abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 12:53:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_120186551

Nu in de theaters!

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120186885
Geloof maar dat die baalt dat ze weer een intervieuw heeft gegeven..ze wil er waarschijnlijk weer onderuit maar weet ook dat dat nu vast niet gaat lukken...en weer zal de hele wereld tegen haar zijn en is het iedereen's schuld behalve die van Estelle dat ze nu toch opgeroepen word..ben zo benieuwd wat voor toneelstuk dat weer gaat worden en áls ze het verprutst of er dan weer mensen ( lees Evert, Yves,) haar shit gaan proberen op te ruimen
pi_120186966
Estelle kan er emotioneel gezien nog steeds niet mee omgaan en zal dus niet verhoord kunnen worden.
pi_120187690
quote:
Badr Hari al 23 kilo afgevallen
Het gaat niet goed met Badr Hari, zo betoogt zijn advocaat Bénédicte Ficq vandaag voor de rechter. De kickbokser is al 23 kilo afgevallen nu hij niet kan trainen. "Ik vind hem gedeprimeerd overkomen", aldus Ficq.

Ze wil een nieuw schorsingsverzoek bij de rechtbank indienen, zodat de kickbokser zijn proces thuis kan afwachten. Nu alle getuigen zijn gehoord, zou er geen belang meer zijn om hem nog langer in voorarrest te houden, stelt Ficq. Het zou kunnen betekenen dat hij de feestdagen al met Estelle kan doorbrengen.

Ficq oppert tijdens een tussentijdse zitting vandaag nog strengere voorwaarden waaronder de vrijlating zou kunnen plaatsvinden, dat Badr alleen naar afgesproken adressen mag gaan. Hij zou eventueel wel naar het buitenland moeten kunnen reizen voor contractbesprekingen en mogelijke wedstrijden.

De rechters in de zaak Badr Hari zijn vandaag naar de skybox in de Amsterdam Arena geweest voor een schouw, om een beter beeld te krijgen van wat er zich tijdens Sensation White in juli allemaal heeft afgespeeld. Daarna zijn ze naar de rechtbank in Amsterdam gegaan. Daar was Badr bij aanwezig, in de ArenA niet.

De rechters hebben Badr gevraagd hoe het met hem gaat. "Ik zit nog steeds in een achtbaan", was zijn antwoord.

Het Openbaar Ministerie is tegen zijn voorlopige vrijlating. Volgens het OM zijn nog niet alle getuigen gehoord en zijn sommige getuigen bang voor Badr Hari. Daarnaast vinden ze de voorgestelde strengere voorwaarden te ingewikkeld. "Daar moet je bijna een contract voor gaan opstellen. We willen zoiets niet."

Inmiddels is ook bekend geworden dat Estelle een nieuwe oproep heeft gekregen om gehoord te worden. Ze is verzocht volgende week te komen vertellen wat ze heeft gehoord en gezien in de skybox.
Bron: RTL Boulevard

Aha, Ficq gooit het niet op met de feestdagen thuis zijn, maar op dat het niet goed gaat met hem! En dat er geen reden meer is voor een langer voorarrest omdat alle getuigen als zijn gehoord.
Ben heel benieuwd wat de reactie van de rechtbank wordt. Iemand enig idee wanneer dat bekend zal zijn?
pi_120187691
quote:
‘Badr Hari 23 kilo lichter’ AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Badr Hari. De kickbokser is sinds zijn arrestatie 23 kilo afgevallen en maakt een gedeprimeerde indruk. Dat stelde zijn advocaat Bénédicte Ficq dinsdag voor de rechtbank in Amsterdam, waar ze een nieuw schorsingsverzoek indiende zodat haar cliënt de komende feestdagen eventueel thuis kan doorbrengen.

Badr Hari is zelf ook bij de zitting aanwezig. De rechtbank doet naar verwachting rond 14.00 uur uitspraak. Volgens Ficq is haar client genoeg gestraft en bespot. Zij stelt voor hem voorlopig vrij te laten onder strenge voorwaarden. Hari zou zich alleen op een aantal van tevoren vastgestelde adressen mogen vertonen, waaronder bij Estelle Cruijff thuis, bij zijn ouders en in de sportschool.

In een verklaring richtte Hari zich persoonlijk nog even tot de rechter. Hij zei: "Ik heb geen moment gedacht dat ik iets verkeerds heb gedaan, maar ik zat fout. Ik hoop op nog een kans."

De officier van justitie vindt de voorgestelde voorwaarden van Ficq veel te ingewikkeld. Bovendien zijn de verdenkingen tegen de kickbokser te ernstig en loopt het onderzoek nog.

Mijn hart breekt. Amnesty, waar blijft de petitie? Of de kaartenactie; adres bekend bij zouzou!
pi_120187712
Ha, precies tegelijk
pi_120187727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef MightyMightyM het volgende:
Ha, precies tegelijk
Tot op de seconde zelfs _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 december 2012 @ 13:28:54 #8
163650 Greys
pi_120187825
Oh man man, al die zieligheidskaarten die gespeeld worden...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:37:43 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120188188
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:28 schreef Greys het volgende:
Oh man man, al die zieligheidskaarten die gespeeld worden...
Ja dat, en nergens spijt over het lot van Koen Everink.
Maar ja, die zal wel aangekomen zijn tijdens zijn revalidatie.... niet genoeg beweging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:40:18 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_120188307
Ben benieuwd hoe Estelle zich afbrengt bij het verhoor.
pi_120188562
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:42 schreef WRH het volgende:

[..]

hij is toch Moslim?!
sinds wanneer vieren die kerst?
ja, is hij dat? hij zal het van huis uit wel zijn, maar misschien beleidt hij het geloof niet meer? ik denk niet dat je daar te star in moet zijn, ik ken trouwens in mijn omgeving ook islamieten die kerst vieren
pi_120189391
Wat een stelletje droeftoeters, zeg.....
Is dat zo?
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 14:11:44 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120189565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:15 schreef barca1971 het volgende:
Ik ben idd benieuwd hoe lang badr zich onder controle kan houden als hij straks vrij is en merkt dat hij niet overal meer binnen mag. Eerder liet hij zich dan gelden, nu heeft hij estelle beloofd zich te gedragen ( maar dat had hij in juni ook al beloofd en prompt pakt hij Koen in Juli ) maar ik ben heel benieuwd, ook als vreemden iets naar hem zouden roepen ofzo...zou hij zich in kunnen blijven houden?
Nou, zijn beloftes aan haar zijn veel waard. Net als haar standvastigheid om hem nog één laatste kans te geven. Ze lijkt daar enigszins flexibel in. We kennen haar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 14:19:17 #14
43556 miss_dynastie
pi_120189868
Pfoe he, hoe krijg je het je strot uit, 'mijn cliënt is genoeg gestraft'... en die man die voor de rest van zijn leven invalide is? ... Uit de verklaring van Hari hoor ik ook geen spijt van de gevolgen voor het slachtoffer, alleen voor zijn eigen hachje. Walgelijke bende bij elkaar...
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:47:04 #15
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120190963
Hoop niet dat er rechters zijn die met deze idioterie akkoord gaan zeg ...hij moet wel naar het buitenland kunnen voor wedstrijden??? Echt niet, hij is ongetraind en 23 kilo afgevallen!!! Meneer zit in een achtbaan..ja zeg, met alles wat er je conto staat is dat zo ja.en al die slachtoffers? Denken ze dat het daar wel goed mee gaat, die rondlopen met schroeven in benen en voeten en tanden en kiezen kwijt zijn. Hij hoopt op nog een kans. ..ze moesten zich schamen om zo te praten met zoveel delicten en slachtoffers op zijn naam. Dadelijk mag hij nog naar huis met een enkelband om..ohhh correctie, het huis van Gullit
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:49:24 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120191054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe he, hoe krijg je het je strot uit, 'mijn cliënt is genoeg gestraft'... en die man die voor de rest van zijn leven invalide is? ... Uit de verklaring van Hari hoor ik ook geen spijt van de gevolgen voor het slachtoffer, alleen voor zijn eigen hachje. Walgelijke bende bij elkaar...
Dat is behoorlijk op de stoel van de rechter gaan zitten, stellen dat je cliënt al genoeg gestraft is.
De feitelijk rechtzaak kunnen we gemakshalve ook wel overslaan dus?

Zullen we eens aan Koen Everink vragen wat hij als "genoeg gestraft" beschouwt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 14:52:07 #17
43556 miss_dynastie
pi_120191168
Het klinkt wat wereldverbeteraarachtig, maar ik had gehoopt op een (oprecht!!!!): I'k snap niet dat ik iemand zoiets aan heb kunnen doen! Ik walg van mezelf...' en een 'ik accepteer elke straf die ik verdien, maar ik zou het fijn vinden als ik in afwachting van het vonnis, ondanks mijn ontelbare fouten, naar huis zou mogen'. Maar nee, in feite zegt Ficq: joh, laat die hele strafzaak maar zitten, Badje is genoeg gestraft.' Kom op zeg :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:55:11 #18
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120191284
De rechters hebben van de schouwing geconcludeerd dat het er idd 'krap en klein is'.. hoe raadselachtig is het dan dat niemand dan benoemt wat er precies is gebeurd? Als Badr idd maar 1 klap heeft gegeven heeft hij wel moeten zien wie de rest van de schade toebracht, dan zeg je dat toch meteen? evenals Estelle, als Badr écht niks heeft gedaan, had ook zij dat allang gezegd. De pest in dit geval is dat Koen enkele minuten 'out' 'is geweest en daar profiteren Badr en Estelle van.

En dan nu zielig doen en vrij proberen te komen omdat hij het zo zwaar heeft..tsss de hele bedoeling van in de bak belanden is dat het geen pretje is
pi_120191518
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze ongegeneerdheid is echt stuitend. Badr is genoeg gestraft, hoe durven ze.
Is dat zo?
pi_120191546
Het Parool en At5 melden overigens dat Badr wel aanwezig was bij de schouw.
En Saskia bericht dat de uitspraak kwart over drie is.
pi_120191652
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
*snik boehoe* maar ik heb *snik snotter* niks gezien hoor *snik* echt niet! *snik snotter boehoe*

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef Smallish het volgende:
Wat een stelletje droeftoeters, zeg.....
Mee eens :Y
pi_120191677
Mensen die verontwaardigd zijn over dat Ficq het voor haar cliënt opneemt en alles in de strijd gooit om hem vrij te krijgen, mensen serieus :') Daar wordt ze voor betaald.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:09:43 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120191805
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef alors het volgende:
Mensen die verontwaardigd zijn over dat Ficq het voor haar cliënt opneemt en alles in de strijd gooit om hem vrij te krijgen, mensen serieus :') Daar wordt ze voor betaald.
Mwah, vooral door de manier waarop waarschijnlijk, dat het haar taak is hem te verdedigen is duidelijk, maar om nou te doen alsof hij zoooooo zielig is.... neuh, als dat haar enige troef is, dan staat ze niet bijzonder sterk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:10:43 #24
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120191837
Maar liegen en zaken verdraaien hoort daar toch niet bij mag ik hopen???

Bovendien wat zit hij nu te zieken, mag ik nog een kans?...die kansen kregen zijn slachtoffers toch ook niet? Hoop dat hij zich goed k voelt, nu weet hij hoe het is om overgeleverd te zijn aan anderen zonder dat je zelf iets in te brengen hebt
pi_120192172
quote:
Ben het op zich wel met je eens want dat is nou eenmaal een basiselement van de rechtspraak en iedere verdachte heeft rechten, hoe verwerperlijk de (vermeende) misdaden ook zijn. Maar aan de andere kant vind ik het bedenkelijk om de gesteldheid van de client/verdachte erbij te betrekken. Niemand zal fris, fruitig en vrolijk worden van detentie dus dergelijke argumenten kun je dan altijd wel opvoeren als je om vervroegde vrijlating of schorsing vraagt.
pi_120192383
Verzoek afgewezen...
Is dat zo?
pi_120192465
Jammer, had wel weer wat leven in de brouwerij gebracht :D
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:28:02 #28
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120192508
Ok mooi...zou niet anders kunnen, dezien de argumenten die ze aanvoerden. Niemand wordt fris en fruitig van in de bak zitten, meneer Hari dus ook niet..
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 15:30:05 #29
43556 miss_dynastie
pi_120192576
quote:
Nee, ik ben er niet verontwaardigd over als een advocaat het voor haar cliënt opneemt. Dankzij mensen als Ficq die bereid zijn het tuig van deze samenleving te verdedigen, kan ons rechtsstelsel bestaan. In die zin ben ik mensen zoals zij zeer dankbaar. Maar het is een ander uiterste om te stellen dat je cliënt, die alles bij elkaar tegen een jaar of 13 mogelijke gevangenisstraf aankijkt, zijn straf heeft gehad en depri wordt van het gevang. Dat vind ik misselijkmakend en niks te maken hebben met het verdedigen van je cliënt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:33:04 #30
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_120192684
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Miracle_Drug het volgende:

*snik boehoe* maar ik heb *snik snotter* niks gezien hoor *snik* echt niet! *snik snotter boehoe*

Mee eens :Y
Ja dat vrees ik ook als een onschuldige niet wetende (zogenaamd)
pi_120192690
Ach en wee, dit worden weer veel therapeutische appeltaarten en nieuwe dramatische Shakespeariaanse liefdesscenes voor Stel. Hoop dat Amanda Krabbe haar op tijd oplapt voor het verhoor.
pi_120193115
Die 23 kg... Estelle geeft licht, Badr wordt het. Sjonge, jonge....
Is dat zo?
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:44:56 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120193146
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
*Huil* "Ik kan alleen praten met Evert Santegoeds *meelij*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_120193246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef Smallish het volgende:
Verzoek afgewezen...
ik zie t al gebeuren, estelle stort opnieuw in en kan volgende week geen verklaring afleggen
hoe komt zij ooit deze klap te boven?!
pi_120193524
Hihi, lees op telegraaf.nl dat Ficq ook als voorwaarde voorstelde dat Badr, wanneer hij zich wilde verplaatsen van het ene naar het andere adres waar hij mag verblijven, altijd de kortste route zou nemen. Dit is natuurlijk vragen om problemen bij het stel dat het licht niet bepaald heeft uitgevonden...En stel dat je op die route nou net horeca en/of getuigen tegenkomt?
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:54:29 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120193575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Ach en wee, dit worden weer veel therapeutische appeltaarten en nieuwe dramatische Shakespeariaanse liefdesscenes voor Stel. Hoop dat Amanda Krabbe haar op tijd oplapt voor het verhoor.
Met een fles wijn..... dat gaat een bijzonder verhoor worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120194235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:44 schreef Smallish het volgende:
Die 23 kg... Estelle geeft licht, Badr wordt het. Sjonge, jonge....
Zij was toch ook al 20 kg afgevallen? Dat wordt gezellig samen shoppen tzt :o

Ik begreep dat er in de schouw gezegd was dat de VIP-room niet zo groot en dus snel gevuld zou zijn. Zouden ze daarmee bedoelen dat het zo druk kan zijn, dat sommige getuigen inderdaad niks hebben kunnen zien? Omdat er geen overzicht is in een krappe ruimte vol mensen bijvoorbeeld?

Al geloof ik nog steeds niet dat Estelle echt niks heeft gezien, want dan had ze dat gewoon kunnen verklaren en was er voor haar niet zoveel aan de hand geweest.
pi_120195953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik zie t al gebeuren, estelle stort opnieuw in en kan volgende week geen verklaring afleggen
hoe komt zij ooit deze klap te boven?!
oh inderdaad, zoiets gaat natuurlijk gebeuren.
of wel een verklaring en daarna direct een emotioneel interview door Santegoeds waarin ze tranen met tuiten kan huilen over wat haar allemaal is aangedaan tijdens dat vréselijke moment van verklaring geven met al die gemene politie en advocaten.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:42:55 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_120199497
Dinsdag gaat Estelle verklaring geven volgens John vd Heuvel in Boulevard.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 18:44:36 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120199574
quote:
Tuurlijk, ze heeft groot gelijk.
Dat de rechtbank er elke keer intrapt, dát is het ergste.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 18:46:01 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120199627
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Een verklaring? Aan Evert Santegoeds of aan Albert Verlinde? :{
pi_120199677
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was de stand voordat het kerstverzoek werd afgewezen.
Deze mentale dreun zorgt er vast voor dat ze de aankomende 5 jaar niet kan getuigen
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 december 2012 @ 19:00:50 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_120200212
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Een verklaring? Aan Evert Santegoeds of aan Albert Verlinde? :{
Wilma Nanninga :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120200295
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:24 schreef Smallish het volgende:
Verzoek afgewezen...
Ze kan ook gewoon NIKS zeggen en 30 dagen gaan brommen :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:19:34 #45
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120200966
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja, is hij dat? hij zal het van huis uit wel zijn, maar misschien beleidt hij het geloof niet meer? ik denk niet dat je daar te star in moet zijn, ik ken trouwens in mijn omgeving ook islamieten die kerst vieren
Tsja, maar om nou geen Kerst te kunnen vieren, lijkt me ook niet zo'n punt. Geen historie/binding mee.
Dan nog, mogen andere verdachten ook dan maar naar huis om bepaalde redenen?
Lijkt me dat er dan een precedent geschapen wordt om hem los te laten, alleen omdat hij zielig is.

Wel opvallend dat Estelle nu wel gehoord gaat worden.
Ben benieuwd of ze in de tussentijd op bezoek mag.
Ik vind het altijd nog een hele rare situatie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 19:21:58 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120201071
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Eerst zien, dan geloven.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:23:15 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120201119
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven.
DAT zondermeer. Kijken wat er nog uit de toga van Ficq/Bram komt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:26:03 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_120201235
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

Eerst zien, dan geloven.
Dat zeiden ze ... En niet tegen Evert, Wilma of Albert :N
pi_120201314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, maar om nou geen Kerst te kunnen vieren, lijkt me ook niet zo'n punt. Geen historie/binding mee.
Dan nog, mogen andere verdachten ook dan maar naar huis om bepaalde redenen?
Lijkt me dat er dan een precedent geschapen wordt om hem los te laten, alleen omdat hij zielig is.

Ben benieuwd of ze in de tussentijd op bezoek mag.
Ik vind het altijd nog een hele rare situatie.
begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze hem nog jaren vast houden (sorry stellie), maar het ging er hier om dat hij als moslim geen kerst 'hoort' te vieren
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:51:09 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120202421
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze hem nog jaren vast houden (sorry stellie), maar het ging er hier om dat hij als moslim geen kerst 'hoort' te vieren
Nee, dat zou wel mogen natuurlijk. The more the merrier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')