quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:27 schreef koei het volgende:
The hobbit trekt me niet zo eigenlijk, vind het eigenlijk de 1,50 3D-toeslag niet waard om m te gaan kijken, maar m'n vriend wil graag... Weer zo'n film die ze in stukken knippen om meer geld te kunnen verdienen en waarschijnlijk op net zo'n kutmoment als in de eerste LotR-film. Ik hoop echt dat de film flopt, zodat ze echte films af gaan leveren, met begin en eind.
JAMAAR ... maar .... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Neeop jou kan ik toch geen indruk meer maken
Geweldige serie en ben benieuwd naar het nieuwe boek waar aan ze werkt in het Potter-universum...quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Pheno het volgende:
Ach JK Rowling heeft goud verdiend aan het opknippen van haar verhaal in tig boeken en daarbijbehorende films
De film lijkt mij wel leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:27 schreef koei het volgende:
The hobbit trekt me niet zo eigenlijk, vind het eigenlijk de 1,50 3D-toeslag niet waard om m te gaan kijken, maar m'n vriend wil graag... Weer zo'n film die ze in stukken knippen om meer geld te kunnen verdienen en waarschijnlijk op net zo'n kutmoment als in de eerste LotR-film. Ik hoop echt dat de film flopt, zodat ze echte films af gaan leveren, met begin en eind.
Ik laat hem wel lang groeien, dan istie heel wild... wilder dan wildquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR ... maar .... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik laat hem wel lang groeien, dan istie heel wild... wilder dan wildDan komt het wel goed
Ik heb er nog geen reet van gelezen of gezienquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldige serie en ben benieuwd naar het nieuwe boek waar aan ze werkt in het Potter-universum...
Elk boek daarvan heeft een duidelijk begin en eind, dus die vergelijking gaat niet op. Alleen bij de verfilming van het laatste boek hebben ze het idd verpest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Pheno het volgende:
Ach JK Rowling heeft goud verdiend aan het opknippen van haar verhaal in tig boeken en daarbijbehorende films
quote:
ehmygewrd kerstliedjes zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
*zucht* Zit op me werk... geen zin meer... 16:15 generale repetitie van het kerstkoor... zo geen zin meer
Nou heb k zin in chineesquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:45 schreef wc-eend het volgende:
Ja.... vraag me ook waarom ik weer beloofd heb mee te doen... het is op een ander tijdstip dus ook geen gratis chinees meer
Ik lees chinees! Eindelijk weer eens een heel slecht aanknopingspunt om dit briljante gifje nog eens te postenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lees chinees! Eindelijk weer eens een heel slecht aanknopingspunt om dit briljante gifje nog eens te posten
[ afbeelding ]
Hij blijft leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik lees chinees! Eindelijk weer eens een heel slecht aanknopingspunt om dit briljante gifje nog eens te posten
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik eet... mama kooktquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vanavond vleesch etenbij een sparerib tent dacht ik!
Eten van moedersquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geen idee wat ik eet... mama kookt
Cooking Mamaquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geen idee wat ik eet... mama kookt
Ik heb het eerste boek gelezen en vond het op z'n zachtst gezegd erg matig. Manier van schrijven is niet mijn stijl. Mede daardoor kon ik echt niet meeleven met protagonist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef koei het volgende:
[..]
Elk boek daarvan heeft een duidelijk begin en eind, dus die vergelijking gaat niet op. Alleen bij de verfilming van het laatste boek hebben ze het idd verpest.
Heb zojuist het laatste boek van The hunger games uitgelezen! Dat is ook een toffe serie, hoewel het laatste boek wel wat minder is.
*mjammmmmmmm*quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maak morgen of zondag weer lasagne
MORGEN DUS KTNXBAIquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maak morgen of zondag weer lasagne
Wat is er mis met jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moeten we zaterdag wel ff langs de super want ik heb natuurlijk nix in huis
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoor bij elke moron actie die ik doe al gelijk "WAT IS ER MIS MET JOU" in mijn hoofd
/trauma
Ligt er even aan hoe laat ik thuis ben! Ik rag wel een berichtje hierquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Hoe laat kunnen we aanschuiven Shar?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
HEY! DOE FF NORMAAL... Je weet wat er gebeurd als ik klachten ontvang heh... HEH!!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
HEY! DOE FF NORMAAL... Je weet wat er gebeurd als ik klachten ontvang heh... HEH!!
YAYquote:
Wat? Fruitert? Kaal?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YAY
Maar ik vind het nog steeds een goede opmerking dat als fruit stom doet jij hem kaal gaat scherenplus dat je dan gelijk je eigen baard mee kan nemen
Dat zei eendquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat? Fruitert? Kaal?
Hell
Fucking
[ afbeelding ]
Dan moet Eend eerst langs mij!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zei eendMaar zolang fruit niet stom doet is eendje ook lief
Welnee johquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan moet Eend eerst langs mij!
En Fruit mag best een beetje stom doen soms zonder het risico z'n haar te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |