Ik laat het wel aan de rest om pics van je zusje te vragenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef 2cv het volgende:
Goed puntIk weet vrij zeker dat er één aflevering van Telekids op staat (geen idee van welk jaar) waarin mijn zusje meedoet. En nog iets van de KRO waar ze ook iets doet. En wat er verder op staat valt in de categorie 'toeval'.
Nee, ik heb geen foto's van m'n zusje.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef 2cv het volgende:
Ohja, ik zou ook nog videobanden opzoeken voor je. Toch eens werk van gaan maken ...
Heel lief dat je het even voor me hebt nagezocht, maar ik ben eigenlijk alleen op zoek naar oudere afleveringen van Samson die niet op koopvideo/DVD zijn verschenen, dus die dan van TV zouden moeten zijn opgenomen. Dat, en ik heb deze band al in mijn verzameling.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:58 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze nog thuis gevonden, is dat wat?
Niet zo jokken, jij...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef 2cv het volgende:
...
Nee, ik heb geen foto's van m'n zusje.
Dat is het UMCGquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef Executioner het volgende:
[..]
Niet zo jokken, jij...
[ afbeelding ]
Ik heb geen banden voor je wel een videorecorder als je daar iets aan hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kick up (geen pics van zusjes svp)
Mijn huidige heeft kuren, dus graag hoor ik er meer overquote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen banden voor je wel een videorecorder als je daar iets aan hebt.
DVD/Videorecorder combi Philips 755VR.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn huidige heeft kuren, dus graag hoor ik er meer overWat voor merk?
Dit. Is al eventjes geleden maar heb nooit gevraagd waarom je er zo nieuwsgierig naar was? Heb je misschien wat liggen voor me?quote:
Dit. Nieuwe tarieven!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik algemeen bekend mee en als ik eens écht iets nodig heb gebruik ik het ook. Alleen:
Beeld en Geluid = 34,95 + 2,95 porto
VRT (Vlaamse TV) = 49 euro incl. verzenden
RTL = 65 (!) euro incl. verzenden.
Dit is allemaal PER uitzending. Achterlijke prijzen die ze niet zouden mogen vragen.
Ik zoek dus ook geen tips om aan uitzendingen te komen via de officiële archieven, ik zoek gewoon oude videobanden met TV-opnames, zoals ik in de OP én in de TT aangaf.
Dan moet ik even nadenken hoor... Ik weet nu niet precies meer waarom ik het toen wou weten. Volgens mij omdat ik nog videobanden heb waar dingen op staan die ik interessant vind. En dat ik die wel wou doneren onder de voorwaarde dat ik het dan gedigitaliseerd terugkreeg van je ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 05:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kick omhoog, mooi momentje om een vraagje te stellen over...
[..]
Dit. Is al eventjes geleden maar heb nooit gevraagd waarom je er zo nieuwsgierig naar was? Heb je misschien wat liggen voor me?Sowieso kunnen banden natuurlijk ook altijd terug naar de oorspronkelijke eigenaars.
Ik zou zeggen, kijk het even na, ik heb alle tijd en ik ben uiteraard voorzichting met die tapesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet ik even nadenken hoor... Ik weet nu niet precies meer waarom ik het toen wou weten. Volgens mij omdat ik nog videobanden heb waar dingen op staan die ik interessant vind. En dat ik die wel wou doneren onder de voorwaarde dat ik het dan gedigitaliseerd terugkreeg van je ofzo.
Maar ik weet het niet precies meer dus ik kan er naast zitten. Dit is even wat me zo gauw te binnen schiet.
Jawel, maar doelde meer op de gelovigere shows die hij maakte waar ik niet echt naar zoek, zoals 'Zondagskinderen' uit 1994. Dat zijn van die dingen die... Ach wat, ik moet niet kieskeurig zijn in deze, echt alles is welkom.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:49 schreef ElizabethR het volgende:
Dus de musicals van Jos Brink niet?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:28 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog wel oude videobanden en een videorecorder liggen, maar weet serieus niet wat er allemaal op staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |