abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:34:54 #26
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_121389146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je vergat mijn "?" eronder mee te quoten. Ik sloeg de spijker niet op de kop, ik leg 't alleen naast andere dingen die hypes zijn geworden en waar veel ooggetuigen aan meewerkten t.o.v .die ene hier.

En onderzoek zou ik het niet willen noemen wat ik hier deed, dat is als een vlieg tot olifant promoten. Maar dat geldt ook voor jou en iedereen hier aangezien wat tekeningen en verhalen copy-pasten ook niet echt onderzoek is. Dit is gewoon een internet-forum waar een discussie plaats vindt en argumenten met elkaar worden vergeleken. De kans is klein dat we 't hier met z'n allen ff oplossen, maar het is wel vermakelijk om over te denken.

[..]

Ik verklaar niets want ik was er zelf niet bij maar als je vindt dat ik verhalen serieuzer zou moeten nemen, dat ben ik met je eens. Alleen kan ik dat niet hier vanuit de keukentafel aan de andere kant van de wereld. Ik zou daar met mensen over moeten spreken, opnieuw moeten factchecken, opnieuw de boeken in moeten gaan, kijken wat er op die dag en dat tijdstip meer is opgetekend naast 1 bron. Verder zou ik bronnen vermijden als websites waarin UFO's en aliens in de plaatjes meekijken. Dat zijn bronnen die de waarheid al naar hun kant hebben getrokken, die kunnen zoiets nog verder inkleuren. Als iemand het over 'them' 'their technique' etc heeft dan moet je al de aanname doen dat er iets organisch inzit als bestuurder en dat ligt zover buiten de waarneming dat je dat eigenlijk nog niet kunt gebruiken.

Misschien zou ik wat opener moeten zijn voor 'techniek' al ligt dat bij mij pas in het straatje na de natuurverschijnselen / natuurlijke chemische processen die hier plaatsvinden en na goed onderzoek want als we naar de alien-wereld gaat dan zijn alle remmen qua fantasie los. Maar aan de andere kant wil ik jou weleens wat meer open-minded tegen natuurverschijnselen laten kijken. En dan niet het alledaagse. Lees het voor de aardigheid eens door.

http://www.cracked.com/ar(...)ce-cant-explain.html
http://www.cracked.com/ar(...)hout-warning_p2.html

Wat dat andere topic betreft. Ik heb daar gereageerd.. lees 't maar eens. En ik zeg dat ik het nog niet weet omdat niemand het nog weet. Ik kan wel wat gaan lopen raden maar wie interesseert dat wat. Zolang het onderzoek nog loopt doet niemand conclusies of zou niemand het moeten doen.
waarom post je dan foto's van ufo cases en suggereer je dat ze nep zijn terwijl je van de zaak zelf niets weet ?

maargoed dat ben ik wel gewend van debunkers op Fok ...
pi_121390528
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef huupia het volgende:

[..]

waarom post je dan foto's van ufo cases en suggereer je dat ze nep zijn terwijl je van de zaak zelf niets weet ?

maargoed dat ben ik wel gewend van debunkers op Fok ...
Ik ben ook wel gewend dat als je iemand de vinger geeft ze meteen de hele hand maar nemen en nog selectiever gaan quoten dan ze al deden. Het is net politiek. Aangezien ik alleen de opties open houdt voor onderzoek in de zaken waar het allemaal nog open ligt.

Ik zeg bij onopgeloste zaken al vanaf 't begin dat het meer onderzoek nodig heeft tot het opgelost is en dat je op voorhand niets moet uitsluiten, maar wel over welke stappen er eerst genomen moeten worden. Het wil niet meteen zeggen dat alles wat ik hierboven poste daar mee te maken heeft.

Daar waar een Uil voor een K Y Goblin werd aangezien, aangevoeld en getekend een B2 voor een UFO werd getekend, gefotografeerd en 'gevoeld' zegt waarschijnlijk meer over ons dan over het object. Hetgene wat nog open ligt krijgt het voordeel van de twijfel. "We 'weten' nog niet wat het is", en achter dat kan best een punt ipv een komma en een 'maar' :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 10-01-2013 13:33:21 ]
pi_121423737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:47 schreef The_stranger het volgende:
Wie zal het zeggen?
jij niet denk ik,, vandaar mijn stelling dat sceptici of cinyci ;) nooit kunnen toegeven dat het verdomd veel lijkt op een ufo. :)
pi_121423766
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen sceptici en cynici.. De laatste zullen nooit wat aannemen en alles weghonen dat niet in hun straatje past.
Sceptici zullen alles op een goudschaaltje wegen en inderdaad proberen alles weg te redeneren in de hoop dat er iets overblijft. Zeker bij een zeer onwaarlijke uitleg is dat nodig, omdat iedere andere mogelijkheid waarschijnlijker is. En de meest waarschijnlijke uitleg is meestal de juiste
Dat is dus niet bedoeld als negatieve benadering en al helemaal geen persoonlijke aanval.
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik probeer onderscheid te maken tussen zin en onzin en dat lijkt me alleen maar gezond.
Ik zou het ook jammer vinden als sommigen zich aangevallen voelen door mijn kritiek op hun stelling. Ik vind deze topics heel interessant, ondanks mijn kritiek.
ok misschien is cynici of ontkenner dan een beter woord.
maar er is zoveel beeldmateriaal dat ik meer neig naar ontkenners.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:21:48 #30
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_121438452
een hoop oude cases met getuigenissen van direct betrokkenen ...... en conclusies die er niet om liegen .

!

voor mensen die niet alles willen kijken op 30 a 35 minuten wordt een conclusie gegeven !
pi_121450920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:21 schreef huupia het volgende:
een hoop oude cases met getuigenissen van direct betrokkenen ...... en conclusies die er niet om liegen .

!

voor mensen die niet alles willen kijken op 30 a 35 minuten wordt een conclusie gegeven !
Zodra ik tijd heb ga ik eens kijken :P
pi_121523413

Dit vindt ik persoonlijk één van de mooiere ufo filmpjes. Zeer goede camera(al blijft het object redelijk onscherp) en niet ver van huis, sterker nog, niet eens 100km van waar ik woon.
pi_121532326
Ik las vandaag dat Medvedev ook wel eens gerefereerd kan hebben naar een Russische docu over het UFO fenomeen. Deze docu heet ook "Men in Black".

Volgens deze site is de vertaling van het Russisch ook "documentaire" ipv "film":

http://www.bibliotecapley(...)_aliensamongus06.htm

Ik kan helaas geen Russisch :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Probably_on_pcp op 14-01-2013 18:22:54 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_121554193
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik las vandaag dat Medvedev ook wel eens gerefereerd kan hebben naar een Russische docu over het UFO fenomeen. Deze docu heet ook "Men in Black".

Volgens deze site is de vertaling van het Russisch ook "documentaire" ipv "film":

http://www.bibliotecapley(...)_aliensamongus06.htm

Ik kan helaas geen Russisch :)
Serieus? Die docu stond hier in het topic in een Niburu link en is vele malen op gereageerd. Ik dacht dat je 'm al lang had gezien. Ik heb m al weken geleden gezien.

offtopic
Deze header in dat topic, waarom doen ze dat? Waardeloze titel, gouden letters, comic-sans en semi-3d word-art 'met' een ver schaduw effect.. Dit is 't lelijkste wat ik ooit in mn leven heb gezien

ontopic

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 14-01-2013 17:37:37 ]
pi_121556323
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Serieus? Die docu stond hier in het topic in een Niburu link en is vele malen op gereageerd. Ik dacht dat je 'm al lang had gezien. Ik heb m al weken geleden gezien.
Oh dat heb ik even gemist zie ik nu.

Ik zie wel dat jij dit hebt geplaatst:

quote:
Waarom heeft die voice-over zo'n irritante en duidelijk met opzet vervormde stem, juist..
:')

De docu is daarna weer correct geupload zonder echo, dus blijkbaar was de stem niet met opzet vervormd.

Nu maar hopen dat je niet weeeeeer met een ellenlang verhaal komt met allerlei anekdotes uit je persoonlijk leven ;(
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_121571212
quote:
13s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oh dat heb ik even gemist zie ik nu.

Ik zie wel dat jij dit hebt geplaatst:

[..]

:')

De docu is daarna weer correct geupload zonder echo, dus blijkbaar was de stem niet met opzet vervormd.

Nu maar hopen dat je niet weeeeeer met een ellenlang verhaal komt met allerlei anekdotes uit je persoonlijk leven ;(
nou ja, die zijn zo ongeveer op 't zelfde niveau als dit topic. Ik moet ze toch ergens kwijt of njet dan?. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 14-01-2013 22:53:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')