kon er inderdaad geen oplossing voor vinden na ff gegoogled te hebben.. erg vreemd dat ze dat eruit gehaald hebben. Net als dat cover flow er niet meer in zitquote:
vooruitgang is weglatenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
kon er inderdaad geen oplossing voor vinden na ff gegoogled te hebben.. erg vreemd dat ze dat eruit gehaald hebben. Net als dat cover flow er niet meer in zit
Daar baal ik ook van inderdaad. Lukt helaas niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:02 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe je in itunes 11 de album illustraties weer linksonder kan weergeven?
Storing, DIG / Whatsapp #7 HALLOquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen: mijn sms werkt, ik kan internetten maar WhatsApp is 'Connecting' (op mijn iPhone dus allemaal)? Gister en eerder vandaag deed WhatsApp het gewoon en ik heb geen idee wat het is.
Fijn, dank je wel!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Storing, DIG / Whatsapp #7 HALLO
In de App kan je ook zien of er storing is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen: mijn sms werkt, ik kan internetten maar WhatsApp is 'Connecting' (op mijn iPhone dus allemaal)? Gister en eerder vandaag deed WhatsApp het gewoon en ik heb geen idee wat het is.
Geen ervaring met deze, maar ik heb een Synology Diskstation van 2 TB, met ethernet aan Airport Extreme. Via mijn (gejailbreakte) Apple tv2 kijk ik alles.quote:Op zondag 16 december 2012 12:34 schreef nelisb het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
http://www.nascenter.nl/p(...)ation-live-2-tb.html
Wil deze aan mijn horizon upc box koppelen via een ethernet kabel.
Wil mijn films/series en foto's hierop knallen om via mijn apple tv films te kijken.
De AppleTV2 is niet meer in de winkel te koop, wel zijn er nog voldoende op eBay en Marktplaats te vinden bij louche handelaartjes.quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef nelisb het volgende:
Heb een Apple tv 3 :-(
Welk type en wat kost die?
En welke CPU (iX) heeft de Mini precies? Overigens kun je het geheugen van de i3 iMac (2009/2010 model, neem ik aan?) ook gewoon uitbreiden.quote:Op zondag 16 december 2012 16:23 schreef wolferl het volgende:
Ik zit even in een dubio.
Kan ik beter een Mac Mini 2.3 GHz, 6GB DDR3 + goed LED Full HD monitor (24") kopen (á 700 bijelkaar)
Of Apple iMac (MC508)
Intel Core i3
3060 MHz
Intern geheugen
4 GB
Geheugen
DDR3
21,5 inch
1920 x 1080
voor ongeveer 700 euro.
Voordeel van Mini is dat ik de geheugen kan uitbreiden.
2,3GHz Intel Dual-Core i5quote:
Ervanuitgaande dat de i3 een Nehalem / Westmere is en de i5 Sandy Bridge, zou ik zeker voor de i5 Mini en het grotere scherm gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
2,3GHz Intel Dual-Core i5
Ik zie net dat de iMac idd uitbreidbaar is tot 16 gb.
Dat is wel een pré voor mij, dat ze uitbreidbaar zijn. Want ik wil lang doen met deze aankoop.
Super, bedankt voor je advies.quote:Op zondag 16 december 2012 16:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat de i3 een Nehalem / Westmere is en de i5 Sandy Bridge, zou ik zeker voor de i5 Mini en het grotere scherm gaan.
Oplossingquote:Op zondag 16 december 2012 18:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wanneer ik in Finder kies voor Open met, dan verschijnen er in het lijstje met programma's sommige programma's dubbel en zelfs programma's die ik inmiddels helemaal niet meer op m'n laptop heb staan. Hebben meer mensen dit? En een oplossing ervoor?
Dat is snel. Bedankt, het werkt.quote:
serial en als die uit garantie blijkt te zijn volgens apple vragen ze om een factuur.quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef Xetran het volgende:
Hoe werkt garantie eigenlijk? Kan je je iPad gewoon opsturen via je serial # of moet je per sé een bon?
Top. Iemand op Marktplaats biedt een nieuwe aan met 4g en 16gb voor maar 500 euro. Dinsdag even langs dan, ik vind het wel maar vaag, zoveel mensen die nieuw een iPad weg doen met of zonder bon. is daar een of ander motief achter?quote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
serial en als die uit garantie blijkt te zijn volgens apple vragen ze om een factuur.
Gebruik geen spook factuur want ze kijken ook naar de activatie datum
Gewonnen, bij een nieuw telefoon abo, whatever.quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Top. Iemand op Marktplaats biedt een nieuwe aan met 4g en 16gb voor maar 500 euro. Dinsdag even langs dan, ik vind het wel maar vaag, zoveel mensen die nieuw een iPad weg doen met of zonder bon. is daar een of ander motief achter?
Maar prima te vertrouwen dus? Het is zo'n 100 euro onder de nieuwprijs terwijl het product ook nieuw is, best wel erg veel dus. Ik zit er verder niet mee, ik wou de normale 16 halen, maar heb er voor 20 euro nu een 4g versie vanquote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewonnen, bij een nieuw telefoon abo, whatever.
Vraag het aan de aanbieder
Kan ik ook een SSD in mijn 13" MBP 2012 bouwen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:06 schreef yupyup het volgende:
Ik weet wel zeker dat er binnenkort wat nieuws aan zit te komen, maar als je daar op wacht gebeurd er nooit iets.
Lekker de 830 halen, heb ik ook in mijn MBP.
Supersnel, Apple gebruikt hem zelf ook.
Krijg je dit soort reacties van mensen die zich verheven voelen omdat ze zelf wel continu op tweakers rond lopen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:27 schreef nietzman het volgende:
Kunnen we "Ja je kunt een SSD inbouwen", "Ja, het is het geld waard" en "Ja, er zitten hier mensen met ervaring" niet gewoon opnemen in de OP?
Ach gush poppie.quote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef Jahr00n het volgende:
Krijg je dit soort reacties van mensen die zich verheven voelen omdat ze zelf wel continu op tweakers rond lopen.Donder toch opman.
Truequote:Op maandag 17 december 2012 18:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Die ventilator zit er niet voor niets in zou ik zeggen... Dat die normaal niet aanslaat wil alleen maar zeggen dat je meestal het volledige vermogen blijkbaar niet nodig hebt
Video encoderen, After Effects, etc... Dan begint hij ook lekker te blazen. Daar kan hij gewoon tegen. De ventilator is ook op een manier geolied dat hij dat heel lang kan doen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
True![]()
Maar denk ik vraag het toch even, die air is natuurlijk niet echt gebouwd om games op te spelen...
Na 9 maanden en 150 cycles op 79%quote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oh mijn accu geeft aan die dat ie een service nodig heeft. Na 27 maanden, 615 cyles staat ie op 81%. Mwah, hoeft nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |