quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon het plaatje touchen, dan op volledige grootte drukken, en dan vasthouden op het plaatje, en Bewaar doen. Dan vanuit foto's van je hem als achtergrond instellen
Bedankt, gelukt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:46 schreef n8n het volgende:
[..]
afbeelding ingedrukt houden, save as. Instellingen wallpaper instelllen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe beheren jullie de apps op je iPhone? Ik heb op mijn bureaublad (weet niet of dat zo heet) allemaal apps staan die ik volgens mij nooit zal gebruiken: Game Center, Stocks, Newsstand, Weather en Maps. Maar ik weet niet of het handig is om die te deleten.
Jij hebt al die apps onder je Utilities geschaard? En hoe krijg je ze daar?quote:
2 apps over elkaar zetten en je krijgt een map. Apps organiseren doe je door het icoon ingedrukt te houdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij hebt al die apps onder je Utilities geschaard? En hoe krijg je ze daar?
Mapje makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij hebt al die apps onder je Utilities geschaard? En hoe krijg je ze daar?
Waarom zijn jullie allemaal zo slim.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
2 apps over elkaar zetten en je krijgt een map. Apps organiseren doe je door het icoon ingedrukt te houden
Algemene kennis als je een tijdje iOS gebruiktquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie allemaal zo slim.
aangeboren. Komt allemaal vanzelf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Algemene kennis als je een tijdje iOS gebruikt
Hmm…quote:
Newsstand kan je heel moeilijk folderen, moet je snel doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow.
[..]
Hmm…
Ik ben ermee bezig. Maar kan het kloppen dat sommige apps geen zin hebben om in een algemeen mapje te komen? Stocks en Weather kreeg ik er zonder problemen in, maar Newsstand en Clock niet.
Ik ben te traag.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Newsstand kan je heel moeilijk folderen, moet je snel doen
die bug is er alweer uit maar inderdaad alleen newsstand is zelf een mapquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Newsstand kan je heel moeilijk folderen, moet je snel doen
aan de rand houden en 1 sec wachtenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben te traag.![]()
Nog even één vraagje: hoe krijg ik de icoontjes van mijn 'tweede bureablad' naar het eerste bureaublad?
Dit wordt allemaal uitgelegd in de tutorial die je krijgt als je je iPhone voor het eerst aanzet. Je weet wel, die jij weg hebt gekliktquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En het is allemaal zonder moeite op Google terug te vinden. De meesten hier zijn waarschijnlijk vooral minder lui en zoeken zelf wel eens iets op.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit wordt allemaal uitgelegd in de tutorial die je krijgt als je je iPhone voor het eerst aanzet. Je weet wel, die jij weg hebt geklikt
Lui zou ik mezelf in het algemeen niet willen noemen nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En het is allemaal zonder moeite op Google terug te vinden. De meesten hier zijn waarschijnlijk vooral minder lui en zoeken zelf wel eens iets op.
Bij mij klopt dat altijd wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Tokus het volgende:
Gisteravond wat besteld in de Applestore, vandaag een sms dat het dinsdag geleverd wordt. Hoe accuraat is dat? Of is er kans dat het maandag al komt?
Dinsdag is niet maandag hequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Tokus het volgende:
Gisteravond wat besteld in de Applestore, vandaag een sms dat het dinsdag geleverd wordt. Hoe accuraat is dat? Of is er kans dat het maandag al komt?
als ik van FedEx de tracking volg staat er een estimated delivery date, maar 9 van de 10 keer zit het de dag ervoor al in de bezorgroute.quote:
nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:02 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe je in itunes 11 de album illustraties weer linksonder kan weergeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |