Heb je toch weer die anekdote weer he, nou tevreden?quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goh ik ben zo blij dat je het vraagt
Je was ook nieuwsgierig, geef het maar toequote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goh ik ben zo blij dat je het vraagt
Ja, Ties, geef nou maar toe!!quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je was ook nieuwsgierig, geef het maar toe
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Ties, geef nou maar toe!!
quote:
vind je dat nog steeds?quote:
Wat niet?quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]Je zei vanmiddag nog zo standvastig dat je het niet meer zou vertellen
Inderdaad zeg! Zoo spannend! Fok!king dynamite.quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die spanning, echt een top programma dit.
frietquote:
Dat ga ik niet vertellen, ik laat me niet voor het karretje spannen door een popi jopie user zoals jij.quote:
Idioot ja.quote:
Toch weet ik het alweer muhahahaquote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ga ik niet vertellen, ik laat me niet voor het karretje spannen door een popi jopie user zoals jij.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Gadverdammeen dat zei ik de vorige keer vast ook.
quote:
Echte fanquote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hij doet er nog een tientje bovenop!
Al die spelers zijn doodsbang voor die vent.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga voortaan heel anders tegen fc den bosch aankijken
Niks mis meequote:Op maandag 10 december 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Kan zeggen wat ge wil maar die man is een echte supporter. Realistisch, niks scheids.. Gewoon kut ploeg
Ze hebben alle clubs wel gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Weer een herhaling? Komen er ooit nog nieuwe?
In een bus hoef je geen gordel te dragen. Dat heeft de wetgever zo bepaald.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Palomar het volgende:
Hoe die in die bus zitten, dat mag echt niet van Koos Spee.
Hoezo dat? Dat was die gozer met die krullen toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Marokkaanse Koos wordt hier straks geblurred
Geen idee...was hem iddquote:Op maandag 28 januari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Dat was die gozer met die krullen toch?
Niet zulke high standards hierquote:Op maandag 28 januari 2013 22:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat echt een walgelijk wijf anders...
Die tattoo op dr rechteronderarm moet ook optyfen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
zonder die piercing zou ze nog wel geefbaar zijn.
Als ze die piercing en tattoos kwijtraakt, zich normaal kleedt en wat make up op doet is ze gewoon een 7/10 denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
Om een of andere reden vind ik dat mens wel te doen. Ondanks dat ze wat apart is.
Volgens mij is deze zelfs al 2x geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Is dit nou een herhaling of niet?
Oh ik dacht steeds dat het zijn dochter was, omdat ze voor hem stond te strijken en zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
'n vriendin volgens mij.
Ze hadden elkaar toch via ado leren kennen?
Mooie ogen heeft ze.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als ze die piercing en tattoos kwijtraakt, zich normaal kleedt en wat make up op doet is ze gewoon een 7/10 denk ik
Nee, dan wordt ze juist minder denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als ze die piercing en tattoos kwijtraakt, zich normaal kleedt en wat make up op doet is ze gewoon een 7/10 denk ik
quote:
Kitty Susan mag er wel zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die site ziet er best redelijk uit: http://adovrouwen.nl/
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Agossie nu kan hij zijn shirtje niet afgeven.
Dit dusquote:Op maandag 28 januari 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Wat genant dit, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat hempie gaat zoals bij jiskefet toedeledokie in de afvalbak.
Geen ideequote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ging wat mis het het printen van het hoesje toch?
Klopt, deze gasten zijn nog redelijk normaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
Hm, jammer dat ze dit keer een normaal persoon hebben uitgenodigd. Had liever weer een debiel gezien.
typerend aan de ajaciedquote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn wel erg gehecht aan Amsterdam dat ze in Bergen op Zoom zijn gaan wonen.
Meen je die?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
Oh, hij woont echt op de camping.
Wat de fuck.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Kampioenschap op tv!
Een eckte Fokker!
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken jonguh.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:08 schreef Rickazio het volgende:
vertel is wat over de mythologie ajax slimmerd
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij wil hij een aanslag plegen op Ajax gezien al die krantenknipsels
zo gaat dat in de films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef Stommie het volgende:
Oh, het is de melodie van bloed, zweet en tranen. Ik kon er al niet opkomen
Soort passie in de polder!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef Rickazio het volgende:
die twee trekken elkaar af in die hut ofzo?
Één van die twee was een acteur zag je dat nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben Johan gewoon gekloond om een promo te maken.
Ah, doen ze dat zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Één van die twee was een acteur zag je dat niet
Het was die man uit Australiëquote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Één van die twee was een acteur zag je dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |