Laatst waren er nog vergelijkbare zaken waar de strafmaat een wedstrijd lager lag. Plus dat heel veel gewoon genegeerd worden. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als dit gebeurt was tegen PEC dat er dan gewoon geen zaak was geweest. Maar het was in een topper en ja, dan zit heel Nederland erbovenop en dan moet er blijkbaar wel wat gedaan worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mwah, 3+1 voorwaardelijk lijkt me vrij standaard
Gewoon zijn oogkas moeten breken, kon die ook niet scoren..quote:Op donderdag 13 december 2012 22:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou, de volgende keer Hoessen 'gewoon' in zn buik trappen en je hoeft een wedstrijd minder te banken..
Een echte supporter ja..... We spelen zaterdag, de mongool.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:45 schreef MRN89 het volgende:
Glühwein in Dusseldorf.
[ afbeelding ]twitter:tjeugemert twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 21:46:49@MarceloGuedes02 don't drink you badass! Sunday we have to win! reageer retweet
![]()
Lijkt mij ook. Kijkt gewoon om en slaat hem voor zijn harses. De KNVB vindt Marcelo ook niet zo en wil de leiding in laten zien dat er andere alternatieven voorhanden zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Was toch gewoon slaan? Schorsing lijkt me terecht.
Nee man. Hij hoekt hem gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Die extra komt gewoon om die gebeurtenis met die grensrechter
Soort signaal afgeven, net als die coach van Sparta die werd afgemaakt door de KNVB..
Is het ook maar neemt niet weg dat ze wat overdrijvenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Hij hoekt hem gewoon.
Net goed ook. Maar wel een schorsing waard.
Die hebben de meeste spelers niet bij de hand maar het kan zijn dat er een reactie op een duw in de rug volgt.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Als ik jou een duw in de rug geef mag je toch ook niet ineens mij met een mes steken?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben de meeste spelers niet bij de hand maar het kan zijn dat er een reactie op een duw in de rug volgt.
Vertonghen maakte zich los uit de poging tot houdgreep dat is heel wat anders dan een doodschop krijgenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd. De ontvanger van de doodschop van Deekman mag toch ook niet ineens erop los rammen? Wat is dit nou weer voor een rare redenering.
Klopt. Dus is het opeens geen schorsing waard? Het had niets met voetbal van doen, dat was duidelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vertonghen maakte zich los uit de poging tot houdgreep dat is heel wat anders dan een doodschop krijgen
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Dus is het opeens geen schorsing waard? Het had niets met voetbal van doen, dat was duidelijk.
Je mist mijn hele punt bewust dus ik neem je ook niet serieus.quote:
Je impliceert het.quote:
Jij begint over messen, dat moet ik dan wel serieus nemen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mist mijn hele punt bewust dus ik neem je ook niet serieus.
Vertonghen is al effe geleden, hoewel het wel typisch was dat daar niets aan de hand was, zgn. Maar wanneer je kijkt naar waar Deekman voor bestraft wordt, en die twee wedstrijden krijgt, kan op zijn minst gesteld worden dat de verhoudingen scheef liggen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Komt de meest fameuze uitspraak van dit Forum weer als het om PSV gaat.
Lastig toegeven uiteraard dat er op sommige punten met 2 maten gemeten lijkt te worden. Uiteraard moet Marcelo hier gewoon een schorsing voor krijgen, maar het is op z'n minst vreemd te noemen dat Vertonghen destijds inderdaad geen wedstrijd schorsing heeft gekregen voor iets wat overduidelijk een vuistslag was. Net zo goed als Marcelo nu overduidelijk een klap uitdeelt, niemand zwaait zo met zijn armen tijdens het rennen naar achteren.
In dat geval is er toch echt een belastende verklaring van PSV gekomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef JaafkeGB het volgende:
Bakkal: "Suárez schorsen hoeft van mij niet"
'Dat Bakkal na de wedstrijd zijn kaken op elkaar houdt is lachwekkend'
zo kon het dus ook
PSV heeft toen aangegeven dat de beelden voor zich spraken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In dat geval is er toch echt een belastende verklaring van PSV gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |