Na deze inventarisatie zal er een nieuw topic geopend worden waar je gedurende een week kunt stemmen op je favorieten, daar zal dan uiteindelijk een Top 3 uitrollen.quote:Hansie Hansie Award -> User met het kortste lontje.
Etc.
Etc.
Kan, maar wie weet kunnen namen upgedate worden en zijn er creatievelingen die leukere dingen verzinnen.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Strootman award ---> Meest overschatte user.
Die kun je ook de Van Bommel award noemen.quote:
Meeste twitterquotes kan ookquote:Op maandag 10 december 2012 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300 award voor de user met inhoudelijk de beste posts.
Doe dan Strootman award, beste PSVerquote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Strootman award ---> Meest overschatte user.
Van Bommel award---- > User die het meest gebant is
Willems award----- > User met de meeste spelfouten
Wijnaldum award ----> User met de meeste zelf overschatting
Guidetti award----> Meest gemiste user
Pele award---> Beste nieuwkomer
Vischer award ----> Meest verrassende nieuwkomer
Castaignos award---> User die het meeste tegenvalt
Kantine held award----> User met de meeste topic kills
Messi award----> User met de meeste posts
Mc Claren award -- Voor de user die de meeste opendeuren inschopt
Frank de boer award--> Voor de user die altijd boos is
Boskamp award ----> Beste Feyenoord user
Eriksen award----> Beste Ajacied
Watereus award ---> Beste Psver
Strootman award voor de user die het meest andere bans en notes aansmeert.quote:
Suarez awardquote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Strootman award voor de user die het meest andere bans en notes aansmeert.
Hmm jammer dat HMF er niet meer is om die te winnen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat meer een Busquets award...quote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie zal die toch winnen?quote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zuurkool award voor de user die het vaakst zuurkool op heeft.
Wil je ook graag een award winnen?quote:
Als ik de mods van dit jaar bekijk, mag het Kevin Blom wordenquote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De Serdar Gözübüyük-Award
Beste moderator van dit jaar
'Minst slechte moderator'. ?quote:Op maandag 10 december 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik de mods van dit jaar bekijk, mag het Kevin Blom worden
Ach, een top 4 plekje moet er toch wel inzitten...quote:Op maandag 10 december 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik de mods van dit jaar bekijk, mag het Kevin Blom worden
Slim van je om Stevenmac te ontvoeren en op te sluiten tot na de awards, dan maken wij tenminste kans.quote:Op maandag 10 december 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach, een top 4 plekje moet er toch wel inzitten...
Zeg, aangezien ik ben pas mod ben sinds September... er kan dus ook nog gewoon gestemd worden op Happel, Jojoortje en Guitarist. Mijn top 4 plek is ineens niet meer zo vanzelfsprekend...quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slim van je om Stevenmac te ontvoeren en op te sluiten tot na de awards, dan maken wij tenminste kans.
Maar die zijn weggelopen en daarom dus joden. Dus de stemmen van Feyenoorders heb jij al binnen man.quote:Op maandag 10 december 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg, aangezien ik ben pas mod ben sinds September... er kan dus ook nog gewoon gestemd worden op Happel, Jojoortje en Guitarist. Mijn top 4 plek is ineens niet meer zo vanzelfsprekend...
Ik ben er niet gerust op, als ik geen stemmen krijg laten we onafhankelijke UN waarnemers de verkiezingen ongeldig verklaren.quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die zijn weggelopen en daarom dus joden. Dus de stemmen van Feyenoorders heb jij al binnen man.
ja tochquote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind eerlijk gezegt dat je alleen de huidige mods moet stemmen.
Slijmbal, Willems award ga je niet krijgenquote:Op maandag 10 december 2012 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind eerlijk gezegt dat je alleen de huidige mods moet stemmen.
Slijmen werktquote:Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slijmbal, Willems award ga je niet krijgen
Wie is Erwin?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Erwin Award voor minst aanwezige mod -> Stevenmac26
Ik scoor gemiddeld 30% bij die quizzen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erwin is een vriend van Jan Boskamp bij Vitesse,dat weet iedereen.
Dat doet me er aan denken, er moeten ook wat VI gerelateerde awards komen, ik zal er wel wat bedenken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik scoor gemiddeld 30% bij die quizzen.
Karina had Toivonen gekozen voor meest irritante user, maar er valt zeker over te praten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
En natuurlijk de Sierd de Vos-award.
Ik zat meer te denken aan de Sierd de Vos award voor de grootste eindbaas van VBL maar aangezien jij in de commissie zit zal ik wel een andere definitie verzinnen voor de SdV award.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Karina had Toivonen gekozen voor meest irritante user, maar er valt zeker over te praten.
Nee joh, ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de Sierd de Vos award voor de grootste eindbaas van VBL maar aangezien jij in de commissie zit zal ik wel een andere definitie verzinnen voor de SdV award.
Genee-award - User met de meeste nutteloze feitjes?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de Sierd de Vos award voor de grootste eindbaas van VBL maar aangezien jij in de commissie zit zal ik wel een andere definitie verzinnen voor de SdV award.
Doe dan een prominente ex-speler van de club zoals dus Boskamp bij Feyenoord en Sjaak Swart bij Ajax.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Strootman award: Meest fanatieke PSV supporter van VBL.
Klinkt beter
Romario of vNistelrooy.. Ruudje is al een keer in VI geweestquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe dan een prominente ex-speler van de club zoals dus Boskamp bij Feyenoord en Sjaak Swart bij Ajax.
Dat zijn die-hard PSV-fans ja...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Romario of vNistelrooy.. Ruudje is al een keer in VI geweest
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zijn die-hard PSV-fans ja...
Ruudje staat altijd achter PSVtwitter:
Hij was als kind voor Ajax.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]Ruudje staat altijd achter PSVtwitter:
Nee, Waterkneusje mag opflikkeren.. Gewoon Cocu award danquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Waterreus award logischer dan de VNistelrooy award.
Ik vind het best.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, Waterkneusje mag opflikkeren.. Gewoon Cocu award dan
Voor PSV-ers gewoon de Frits Philips - awardquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen bepaald GGMM, dus het zal wel Waterreus worden.
Ik geef mij zelf de Willems award.quote:Op maandag 10 december 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo award, user die snel discussies verliest
Van Bommel award, voor de meest gepeste user
Mikel award, user die anderen vals beschuldigd
Waterkneus award, user die alleen naar zijn eigen cluppie kijkt
Narsingh award, troll die veel succes boekte
Messi award, user met de meeste posts
Ronaldo award, user die snel ontevreden is
Boateng award, user die teveel aan seks denkt
Balotelli award, user die niks toevoegt maar toch mee post
Immers award, user die steeds te laat is met open deuren intrappen
Wijnaldum award, user die geen open deur kan intrappen
Van Basten award, user die kansloze discussies ingaat
Willems award, user met meeste spelvouten
Zolang het maar geen Waterreus is, is het goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor PSV-ers gewoon de Frits Philips - award
Dan krijgt Feyenoord de Gini of Cabral award.quote:
Friso award vind ik sterkquote:Op donderdag 13 december 2012 12:32 schreef tong80 het volgende:
Friso-Award User wiens posts ondergesneeuwd raken.
McLaren Award User die het meest in cliché's praat.
tong en ik zijn het letterlijk eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Steve McClaren award: User die het meeste in clichés praat.
Hoe kan ik het met een oude meester oneens zijn ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Friso award vind ik sterk
En bovendien:
[..]
tong en ik zijn het letterlijk eensOf is dat een cliché?
dat is Platini. Blatter is wel voor elektronische hulpmiddelenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
De Blatter award -> voor de user die nog in het verleden leeft
Oh dan is het meer de faalaward dusquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is Platini. Blatter is wel voor elektronische hulpmiddelen
Gaan we dit weekend naar kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Al een beetje eruit wat het gaat worden?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Eriksen award - Meest overschatte user
Blind award - user die het meest in de fout blijft gaanquote:
Deze is beter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willems - user die het meest in de fout blijft gaan
Bouma - user die het makkelijkst over zich heen laat lopen
Zanka award - user die rustig gebracht wordt
Van Bommel award - user met de meeste notes
Strootman award - meest wisselvallige user
Nee, verzin dan iig zelf wat joh. Ik heb daar minuten werk in gestoken godverdomme nog aan toe.quote:
Ik heb die van Zanka toch bedachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, verzin dan iig zelf wat joh. Ik heb daar minuten werk in gestoken godverdomme nog aan toe.
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, verzin dan iig zelf wat joh. Ik heb daar minuten werk in gestoken godverdomme nog aan toe.
Altijd lachen, gieren en brullen met Tongquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
De kont award voor jou, komt alleen maar schijt uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Was het niet Ronald Koeman die het shirt van Matheus gebruikte om mee af te vegen ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De kont award voor jou, komt alleen maar schijt uit
Geen flauw idee, ben niet zo van vroeger maar wel een mooie award eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het niet Ronald Koeman die het shirt van Matheus gebruikte om mee af te vegen ?
Slecht dat je dat niet weet zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ben niet zo van vroeger maar wel een mooie award eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |