over het eventuele bestaan van aliens lijkt me niet heel relevant.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
erg van belang, excusesquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je iemand quote, doe het dan goed..
Wow! Mooi betoog!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:48 schreef TomasR het volgende:
[..]
scherp! tuurlijk bestaan die, kijk hoe groot het universum is. tuurlijk zijn we niet de enige, dat is allang duidelijk
De lezing toont aan dat overheden zich serieuzer met het UFO fenomeen bezighouden dan wat ze ons vertellen. Is in mijn ogen daarom wel enigszins relevant.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar het hier om gaat is vooral of bovenstaande video met Medvedev als echt en/of relevant beschouwd kan worden. Wat andere bronnen dan beweren over het eventuele bestaan van aliens lijkt me niet heel relevant.
Vanuit een overheid gezien, ben je min of meer verplicht daar serieus onderzoek naar te doen. Theoretisch kan het namelijk altijd gebeuren. Bovendien zit je nog met de kans dat een andere overheid geavanceerde spionage middelen tegen je gebruikt (& die kans is groter)quote:Op woensdag 12 december 2012 23:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De lezing toont aan dat overheden zich serieuzer met het UFO fenomeen bezighouden dan wat ze ons vertellen. Is in mijn ogen daarom wel enigszins relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |