Ja, de vorige keren dat we gingen schuiven in de verdediging (al dan niet gedwongen) waren ook al zo'n succes!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon zijn oogkas moeten breken, kon die ook niet scoren..
Maarja, nu kunnen we zien of het zonder Marcelo beter gaat
Dat is niet zo er werd zelfs het medisch rapport en foto's bijgesloten, maar goed maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
PSV heeft toen aangegeven dat de beelden voor zich spraken.
Dat is niet zozeer het punt, iedereen is het er wel over eens dat dit bestraft moet worden. Maar het gaat meer om de willekeur van de KNVB dat een gelijkwaardige overtreding een week ervoor een wedstrijd kreeg + een voorwaardelijk en een week later een vreselijke doodschop van een Sparta speler zelfs maar twee wedstrijden + een voorwaardelijk. Daarnaast worden een aantal spelers zoals Blind en van Ginkel ontzien terwijl je die ook makkelijk op camerabeelden had kunnen schorsen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik snap heel dag gezeur dat Ajax oncollegiaal zou zijn ook niet.
Marcelo doet iets wat duidelijk niet mag. Lijkt me logisch dat Ajax een belastende verklaring aflegt dan. En dat PSV's beste centrumverdediger dan een tijdje niet mee mag doen is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk. PSV had als het een Ajacied was hetzelfde gedaan. En terecht, zou nergens op slaan als hij er mee weg zou komen.
Boumaquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Marcelo dus voor 3 wedstrijden. Zanka - Derijck? Koch erbij?
hoezo, hij heeft het over een nieuwe start? Ze doen het beiden, misschien tijd om beiden te stoppen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Sanders toch hypocriet dat hij alleen naar Ajax wijst m.b.t het jeugdspelerschandaal.
die wordt niet verkochtquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:37 schreef Rick_Castle het volgende:
Als ze Strootman verkopen in de winterstop mogen ze allebei heel snel vertrekken.
Nah die maakt voor dat bedrag het seizoen liever af hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Man U. met 35 miljoen op de stoep staat vertrekt Strootman gewoon natuurlijk. En dan klaag ik niet eens.
Maar die zullen dan eerder met een bod van 10-15 komen en dan wil PSV niet maar Strootman wel
sowieso wordt het 15+ wat er gevangen gaat worden. En ik durf wel een 20 miljoen+ aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Man U. met 35 miljoen op de stoep staat vertrekt Strootman gewoon natuurlijk. En dan klaag ik niet eens.
Maar die zullen dan eerder met een bod van 10-15 komen en dan wil PSV niet maar Strootman wel
Ik houd het nog even op 15...quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso wordt het 15+ wat er gevangen gaat worden. En ik durf wel een 20 miljoen+ aan.
Jij denkt dat het Strootman of welke speler dan ook veel zal jeuken hoeveel PSV voor ze beurt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah die maakt voor dat bedrag het seizoen liever af hoor
20+ moet lukken in de zomer.
Wat is de V Bommel weddenschap?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil met Grrrrrrr wel een weddenschap aan voor 17,5 miljoen +double or nothing voor de Bommel weddenschap
Hij zei dat hij niet zou komen, ik zei dat hij zeker terug zou komen.......quote:
Ah, al 1-0 dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij zei dat hij niet zou komen, ik zei dat hij zeker terug zou komen.......
Nee hoor, in Engeland schatten ze hem in op zo'n 17miljoen pond, dus die 20miljoen euro krijgen we wel.. hoop ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wel. Maar dat hij bij Jong-PSV op de bank zit terwijl Vukovic speelt is natuurlijk wel raar. Tenzij hij morgen ook echt mag spelen, dan is het weer te begrijpen.quote:
True, heb ook vernomen dat zijn seizoen nog niet zo lekker verloopt.. Maarja, liever een ploeterende jeugdspeler dan een dikke Bouma.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat hij bij Jong-PSV op de bank zit terwijl Vukovic speelt is natuurlijk wel raar. Tenzij hij morgen ook echt mag spelen, dan is het weer te begrijpen.
Flauw. Bazoer was er nu ook niet bijgekomen als hij niet naar Ajax was. Er sstonden er in de jeugd nog 2 voor in de orde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Schikking geaccepteerd. Dat wordt dan Zanka erbij in het centrum denk ik. Zullen we Bazoer dan maar bij de selectie halen. Oh nee, wacht...
Ik verwacht een hele stroeve wedstrijd in Nimwegen. Ik ben wel van mening dat minder dan Marcelo eigenlijk niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
bouma-derijck-zanka-hutch .... Het kan hierna alleen nog maar beter iniedergeval
Hopelijk is PSV dan wel zo slim om het niet in termijnen te laten betalen. Daar hebben we niet echt geweldige ervaringen meequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee hoor, in Engeland schatten ze hem in op zo'n 17miljoen pond, dus die 20miljoen euro krijgen we wel.. hoop ik
Denk t ook. Al hoeft de verdediging gelukkig niet per se te scorenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verwacht een hele stroeve wedstrijd in Nimwegen. Ik ben wel van mening dat minder dan Marcelo eigenlijk niet mogelijk is.
Gelukkig zijn de Engelse clubs wel iets meer te vertrouwen dan die Spanjaardenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hopelijk is PSV dan wel zo slim om het niet in termijnen te laten betalen. Daar hebben we niet echt geweldige ervaringen meeEn het zet ook geen zoden aan de dijk.
Precies. Drie wedstrijden de tijd om vertrouwen te krijgen. Nu moet het.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:33 schreef Kurzweil het volgende:
Zanka dus definitief in de basis, en tegen Rijnsburgse Boys en NAC waarschijnlijk ook. Laat het nu maar zien.
Ben ik met je eens ja. Al vind ik dat er met de komst van Waterman wel wat meer rust heerst. Echter heft Marcelo dat dan vaak weer op. De rust die Derijck uitstraalt is vaak misplaatst en Bouma kan zich geen rust permitteren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk t ook. Al hoeft de verdediging gelukkig niet per se te scoren![]()
Maar ik zie wel 'liever' Marcelo dan Bouma, en ook liever dan Derijck, voor wat t waard is..
Tyton is een lastig verhaal in de groep op het moment. Hij baalt dat hij het vertrouwen niet krijgt, maar snapt het aan de andere kant ook wel. Hij is fysiek nog steeds niet 100%, maar vindt dat hij toch een kans verdient. De spelers vertrouwen hem echter nog niet in het doel en dat doet hem pijn. Of dat allemaal terecht is laat ik even in het midden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen of gehoord dat Tyton een stoorzender zou zijn. Die zouden ze toch eigenlijk moeten proberen te slijten. Nu ligt dat EK wellicht nog een beetje vers in het geheugen.
Hoezo is hij nog geen 100%?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tyton is een lastig verhaal in de groep op het moment. Hij baalt dat hij het vertrouwen niet krijgt, maar snapt het aan de andere kant ook wel. Hij is fysiek nog steeds niet 100%, maar vindt dat hij toch een kans verdient. De spelers vertrouwen hem echter nog niet in het doel en dat doet hem pijn. Of dat allemaal terecht is laat ik even in het midden.
Wat moet ik hier kunnen lezen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef baaart het volgende:
Bom ontploft op de herdganghttp://www.politiescanner.net/
Brandweer 14:08
14-12-2012
Brabant Zuid en Oost Brandweer Eindhoven-Centrum (Kazernealarm)
1106973
PRIO 1 Ongeval industrie letsel OIRSCHOTSEDIJK 14 EIN 5071 2351
PRIO 1 : Ongeval industrie letsel OIRSCHOTSEDIJK 14 EIN : 5071 2351
14-12-2012
Brabant Zuid en Oost Brandweer Eindhoven-Centrum (Lichtkrant)
1106998
14-12-2012
Brabant Zuid en Oost Brandweer Brabant Zuid-Oost (Monitorcode)
1104799
Brandweer 14:03
14-12-2012
Brabant Zuid en Oost Brandweer Brabant Zuid-Oost (Officier van dienst Eindhoven)
1104761
PRIO 1 Ongeval industrie letsel OIRSCHOTSEDIJK 14 EIN 2471 2441 Officier van Dienst
PRIO 1 : Ongeval industrie letsel OIRSCHOTSEDIJK 14 EIN : 2471 2441 OVD
14-12-2012
Brabant Zuid en Oost Brandweer Brabant Zuid-Oost (Monitorcode)
1104799
PRIO 1 Ongeval industrie letsel OIRSCHOTSEDIJK 14 EIN 2471 2441 Officier van Dienst
14-12-2012
Brabant Zuid en Oost Brandweer Eindhoven-Woensel (Kazernealarm)
1106974
14-12-2012
Brabant Zuid en Oost Brandweer Eindhoven-Woensel (Lichtkrant)
1108698
Een Pool hè. Die zal die 100% normaal ook niet halen.quote:
Nee. De spelers hebben destijds aangegeven dat ze het vertrouwen kwijt zijn in zijn uitkomacties. Ik heb begrepen via een bron (viaviaviavia) dat het probleem bij Tyton niet alleen mentaal zou zijn. Het wordt steeds beter, maar nog niet 100%.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een Pool hè. Die zal die 100% normaal ook niet halen.
Hij is al tijden van die blessure af, en viaviavia doet me ook niet zoveel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. De spelers hebben destijds aangegeven dat ze het vertrouwen kwijt zijn in zijn uitkomacties. Ik heb begrepen via een bron (viaviaviavia) dat het probleem bij Tyton niet alleen mentaal zou zijn. Het wordt steeds beter, maar nog niet 100%.
Ach, ik heb reden om deze viaviavia wel serieus te nemen, maar ik ga daar verder niets over zeggen. Geloof het of geloof het niet, mij om het even.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is al tijden van die blessure af, en viaviavia doet me ook niet zoveel moet ik zeggen.
Ik vind Advocaat tot nu toe goede keuzes maken, alleen deze blijft wat raar ondanks dat Waterman het gewoon goed doet.
Nu vertegenwoordigt hij nog enige waarde. Die Swinkels kan er helaas helemaal niets van en Bertrams is net terug van zijn blessure. Misschien een keepertje huren. Cillesen of zo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:25 schreef rubbereend het volgende:
Tyton hebben we nog gewoon nodig achter de hand. Van de zomer maar in de aanbieding gooien als Zoet terugkomt
Ga morgen naar de Herdgang.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah jammer, wilde Hendrix eens zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |