Of als de wedstrijd die volgt dusdanig belangrijk is dat je de speler erbij moet hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar zo'n voorstel niet accepteren heeft alleen maar zin als je kan aantonen dat het geen of een mindere overtreding was
Dat zal de ware reden geweest zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Of als de wedstrijd die volgt dusdanig belangrijk is dat je de speler erbij moet hebben.
Als je met je hand je man zoekt zwaai je met je armen, vaak eindigt deze op het shirt(vastpakken) of op de borst, gebeurt tientallen keren per wedstrijd.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij slaat hem gewoon op z'n bek, dat hij het op die manier doet is slim van hem, maar het blijft schandalig. Niemand zwaait met z'n armen tijdens het lopen, op die manier. Dus gewoon bewust. Itt wat veel mensen vinden van Deekman (ik niet), maar dat verklaart het verschil van een wedstrijd.
Dit moet gewoon 3 á 4 wedstrijden zijn, en dat gaat het ook worden.![]()
Al zou het zomaar een stuk hoger gaan liggen omdat hij in beroep is gegaan.
Maar we 'missen' 'm waarschijnlijk wel 2 uitwedstrijden dus als ze morgen accepteren. Schiet je ook niks mee op.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Of als de wedstrijd die volgt dusdanig belangrijk is dat je de speler erbij moet hebben.
Die overtreding van Vertonghen was niet eenzijdig maar een reactie op, die laatste van Marcelo was wel eenzijdig.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Komt de meest fameuze uitspraak van dit Forum weer als het om PSV gaat.
Lastig toegeven uiteraard dat er op sommige punten met 2 maten gemeten lijkt te worden. Uiteraard moet Marcelo hier gewoon een schorsing voor krijgen, maar het is op z'n minst vreemd te noemen dat Vertonghen destijds inderdaad geen wedstrijd schorsing heeft gekregen voor iets wat overduidelijk een vuistslag was. Net zo goed als Marcelo nu overduidelijk een klap uitdeelt, niemand zwaait zo met zijn armen tijdens het rennen naar achteren.
Dus? Als ik jou een duw in de rug geef mag je toch ook niet ineens mij met een mes steken?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die overtreding van Vertonghen was niet eenzijdig maar een reactie op, die laatste van Marcelo was wel eenzijdig.
Ja gefeliciteerd. De ontvanger van de doodschop van Deekman mag toch ook niet ineens erop los rammen? Wat is dit nou weer voor een rare redenering.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die overtreding van Vertonghen was niet eenzijdig maar een reactie op, die laatste van Marcelo was wel eenzijdig.
Goed argument.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
twitter:tjeugemert twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 21:46:49@MarceloGuedes02 don't drink you badass! Sunday we have to win! reageer retweet
Zo positief kan ik nog niet zijn. Niet met deze selectie waarmee het iedere week zo maar ineens mis kan gaan als de verdediging weer eens staat te slapen (of niet ondersteund wordt door de rest van de ploeg), als de selectie zonder aantoonbare reden ineens zonder vuur speelt of als Wijnaldum weer eens 5 opgelegde kansen mist...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
Meeste punten, productiefste club, meeste winst. De zon schijnt hier
Vergeet de schaal niet, Johan Cruijff schaal wel te verstaan :xquote:Op donderdag 13 december 2012 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
Meeste punten, productiefste club, meeste winst. De zon schijnt hier
Dit is toch zeker een grapje he?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kansloos argument.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
natte vingerwerk, hoe staat de wind, ow dan doen we ditquote:Op donderdag 13 december 2012 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schorsing wordt gehandhaafd. Valt me nog mee, had verwacht dat ze er een wedstrijd bovenop zouden doen.![]()
Maar ik word wel simpel van de ogenschijnlijke willekeur die de KNVB zich denkt te mogen veroorloven.
Was toch gewoon slaan? Schorsing lijkt me terecht.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schorsing wordt gehandhaafd. Valt me nog mee, had verwacht dat ze er een wedstrijd bovenop zouden doen.![]()
Maar ik word wel simpel van de ogenschijnlijke willekeur die de KNVB zich denkt te mogen veroorloven.
De schorsing an sich wel. Het is de willekeur in de strafmaat waar ik me aan erger. Plus het feit dat lang niet alle slaande bewegingen ed door de aanklager opgepakt worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Was toch gewoon slaan? Schorsing lijkt me terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |